quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
Zal ik anders maar verklappen hoe deze stoere vrouwelijke piraat heet?
quote:Stien Struis is de sterkste piratenvrouw van de Zeven Zeeën. Ze vindt de meeste dingen niet leuk en dat zegt ze dan ook. Stien in de stuurvrouw van de Scheve Schuit.
zeikwijf is wel dubbel vind je niet?quote:
Het is dat de uitnodigingen al gedrukt zijn, zeker?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeikwijf is wel dubbel vind je niet?
Heb je de uitnodiging al gezien trouwens? Anders post ik hem eventjes....quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is dat de uitnodigingen al gedrukt zijn, zeker?
Ik mag dan wel de Scrutinizer zijn..., maar nee, nog niet gezien.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je de uitnodiging al gezien trouwens?
Ik wil gewoon niet met mijn naam of Fokquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Grappig ook dat je geheim houdt met wie je gaat trouwen
Weet je zeker dat je de komende weken niet op alle uitnodigingen je naam op de stippellijn moet invullen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet met mijn naam of Fok
Nee, want de uitnodigingen zijn al verstuurd en daar staat gewoon mijn naam opquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je de komende weken niet op alle uitnodigingen je naam op de stippellijn moet invullen?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan is het nu gewoon uit tussen ons, Diaan
Ja Scrut. Sorry.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan is het nu gewoon uit tussen ons, Diaan
Erg leuk ontwerp.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:53 schreef Diaan73 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je erop klikt, wordt de afbeelding iets groter.
Eigen ontwerp. Idee van Peaceman, uitgewerkt door mij.
Ik kom zo weer verder raden, ik ga even van het fijne weer buiten genieten. Tot zo!
Correctquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:45 schreef pyl het volgende:
Da's Gianni Agnelli, l'avvocato. De allereerste ooit, trouwens, die ik in RJP raadde, lang, lang geleden.
Mijn kaart???? Onze kaart en ach... wat kan jou het schelen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:45 schreef pyl het volgende:
Whehehehe ... er mankeert wat aan de interpunctie op je kaartje, peace ...![]()
Zo'n kijvend stel; Koot en Bie zouden er wel raad mee weten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Af en toe heb ik het idee dat peaceman en pyl al 25 jaar (te lang) met elkaar getrouwd zijn.
Welke interpunctie bedoel je?? Is vast vervaagd....quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:45 schreef pyl het volgende:
Whehehehe ... er mankeert wat aan de interpunctie op je kaartje, peace ...![]()
Da's Gianni Agnelli, l'avvocato. De allereerste ooit, trouwens, die ik in RJP raadde, lang, lang geleden.
Fijne paashazenquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
Anyway, ik ga afsluiten. Peaceman en Twan staan hier zo voor de deur.
Fijne paasdagen allemaal!!
Woei! Wat een venijn ...quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:00 schreef peaceman het volgende:
Mijn kaart???? Onze kaart en ach... wat kan jou het schelen?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Af en toe heb ik het idee dat peaceman en pyl al 25 jaar (te lang) met elkaar getrouwd zijn.
Natuurlijk is er niets mis met de interpunctie op het kaartje.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
Welke interpunctie bedoel je?? Is vast vervaagd....
Hoi.quote:
Whehe. Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:12 schreef Treinhomo het volgende:
Listig verstopt hintje.
Is mevrouw een 'non' ?
Nee hoor, geen overeenkomsten, behalve hun geloof.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm. Heeft die Franse mevrouw die iets/overeenkomsten met Moeder Theresia?
Jazeker!quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's die non die de vorige paus heilig gaat maken met een verhaal over haar wonderbaarlijke genezing van Parkinson.
quote:Zaligverklaring Johannes Paulus II stap dichterbij
VATICAANSTAD - De zaligverklaring van paus Johannes Paulus II is een stap dichterbij gekomen, nu het bisdom Rome het Vaticaan maandag tienduizenden pagina's bewijsstukken heeft overhandigd over zijn leven en de wonderbaarlijke genezing van een Franse non. Zuster Marie Simon-Pierre zou twee maanden na de dood van de vorige paus op wonderbaarlijke wijze van de ziekte van Parkinson zijn genezen, nadat zij Johannes Paulus om hulp had gebeden.
De Poolse paus overleed maandag precies twee jaar geleden. Hij leed ook aan de ziekte van Parkinson. De naam van de zuster was vorige week via het Franse dagblad Le Figaro uitgelekt. De bewijsstukken werden symbolisch overhandigd tijdens een ceremonie in de basiliek van St. Jan van Lateranen, de kathedraal van het bisdom Rome. Daarmee is de eerste fase van het zaligverklaringsproces van de vorige paus afgerond. Twee jaar is uitzonderlijk kort voor de voltooiing daarvan. Het duurt soms eeuwen voor iemand zalig wordt verklaard.
De bewijsstukken gaan niet alleen over het wonder dat op voorspraak van Johannes Paulus II zou zijn geschied, maar bevatten ook een uitvoerig overzicht van zijn leven en verklaringen van ongeveer 130 mensen die hem hebben gekend. De stukken zijn nu in handen van de congregatie voor de zalig- en heiligverklaringen van het Vaticaan.
Artsen zullen zich buigen over de genezing van Marie Simon-Pierre. Iemand komt slechts voor een zaligverklaring in aanmerking, als een wonder aan hem of haar kan worden toegeschreven. Die eis geldt overigens niet, als het om een persoon gaat die om zijn geloof ter dood is gebracht.
Voor de vroegere secretaris van Johannes Paulus staat vast dat de vorige paus als een heilige heeft geleefd. „Het geloof van het volk van God erkent duidelijk zijn heiligheid”, zei kardinaal Stanislaw Dziwisz, nu aartsbisschop van de Poolse stad Krakow, maandag tijdens een eucharistieviering in de crypte van de St. Pieter. „Johannes Paulus was een lid van de vrienden van Jezus, dat wil zeggen de heiligen”, zei de kardinaal.
Tijdens de uitvaart van Johannes Paulus schreeuwden mensen al 'Santo Subito' (verklaar hem snel heilig).
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:52 schreef Tokay het volgende:
Tsja, daar vraag je me wat....
Is dat linkermannetje die presentator van Top Gear?
Ik kijk daar nooit naar - waarom ken ik die linker dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:De rechter ook. Niet ook dié maar een ander natuurlijk, da's logisch, toch?
Die linker heeft inderdaad een tijdje in coma gelegen door een crash met een door een straalmotor aangedreven 'auto'.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:00 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik kijk daar nooit naar - waarom ken ik die linker dan?.
Die kleine had toch een zware crash overleefd, en is wonderbaarlijk genezen (al dan niet door pauselijke interventie)?
Mijn ervaringen met Cupido zullen na 31 mei tot het verleden behorenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:03 schreef peaceman het volgende:
Cupido was te moeilijk om te raden?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn ervaringen met Cupido zullen na 31 mei tot het verleden behoren![]()
Aquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:13 schreef Z het volgende:
Want:
a. Dan trouwt je Diaan
b. Word je eunuch
c. Anders, namelijk
d. Weet niet/geen antwoord
Zij werd geplaagd door een stalker, genaamd 'Parkinson' en heeft, met succes, bij de rechter een straatverbod afgedwongen ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's die non die de vorige paus heilig gaat maken met een verhaal over haar wonderbaarlijke genezing van Parkinson.
Aka The Hamsterquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:28 schreef Treinhomo het volgende:
Richard Hammond.
Captain Slowquote:En...die andere...
Nee, ze werd gestalkt door de vorige paus. Die had Parkinson en heeft een straatverbod opgelegd gekregen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zij werd geplaagd door een stalker, genaamd 'Parkinson' en heeft, met succes, bij de rechter een straatverbod afgedwongen ? [afbeelding]
Die ben ik vandaag ook weer meermaals tegen gekomen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Captain Slow
Hij mocht niet meer straten ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ze werd gestalkt door de vorige paus. Die had Parkinson en heeft een straatverbod opgelegd gekregen.
Jij reed zeker in een witte bestelbus?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die ben ik vandaag ook weer meermaals tegen gekomen.
Geeft geen richting aan, kijkt niet in de spiegels, blijft eeuwig links plakken...
...maarrrr vindt zichzelf wel oh zo'n goed chauffeur, want meneer houdt zich netjes aan de snelheid.
Nou ja...rijden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij reed zeker in een witte bestelbus?
Op zich een lachertje van een straf, hij straatte al heel lang niet meer. Maar ja, je weet hoe dat gaat in Vaticaanstad... Corrupte bende!quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij mocht niet meer straten ? [afbeelding]
En jij mag natuurlijk bumperkleven, jij hebt immers meer overzicht.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nou ja...rijden.
Was meer laagvliegen.![]()
Yeah rightquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:23 schreef Tokay het volgende:
Wél een-foto'tje on line zetten hè?
We willen jullie natuurlijk in vol ornaat zien!![]()
Dat wordt smullen..... peaceman in een jacquet
, Diaan in het wit, met een sleep...
, Twan als bruidsjonkertje...
![]()
Ik kleef zelden tot nimmer bumper.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
En jij mag natuurlijk bumperkleven, jij hebt immers meer overzicht.
Dat is a-typisch voor witte bestelbussen.quote:
Maar, maar.... dan ben je toch al gauw een halve seconde langer onderwegquote:Sterker nog; ik geef steevast mensen een seintje dat ze naar links kunnen komen als ze zich dreigen vast te rijden op een vrachtwagen en niemand anders ze ertussen laat.![]()
Stelletje hippiesquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeah right![]()
Een fotootje online is geen probleem. Alleen dan Peaceman niet in een jacquet, ik niet in het wit, met een sleep en Twan niet als bruidsjonkertje, in ieder geval niet met een pak. Het wordt allesbehalve een traditionele bruiloft.
Ik ben, in mijn witte bus, dan ook een a-typische treinhomo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is a-typisch voor witte bestelbussen.
Alle tijd die je langer onderweg bent hoef je niet te werken...quote:Maar, maar.... dan ben je toch al gauw een halve seconde langer onderweg![]()
Fijn is dat hè? Niet in een hokje zitten maar gewoon maar een beetje straten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik ben, in mijn witte bus, dan ook een a-typische treinhomo.
Ik ben een zelfstrater...autostrada.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Fijn is dat hè? Niet in een hokje zitten maar gewoon maar een beetje straten.
Aah, Fiat Ducatoquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik ben een zelfstrater...autostrada.
Blitzquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nope.
Opel Movano.
Minstens nét zo fout in de oorlog.
Mijn 'Hatebreed' staat al minstens 3 weken open.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Enfin, die nadere meneer heet James May. Nu mag jij een plaatje doen.
Nee joh, die had ik allang geraden. Ik heb immers al hun cd's.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mijn 'Hatebreed' staat al minstens 3 weken open.![]()
O, wat een lief plaatje zeg, dankjewel, pyl!quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:00 schreef pyl het volgende:
Okay, Tokay, van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoor!
![]()
[afbeelding]
()
quote:
quote:
Holy shite, wat een misbaksel!quote:
Goedemorgen tong, en bedankt!quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Die gaan voor "jullie" anders wel een landskampioenschapje regelen, op Paaszaterdag.![]()
Spoilerquote:
All the the credits to you !quote:
Ah ok.. geen kenner van het genrequote:Op maandag 9 april 2007 18:45 schreef fotoloog het volgende:
Neuh,glamrock is uit de 70's, peace....
Ja, ik kan me heel goed voorstellen dat je dat regelmatig denkt, Diaan. Ik leef op die momenten altijd stilletjes met je mee hoor. Je staat er heus niet alleen voor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
soms denk ik dat ook weleens van mensen trouwens...
Een fijn plan, Gellius! Dat biedt wellicht enige vertroosting. Naar ik heb begrepen zijn wij de laatste twee dummies hier.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:46 schreef Gellius het volgende:
Koffie, pyl?
Een bewust openboordjesdragende bureaucraat. Hmz. En dan toch dat strenge boekhoudersmontuur. Hm. Toneel?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:37 schreef pyl het volgende:
Dat open boordje zit (zat) er niet voor niets, Gellius.
Hmm ik kan er vandaag blijkbaar niet goed tegen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:40 schreef Gellius het volgende:
O, was je echt geraakt, Diaan?
Volgens mij is het een moordenaar.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:41 schreef Gellius het volgende:
[..]
Een bewust openboordjesdragende bureaucraat. Hmz. En dan toch dat strenge boekhoudersmontuur. Hm. Toneel?
Nee, toch niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:36 schreef Gellius het volgende:
Brrr. Een architect.
Een computernerd?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:34 schreef pyl het volgende:
Mwoah ... je zou kunnen zeggen dat hij seriele systemen ontwikkelde, die waren gebaseerd op geometrische en wiskundige wetten, die hij veranderde in minimalistische sculpturale structuren door een derde dimensie toe te voegen.![]()
Hmmmm ... tja, goede vraag. Ik ... eh ... aarzel hierover een uitspraak te doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:38 schreef Gellius het volgende:
Kent Diaan 'm?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:41 schreef Sloggi het volgende:
Een computernerd?
Juistquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:54 schreef fotoloog het volgende:
Guus Hermus & Lex Goudsmit
En ik maar denken dat jij dat was.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:05 schreef Z het volgende:
Ah, een kunstenaar. Volgens mijn bronnen heeft Gellius kunstgeschiedenis gestudeerd.
Dat heb ik met voetbalstadionsquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:13 schreef Z het volgende:
Ik ben gewoon door m'n ouders naar ongeveer elk museum van west Europa meegesleurd.
Maar ja, gesjeesd hè?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:05 schreef Z het volgende:
Ah, een kunstenaar. Volgens mij bronnen heeft Gellius kunstgeschiedenis gestudeerd.
Dat is een goede zaak pyl.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:39 schreef pyl het volgende:
Tja, daar ben ik nu mee bezig. Da's nog een hele opgave hoor!
Aha!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:26 schreef Z het volgende:
Je zou niet zeggen dat meneer het zonnetje in huis wàs.
Trouw:quote:In zijn eerste verhalenbundel Het doosje van Toeti deediets dat in de Nederlandse letteren niet ongebruikelijk is: hij beschreef zijn jeugdherinneringen. Maar omdat
is opgegroeid in Suriname, hadden zijn herinneringen bij voorbaat iets ongewoons. Bovendien bleek hij voortreffelijk te kunnen schrijven: onopgesmukt, laconiek en bij alle eenvoud toch heel subtiel en genuanceerd.
Karel van het Reve:quote:Slechts zelden zijn in de Nederlandse literatuur de grote thema's uit het leven zo lichtvoetig en schijnbaar achteloos, maar daardoor niet minder indringend beschreven.
Tot slot een citaat van meneer zelf, dat als motto van COH dienst kan doen:quote:Jood, neger, dichter, tenniskampioen
daar moet hij het voorlopig maar mee doen
quote:Bedenk mijn zoon, dat alles wat gebeurt
de keur van vroeger draagt en wij op onze beurt
het snoer van morgen rijgen. Niets is waar,
en wat eens waar was is niet waar gebeurd.
Je ziet 'm denken: 'Nou, nou, wat heb ik weer een lol! 'quote:
Op de foto rookt hij nog, sinds gister gestopt.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:12 schreef pyl het volgende:
Tja, da's de diepbetreurde Kurt Vonnegut.
Goede gok, Gellius. Meneer zat - nota bene - in het kabinet-Pierson.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:33 schreef Gellius het volgende:
Hm. Pierson?
Tja, soms zit het tegen, Bimmel. Maar iedereen kent meneer hoor, maak je geen zorgen. We kunnen hem wel weer gebruiken, goed beschouwd.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:34 schreef Bimmel het volgende:
Oh...
En ik maar hopen dat ie piraat of puntmuts was![]()
O jawel, dat kun jij wel. Zij het via een andere weg dan de colleges van mijnheer Aerts.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:57 schreef Gellius het volgende:
Ik zou op geen enkele -eerzame- wijze uit mijn hoofd een lid van het kabinet Pierson op kunnen noemen.
Zeker. Niet Cort van der Linden. Maar wel iemand die iedereen kent, inderdaad. Zelfs Diaan, zou ik bijna zeggen, maar dat doe ik toch maar niet. Er gaat al genoeg mis hier.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:58 schreef Gellius het volgende:
O, iedereen kent hem. Dan zal het toch niet Cort van der Linden zijn..
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:05 schreef Z het volgende:
Meneer Pyl?
Het lijkt erop hè, Scrut?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft Diaan nu iedereen weggejaagd?
Vrouweigen hè?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:16 schreef Gellius het volgende:
Ik las de post van Scrut wat te snel, nieuwsgierig aagje, en dacht dat hij vroeg of wij jou weggejaagd hadden. Ik zei dus: ze heeft vlak boven je nog gepost.
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
Tong, ik heb ze allemaal weggejaagd....
Goedemorgen!
Ik wel, het optreden van Pennywise werd ooit na drie nummers gestaakt omdat het podium dreigde in te storten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:58 schreef Z het volgende:
Typische NY Times foto. Het is inderdaad Iggy en de Stooges staan ook ergens op het podium. Op Lowlands liet zij ook allerlei mensen op het podium komen, dat had ik nog nooit eerder iemand voor elkaar zien krijgen op Lowlands.
Mooie dame, hoor.quote:
Deze is nog lang niet volquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mooie dame, hoor.
Zeg tong, ik maak alvast een nieuw topic, wat vind je ervan?
Ik denk er het mijne overquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mooie dame, hoor.
Zeg tong, ik maak alvast een nieuw topic, wat vind je ervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |