Basisregels voor het meespelen in Truth or Dare:
Meespelen in Truth or Dare kan makkelijk door aan te geven wat je wilt, een Truth (T) of een Dare (D).
Iedereen die in dit topic post moet ingaan op een ToD uitdaging van een ander.
Truth
De uitdager stelt een vraag die je eerlijk moet beantwoorden.
Een simpel ja of nee is niet toegestaan!
Het moet een uitgebreid antwoord zijn waarbij tegelijkertijd de "hoe, wat, waarom en wanneer" vragen automatisch worden beantwoord.
Dare
Hierbij moet de uitgedaagde een door de uitdager bedachte opdracht uitvoeren.
Indien er daarbij geen voorwaarden worden gesteld gelden de volgende principe's:
Compromis op het Golfer Decreet.:
Dare topics buiten onzin moeten niet te ver gaan of te serieus worden! Laat andere FOK!ers niet in de waan als het onderwerp te serieus wordt benaderd.
Zo gauw je in de gaten hebt dat je topic te serieus genomen wordt melden dat het een TorD topic is en een mod waarschuwen en om een slotje vragen. Gebeurt dit niet dan mogen we zometeen geen topic meer buiten Onzin openen op straffe van een Waarschuwing!!!
Algemeen
Mocht het voorkomen dat het aantal aanvragen groter is dan het aantal geboden T's of D's dan kan een algemene T or D worden gegeven, iedereen die wil kan daarop reageren.
(Prive-)Informatie, waarvan aangenomen mag worden dat de deelnemer die alleen maar geeft ivm het spel of in de prive sfeer ligt mag niet gebruikt worden in andere topic's en/of fora.
Dus ook geen foto's e.d. plaatsen in andere topics of doorgeven aan anderen zonder toestemming van de deelnemer!
Afkortingen
Er kunnen bepaalde afkortingen worden gebruikt waarvan hier de uitleg zal worden gegeven:
GG = GoedGekeurd
AG = AfGekeurd
"Ik weet onderhand geen vragen meer"
Als je al zoveel vragen verzonnen hebt dat je het idee hebt 'leeg' te zijn,
kan je ideëen opdoen uit : Truth or Dare Inspiratiebron Deel 1
Mocht je wat toe te voegen hebben, dan kan dat daar ook uiteraard.
Overige
[TorD] Heb jij een scanner, webcam of.....
TorD wachtkamer
Code voor TorD header
Romeinse Getalnotering.
!!! Truth or Dare is een Onzin spelletje, dus laat het niet te serieus worden.
Dare, maar geniet met mate! !!!
versie 2.58 28-01-2002
quote:Hoi hoi, goedemorgen.. Eerste T dan maar. Lekker geslapen?
Op woensdag 30 januari 2002 09:34 schreef Bits het volgende:
Hoi.
quote:Wel lekker maar te kort eigenlijk
Op woensdag 30 januari 2002 09:51 schreef BotXXX het volgende:[..]
Hoi hoi, goedemorgen.. Eerste T dan maar. Lekker geslapen?
quote:GG
Op woensdag 30 januari 2002 10:06 schreef Bits het volgende:
En jij?
weer veelste kort geslapen.. Maar ja.. het weekend is er bijna en dan hoeplijk misschien (als het mee zit) de mogelijkheid om een beetje uit te slapen.
quote:T voor jou, waarom heb je zo kort geslapen?
Op woensdag 30 januari 2002 10:18 schreef BotXXX het volgende:[..]
GG
weer veelste kort geslapen.. Maar ja.. het weekend is er bijna en dan hoeplijk misschien (als het mee zit) de mogelijkheid om een beetje uit te slapen.
quote:Tsja.. je bent aan het praten met een lieve meid en dan vergeet je de tijd wel eens. Zie je dat het tegen half twee loopt en toch dan lekker vroeg er uit moet rond een uurtje of 7 half 8
Op woensdag 30 januari 2002 10:18 schreef Bits het volgende:[..]
T voor jou, waarom heb je zo kort geslapen?
quote:OK alleen praten?
Op woensdag 30 januari 2002 10:22 schreef BotXXX het volgende:[..]
Tsja.. je bent aan het praten met een lieve meid en dan vergeet je de tijd wel eens. Zie je dat het tegen half twee loopt en toch dan lekker vroeg er uit moet rond een uurtje of 7 half 8
quote:Jah alleen praten
Op woensdag 30 januari 2002 10:32 schreef Bits het volgende:[..]
OK alleen praten?
quote:O ik dacht dat ik aan de beurt was om er eentje te krijgen. Wanneer was je laatste orgasme en hoe kwam het?
Op woensdag 30 januari 2002 10:35 schreef BotXXX het volgende:[..]
Jah alleen praten
maar doet u nog maar een sappige T..
quote:Haha.. nou eergisteren nacht.. :p en hoe het kwam nou denken aan die lieve meid en dan gaan mijn handen ook spelen
Op woensdag 30 januari 2002 10:43 schreef Bits het volgende:[..]
O ik dacht dat ik aan de beurt was om er eentje te krijgen. Wanneer was je laatste orgasme en hoe kwam het?
Maar een T voor jouw.. Wanneer was jouw laatste orgasme en hoe dat zo?
quote:Moet ik weer een vraag van mezelf beantwoorden. je moet wel zelf dingen verzinnen hoor!
Op woensdag 30 januari 2002 10:45 schreef BotXXX het volgende:[..]
Haha.. nou eergisteren nacht.. :p en hoe het kwam nou denken aan die lieve meid en dan gaan mijn handen ook spelen
Maar een T voor jouw.. Wanneer was jouw laatste orgasme en hoe dat zo?
Vannacht door sex met mijn vriendje
quote:GG..
Op woensdag 30 januari 2002 10:52 schreef Bits het volgende:
Moet ik weer een vraag van mezelf beantwoorden. je moet wel zelf dingen verzinnen hoor!Vannacht door sex met mijn vriendje
ok ik zal eens een poging wagen. Met de T stellen dan bedoel ik.
Wat ga jij doen op 02-02-02 ??
quote:O dat is geen pittige ik ga denk ik wel even voor de tv hangen
Op woensdag 30 januari 2002 10:54 schreef BotXXX het volgende:[..]
GG..
ok ik zal eens een poging wagen. Met de T stellen dan bedoel ik.
Wat ga jij doen op 02-02-02 ??
quote:Haha.. ok.. nou.. ik denk niet dat er veel is toch Woendsdags vroeg..
Op woensdag 30 januari 2002 11:00 schreef Bits het volgende:[..]
O dat is geen pittige ik ga denk ik wel even voor de tv hangen
quote:Ach ik ben altijd wel in voor een orginele vraag.
Op woensdag 30 januari 2002 11:04 schreef BotXXX het volgende:[..]
Haha.. ok.. nou.. ik denk niet dat er veel is toch Woendsdags vroeg..
Wil je een D?
quote:Haha ik zei al dat ik kort geslape ad want we zijn lang bezig geweest! Je kunt beter vragen welke niet! We hebben het gedaan met hem boven en ik boven, als hondjes, 69 en nog wel meer. Noem het anders maar op dan zeg ik wel ja of nee.
Op woensdag 30 januari 2002 11:06 schreef BotXXX het volgende:
Hmm ok dan een iets pittiger T dan de laatste. Welke standjes heb je gisteren met je vriendje gedaan?
quote:Nou doet u mij dan maar een D
Op woensdag 30 januari 2002 11:06 schreef Bits het volgende:
Ach ik ben altijd wel in voor een orginele vraag.
Wil je een D?
quote:Schommel standje(of hoe dat ook mag heten)? Zitten in de stoel (*jummie*) nou ja.. Ik geloof het graag.. beetje afwisseling is altijd leuk
Op woensdag 30 januari 2002 11:12 schreef Bits het volgende:
Haha ik zei al dat ik kort geslape ad want we zijn lang bezig geweest! Je kunt beter vragen welke niet! We hebben het gedaan met hem boven en ik boven, als hondjes, 69 en nog wel meer. Noem het anders maar op dan zeg ik wel ja of nee.
quote:OK je D, wrijf of krab minstens 5 seconden uitgebreid over je kruis waar je ook bent nu.
Op woensdag 30 januari 2002 11:21 schreef BotXXX het volgende:[..]
Nou doet u mij dan maar een D
[..]Schommel standje(of hoe dat ook mag heten)? Zitten in de stoel (*jummie*) nou ja.. Ik geloof het graag.. beetje afwisseling is altijd leuk
Nee die twee net niet
quote:Oeh 5 seconden.. Nou ok.. gekrabt aan mijn kruis. Ha je zou me collega moeten hore.. "Ohh luizen
Op woensdag 30 januari 2002 11:22 schreef Bits het volgende:OK je D, wrijf of krab minstens 5 seconden uitgebreid over je kruis waar je ook bent nu.
Nee die twee net niet
quote:Haha OK! Ga je nu wraak nemen op me?
Op woensdag 30 januari 2002 11:26 schreef BotXXX het volgende:[..]
Oeh 5 seconden.. Nou ok.. gekrabt aan mijn kruis. Ha je zou me collega moeten hore.. "Ohh luizen
"
quote:Dat ligt er aan
Op woensdag 30 januari 2002 11:27 schreef Bits het volgende:[..]
Haha OK! Ga je nu wraak nemen op me?
quote:OK dat is wel eerlijk. Mag best eng zijn om te doen maar niet iets met fotos of zoeiets ok? want dat lukt me toch niet
Op woensdag 30 januari 2002 11:28 schreef BotXXX het volgende:[..]
Dat ligt er aan
wil je een D
quote:Ben je wel eens zonder ondergoed de deur uit gegaan en waarom?
Op woensdag 30 januari 2002 11:39 schreef Chayenn het volgende:
helleeeuuumag ik een T?
quote:Hoe oud ben je eigenlijk
Op woensdag 30 januari 2002 11:39 schreef Chayenn het volgende:
helleeeuuumag ik een T?
quote:Haha.. ohh dat herinnerd mij aan dit nieuwsberichtje
Op woensdag 30 januari 2002 11:33 schreef Bits het volgende:[..]
OK dat is wel eerlijk. Mag best eng zijn om te doen maar niet iets met fotos of zoeiets ok? want dat lukt me toch niet
Maar een D.. mmm.. even denken. iets engs eventueel..
een hele vage dat wel maar dat is ook weer niks, nog even denken hoor
quote:Nee ik ben niet zo exhibistionistisch
Op woensdag 30 januari 2002 11:41 schreef Bits het volgende:[..]
Ben je wel eens zonder ondergoed de deur uit gegaan en waarom?
quote:Haha die zou ik niet doen hoor!
Op woensdag 30 januari 2002 11:41 schreef BotXXX het volgende:[..]
Haha.. ohh dat herinnerd mij aan dit nieuwsberichtje
Maar die zal ik maar niet doenMaar een D.. mmm.. even denken. iets engs eventueel..
quote:Nou die vage is beetje zo..
Op woensdag 30 januari 2002 11:41 schreef BotXXX het volgende:
Pak een rol of pakje koekjes.. Vraag aan de persoon die het dichtste bij is.. vriend of bv buren of iemand op straat, "Ik ben geil, wil je een koekje?" en daarbij de rol met koekjes uitstekend..
ja beetje wazige D maar toch, trouwens kan ook wel alleen koekje aanbieden. bv. "Ter ere van het TorD topic, mag ik u een van onze geweldige koekjes aanbieden. Heeft u hier intresse voor?"
quote:Oeh jammer..
Op woensdag 30 januari 2002 11:45 schreef Bits het volgende:[..]
Haha die zou ik niet doen hoor!
quote:Dat is wel jammer
Op woensdag 30 januari 2002 11:42 schreef Chayenn het volgende:[..]
Nee ik ben niet zo exhibistionistisch
quote:Heb je nu besloten dat deze het gaat worden? Wel even precies zeggen hoe ik hem moet doen dan.
Op woensdag 30 januari 2002 11:45 schreef BotXXX het volgende:[..]
Nou die vage is beetje zo..
Pak een rol of pakje koekjes.. Vraag aan de persoon die het dichtste bij is.. vriend of bv buren of iemand op straat, "Ik ben geil, wil je een koekje?" en daarbij de rol met koekjes uitstekend..
ja beetje wazige D maar toch, trouwens kan ook wel alleen koekje aanbieden. bv. "Ter ere van het TorD topic, mag ik u een van onze geweldige koekjes aanbieden. Heeft u hier intresse voor?"
quote:Haha bij anderen of ook bij jou?
Op woensdag 30 januari 2002 11:50 schreef BotXXX het volgende:[..]
Dat is wel jammer
beetje exhibitionistische trekjes kunnen geen kwaad
quote:Hoe ziet je meest sexy collega er uit en heb je wel eens over sex met haar gedacht?
Op woensdag 30 januari 2002 11:52 schreef BotXXX het volgende:
Nou dan nog een vlugge T voor de lunch?
quote:Ja deze wordt het..
Op woensdag 30 januari 2002 11:51 schreef Bits het volgende:[..]
Heb je nu besloten dat deze het gaat worden? Wel even precies zeggen hoe ik hem moet doen dan.
Pak een rol met koekjes (of een pakje als je geen rol hebt ) en zeg tegen de eerste persoon die je tegen komt (vriend/buren/onbekende) "Namens het TorD topic mag ik u een van onze smakkelijke koekjes aanbieden. Heeft u trek in een van onze koekjes?" en dan natuurlijk ook daad werkelijk 1 koekje aan bieden
dan weer terug achter de comp kruipen en tja vertellen dat je het hebt uitgevoerd
quote:Nou bij iedereen eigenlijk wel. Ik bedoel je bent toch ook naakt op deze wereld gekomen
Op woensdag 30 januari 2002 11:52 schreef Bits het volgende:[..]
Haha bij anderen of ook bij jou?
quote:Hahahaha.. nou dat zijn er dus twee
Op woensdag 30 januari 2002 11:53 schreef Bits het volgende:[..]
Hoe ziet je meest sexy collega er uit en heb je wel eens over sex met haar gedacht?
En ja die fantasie is er zeker wel maar jah vriendin dus het blijf een fantasie...
quote:O vond je het andere toch te erg? Ik zou liever het andere doen want nu moet ik natuurlijk gaan uitleggen wat T of D is en dan gaan ze het misschien nog lezen ook.
Op woensdag 30 januari 2002 11:54 schreef BotXXX het volgende:[..]
Ja deze wordt het..
Pak een rol met koekjes (of een pakje als je geen rol hebt
) en zeg tegen de eerste persoon die je tegen komt (vriend/buren/onbekende) "Namens het TorD topic mag ik u een van onze smakkelijke koekjes aanbieden. Heeft u trek in een van onze koekjes?" en dan natuurlijk ook daad werkelijk 1 koekje aan bieden
dan weer terug achter de comp kruipen en tja vertellen dat je het hebt uitgevoerd
quote:Ja maar betekent dat dat iedereen je naakt mag zien?
Op woensdag 30 januari 2002 11:55 schreef BotXXX het volgende:[..]
Nou bij iedereen eigenlijk wel. Ik bedoel je bent toch ook naakt op deze wereld gekomen
quote:OK prima antwoord
Op woensdag 30 januari 2002 11:58 schreef BotXXX het volgende:[..]
Hahahaha.. nou dat zijn er dus twee
ze zitten op de zelfde kamer en zo. Twee stagiaires die hier werken. Nou ze zijn (eigenlijk net iets te dun) zo rond de 1.80 dus op de juiste hoogte en de eene heeft lang los rood krullend haar tot over de schouders de andere zwart haar in een staart ook over de schouders. De een loopt een beetje in van die gothic gestylde jurken (niet echt gothic maar richting zeg maar) en de ander altijd in een strakke spijkerbroek met een leuk topje
En ja die fantasie is er zeker wel
maar jah vriendin dus het blijf een fantasie...
quote:Nou je mag ook de andere zin pakken hoor
Op woensdag 30 januari 2002 11:59 schreef Bits het volgende:[..]
O vond je het andere toch te erg? Ik zou liever het andere doen want nu moet ik natuurlijk gaan uitleggen wat T of D is en dan gaan ze het misschien nog lezen ook.
quote:In princiepe wel, ligt alleen er aan hoe ik er bij sta en hoe de andere er naar kijken
Op woensdag 30 januari 2002 12:00 schreef Bits het volgende:[..]
Ja maar betekent dat dat iedereen je naakt mag zien?
quote:Ok je leest het wel als je gegeten hebt
Op woensdag 30 januari 2002 12:01 schreef BotXXX het volgende:[..]
Nou je mag ook de andere zin pakken hoor
misschien is die ook wel grappiger.. Doe maar "Ik ben geil.. Wil jij een koeje van mij?" zin omhet koekje aan te bieden
quote:Haha OK het is gebeurd. Bij een huisgenootje aangeklopt en het gevraagd met de koektrommel in de hand. Zij keek heel verbaasd toen lachte ze hard en nam het koekje. Ik heb daar na maar uitgelegd dat het een uitdaging was van iemand op internet.
Op woensdag 30 januari 2002 12:05 schreef Bits het volgende:[..]
Ok je leest het wel als je gegeten hebt
Op woensdag 30 januari 2002 12:30 schreef Bits het volgende:Haha OK het is gebeurd. Bij een huisgenootje aangeklopt en het gevraagd met de koektrommel in de hand. Zij keek heel verbaasd toen lachte ze hard en nam het koekje. Ik heb daar na maar uitgelegd dat het een uitdaging was van iemand op internet.
ben dus net terug van lunch
quote:Trek je je ooit af achter de computer en bij wat dan? Plaatjes of bij chatten of andere dingen?
Op woensdag 30 januari 2002 12:43 schreef BotXXX het volgende:
Een T of D voor mij dan maar
quote:Ha nee eigenlijk niet, wel een keer vroeger met telefoneren naar iemand in usa (via internet dan want dat koste niks) en dat was een van de weinige keren. Maar plaatjes/videos/life streams nee daar raak ik nou niet echt zo opgewonden van dat ik denk nu even trekken
Op woensdag 30 januari 2002 12:50 schreef Bits het volgende:[..]
Trek je je ooit af achter de computer en bij wat dan? Plaatjes of bij chatten of andere dingen?
quote:Nou eet smakkelijk..
Op woensdag 30 januari 2002 12:51 schreef Bits het volgende:
Ik ga nu ff eten bedenk ondertussen maar wat leuke pittige vragen
alvast 1 pittige vraag
Welk stuk groente of fruit heb je wel eens erotisch gebruikt
ik ga er alvast nog wat verzinnen
quote:Dat antwoord had ik niet van je verwacht met je xxx naam!
Op woensdag 30 januari 2002 12:52 schreef BotXXX het volgende:[..]
Ha nee eigenlijk niet, wel een keer vroeger met telefoneren naar iemand in usa (via internet dan want dat koste niks) en dat was een van de weinige keren. Maar plaatjes/videos/life streams nee daar raak ik nou niet echt zo opgewonden van dat ik denk nu even trekken
quote:Hahaha OK dan! Even denken, in ieder geval banaan komkommer en aardbeien. misschien meer maar dat schiet me niet te binnen.
Op woensdag 30 januari 2002 12:55 schreef BotXXX het volgende:[..]
Nou eet smakkelijk..
alvast 1 pittige vraag
Welk stuk groente of fruit heb je wel eens erotisch gebruiktik ga er alvast nog wat verzinnen
Nog een snelle lekker pittige T bedacht terwijl ik at? ik moet wel zo weg
quote:Hahahaha, nou ik kijk ze wel maar om nou achter mijn pc af te trekken
Op woensdag 30 januari 2002 13:13 schreef Bits het volgende:
Dat antwoord had ik niet van je verwacht met je xxx naam!
quote:Nog een snelle T dan.
Op woensdag 30 januari 2002 13:15 schreef Bits het volgende:
Hahaha OK dan! Even denken, in ieder geval banaan komkommer en aardbeien. misschien meer maar dat schiet me niet te binnen.Nog een snelle lekker pittige T bedacht terwijl ik at? ik moet wel zo weg
quote:Nou het voordeel van fruit is dat het niet zo n rotzooi oplevert als saus en slagroom maar fruit kun je weer nergens aflikken. Dan toch de saus denk ik want een beetje kliederen is best lekker soms
Op woensdag 30 januari 2002 13:22 schreef BotXXX het volgende:
Nog een snelle T dan.
Wat heb je liever dat er gebruikt wordt tijdens een erotisch spel sjokoladesaus, slagroom, ijsblokjes of fruiten waarom?
D voor jou, stel me een vraag die je wel had bedacht maar nog niet gesteld omdat je dacht dat hij toch net te ver gaat.
quote:Beantwooord de vraag maar die ik net had.
Op woensdag 30 januari 2002 13:28 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Goeiemiddag
Gaat lekker hier zie ik
Doe mij ook maar een T-tje
![]()
En stel mij een snelle pittige T voor ik echt weg ben
quote:Over dat erotische met fruit en zo?
Op woensdag 30 januari 2002 13:32 schreef Bits het volgende:[..]
Beantwooord de vraag maar die ik net had.
quote:een snelle dan nog
Op woensdag 30 januari 2002 13:26 schreef Bits het volgende:
Had je nog meer bedacht?D voor jou, stel me een vraag die je wel had bedacht maar nog niet gesteld omdat je dacht dat hij toch net te ver gaat.
is eigenlijk nog wel te doen
quote:Wat heb je met sex nog niet uitgeprobeerd maar zou je wel graag willen?
Op woensdag 30 januari 2002 13:32 schreef Bits het volgende:[..]
Beantwooord de vraag maar die ik net had.
quote:Ja vind ik ook, en chocolade is net wat lekkerde (in grote hoeveelheden) dan slagroom.
Op woensdag 30 januari 2002 13:24 schreef Bits het volgende:
Nou het voordeel van fruit is dat het niet zo n rotzooi oplevert als saus en slagroom maar fruit kun je weer nergens aflikken. Dan toch de saus denk ik want een beetje kliederen is best lekker soms
quote:Ja klopt
Op woensdag 30 januari 2002 13:34 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Over dat erotische met fruit en zo?
quote:Aardbeien en slagroom vind ik het lekkerst
Op woensdag 30 januari 2002 13:36 schreef Bits het volgende:[..]
Ja klopt
quote:Buiten de duer bedoel je? ik zou nooit alleen naar zoeits toegaan maar ik ben er wel eens met mijn vriendje geweest. Even mijn fetish voor sex op spannende pelkken en exhibitionisme uitgeleefd. Moet ik er nog meer over zeggen?
Op woensdag 30 januari 2002 13:35 schreef BotXXX het volgende:[..]
een snelle dan nog
Ben je ooit naar een sex film geweest (zo ja wat heb je daar allemaal gedaan/gezien)is eigenlijk nog wel te doen
quote:Heb je als kind iets gedaan waarvoor je zo erg op je kop hebt gehad dat je het nooit meer zal vergeten?
Op woensdag 30 januari 2002 13:38 schreef _TheDarkOne het volgende:
goeie middag allemaal! nog iemand n leuke T voor mij?
quote:Een ding is dat ik het wel een keer met 2 mannen tegelijk zou willen proberen. misschien niet lekker maar dan weet ik dat
Op woensdag 30 januari 2002 13:35 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Wat heb je met sex nog niet uitgeprobeerd maar zou je wel graag willen?
Op woensdag 30 januari 2002 13:39 schreef Bits het volgende:[..]
Buiten de deur bedoel je? ik zou nooit alleen naar zoiets toegaan maar ik ben er wel eens met mijn vriendje geweest. Even mijn fetish voor sex op spannende plekken en exhibitionisme uitgeleefd. Moet ik er nog meer over zeggen?
hahaha, dat mag als je dat leuk lijkt. Hoeft niet. Oehhh fetish is leuke fetish
quote:Nou ik weet niet wat ik er verder over moet zeggen. ik bedoelde eigenlijk of de vraag goed genoeg beantwoord was of dat je dingen mist
Op woensdag 30 januari 2002 13:41 schreef BotXXX het volgende:[..]
GG
hahaha, dat mag als je dat leuk lijkt. Hoeft niet. Oehhh fetish is leuke fetish
quote:Over van alles en nog wat.
Op woensdag 30 januari 2002 13:40 schreef brechtje het volgende:
Ummmmmmm waar gaat deze topic iig over?
quote:* BotXXX meldt aan..
Op woensdag 30 januari 2002 13:41 schreef Bits het volgende:Een ding is dat ik het wel een keer met 2 mannen tegelijk zou willen proberen. misschien niet lekker maar dan weet ik dat
nou ja eigenlijk niet, maar het stond zo leuk
Op woensdag 30 januari 2002 13:41 schreef Bits het volgende:[..]
Een ding is dat ik het wel een keer met 2 mannen tegelijk zou willen proberen. misschien niet lekker maar dan weet ik dat
quote:Nee is goed genoeg wel beantwoord, je mag natuurlijk alle details er aan toevoegen maar dat was niet de vraag
Op woensdag 30 januari 2002 13:42 schreef Bits het volgende:[..]
Nou ik weet niet wat ik er verder over moet zeggen. ik bedoelde eigenlijk of de vraag goed genoeg beantwoord was of dat je dingen mist
quote:zekerz
Op woensdag 30 januari 2002 13:39 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Heb je als kind iets gedaan waarvoor je zo erg op je kop hebt gehad dat je het nooit meer zal vergeten?
ooit met n vriendje van de basisschool n fikkie gestookt in t bos, niet zo spannend opzich zou je denken, maar nu komt t... Het was net oud-papier-ophaal-dag dus wij in n bepaalde straat alle dozen papier opgehaald. t werd al lekker warm in dat bos, maar we kwamen ook nog op t idee om paar dennebomen die op de grond lagen er bij te flikkeren en toen liep t opeens uit de hand we hadden die dennebomen rechtop in t fikkie gezet en die vielen op n gegeven moment om, dus paar andere bomen begonnen ook mee te fikken. we waren er toen maar uitgenaait, want zelf blussen ging toch niet meer, maar toen we t bos uitrenden zagen we de politie in de verte aankomen, dus wij waren ergens in n sloot gaan liggen, onder n brug, de politie heeft ons noooit te pakken gekregen! maar van mn ouders heb ik flink van langs gekregen
quote:Hahahaha
Op woensdag 30 januari 2002 13:45 schreef _TheDarkOne het volgende:[..]
zekerz
ooit met n vriendje van de basisschool n fikkie gestookt in t bos, niet zo spannend opzich zou je denken, maar nu komt t... Het was net oud-papier-ophaal-dag dus wij in n bepaalde straat alle dozen papier opgehaald. t werd al lekker warm in dat bos, maar we kwamen ook nog op t idee om paar dennebomen die op de grond lagen er bij te flikkeren en toen liep t opeens uit de hand
we hadden die dennebomen rechtop in t fikkie gezet en die vielen op n gegeven moment om, dus paar andere bomen begonnen ook mee te fikken. we waren er toen maar uitgenaait, want zelf blussen ging toch niet meer, maar toen we t bos uitrenden zagen we de politie in de verte aankomen, dus wij waren ergens in n sloot gaan liggen, onder n brug, de politie heeft ons noooit te pakken gekregen! maar van mn ouders heb ik flink van langs gekregen
quote:T voor jou dan, wanneer heb je voor het laatst echt goede sex gehad
Op woensdag 30 januari 2002 13:42 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
GG
quote:OK dan laat ik het er bij
Op woensdag 30 januari 2002 13:43 schreef BotXXX het volgende:[..]
Nee is goed genoeg wel beantwoord, je mag natuurlijk alle details er aan toevoegen maar dat was niet de vraag
quote:Eergisteren.was gisteren te moe omdat ik met 2 zieke kids thuis zat
Op woensdag 30 januari 2002 13:47 schreef Bits het volgende:[..]
T voor jou dan, wanneer heb je voor het laatst echt goede sex gehad
Maar had net ook al een vraag beantwoord en geen GG voor gekregen
quote:Sorry was goed hoor!
Op woensdag 30 januari 2002 13:49 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Eergisteren.was gisteren te moe omdat ik met 2 zieke kids thuis zat
Maar had net ook al een vraag beantwoord en geen GG voor gekregen
Heb je normaal dagelijks sex dan?
quote:Ach,wanneer het uitkomt.
Op woensdag 30 januari 2002 13:50 schreef Bits het volgende:[..]
Sorry was goed hoor!
Heb je normaal dagelijks sex dan?
quote:OK! nu moet ik echt weg!!
Op woensdag 30 januari 2002 13:51 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Ach,wanneer het uitkomt.
Hoeft niet iedere dag te zijn,maar mag wel![]()
![]()
quote:Doei doei en CU
Op woensdag 30 januari 2002 13:53 schreef Bits het volgende:[..]
OK! nu moet ik echt weg!!
quote:Toedelz dan..
Op woensdag 30 januari 2002 13:53 schreef Bits het volgende:[..]
OK! nu moet ik echt weg!!
quote:Wat is het gekste wat je ooit gedaan hebt?
Op woensdag 30 januari 2002 13:58 schreef BotXXX het volgende:
Nou doe mij dan maar een T'tje
quote:Hmm het gekste.. tja dat kan je natuurlijk op verschillende manieren zien, maar denk wel eens een keer opgetreden (tja kampvuur en dan voorstelling moeten geven) verkleed als vrouw (nou ja heel simpel ballonnen en doekje om gewikkeld) en beetje lopen hossen op muziek.
Op woensdag 30 januari 2002 13:59 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Wat is het gekste wat je ooit gedaan hebt?
quote:GG.Heb je daar ook nog een foto van?
Op woensdag 30 januari 2002 14:04 schreef BotXXX het volgende:[..]
Hmm het gekste.. tja dat kan je natuurlijk op verschillende manieren zien, maar denk wel eens een keer opgetreden (tja kampvuur en dan voorstelling moeten geven) verkleed als vrouw (nou ja heel simpel ballonnen en doekje om gewikkeld) en beetje lopen hossen op muziek.
quote:Jammer genoeg niet, maar was zeg maar met zo'n 150 tot 200 toeschouwertjes.. hahaha.. dus was wel gezellie
Op woensdag 30 januari 2002 14:06 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
GG.Heb je daar ook nog een foto van?
quote:Doe mij ook nog maar een T-tje dan
Op woensdag 30 januari 2002 14:07 schreef BotXXX het volgende:[..]
Jammer genoeg niet, maar was zeg maar met zo'n 150 tot 200 toeschouwertjes.. hahaha.. dus was wel gezellie
Een T voor Narrator
Wanneer was je laatste erectie?
quote:Ehhh... Zwembad een keer
Op woensdag 30 januari 2002 14:10 schreef BotXXX het volgende:
Een T voor Knuffelbeertje dan.
Heb je ooit in het openbaar sex gehad (zo ja waar)
quote:Oeh een prive zwembad of een echt openbaar voor de familie zwembad?
Op woensdag 30 januari 2002 14:12 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Ehhh... Zwembad een keer
quote:In een openbaar zwembad
Op woensdag 30 januari 2002 14:14 schreef BotXXX het volgende:[..]
Oeh een prive zwembad of een echt openbaar voor de familie zwembad?
quote:gisterochtend (ODOL)
Op woensdag 30 januari 2002 14:10 schreef BotXXX het volgende:
Een T voor Knuffelbeertje dan.
Heb je ooit in het openbaar sex gehad (zo ja waar)
Een T voor Narrator
Wanneer was je laatste erectie?
quote:laat me raden vaccuüm
Op woensdag 30 januari 2002 14:14 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
In een openbaar zwembad
Verder vertel ik er niks over
Op woensdag 30 januari 2002 14:14 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
In een openbaar zwembad
Verder vertel ik er niks over
oehh nee dat is goed hoor.. ik zal er ook niet over door gaan zeuren
Op woensdag 30 januari 2002 14:15 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
gisterochtend (ODOL)
haha.. ODOL rulez
quote:niet als je moet pissen
Op woensdag 30 januari 2002 14:19 schreef BotXXX het volgende:[..]
GG
haha.. ODOL rulez
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 14:17 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
laat me raden vaccuüm
![]()
![]()
quote:ok ik zeg nix meer
Op woensdag 30 januari 2002 14:20 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
![]()
![]()
mag ik nog een T-tje mensen
quote:Nah geen problemen mee hoor
Op woensdag 30 januari 2002 14:20 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
niet als je moet pissen
quote:ik dus wel
Op woensdag 30 januari 2002 14:21 schreef BotXXX het volgende:[..]
Nah geen problemen mee hoor
quote:Heb jij wel eens een geheim verzwegen voor iemand die je eigenlijk liever had willen vertellen?
ok ik zeg nix meer
quote:Ooit vacuum gezeten? En hoe kwam dat?
ok ik zeg nix meer
quote:nee ik niet nee
Op woensdag 30 januari 2002 14:22 schreef BotXXX het volgende:[..]
Ooit vacuum gezeten? En hoe kwam dat?
quote:jah vaak zat denk ik zo. meestal de standaard het willen vertellen aan een meisje dat je der leuk vind en het dan toch niet doen en dan as usual er weer spijt van krijgen
Op woensdag 30 januari 2002 14:22 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Heb jij wel eens een geheim verzwegen voor iemand die je eigenlijk liever had willen vertellen?
quote:Dat schiet idd niet op nee,kan je beter wel vertellen dan
Op woensdag 30 januari 2002 14:26 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
jah vaak zat denk ik zo. meestal de standaard het willen vertellen aan een meisje dat je der leuk vind en het dan toch niet doen en dan as usual er weer spijt van krijgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil ook nog wel een T
Op woensdag 30 januari 2002 14:25 schreef NaRRaToR het volgende:
nee ik niet nee
andere mensen wel![]()
Doet u mij dan ook maar gelijk een D
quote:ehmz het hoofd onder de scanner leggen heb je al gehad ehmz eens ff kijken. heb je de teken jezelf na in paint dare al gehad
Op woensdag 30 januari 2002 14:28 schreef BotXXX het volgende:[..]
GG
Nu hou ik er echt over op hoor
Doet u mij dan ook maar gelijk een D
quote:Of weten jullie er niet meer??
Op woensdag 30 januari 2002 14:27 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Ik wil ook nog wel een T
quote:Nee, sorry
Op woensdag 30 januari 2002 14:35 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Of weten jullie er niet meer??
![]()
quote:Ja al twee keer
Op woensdag 30 januari 2002 14:29 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
ehmz het hoofd onder de scanner leggen heb je al gehad ehmz eens ff kijken. heb je de teken jezelf na in paint dare al gehad
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 14:36 schreef BotXXX het volgende:[..]
Ja al twee keer
* NaRRaToR haalt het inspiratietopic erbij ook voor jou kb
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 14:36 schreef WheeleE het volgende:[..]
Nee, sorry
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 14:38 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
![]()
vieze lurker
Aan wie op fok heb je nu echt een teringhekel?
voor botxxx:
Open in Lifestyle een topic waarin je begint over de fantastische mogelijkheden van Tarzan Dildo's, handboeien en vibrators.
quote:T voor jou
Op woensdag 30 januari 2002 14:38 schreef WheeleE het volgende:[..]
ik lurk niet..ik ben net thuis hoor!
![]()
quote:Pfff moeilijk
Op woensdag 30 januari 2002 14:39 schreef NaRRaToR het volgende:
voor kb:Aan wie op fok heb je nu echt een teringhekel?
voor botxxx:
Open in Lifestyle een topic waarin je begint over de fantastische mogelijkheden van Tarzan Dildo's, handboeien en vibrators.
quote:hmz ik vind gewoon dat je dat soort trieste hoopjes schijt moet negeren en in hun eigen smoor gaar moet laten koken
Op woensdag 30 januari 2002 14:41 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Pfff moeilijk
Ik heb niet echt een hekel aan een persoon,wel aan sommige dingen die op FOK! worden gezegd tegen anderen.
Het afkraken van personen bv.Toen met dat RIANN en foto had geplaatst en dat er veel waren die haar afzeken,dat soort dingen heb ik een hekel aan.
GG btw
quote:Kut..
Op woensdag 30 januari 2002 14:39 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
T voor jou
Hoe was je dag tot nu toe?
veel werk, weinig tijd en zin en vreselijk saaie vakken..
quote:Dat doe ik ook wel,al verziekt het hier vaak de sfeer op FOK!
Op woensdag 30 januari 2002 14:42 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
hmz ik vind gewoon dat je dat soort trieste hoopjes schijt moet negeren en in hun eigen smoor gaar moet laten koken
GG btw
quote:Wat vind jij het leukste wat je als kind hebt uitgevreten?
Op woensdag 30 januari 2002 14:43 schreef NaRRaToR het volgende:
ik wil ook nog een T
quote:hmz ff denken hoor....
Op woensdag 30 januari 2002 14:45 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Wat vind jij het leukste wat je als kind hebt uitgevreten?
ik denk dat dat toch altijd wel samen met mun maten toen bieten e.d. dergelijke jatten bij de boer 8ter onze straat en dan als ie het weer eens merkte ofzo hij weer met zijn riek achter ons aankwam wij maar rennen en rennen dat was wel koel want die gast heb ons nooit gevat en wist niet eens waar we woonden.
btw ik spreek hier over de leeftijd 6 a 7 he.
nog een T nog een T
quote:Nou ok als je blieft Fantastische speeltjes
Op woensdag 30 januari 2002 14:39 schreef NaRRaToR het volgende:voor BotXXX:
quote:GG ondanks de spelvouten
Op woensdag 30 januari 2002 14:49 schreef BotXXX het volgende:[..]
Nou ok als je blieft Fantastische speeltjes
Op woensdag 30 januari 2002 14:48 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
hmz ff denken hoor....
ik denk dat dat toch altijd wel samen met mun maten toen bieten e.d. dergelijke jatten bij de boer 8ter onze straat en dan als ie het weer eens merkte ofzo hij weer met zijn riek achter ons aankwam wij maar rennen en rennen dat was wel koel want die gast heb ons nooit gevat en wist niet eens waar we woonden.
btw ik spreek hier over de leeftijd 6 a 7 he.
nog een T nog een T
Waarvoor heb jij eens gigantisch op je kop gekregen?
Ik wil ook nog een T
quote:Sorry,zag ff over je heen omdat ik bezig was met andere dingen
Op woensdag 30 januari 2002 14:43 schreef WheeleE het volgende:[..]
Kut..
veel werk, weinig tijd en zin en vreselijk saaie vakken..
GG
quote:Pfftt.. ja zit geen F7 in IE
Op woensdag 30 januari 2002 14:51 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
GG ondanks de spelvouten
quote:ook voor dit soort acties, en vroeger toen ik een jaar of 2 was rende ik altijd 8ter de hond aan als ie weer eens was weggelopen en tjah dat vond mijn moeder nooit zo leuk
Op woensdag 30 januari 2002 14:51 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
GG
Waarvoor heb jij eens gigantisch op je kop gekregen?
Ik wil ook nog een T
zelfde T voor jou
quote:i know
Op woensdag 30 januari 2002 14:52 schreef BotXXX het volgende:[..]
Pfftt.. ja zit geen F7 in IE
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 14:52 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Sorry,zag ff over je heen omdat ik bezig was met andere dingen
GG
ik doe mee vanaf deel XII oftewel 12
quote:Pas sinds 142 hoor
Op woensdag 30 januari 2002 14:54 schreef NaRRaToR het volgende:
Algemene T vanaf welk nr Topic Van TorD doen jullie meeik doe mee vanaf deel XII oftewel 12
Daarvoor wat rond gespookt in raad je plaatje
quote:Zozo..een veteraan dus..
Algemene T vanaf welk nr Topic Van TorD doen jullie meeik doe mee vanaf deel XII oftewel 12
quote:Ik heb eens snoepjes gepikt bij jamin,werd alleen gepakt en me vader kwam me bij de politie ophalen,was nog nooit zo bang geweest.
Op woensdag 30 januari 2002 14:52 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
ook voor dit soort acties, en vroeger toen ik een jaar of 2 was rende ik altijd 8ter de hond aan als ie weer eens was weggelopen en tjah dat vond mijn moeder nooit zo leuk
.
zelfde T voor jou
quote:Dank je wel,ben ik ook weer blij
Op woensdag 30 januari 2002 14:54 schreef WheeleE het volgende:[..]
ok..ik vergeef t je )
Op woensdag 30 januari 2002 14:56 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Ik heb eens snoepjes gepikt bij jamin,werd alleen gepakt en me vader kwam me bij de politie ophalen,was nog nooit zo bang geweest.
Verder heb ik de kapper bij ons beneden vroeger altijd heel erg geziekt omdat we niet op de stenen trap mochten spelen,maar daar kreeg ik altijd gelijk voor van me ouders.
quote:Ik vanaf 81 zie ik net
quote:Wat is het laatste standje dat je hebt uitgevoerd in het samenzijn met een vrouw
Op woensdag 30 januari 2002 14:59 schreef NaRRaToR het volgende:
iemand nog een T voor me
quote:ga naar een willekeurige chatbox verander je naam in geile boy of iets in die trend en zorg dat je met tenminste 1 dame of jongen cybert uiteraard het verslag hier posten het liefst letterlijk.
Op woensdag 30 januari 2002 15:00 schreef BotXXX het volgende:
Maar doet u nog maar zo'n D
ik heb de smaak te pakken
quote:geen 100% maagd hier
Op woensdag 30 januari 2002 15:01 schreef BotXXX het volgende:[..]
Wat is het laatste standje dat je hebt uitgevoerd in het samenzijn met een vrouw
quote:ik wou eigenlijk voorstellen om samen met botxxx een sessie te doen
Op woensdag 30 januari 2002 15:05 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Wie heeft er nog een leuke D voor me,of een leuke T.
Ik doe niet aan cyber Narra als je dat soms had willen zeggen![]()
nee joh,....ik ga wel ff zoeken in het archief
Op woensdag 30 januari 2002 15:03 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
geen 100% maagd hier
Maar ik probeerde net een chat box op te roepen komt diemet de melding van.. TOOOOOEEEETTT firewall.. Dus weet jij een box waar je dan wel op kan?
quote:Maar goed ook dat ik je dat ff vertelde dus
Op woensdag 30 januari 2002 15:06 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
ik wou eigenlijk voorstellen om samen met botxxx een sessie te doen
![]()
![]()
![]()
nee joh,....ik ga wel ff zoeken in het archief
quote:www.chat.nl ?
Op woensdag 30 januari 2002 15:07 schreef BotXXX het volgende:[..]
GG
Dat is natuurlijk wel een puntjeMaar ik probeerde net een chat box op te roepen komt diemet de melding van.. TOOOOOEEEETTT firewall.. Dus weet jij een box waar je dan wel op kan?
quote:www.sex-contact.nl
GG
Dat is natuurlijk wel een puntjeMaar ik probeerde net een chat box op te roepen komt diemet de melding van.. TOOOOOEEEETTT firewall.. Dus weet jij een box waar je dan wel op kan?
toch jammer dat knuffelbeertje niet mee doet
deze iets voor jou
of moet ik ff verder zoeken...
* zoekt alvast ff verder
quote:Zoek maar vast verder,want dat soort dingen doe ik nooit van me leven
Op woensdag 30 januari 2002 15:09 schreef NaRRaToR het volgende:
bel een mede ToDer op terwijl je jezelf nu gaat masturberen en laat die geluiden door de hoorn horen (niet het gekreun, maar de geluiden die bewijzen geven van de bezigheid.
deze iets voor jou![]()
![]()
of moet ik ff verder zoeken...
* zoekt alvast ff verder
quote:www.tmf.nl
GG
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 15:09 schreef BotXXX het volgende:
Ok ik ben dus eventjes wegtoch jammer dat knuffelbeertje niet mee doet
![]()
Maarre,welke chatbox zit je nu?
dit iets dan
quote:rofl toch nieuwsgierig zijn he
Op woensdag 30 januari 2002 15:10 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
![]()
laat het wel aan jou over,kan jij vast beter als ik
Maarre,welke chatbox zit je nu?
quote:Dat kan ik niet,zou niet weten hoe ik het op moest nemen
Op woensdag 30 januari 2002 15:11 schreef NaRRaToR het volgende:
Zing een couplet van het Wilhelmus, neem hem op als wav/mp3 file en plaats hem op internet.
dit iets dan
quote:Ben niet nieuwschierig,weet gewoon graag alles
Op woensdag 30 januari 2002 15:11 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
rofl toch nieuwsgierig zijn he
quote:ok dan maar een T
Op woensdag 30 januari 2002 15:12 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Dat kan ik niet,zou niet weten hoe ik het op moest nemen
Doe maar een T dan,is makkelijker
Heb je wel eens iemand of ben je wel eens door iemand vreselijk voor lul gezet? Hoe?
quote:zo vaak eigenlijk,meestal door mannen af te wijzen als ze bij hun vrienden staan en denken dat ze alle vrouwen kunnen krijgen.
Op woensdag 30 januari 2002 15:13 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
ok dan maar een T
Heb je wel eens iemand of ben je wel eens door iemand vreselijk voor lul gezet? Hoe?
Op woensdag 30 januari 2002 15:17 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
zo vaak eigenlijk,meestal door mannen af te wijzen als ze bij hun vrienden staan en denken dat ze alle vrouwen kunnen krijgen.
Verder zou ik het nu ff niet weten,zal best wel,want ik zet anderen voor lul en hun mij ook.
Weet alleen ff niet meer hoe of wat,zodra ik op iets kom zal ik het je vertellen.
quote:Doe dan gelijk maar dezelfde T voor jou
Op woensdag 30 januari 2002 15:17 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
GG
www.sex-contact.nl -> Doet het ook niet met vuurmuur
www.chat.nl -> Is de heletijd vol??? (sta in de wacht, nog 20 wachtende voor u)
www.tmf.nl -> Doet het ook niet hier
Maar KnuffelB ook daar
quote:Om deze tijd nog douchen en aankleden??
Op woensdag 30 januari 2002 15:18 schreef NaRRaToR het volgende:
* NaRRaToR is ff doesjen en aankleden en ff ontbijten mag ik vast een T voor als ik terugkom.
Tot straks narra
quote:je geeft er eik al zelf het antwoord op. alleen dat niet het idee dat ik alle vrouwen kan krijgen van de wereld zo'n gastje ben ik niet
Op woensdag 30 januari 2002 15:18 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Doe dan gelijk maar dezelfde T voor jou
quote:Ik heb ook vuurmuur maar bij mij doettie ut wel hoor
Op woensdag 30 januari 2002 15:18 schreef BotXXX het volgende:
Pffftttt..www.sex-contact.nl -> Doet het ook niet met vuurmuur
www.chat.nl -> Is de heletijd vol??? (sta in de wacht, nog 20 wachtende voor u)
www.tmf.nl -> Doet het ook niet hier
Maar KnuffelB ook daar![]()
quote:Wat hebbie allemaal onder de douche gedaan
Op woensdag 30 januari 2002 15:20 schreef NaRRaToR het volgende:
nu nog een T voor strax
quote:Nou echte vuurmuur hier
Op woensdag 30 januari 2002 15:20 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Ik heb ook vuurmuur maar bij mij doettie ut wel hoor
quote:Hebbie pech,kan een hele leuke chatbox zijn.
Op woensdag 30 januari 2002 15:28 schreef BotXXX het volgende:[..]
Nou echte vuurmuur hier
ministerie van V en W.. dus zit echt best wel dicht
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 15:18 schreef WheeleE het volgende:
Iemand nog een T voor mij??
quote:Nee dat nog niet, zal thuis een koekeloeren als ik tijd heb. Misschienook niet..
Op woensdag 30 januari 2002 15:29 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Hebbie pech,kan een hele leuke chatbox zijn.
Maar niet teveel gekeken hoop ik?
quote:Wat is de leukste site waar jij ooit bent geweest?
Op woensdag 30 januari 2002 15:30 schreef WheeleE het volgende:[..]
quote:Niet doen joh,je mist toch niks
Op woensdag 30 januari 2002 15:30 schreef BotXXX het volgende:[..]
Nee dat nog niet, zal thuis een koekeloeren als ik tijd heb. Misschienook niet..
quote:http://myboringlife.com/l33t/romeo.html
Op woensdag 30 januari 2002 15:31 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Wat is de leukste site waar jij ooit bent geweest?
Romeo & Juliet in Internet style
quote:GG..ziet er wel grappig uit ja
Op woensdag 30 januari 2002 15:33 schreef WheeleE het volgende:[..]
http://myboringlife.com/l33t/romeo.html
Romeo & Juliet in Internet style
quote:Ik kom hier vanavond op terug. dit is te lastig hoormet zo'n vuurmuurtje dat niks doorlaat.
Op woensdag 30 januari 2002 15:02 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
ga naar een willekeurige chatbox verander je naam in geile boy of iets in die trend en zorg dat je met tenminste 1 dame of jongen cybert uiteraard het verslag hier posten het liefst letterlijk.
quote:Is t ook wle
Op woensdag 30 januari 2002 15:35 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
GG..ziet er wel grappig uit ja
T wordt hier wel stil..bijna een slowchat..
En #tord is ook zo leeg als maar kan..
quote:Het mag van mij ook wel wat drukker zijn ja.
Op woensdag 30 januari 2002 15:38 schreef WheeleE het volgende:[..]
Is t ook wle
Geef me nog maar een leuke T dan
quote:Wat is het mooiste wat je ooit met vingerverf hebt gemaakt ?
Op woensdag 30 januari 2002 15:40 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Het mag van mij ook wel wat drukker zijn ja.
Geef me nog maar een leuke T dan
quote:ey gvd
Op woensdag 30 januari 2002 15:38 schreef WheeleE het volgende:[..]
Is t ook wle
je zegt niet eens iets op de chatbox
quote:Jij ook niet!
Op woensdag 30 januari 2002 15:44 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
ey gvd
![]()
![]()
ik ben dus nix he
![]()
![]()
je zegt niet eens iets op de chatbox
quote:ehmz mezelf gewassen
Op woensdag 30 januari 2002 15:21 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Wat hebbie allemaal onder de douche gedaan
![]()
quote:tssk nou ook nog weggaan ook nog he
Op woensdag 30 januari 2002 15:45 schreef WheeleE het volgende:[..]
Jij ook niet!
quote:K ben er weer
Op woensdag 30 januari 2002 15:46 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
tssk nou ook nog weggaan ook nog he
![]()
![]()
quote:Ik kan me niet meer herinneren dat ik ooit wat heb gemaakt met vingerverf,is te lang geleden.
Op woensdag 30 januari 2002 15:42 schreef BotXXX het volgende:[..]
Wat is het mooiste wat je ooit met vingerverf hebt gemaakt ?
quote:Zoek een foto van een model of zo,verander die in een konijntje en plaats hem hier.
Op woensdag 30 januari 2002 15:49 schreef BotXXX het volgende:
Doe mij dan maar even een D nu mijn andere D in de wacht staat tot vanavond
Op woensdag 30 januari 2002 15:49 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Ik kan me niet meer herinneren dat ik ooit wat heb gemaakt met vingerverf,is te lang geleden.
maar dat betekend dus dat je nooit met vingerverf hebt lopen spelen op een iets ouder niveau met een tweede persoon er bij jammer is best grappig lijkt me
quote:veranderen in een konijntje?? hoe bedoel je?
Op woensdag 30 januari 2002 15:51 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Zoek een foto van een model of zo,verander die in een konijntje en plaats hem hier.
mag ik een T van jullie ??
quote:Doeiii doeii
Op woensdag 30 januari 2002 15:54 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Ben er vandoor,mijn schoonvader komt een bakkie koffie drinken.
Tot later allemaal![]()
quote:Ok toedelz
Op woensdag 30 januari 2002 15:54 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Ben er vandoor,mijn schoonvader komt een bakkie koffie drinken.
Tot later allemaal![]()
quote:Nope,dat heb ik niet gedaan,maar lijkt me wel wat om met eetbare bodypaint te spelen
Op woensdag 30 januari 2002 15:51 schreef BotXXX het volgende:[..]
GG
maar dat betekend dus dat je nooit met vingerverf hebt lopen spelen op een iets ouder niveau met een tweede persoon er bij
jammer is best grappig lijkt me
quote:In paint er een konijntje van maken dus.van het gezicht.
Op woensdag 30 januari 2002 15:52 schreef BotXXX het volgende:[..]
veranderen in een konijntje?? hoe bedoel je?
quote:Ok
Op woensdag 30 januari 2002 15:55 schreef Knuffelbeertje het volgende:In paint er een konijntje van maken dus.van het gezicht.
quote:Hoi hoi Black Tiger
Op woensdag 30 januari 2002 15:54 schreef BlackTiger het volgende:
dag schatten!!!mag ik een T van jullie ??
Nou.. ok een T, welke opwindende gedachtes heb je vandaag gehad?
quote:Wie heb je vandaag allemaal afgesnauwd of genegeerd?
Op woensdag 30 januari 2002 16:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
hoi!!!!
Doe mij ook maar een T
quote:Nou dat is heel makkelijk te vertellen...dat zijn er nul...zero..Had mn dag niet zo...
Op woensdag 30 januari 2002 16:08 schreef BotXXX het volgende:[..]
Hoi hoi Black Tiger
Nou.. ok een T, welke opwindende gedachtes heb je vandaag gehad?
quote:Gesnauwd niemand genegeerd wel!
Op woensdag 30 januari 2002 16:13 schreef WheeleE het volgende:
Wie heb je vandaag allemaal afgesnauwd of genegeerd?
quote:Leuk
Op woensdag 30 januari 2002 16:21 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Gesnauwd niemand genegeerd wel!
Een T voor mij??
quote:Ooit een sexuele handeling in ruil voor geld gedaan?
Op woensdag 30 januari 2002 16:21 schreef WheeleE het volgende:
Leuk![]()
Een T voor mij??
quote:Nee!!!! En dat doe ik ook niet ook...
Op woensdag 30 januari 2002 16:29 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ooit een sexuele handeling in ruil voor geld gedaan?
Jij wel dan??
quote:Nee ik ook niet!!!!! GG iig
Op woensdag 30 januari 2002 16:30 schreef WheeleE het volgende:
Nee!!!! En dat doe ik ook niet ook...Jij wel dan??
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Nee ik ook niet!!!!! GG iig
quote:Goed idee..ik moet ook maar es wat gaan doen
Op woensdag 30 januari 2002 16:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar ik ga maar weer eens aan de arbeid. Heb maar 2 vakjes huiswerk dus kippetje eitje dacht ik zo!
Op woensdag 30 januari 2002 16:18 schreef BlackTiger het volgende:[..]
Nou dat is heel makkelijk te vertellen...dat zijn er nul...zero..Had mn dag niet zo...
Dat is wel jammer..
quote:Nou ok, wat was jouw opwindenste gedachte van vandaag?
Op woensdag 30 januari 2002 17:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
skup
Nog iemand zo vriendelijk om mij een T te geven?
quote:Helaas, khep vandaag geen opwindende gedachten gehad
Op woensdag 30 januari 2002 17:37 schreef BotXXX het volgende:
Nou ok, wat was jouw opwindenste gedachte van vandaag?
Op woensdag 30 januari 2002 17:43 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Helaas, khep vandaag geen opwindende gedachten gehad
Tskk.. En dat terwijl een mannelijk brein toch 83 keer per dag aan sex denkt tegen over de 3 keer dat een vrouwelijk brein er aan denk (gemiddeldes, al denkt een man wel weer stukken korter dan de vrouw)
quote:Ja dat kan dan wel zo zijn maar vandaag dan niet he
Op woensdag 30 januari 2002 17:49 schreef BotXXX het volgende:
GGTskk.. En dat terwijl een mannelijk brein toch 83 keer per dag aan sex denkt tegen over de 3 keer dat een vrouwelijk brein er aan denk (gemiddeldes, al denkt een man wel weer stukken korter dan de vrouw)
quote:Noudan maar even een T, beetje uit van de D's
Op woensdag 30 januari 2002 17:50 schreef Chayenn het volgende:
hoi ehm een D tenzij het te veel moeite kost heb niet zo veel tijdanders een T
Wat is jouw opwindenste gedachte vandaag?
quote:Nou dat ik zo meteen een lekkere gehaktbal ga eten
Op woensdag 30 januari 2002 17:56 schreef BotXXX het volgende:[..]
Noudan maar even een T, beetje uit van de D's
Wat is jouw opwindenste gedachte vandaag?
Op woensdag 30 januari 2002 17:57 schreef Chayenn het volgende:[..]
Nou dat ik zo meteen een lekkere gehaktbal ga eten
Nee ik kan me eerlijk gezegd niet iets concreets herinneren
Nou zo'n gehaktbal tussen je tanden afbijten kan ook best lekker zijn
quote:heerlijk
Op woensdag 30 januari 2002 17:58 schreef BotXXX het volgende:[..]
GG
Nou zo'n gehaktbal tussen je tanden afbijten kan ook best lekker zijn
quote:Ik al vanaf deel 2
quote:
Op woensdag 30 januari 2002 15:02 schreef NaRRaToR het volgende:ga naar een willekeurige chatbox verander je naam in geile boy of iets in die trend en zorg dat je met tenminste 1 dame of jongen cybert uiteraard het verslag hier posten het liefst letterlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door BotXXX op 30-01-2002 20:40]
quote:Zo dan
Op woensdag 30 januari 2002 19:18 schreef BotXXX het volgende:
heet gesprek
quote:ehmz i guess GG op welke chatbox was dat dan we hadden je toch alleen maar nederlandse adressen gegeven
Op woensdag 30 januari 2002 19:18 schreef BotXXX het volgende:[..]
een cyber
quote:Wat heb je vandaag allemaal gedaan?
Op woensdag 30 januari 2002 20:27 schreef NaRRaToR het volgende:
doe mij maar een T
quote:ik bven wakker geworden rond een uur of 2 toen ben ik wakker gaan worden met wat redbull en ff tv gekeken. toen ben ik gaan puteren en wat TorDen en toen rond kwart voor 4 ben ik me gaan aankleden doesjen en ontbijten daarna ben ik gaan sporten en nu ben ik weer trug van sporten.
Op woensdag 30 januari 2002 20:34 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Wat heb je vandaag allemaal gedaan?
Op woensdag 30 januari 2002 20:38 schreef NaRRaToR het volgende:
ik bven wakker geworden rond een uur of 2 toen ben ik wakker gaan worden met wat redbull en ff tv gekeken. toen ben ik gaan puteren en wat TorDen en toen rond kwart voor 4 ben ik me gaan aankleden doesjen en ontbijten daarna ben ik gaan sporten en nu ben ik weer trug van sporten.
quote:Hahaha, even MSN acountje aangemaakt en iemand via MSN gezocht en tja dan krijgje dit, namelijk handig ook aangezien er automatisch (als je dat instelt) er een log wodt aangemaakt
Op woensdag 30 januari 2002 20:27 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
ehmz i guess GG op welke chatbox was dat dan we hadden je toch alleen maar nederlandse adressen gegeven
Maar ik lurk mischien nog even en dan gaat ik echt weg..
quote:jah doe maar dezelfde
Op woensdag 30 januari 2002 20:40 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
GG
voor mij ook een t?
quote:Eerst naar school geweest, niet veel bijzonders. Toen ben ik naar huis gegaan en toen naar het centrum. Daarna huiswerk gemaakt. Wat geFok!t en gesport. En nu ben ik weer aan het Fok!ken
Op woensdag 30 januari 2002 20:46 schreef NaRRaToR het volgende:
jah doe maar dezelfde
quote:Welke CD/Video/DVD heb je het laatst gekocht?
Op woensdag 30 januari 2002 20:48 schreef _TheDarkOne het volgende:
avond mensen! iemand nog n T voor mij?
quote:oei oei oei, eeeh, cd ID&T hardhouse ennuh video pff, das lang geleden
Op woensdag 30 januari 2002 20:59 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Welke CD/Video/DVD heb je het laatst gekocht?
quote:GG!
Op woensdag 30 januari 2002 21:02 schreef _TheDarkOne het volgende:oei oei oei, eeeh, cd ID&T hardhouse ennuh video pff, das lang geleden
The Matrix ofzow? DVD geen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |