quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
Zal ik anders maar verklappen hoe deze stoere vrouwelijke piraat heet?
quote:Stien Struis is de sterkste piratenvrouw van de Zeven Zeeën. Ze vindt de meeste dingen niet leuk en dat zegt ze dan ook. Stien in de stuurvrouw van de Scheve Schuit.
zeikwijf is wel dubbel vind je niet?quote:
Het is dat de uitnodigingen al gedrukt zijn, zeker?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
zeikwijf is wel dubbel vind je niet?
Heb je de uitnodiging al gezien trouwens? Anders post ik hem eventjes....quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is dat de uitnodigingen al gedrukt zijn, zeker?
Ik mag dan wel de Scrutinizer zijn..., maar nee, nog niet gezien.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je de uitnodiging al gezien trouwens?
Ik wil gewoon niet met mijn naam of Fokquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Grappig ook dat je geheim houdt met wie je gaat trouwen
Weet je zeker dat je de komende weken niet op alle uitnodigingen je naam op de stippellijn moet invullen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet met mijn naam of Fok
Nee, want de uitnodigingen zijn al verstuurd en daar staat gewoon mijn naam opquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je de komende weken niet op alle uitnodigingen je naam op de stippellijn moet invullen?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan is het nu gewoon uit tussen ons, Diaan
Ja Scrut. Sorry.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan is het nu gewoon uit tussen ons, Diaan
Erg leuk ontwerp.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:53 schreef Diaan73 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je erop klikt, wordt de afbeelding iets groter.
Eigen ontwerp. Idee van Peaceman, uitgewerkt door mij.
Ik kom zo weer verder raden, ik ga even van het fijne weer buiten genieten. Tot zo!
Correctquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:45 schreef pyl het volgende:
Da's Gianni Agnelli, l'avvocato. De allereerste ooit, trouwens, die ik in RJP raadde, lang, lang geleden.
Mijn kaart???? Onze kaart en ach... wat kan jou het schelen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:45 schreef pyl het volgende:
Whehehehe ... er mankeert wat aan de interpunctie op je kaartje, peace ...![]()
Zo'n kijvend stel; Koot en Bie zouden er wel raad mee weten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Af en toe heb ik het idee dat peaceman en pyl al 25 jaar (te lang) met elkaar getrouwd zijn.
Welke interpunctie bedoel je?? Is vast vervaagd....quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:45 schreef pyl het volgende:
Whehehehe ... er mankeert wat aan de interpunctie op je kaartje, peace ...![]()
Da's Gianni Agnelli, l'avvocato. De allereerste ooit, trouwens, die ik in RJP raadde, lang, lang geleden.
Fijne paashazenquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
Anyway, ik ga afsluiten. Peaceman en Twan staan hier zo voor de deur.
Fijne paasdagen allemaal!!
Woei! Wat een venijn ...quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:00 schreef peaceman het volgende:
Mijn kaart???? Onze kaart en ach... wat kan jou het schelen?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Af en toe heb ik het idee dat peaceman en pyl al 25 jaar (te lang) met elkaar getrouwd zijn.
Natuurlijk is er niets mis met de interpunctie op het kaartje.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
Welke interpunctie bedoel je?? Is vast vervaagd....
Hoi.quote:
Whehe. Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:12 schreef Treinhomo het volgende:
Listig verstopt hintje.
Is mevrouw een 'non' ?
Nee hoor, geen overeenkomsten, behalve hun geloof.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm. Heeft die Franse mevrouw die iets/overeenkomsten met Moeder Theresia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |