Ach, ik ben in een goed humeur, ik reken het goed!quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kanker newbie eat shit?![]()
Ik weet het niet!![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:51 schreef Metro2005 het volgende:bah wat KOTS ik op die automatische updatefunctie van windows. Niet alleen komt het geregeld voor dat bij klanten ineens vrolijk de server herstart na een update (zie je het voor je: 15 gebruikers en dan ineens besluit de FUCKING SERVER te herstarten
![]()
) maar nu overkwam het mij ook. Had vanacht een download aangezet die nogal groot was, kom vanmorgen kijken hoever de download is.... staat die teringpc op het inlogscherm
![]()
![]()
![]()
![]()
Log je in: windows heeft automatische updates geinstalleerd!![]()
ik zo vanwtf graftering hoerenpc. Dus ik heb nu automatische updates maar helemaal uitgezet. Dan maar geen updates meer, hier word ik ook strontziek van.
Microsoft DOE HIER IETS AAN!!!!! NIET ZOMAAR PC'S ONGEVRAAGD HERSTARTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!volgende keer download ik wel weer onder linux, die herstart tenminste niet ongevraagd pc's.
Nu is Windows wel weer zo sympathiek om dat bij een update te resetten (niet bij een willekeurige update, maar na een update vorige week, ging 'ie gisteren opeens uit zichzelf een update downloaden en installeren, terwijl 'ie bij mij op "kennisgeving van updates geven" stond).quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:01 schreef PirE het volgende:
Als je nou gewoon even je pc goed insteld dan voorkom je dit, neem aan dat een beetje administrator dat ook wel weet voor een server.
Uitleg:
1 . Go to Start - Configuratiescherm - Automatische updates en dan even een vinkje zetten bij het vakje:
2. "Updates downloaden, maar ik bepaal wanneer de updates worden geinstalleerd"
3. Daarna even toepassen en dan OK.
You are set to go![]()
.
Als je niet zo'n debiele OP had gemaakt waarin je Microsoft de schuld geeft van je eigen fucking incompententie was het niet zo erg geweest.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:05 schreef Metro2005 het volgende:
Ik download bijna nooit en mijn pc staat ook niet dag en nacht aan dus ik had die automagische updates nog niet uitgezet![]()
noem me liever lui dan dom
Lui? Er komt zelfs een pop up bij installatiequote:Op vrijdag 6 april 2007 09:05 schreef Metro2005 het volgende:
Ik download bijna nooit en mijn pc staat ook niet dag en nacht aan dus ik had die automagische updates nog niet uitgezet![]()
noem me liever lui dan dom
hier anders niet hoor..quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nu is Windows wel weer zo sympathiek om dat bij een update te resetten (niet bij een willekeurige update, maar na een update vorige week, ging 'ie gisteren opeens uit zichzelf een update downloaden en installeren, terwijl 'ie bij mij op "kennisgeving van updates geven" stond).
roflquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je niet zo'n debiele OP had gemaakt waarin je Microsoft de schuld geeft van je eigen fucking incompententie was het niet zo erg geweest.
Nu is dit een officieel bash the n00b topic.
Bij mij dus wel. Maar ik heb 't alweer teruggezetquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
hier anders niet hoor..
wat wel klote is is als je geupdate hebt dat hij een venster weergeeft (om de 10 minuten) dat je moet restarten, dat vind ik kut, ik restart en update wanneer ik daar zin in heb..
Ja, en doen ze dat niet dan blijft 90% van de PC van de sukkels die toch geen idee hebben waar ze mee bezig zijn weer kwetsbaar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
hier anders niet hoor..
wat wel klote is is als je geupdate hebt dat hij een venster weergeeft (om de 10 minuten) dat je moet restarten, dat vind ik kut, ik restart en update wanneer ik daar zin in heb..
ook dat kan je uitzetten/aanpassenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
hier anders niet hoor..
Ja die zie ik ook echt als ik op 1 oor lig en verwacht dat mijn pc gewoon aan het downloaden is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lui? Er komt zelfs een pop up bij installatie![]()
Nee, dat is gewoon dom!![]()
Dan kun je normaal gesproken toch gewoon op "later restarten" klikken. Vervolgens vraagt 'ie dan nog wel om de tien minuten of 'ie niet toch al mag restarten. Windows is soms net een dreinend kind "mag ik een ijsje??"quote:
Ja, nu is het zó irritant gemaakt dat mensen het maar helemaal uitschakelenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en doen ze dat niet dan blijft 90% van de PC van de sukkels die toch geen idee hebben waar ze mee bezig zijn weer kwetsbaar.
"ik hep helumaal geen updeets nodug men!"
niemand heeft het me tot nu toe weten te vertellen op een manier dat het werkt:quote:
Install van het systeemquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ja die zie ik ook echt als ik op 1 oor lig en verwacht dat mijn pc gewoon aan het downloaden is.
Ja welkequote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:51 schreef Metro2005 het volgende:bah wat KOTS ik op die automatische updatefunctie van windows. Niet alleen komt het geregeld voor dat bij klanten ineens vrolijk de server herstart na een update (zie je het voor je: 15 gebruikers en dan ineens besluit de FUCKING SERVER te herstarten
![]()
) maar nu overkwam het mij ook. Had vanacht een download aangezet die nogal groot was, kom vanmorgen kijken hoever de download is.... staat die teringpc op het inlogscherm
![]()
![]()
![]()
![]()
Log je in: windows heeft automatische updates geinstalleerd!![]()
ik zo vanwtf graftering hoerenpc. Dus ik heb nu automatische updates maar helemaal uitgezet. Dan maar geen updates meer, hier word ik ook strontziek van.
Microsoft DOE HIER IETS AAN!!!!! NIET ZOMAAR PC'S ONGEVRAAGD HERSTARTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!volgende keer download ik wel weer onder linux, die herstart tenminste niet ongevraagd pc's.
Ik ben geen systeembeheerder, ik configureer ook die servers niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:28 schreef Kritski het volgende:
De klanten krijgen in ieder geval waar voor hun geld met jou als "systeembeheerder"...
Nee oen , op mijn eigen pcquote:
What the bleep do we knowquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Install van het systeem![]()
Niet van de patch
Daarom gebruik ik ook meer en meer linux. Moet alleen nog een net downloadprogramma vinden en was ivm een spel toch al opgestart in windows. Big mistake om ervan uit te gaan dat windows een nacht overleefd zonder aandacht van de gebruikerquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Mensen die klagen over windows...
Hadden ze van tevoren ook kunnen bedenken![]()
Inderdaad... da's hetzelfde als bijvoorbeeld onder Debian een apt-get update en apt-get upgrade dagelijks in de cron laten draaien, dan ben je niet helemaal lekkerquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:38 schreef metallicelmo het volgende:
Automatische Updates aanzetten op een server![]()
ik weet niet welke windows jij draait maar ik krijg al ruim 5 jaar updates (niet irritant overigens) waar me pc voor gerestart moet worden..quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:38 schreef Metro2005 het volgende:mijn systeem draait al 4 jaar. En toen waren die irritante updates er nog niet die je pc opnieuw herstarten.
Nerdquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:44 schreef Henno het volgende:
[..]
Inderdaad... da's hetzelfde als bijvoorbeeld onder Debian een apt-get update en apt-get upgrade dagelijks in de cron laten draaien, dan ben je niet helemaal lekkerSommige updates hebben persoonlijke aandacht nodig voordat je ze installeert, zoms zijn er nog errata/notes van dingen waar je verdacht op moet zijn (zoals dingen die kapot gaan erna als je niet een x aantal andere dingen bijwerkt, e.d.).
Doe je dat niet dan word je een keer wakker met een kapotte server en een hoop boze klanten/gebruikers
Meelopersquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Mensen die klagen over windows...
Hadden ze van tevoren ook kunnen bedenken![]()
ja, maar niet updates die dat zelf voor je gaan doen. Dat is pas van de afgelopen 2 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet welke windows jij draait maar ik krijg al ruim 5 jaar updates (niet irritant overigens) waar me pc voor gerestart moet worden..
Windows is chillquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meelopers.
Windows bewijst zich op de servermarkt al jaren als prima platform...
I rest my casequote:Op vrijdag 6 april 2007 09:58 schreef Henno het volgende:
[..]
Dank u voor deze constructieve toevoeging aan dit topic.
Daarbij dus AUTOUPDATES en FIREWALL UITquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Windows is chill
Mits je de goede vinkjes zet en mits je het wat finetuned![]()
euhh is een configuratie instelling in windows niks meer as far as i know..quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ja, maar niet updates die dat zelf voor je gaan doen. Dat is pas van de afgelopen 2 jaar ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |