Ah okee, hoeveel is dat dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:55 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, voor het hele jaar
kijk, het schoolgeld kun je in termijnen betalen, maar ik heb nu dus 1 termijn niet betaald, dus moet ik het hele bedrag dat er nog open staat, in 1 keer betalen
precies, vooral omdat het niet mijn schuld isquote:
Haaksbergen pitoreskquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:55 schreef AKnynke het volgende:
Afgelopen week elke dag een kaartje gekregen, en nu ben ik eens niet thuis. Wel wennen zeg!
Misschien een idee om een kaartje te sturen uit het pitoreske Haaksbergen, al hoewel ik Maastricht toch mooier vind!
13-04-2004, toen werd zijn FOK!-nick geborenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:16 schreef Smittend het volgende:
Hey Vonkie..wanneer ga je je geboortedatum nou eens aanpassen ?![]()
mmmm!quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:09 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb net verschrikkelijk boodschappen gedaan ,Voor een leuk paasontbijtje.....Doe ik normaal nooit dus het leek me nu wel eens leuk.Minibroodjes en "flinterdun rookvlees"en zo, allemaal heel luxe.Eitjes,en aardbeien,slagroom en pannekoekjes.....
Had ik zin in,maar ik denk niet dat het een paasontbijt maar een zaterdagochtendontbijt word![]()
![]()
Dus, allemaall vrolijk pasen!
ja, ik vind hem ook helemaal geweldigquote:en Muck,die's hilarisch,ik moes eerst twee keer kijken of die nou echt een kuiken op zijn kop had
Direktquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:16 schreef Smittend het volgende:
Hey Vonkie..wanneer ga je je geboortedatum nou eens aanpassen ?![]()
Dat zijn geen grappenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:22 schreef QTPi het volgende:
* QTPi had vandaag 2 kaartjes.
Van die ene schrok ik me te pletter, uit Washington DC met een lachende Sjors Dobbeljoe Boesj!!
Afzender schreef er gelukkig bij dat het een grapje was en dat ie pas nog op Schiphol was geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |