De meesten van jullie zullen wel bekend zijn met Axe deo spray en ook de nieuwe Axe bus. Met het "fijne" schroef mechanisme, waarbij na draaien de spuitmond omhoog komt.
Mijn eerste bus ervan voelde al erg fragiel aan, het draaimechanisme werkt niet goed waarbij de spuitmond vaak niet goed omhoog komt. Na enkele keren gebruik, valt het spuitmondje in de dop een beetje naar beneden waardoor de meeste Deo niet meer op jou komt maar ergens in de dop beland.
Ik had hierover contact opgenomen met Axe, waarbij ik mijn product kostenloos kon opsturen voor een nieuwe. Zij beweerden dat het systeem wel goed werkt, maar dat ik waarschijnlijk een product had die al kapot was.
Echter geloofde ik hier niets van, gezien het feit meerdere van die deo's in de winkel allemaal hetzelfde aanvoelden. Aangezien mijn deo toch bijna op was, had ik maar een nieuwe gekocht en bij deze extra voorzichtig geweest, maar na een paar keer gebruik, is weer het systeem kapot.
Wat was er mis met het oude systeem? ik gebruik het al jaren en nog nooit klachten gehad
Oude versie:
![]()
Met het nieuwe systeem is de prijs ook gelijk 50 cent omhoog gegaan
![]()
en het functioneert ook nog eens niet goed.
Ik kan helaas geen fotos vinden van de nieuwe bus, ze staan zelfs niet op de Axe site
http://www.axe.nl/content.phpIk zou graag willen weten wie van jullie Axe gebruikt en wie problemen heeft met het nieuwe systeem?
Ook zou ik graag jullie willen vragen in het geval van een probleem contact op te nemen met Axe
http://u1.peersphere.net/unilever/controller/Legal/Axe/Contact (klachen formulier Axe).
Misschien wanneer er meer klachten binnenkomen dat men het oude systeem weer terugbrengt (voor de lagere prijs).
Doe alleen mee aan deze poll als je ook echt Axe gebruikt (nieuwe systeem) Overigens merk je de problemen pas na een aantal keer gebruik,
als je het oude systeem beter vond vul dan gewoon "ja" in de poll.
Poll: Heb jij problemen met de nieuwe Axe Deo?Ja, de schroefdop werkt niet goed
Ja, de spuitmond werkt niet goed
Ja, de schroefdop en de spuitmond werken niet goed
Nee, het werkt goed
Tussenstand:
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door M42 op 06-04-2007 19:56:37 ]