Op easy wel ja, normaal heb ik nog niet aangedurft. Hard ga ik denk ik nog niet halen.quote:
Hehe, ik speel nu maar Frets on Fire omdat ik geen Xbox heb, maar hij werkt wel met de gitaar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Op easy wel ja, normaal heb ik nog niet aangedurft. Hard ga ik denk ik nog niet halen.
Wat maakt het uit waar je die koopt?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Oksel het volgende:
Ik heb ook mijn Xbox. Omgebouwd door iemand die bij MS werkt..Garantie geen probleem. En 12 games erbij. Lame ja, ik weet het, maar heb geen geld..
Anyway, leuk hoor, fijne controller, maar schietspellen werken met de Wii controller toch beter.. Maar jezus, wat een laadtijden en wat een enorme herriebak is het! Zelfs met de kastdeur dicht, storend gewoon..
Er zit een HD kabel bij, maarja, heb geen HD TV, dus 3 kabeltjes van de 5 in een SCART blok, en die in mijn TV. Er zit ook één of ander gaatje nog in die kabel waarin je een optische kabel kan steken voor geluid? Waar koop ik die?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Oksel het volgende:
maar heb geen geld..
Ik denk van wel, zodra hij kapot is en je hem opstuurt maken ze hem daar open, ze zien dat meteend at hij al geopend is of dat ermee geklooid is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Oksel het volgende:
Garantie geen probleem.
Ik heb ook stukken dat ik noten bewust oversla omdat het anders helemaal fout gaat. Zo kan ik toch nog de helft mee pakken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:24 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Yeah!
Druk bezig om op easy de rockheld uit te hangen.
Moeilijk spel nog, op zijn tijd.
Om de drive te flashen hoeft dat ding niet open.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:04 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik denk van wel, zodra hij kapot is en je hem opstuurt maken ze hem daar open, ze zien dat meteend at hij al geopend is of dat ermee geklooid is.
Zoek het zelf maar uit kneus.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Oksel het volgende:
Er zit een HD kabel bij, maarja, heb geen HD TV, dus 3 kabeltjes van de 5 in een SCART blok, en die in mijn TV. Er zit ook één of ander gaatje nog in die kabel waarin je een optische kabel kan steken voor geluid? Waar koop ik die?
Mijne is al opgehaald.quote:
Eigenlijk wel vreemd dat ze die nog gewoon vervangen. Het zal wel wat negatieve publiciteit op leveren als ze dat niet doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:34 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Om de drive te flashen hoeft dat ding niet open.
Vriend van mij had 'm ook geflashed, toen kreeg hij na een paar maanden ook een RROD, opgestuurd en een andere opgestuurd gekregenvan M$.
Doen ze kennelijk niet moeilijk over.
Ik heb er ook over nagedacht om 'm te laten flashen, maar dat doe ik toch maar niet. Ik vind echte doosjes mooier + dan speel ik de spellen die ik heb tenminste ook echt lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |