hoe bedoel je, dat als je download dat je dan weinig upload hebt?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:48 schreef Rejected het volgende:
Iemand enig idee waardoor het komt dat ik bijna al mijn upload speed gebruik bij het downloaden met nieuwsgroepen?
Post liever wat je upload en download snelheden zijn.....quote:Op maandag 28 mei 2007 21:48 schreef Rejected het volgende:
Iemand enig idee waardoor het komt dat ik bijna al mijn upload speed gebruik bij het downloaden met nieuwsgroepen?
Ja duidelijk, je processor is te snel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:31 schreef Rejected het volgende:
Hoe komt het dat mijn de meeste bestanden altijd incompleet zijn als ik ze download(vaak 1 of 2 blocks missing).
Heb eweka, grabit, AMD 3500+, 1024 MB ram
Welke ISP heb je?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:31 schreef Rejected het volgende:
Hoe komt het dat mijn de meeste bestanden altijd incompleet zijn als ik ze download(vaak 1 of 2 blocks missing).
Heb eweka, grabit, AMD 3500+, 1024 MB ram
Je download non-work-related spul op je stage-adres??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:27 schreef magnifor het volgende:
Heb sinds 2/3 weken eweka. Haal 1 MB/s op mijn stage.
Ik download na 17.30. Zijn de meeste mensen naar huis en laat de download aanstaan. Als ik de volgende ochtend op mijn stage kom dan ligt alles klaar om op een externe hd gekopieerd te worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je download non-work-related spul op je stage-adres??
Blijft schandaligquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:44 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik download na 17.30. Zijn de meeste mensen naar huis en laat de download aanstaan. Als ik de volgende ochtend op mijn stage kom dan ligt alles klaar om op een externe hd gekopieerd te worden.![]()
tot dat er logbestanden worden doorgenomen van een transparante proxy.. (als je die natuurlijk hebt)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:44 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik download na 17.30. Zijn de meeste mensen naar huis en laat de download aanstaan. Als ik de volgende ochtend op mijn stage kom dan ligt alles klaar om op een externe hd gekopieerd te worden.![]()
Een paar, maar die houden hun mond dicht.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Blijft schandalig
Maar wel leuk gevondenWeten je collega's het ook?
We hebben 3 lijnen, dus dat maakt niets uit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Je trekt dan die complete lijn dicht, hoe zit het met replicatie of met mail verkeer nacht's??
Je wilt niet weten hoe slecht het netwerk bij ons beveiligd is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]
tot dat er logbestanden worden doorgenomen van een transparante proxy.. (als je die natuurlijk hebt)
die zou bij usenet verkeer eigenlijk al gelijk moeten gaan mekkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |