Oh wat vreemdquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:07 schreef Larissa het volgende:
Eigenlijk is het vreemd. Ik heb die automatische updates ook aanstaan maar bij mij wordt er na het downloaden gevraagd of ik opnieuw op wil starten of dat later wil doen.
Ook wordt er van tevoren gevraagd of ik ze wil downloaden.
again, configureren die hap..quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:43 schreef odebeijer het volgende:
Dit is helemaal geen configuratiefout, dit probleem heb ik ook ondervonden. Op het moment dat je namelijk de updates geinstalleerd hebt, en hij gaat zeuren om een reboot. Als je dat weigert, dan gaat ie automatisch na verloop van tijd, rebooten (teller in beeld, met zoveel minuten .e.d). Zonder dat je daar zelf iets aan gedaan hebt.
En dan kom je in de ochtend.middag/avond/nacht bij je pc aan, en zie je inderdaad dat verdomde login scherm voor je neus staan... *zucht.
Voor iedereen die meteen riep te blaten met configureren, denk eerst na, voordat je iets roept...
Nou, dan zal dat een update geweest zijn die ik heb gemist.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:43 schreef odebeijer het volgende:
Voor iedereen die meteen riep te blaten met configureren, denk eerst na, voordat je iets roept...
Ik zet mijn laptop inderdaad 's nachts niet aan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:17 schreef mvdlubbe het volgende:
Je zet de server zeker ook 's nachts uit.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:51 schreef Metro2005 het volgende:volgende keer download ik wel weer onder linux, die herstart tenminste niet ongevraagd pc's.
'Server', niet 'laptop'.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:22 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ik zet mijn laptop inderdaad 's nachts niet aan.
Niks mis met linux maar 'ik kan windows niet configgen' is een wat zwak argument om te migrerenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:23 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]Linux fanboys zijn net zo triest als ongewenste Windows Updates, als ze niet erger zijn.
Welke IDIOOT configureerd een SERVER dan ook dat deze automatisch moet opstarten. Je kunt dat in het Control Panel gewoon instellen als "Notify only" of "Download but let me decide when to install", en zo moeten servers ook gewoon geconfigureerd worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:51 schreef Metro2005 het volgende:
Microsoft DOE HIER IETS AAN!!!!! NIET ZOMAAR PC'S ONGEVRAAGD HERSTARTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met andere woorden: Je hebt een illegale versie.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:50 schreef rebel6 het volgende:
Ik had zo'n update die vertelt of ik wel een originele Windows-versie heb.
Omdat ik dat toch écht uit m'n hoofd weet hoefde ik die update niet.
Nee hoor, op de CD-ROM staat heel duidelijk: Windhoos.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:54 schreef maartena het volgende:
[..]
Met andere woorden: Je hebt een illegale versie.
Iemand die WSUS nog niet kentquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:21 schreef Nawien het volgende:
1. mensen die windows "Windhoos" noemen![]()
2. Incompetente "beheerders" die de automatische update functionaliteit gebruiken ipv van SuS![]()
3. Doen alsof er een grote ramp is en later lezen dat er maar liefst 15 gebrukers zijn die er hinder van ondervinden![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:17 schreef sebabje het volgende:
Tjah updaten is niet zo erg...
Alleen wordt ik gek van die checker of jij je windows wel hebt gekochtNaja die haal ik elke keer uit mijn download list en op de blocklist zetten
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |