Pik mijn ideeen niet, mutsquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:15 schreef Tally het volgende:
Eigenlijk moet ik de posts boven me gewoon verwijderen![]()
Ik pik ze niet..quote:
Jatten, klauwen, stelen, whateverquote:
Nou rot op danquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:20 schreef SpecialK het volgende:
Dit topic is zo blauw dat ik gewoon bijna niet durf te posten.
HW is dan ook heel eng!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:20 schreef SpecialK het volgende:
Dit topic is zo blauw dat ik gewoon bijna niet durf te posten.
Vanwaar die PI? nou, nou, nou?quote:
Je bent bang voor hem he..quote:
Kom maar Q..quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga je eindelijk je eigen eitjes gebruiken?![]()
Nope, vraag het eens in FB?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:38 schreef Paxlie het volgende:
Iemand een id waarom ik hier niet via de quickreply kan reply-en?
Maak je gebruik van FireFox?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:38 schreef Paxlie het volgende:
Iemand een id waarom ik hier niet via de quickreply kan reply-en?
yupquote:
Ik vind het echt super handig..quote:
Hey! Alles goed daar in het verre oosten? Tochquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:46 schreef Onno_Quist het volgende:
Greetings from KL Ripley.. hier kennen ze GV niet...![]()
Ja zeker, lekker weertje, ga over een half uurtje lekker buiten eten!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey! Alles goed daar in het verre oosten? Toch
Nicequote:Op vrijdag 6 april 2007 12:05 schreef Onno_Quist het volgende:
[..]
Ja zeker, lekker weertje, ga over een half uurtje lekker buiten eten!![]()
Ik moet nog tot kwart over 5 blijven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:49 schreef Tally het volgende:
Ik moet alleen wachten op die verdomde rottapes![]()
Jij mag hier wel posten hoor, pinguinnetje van mequote:Op vrijdag 6 april 2007 15:55 schreef Misstique het volgende:
O shit, ik dacht dat ik in FC zat..
*wegrent
Maar ik ben geen oldbie.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij mag hier wel posten hoor, pinguinnetje van me.
Zat mensen hier niet, KM, BD etcquote:
Fijne paasdagen.quote:
Das kutquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moet nog tot kwart over 5 blijven..
waar moet je op wachten dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Das kut
Ik weet niet hoelang ik nog moet blijven..
Hopelijk kun je eerder weg dan ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Das kut
Ik weet niet hoelang ik nog moet blijven..
Backup tapes..quote:
irritantquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Backup tapes..
Van de 3 heb ik er al 2 kunnen wisselen..
Maar die 3de is hij nog bezig met beschrijven..
Dus moet ik wachten tot ik die verwisselt heb..
Sorry Talquote:
quote:
ik merk hetquote:
AH !quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:10 schreef Armageddon het volgende:
Hier ook keelontsteking sinds afgelopen donderdag. Ik ga morgen weer werken.![]()
Wat denk je zelf ?quote:
Negative! Maar ik heb goede hoop voor de nabije toekomst.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:10 schreef Joene het volgende:
en heb je nog geneukt ?
Oh ja ik weet niet wat ik van de toekomst moet verwachtenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Negative! Maar ik heb goede hoop voor de nabije toekomst.
Verwachting schept teleurstelling!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh ja ik weet niet wat ik van de toekomst moet verwachten
En zeikende wijven aangehoordquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Niet geneukt, wel heel veel gefietst.
Dat je in elk geval 1 mooie dag in het vooruitzicht hebtquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh ja ik weet niet wat ik van de toekomst moet verwachten
Die komt hard dichterbij Tal , heel hard.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat je in elk geval 1 mooie dag in het vooruitzicht hebt
En dat dus.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Die komt hard dichterbij Tal , heel hard.
Tis niet mijn dingquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:36 schreef Tally het volgende:
[..]![]()
Ik zou het zo overdoenmaar wel op dezelfde manier
![]()
Ja pcies dat ja .quote:
Het was mijn ding ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Tis niet mijn dingMaargoed het zal vast een toffe dag worden en achteraf vind ik alles vast leuk enzo.
Je hebt nu wel veel Koreaanse film krediet opgebouwd, U. Scheelt dat?quote:
Mooiquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Negative! Maar ik heb goede hoop voor de nabije toekomst.
Hij mag niet eens langer duren dan 2 uur.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:39 schreef Ripley het volgende:
Je hebt nu wel veel Koreaanse film krediet opgebouwd, U. Scheelt dat?![]()
Zeg nu zelf.. Een jurk dragen terwijl je dat nooit gedaan had.. Op nette schoenen met een hak lopen terwijl je liever je nikes aan heb..quote:
Want voor jou is het echt lastig om aan iemand te komen die met je wil neuken !quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hij mag niet eens langer duren dan 2 uur.
Jeroen in pak gaat nog welquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeg nu zelf.. Een jurk dragen terwijl je dat nooit gedaan had.. Op nette schoenen met een hak lopen terwijl je liever je nikes aan heb..
Je haar in de krul.. Make up op je smoel (ook iets wat ik nooit heb)..
Elke debiel die er langskomt je een hand wil geven..
Midden in een museum lopen waar tientallen mensen (ja het was kindervakantie) je aan staan te gapen..
Kinderen die roepen dat er een prinsesje rondloopt..
Mijn kleine neefje van 8 maar blijf roepen dat je een lekker wijf bent..
Je voelt je niet echt op je gemak als je dr aan denkt..
Als het je gebeurt merk je het niet eens
Korter dan 2 uur dus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:45 schreef Ripley het volgende:
Nou vooruit, als ik er doorheen mag tetteren mag ie wel alnger duren
![]()
Ik mag voorlopig niet, Jquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Want voor jou is het echt lastig om aan iemand te komen die met je wil neuken !![]()
Rip toch !quote:
Ow, en omdat ik zolang heb gezeurd zal ik er ook nog hapjes bij makenquote:
Jij? Hapjes maken?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:51 schreef Ripley het volgende:
Ow, en omdat ik zolang heb gezeurd zal ik er ook nog hapjes bij maken
Ik kan stiekem best goed kokenquote:
Anders maak je andere dingen klaar ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
En ik moet toch wat nu er niks te neuken valt he![]()
Merk je nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Jeroen in pak gaat nog wel
Lief in jurk lijkt me prima
Middelpunt belangstelling haat ik .
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb iig tijd over om te koken nu
Ikke niet hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:59 schreef jogy het volgende:
Ik vergeet steeds dat ik woensdag jarig ben
Ik ookquote:
Harteloosquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik heb mijn ouders het hele jogy-knut verhaal verteld trouwens, maar ze wilden de nieuwe auto niet omdopen. Ook niet toen ik zei dat ik liever aan Jogy zat![]()
helemaal mee eens...quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Jeroen in pak gaat nog wel
Lief in jurk lijkt me prima
Middelpunt belangstelling haat ik .
quote:
Noem het maar fantastisch - nu moet ik steeds in Knut zittenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Fantastisch!
(Weer ff verder genieten van Foo Fighters - Skin & Bones DVD doet!)
JK! Hoi!quote:
Ja doen, R!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:06 schreef Ripley het volgende:
JK! Hoi!![]()
Ik moet er misschien ook redelijk snel aan geloven
Nou, ik heb zonder snowboarden al 15 keer wat gebroken, dus het risico is met mijn onhandigheid wat groter. Maar nu ik ook surfen heb geprobeerd is snowboarden natuurlijk wel het volgendequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja doen, R!
Kost misschien een pijnlijk stuitje, maar het is echt heel gaaf!
Erh. Mental imagequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Noem het maar fantastisch - nu moet ik steeds in Knut zitten![]()
Ik zie jou nu afwisselend met een strap-on achter knut, knut en mij staanquote:
Ik heb geen strap-on, J.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zie jou nu afwisselend met een strap-on achter knut, knut en mij staan.
Ben ik ook wel, maar mijn mentalimage generator draait op volle toeren, of het nou reëel is of puur fictief. Daar heb ik geen controle over, R.quote:
Snel, denk aan wat anders!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Ben ik ook wel, maar mijn mentalimage generator draait op volle toeren, of het nou reëel is of puur fictief. Daar heb ik geen controle over, R.
Geeft wel weer een andere betekenis aan rip(ley).
Ah, ja! Dat is beter.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Snel, denk aan wat anders!
Pronte meisjes in de frisse buitenlucht! Geaaid worden door je manen!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:12 schreef miss_bleu het volgende:
Ik kan overdag niet meer op fok
ze hebben op de proxy fok.nl laten doorredirecten naar w3school voor css
kan je natuurlijk best omheen jij wizzkidquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:12 schreef miss_bleu het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:12 schreef miss_bleu het volgende:
Dat klinkt helemaal niet zo verkeerd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Snel, denk aan wat anders!
Pronte meisjes in de frisse buitenlucht! Geaaid worden door je manen!
neequote:Op dinsdag 10 april 2007 20:38 schreef Joene het volgende:
[..]
kan je natuurlijk best omheen jij wizzkid![]()
Ik heb er meer problemen mee eigenlijk...quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is dat het laatste avondmaal van opzij ofzo?quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dat het laatste avondmaal van opzij ofzo?.
Vergelijk je Arma nu met Jezus?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dat het laatste avondmaal van opzij ofzo?.
Eerder met Judas toch? Gezien de plek waar hij zit. Alleen is 'Jezus' dan wel een vrouwquote:
Doe mij zijn nummer eens. Ik heb nog een overhemd van hem liggen.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:47 schreef Paxlie het volgende:
hoe oud is die foto wel niet
Ik ken Carlos best goed (2e van rechts voor de kijkers thuis) en die ziet er echt uit als een broekie
Ja die periode kan ik me nog herinneren.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet je nog ouwe, dat je nog heul veul geld had en geen vrouw!
De tering lekkere naamquote:Op donderdag 12 april 2007 09:37 schreef Merel het volgende:
Zeg dames en heren, ik moet een e-mail sturen aan iemand wiens voornaam Prodeep is. Kunnen jullie mij vertellen of dit een meneer of een mevrouw is?
Ah! Het is dus diegene van de evangelische gemeente die getrouwd is met Prisca?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:48 schreef Merel het volgende:
Met even verder zoeken heb ik zelfs een foto van de betreffende meneer gevonden. Ik weet nu alles over hem, z'n vrouw en hun geloof
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:50 schreef Ripley het volgende:
Ah! Het is dus diegene van de evangelische gemeente die getrouwd is met Prisca?
Wat een vredelievende religie hebben wij toch he? Kunnen de buren van Jan Allah nog iets van lerenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets op tegen Pa!
Niet?!?!?quote:
Ben jij gelovig?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet?!?!?
Ik stop gelijk met modden. LEF kan de archiefkasten in. En ik ga een verzoek indienen om al mijn posts te laten verwijderen uit de database. Dit werpt nieuw licht op de zaak!
Had gisteren weer ruzie met hem. Brak mijn nek over een vuilniszak van die klootviool.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een vredelievende religie hebben wij toch he? Kunnen de buren van Jan Allah nog iets van leren.
Zat zeker weer vol met karbonades?? en bierflesjes??quote:Op donderdag 12 april 2007 10:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Had gisteren weer ruzie met hem. Brak mijn nek over een vuilniszak van die klootviool.
Rooms Katholiek. Erg handig. Kun je altijd om vergeving vragen. Berouw tonen en zo. Mocht ik daar ooit behoefte toe voelen.quote:
Mag je wel met heidenen om gaan dan, U?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Rooms Katholiek. Erg handig. Kun je altijd om vergeving vragen. Berouw tonen en zo. Mocht ik daar ooit behoefte toe voelen.
Zolang ik maar een keer om vergeving vraag. Of zo.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:28 schreef Ripley het volgende:
Mag je wel met heidenen om gaan dan, U?![]()
Makkelijke kerel, die godquote:Op donderdag 12 april 2007 10:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zolang ik maar een keer om vergeving vraag. Of zo.
Ja, was het een vrouw geweest zouden er allerlei problemen aan vastzitten, maar nu hoef je gewoon maar één keer sorry te zeggen en het is zand erover. Toffe gozer dus.quote:
Niet alle vrouwen zijn zoals ik, U.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, was het een vrouw geweest zouden er allerlei problemen aan vastzitten, maar nu hoef je gewoon maar één keer sorry te zeggen en het is zand erover. Toffe gozer dus.
Gelukkig niet zegquote:Op donderdag 12 april 2007 10:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn zoals ik, U.![]()
Wel gezellig opzichquote:Op donderdag 12 april 2007 10:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat zou nogal vermoeiend zijn
Zijn er dan vrouwen bij wie je constant vreemd mag gaan, terwijl ze dat weet en dan aan het einde van je gezamenlijke leven zeg je sorry en dat is dan oké?quote:
Wijn deze keer en kabouter envelopjes.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zat zeker weer vol met karbonades?? en bierflesjes??
Was het weer zover?? Ik was even op tournee, maar zal wel weer een feestje geweest zijn zeker? Zijn die 9 jarige meisjes alweer weg??quote:Op donderdag 12 april 2007 10:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wijn deze keer en kabouter envelopjes.
Yup! 72 stuks.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was het weer zover?? Ik was even op tournee, maar zal wel weer een feestje geweest zijn zeker? Zijn die 9 jarige meisjes alweer weg??
Zal weer druk worden op de chatboxen, voor het volgende feestjequote:
IS dat zo een kut die je ff moet penetreren na de daad arma ?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:26 schreef Armageddon het volgende:
LOL! Ik bestel net wat acc voor de printer hier op het werk. Mail ik reinigingskut i.p.v. kit.
Prima term, hij gaat er vies in, komt er schoon weer uitquote:Op donderdag 12 april 2007 13:26 schreef Armageddon het volgende:
LOL! Ik bestel net wat acc voor de printer hier op het werk. Mail ik reinigingskut i.p.v. kit.
Leuk speeltjequote:Op donderdag 12 april 2007 13:41 schreef jogy het volgende:
Ik heb een Nintendo DS lite.
[afbeelding]
Met braintraining en mario kart.
Ik moet em ook nog steeds uitspelen, net als die ander tig spellenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:46 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga vanavond eens even aan de gears of war op de 360.
Ik heb hem even geruild met een collega. Hij mijn TDU en ik zijn GOW. Is het wat dat spel?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik moet em ook nog steeds uitspelen, net als die ander tig spellen.
Dat dacht ik dus ook dat dat zou gebeuren maar dat is niet het geval. Ik zet hem toch vrij regelmatig aan.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:51 schreef HeatWave het volgende:
GoW, tijd dat ie op de PC uitkomt, geen zin om een 360 te kopen die na 3 maanden toch weer ligt te verstoffen.
Ik gebruik em dagelijks.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:51 schreef HeatWave het volgende:
GoW, tijd dat ie op de PC uitkomt, geen zin om een 360 te kopen die na 3 maanden toch weer ligt te verstoffen.
Ik ken mij, heb ook een Gamecube staat thuis, staat al maanden stof te happen.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook dat dat zou gebeuren maar dat is niet het geval. Ik zet hem toch vrij regelmatig aan.
Weet jij toevallig hoe ik via mijn laptop naar die 360 kan streamen om zo HDTV te kieken?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik gebruik em dagelijks.
Om filmpjes op te kijken.
Alleen met mediaCentre edition volgens mij. En alle updates eroverheen gooien want het heeft iets nodig. Als je dat heb gedaan en je zet de laptop tegelijkertijd met de xbox aan dan komt ie met de melding 'er is een xbox gevonden ladieda'quote:Op donderdag 12 april 2007 13:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet jij toevallig hoe ik via mijn laptop naar die 360 kan streamen om zo HDTV te kieken?
Ja dat snap ik allemaal maar je kan standaard toch geen divx en dat soort troep streamen?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen met mediaCentre edition volgens mij. En alle updates eroverheen gooien want het heeft iets nodig. Als je dat heb gedaan en je zet de laptop tegelijkertijd met de xbox aan dan komt ie met de melding 'er is een xbox gevonden ladieda'
Daarna moet je nog ergens een code invoeren op de laptop die een connectie tot stand laat komen met dat apparaat.
Ik heb daar nog mijn oude xbox voor, die xbmc draait.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik gebruik em dagelijks.
Om filmpjes op te kijken.
Een Delletjequote:
Weet ik niet zeker eigenlijk. ik kijk er dvdtjes op en mijn pc staat direct op de pcquote:Op donderdag 12 april 2007 14:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dat snap ik allemaal maar je kan standaard toch geen divx en dat soort troep streamen?
Is dat een soort uiterste houdbaarheidsdatum of zo?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:35 schreef jogy het volgende:
En ik heb een hersenleeftijd van 76 volgens dat braintrain ding.
Toch weer enigszins een goedmakertje toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:33 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n nieuwe bovenbuurmeisje ziet er overigens ook niet verkeerd uit.
Heel erg nais!quote:
pc direct op de pc?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker eigenlijk. ik kijk er dvdtjes op en mijn pc staat direct op de pcWel heb ik een keer voor de test zo'n filmpje gedraaid en dat ging goed. Weet niet of er divx voor nodig was.
Mijn hersenen zijn al 10 jaar met pensioen.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Is dat een soort uiterste houdbaarheidsdatum of zo?
Ik ben al oud, vergeef mequote:Op donderdag 12 april 2007 16:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
pc direct op de pc?![]()
Ik snap hem niet meer?
Ach ja, you loose some, you win some.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:33 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n nieuwe bovenbuurmeisje ziet er overigens ook niet verkeerd uit.
heerlijk dat soort wereldvreemdenquote:
Je moet even antwoord geven.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heerlijk dat soort wereldvreemden.
3x niet aanwezig @ hier @ vandaagquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Aaand we're back!
Thanks for joining us once more for a day filled with fun, fine humour and lots of steamy sex. !!
.
ik heb al 2 zwarte katten doodgereden vandaag, komt vast goedquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:27 schreef HeatWave het volgende:
We gaan ons best doen.
het is wel vrijdag de 13e *ril*.
Heldquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:30 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik heb al 2 zwarte katten doodgereden vandaag, komt vast goed
Je vergeet drugs!quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen zin in het weekend? Morgen eindelijk naar een optreden van een barkeep van de B&W, ik beloof al maanden dat ik een keer kom kijken.
Rock and roll: check .
Sex: check Humour: het is nog vroeg ja .
Damnquote:
ARMA!!! Ik zag iemand naast me rijden in de file waarvan ik dacht dat jij dat wasquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:30 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik heb al 2 zwarte katten doodgereden vandaag, komt vast goed
en Guinness!quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn.
Hash will do.
Drugs: check .
Heb ik een dubbelganger!?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:52 schreef Tally het volgende:
[..]
ARMA!!! Ik zag iemand naast me rijden in de file waarvan ik dacht dat jij dat was
Ik heb echt 3 keer moeten kijken
Geile gozert
Ik was me aan het vervelen dus dan kijk ik altijd even rond.. en die golfquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb ik een dubbelganger!?
Tallybeeb!
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was me aan het vervelen dus dan kijk ik altijd even rond.. en die golfnaast me zat een gozert..
En in een flits dacht ik hej "bekend" gezicht.. Dus ik kijk nog eens.. Huh... Arma??!!!??
Dus hij lacht naar me.. En ik denkuhm... Nee.. Kennie.. Kijk nog es.. Ja echt?
![]()
Nog es kijken.. Nee joh... toen zag ik hem wat beter.. En niet dat je er totaal niet op lijkt maar hij was toch anders![]()
Je moet wat in de file hè? Jammer dat ik het niet echt was. Hadden we even kunnen neuqen tijdens de file.quote:
Hadden we hem even in de berm geparkeerd.. Niet in de file gek!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet wat in de file hè? Jammer dat ik het niet echt was. Hadden we even kunnen neuqen tijdens de file.
Ach door Arma wil ik best gebotst wordenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:38 schreef HeatWave het volgende:
file seks, wel oppassen voor kop-staart botsingen.
Doe je wel voorzichtig met zijn staart?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach door Arma wil ik best gebotst worden
Jaaa zo werkt dat niet. Jij denkt even snel te kunnen neuqen hè? Nee Neequote:Op vrijdag 13 april 2007 10:58 schreef SignOTheTimes het volgende:
In welke file sta je dan altijd Tally?.
Nahhh.. dat zie je verkeerd Arma.. Ik zie het meer als een stukje ehhh..quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jaaa zo werkt dat niet. Jij denkt even snel te kunnen neuqen hè? Nee Nee
Op de A2 SoTT..quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:58 schreef SignOTheTimes het volgende:
In welke file sta je dan altijd Tally?.
Ik zal heel lief zijn voor zn staartquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig met zijn staart?.
gebotst of gebatst?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach door Arma wil ik best gebotst worden
Ah, en dan de drukte als excuus gebruiken om tegen dat geile wijf tegenover je aan te kunnen rijden...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga altijd met de tram.
Ach, moet kunnen.
Hmm.. helaas.. dat stuk heb ik wel 5 jaar gereden hoor! (tot diemen dan)quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Op de A2 SoTT..
Tussen Nieuwegein en Maarssen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |