EN SLET!quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou toch ook wazig zijn als je homosexueel zijn op de eerste plaats kwam. Je bent in de eerste plaats mens vriend kennis collega!
Dat snap ik wel. Maar ik snap niet waarom Amanda van het 1 op het andere moment echt zo heftig vuil doet tegen Eric... Dit komt echt niet door een 'stomme' slaapkamer. Daar ben je niet een dag lang vuile flikker voor aan het roepen. Dat snap ik dus echt niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Het gaat om de intentie en de haat waarmee ze het zegt. Huub zegt ook Flikker maar huub zegt het bijna als een koosnaampje. Amanda zegt het om hem erop te pakken (op een manier die hij niet gewend is)
Nee dan krijgen we een streamlockquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:58 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
nee als ze dat doen dan krijgen ze op hun kop van 'achter'
Nope, homo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:00 schreef LoveProfusion het volgende:
En die vriend is hetero? Dat vind ik echt erm..sexy:) dat ie dat deed.
Ja buren, Febo, snackbar, stijn, deborah..dat zijn benoeming voor de redactie. Vaak als er iets gebeurt wat de redactie niet wil ofzo dan worden bewoners naar achteren geroepen..en soms komen ze dan terug en acteren ze alsof hun leven ervan afhangt. Voorbeeld Natasia vloog een keer Eric aan..die was verbijsterd en Natasia fluistert : sorry schat even tv makenquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:04 schreef EricLee het volgende:
[..]
Ah dus dan moeten ze gewoon naar de buren, thanks
Profusion en ik zijn ook bevooroordeeld, we namen allebei voetstoots aan dat je vriend hetero wasquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, homo.
Maar hij was net zo boos als Eric nu is, vandaar dat ik zijn woede wel kan begrijpen.
Maar dat deed ze al de hele dag. Wat ik wel een beetje opvallend vond was dat ze, toen de binnenstreams weer terugkwamen, ineens diep leek te slapen en Brian, toen hij in bed stapte, niet eens meer met haar knuffelde. Ik had natuurlijk gehoopt dat ze er acuut uit was gezet, maar nu hoop ik dat ze dan toch op zijn minst flink op haar FLIKKER heeft gehad.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is het geen beter idee dit gesprek voort te zetten in de SC. Dan blijven we hier over de streams posten. Dank je.
Ja, maar dat is in dit geval een formalistische opstelling (Edit: +volledig los van de context= pestshow). Ik vraag me af of homo's die ECHT gediscrimineerd worden hier echt wel zo blij mee zijn, te meer Amanda volgens mij absoluut niets tegen homo's heeft. Had Eric 3 ballen gehad, had ze hem daarop gepakt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar dat doet ze dan net op de verkeerde manier... er zijn zat dingen waarvoor ze Eric zou kunnen uitschelden die niet strijdig zijn met de wet.
Eind van de maand. De eigenares komt dan in het huis slapen en er komt een alarm bij het paard.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft dat paard dat veulen al uit dr kut zitten schijten? (met dank aan Natasia voor de quote over de bevalling van haar kinderen)
Volgens mij betekent die toneelhaak dat je exit bent wegens saaiheid.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:04 schreef EricLee het volgende:
Ah dus dan moeten ze gewoon naar de buren, thanks
Ja dat heeft ie, tijdens de streamlockquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft dat paard dat veulen al uit dr kut zitten schijten? (met dank aan Natasia voor de quote over de bevalling van haar kinderen)
Dat dacht ik dus ook...quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij betekent die toneelhaak dat je exit bent wegens saaiheid.
Ze hield ze boven Erics hoofd en spoorde ze aan om eens lekker te gaan piesen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat was er nu zo gek dat Amanda met die hondjes deed?
Homo!quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Mensen als ik waartaal uitsla..ik ben een beetje aangeschoten. 6 bier, 3 baileys, wat shotjes en een blow.
Paard is 18 april uitgerekend. Even de standaard berekeningen daar op los latende kunnen we dat veulen tussen 29 maart en 8 mei verwachten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:08 schreef LoveProfusion het volgende:
ik weet waar d'r huis woont en tel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:31 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze woonde bij het leidse met rogier..je weet wel...die haar dumpte
Dat is wel de manier waarop het spel gespeeld wordt... als Amanda zo dom is dat ze zich laat verleiden de wet te overtreden dan zet ze zichzelf daarmee buiten de poort.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:08 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in dit geval een formalistische opstelling. Ik vraag me af of homo's die ECHT gediscrimineerd worden hier echt wel zo blij mee zijn, te meer Amanda volgens mij absoluut niets tegen homo's heeft. Had Eric 3 ballen gehad, had ze hem daarop gepakt.
dat is wel heel cool, maar ze deed vanavond zo raar met d'r staart dat ik dacht dat het eruit kwam (was voor ik uitging)..quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Eind van de maand. De eigenares komt dan in het huis slapen en er komt een alarm bij het paard.
De eigenaresse/fokster gaf een spreiding van 2 dagen voor en na de geplande datum.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Paard is 18 april uitgerekend. Even de standaard berekeningen daar op los latende kunnen we dat veulen tussen 29 maart en 8 mei verwachten.
This nog niet geboren
Een Diana hoort daar niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vond wat ik gelezen heb over Sylvia dat ze zo stil was vanwege Diana wel mooi...al die anderen maken maar ruzie..leuk huis voor Diana om naar binnen te wandelen. NOT
Ah ok, als pure constatering heb je gelijk. Moreel gezien vind ik dit stuitend hypocriet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel de manier waarop het spel gespeeld wordt... als Amanda zo dom is dat ze zich laat verleiden de wet te overtreden dan zet ze zichzelf daarmee buiten de poort.
Hoewel ik niet denk dat Huub en Eric dit zagen aankomen toen ze begonnen met laag bij de gronds treiteren en narren, kan dit er wel een gevolg van zijn.
nee, maar Diana komt er nu eenmaal wel.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hield ze boven Erics hoofd en spoorde ze aan om eens lekker te gaan piesen.
Dan weet ze dus heel zeker wanneer d'r paard geinsemineerd is. En daar berekend ze het op. Maar net als bij mensen kan een veulen eerder of later geboren word. Daar houden de meeste fokkers 320 tot 360 dagen voor aan. Terwijl de uitrekendatum altijd 340 dagen erna ligt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De eigenaresse/fokster gaf een spreiding van 2 dagen voor en na de geplande datum.
Is ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:15 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ah ok, als pure constatering heb je gelijk. Moreel gezien vind ik dit stuitend hypocriet.
Ik hoop dat Nena benji meeneemt en dat Benji Amanda en haar hondjes doodbijt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
Zou de oude miljonair nog steeds willen komen, vraagt Eric zich af.
Yep, 6e veulen voor dit paard. En tot nu toe altijd precies op de berekende dag. De eigenaresse is beroepsfokster en heeft al 30+ veulens gefokt. Ze zal het dus wel weten ........quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan weet ze dus heel zeker wanneer d'r paard geinsemineerd is. En daar berekend ze het op. Maar net als bij mensen kan een veulen eerder of later geboren word. Daar houden de meeste fokkers 320 tot 360 dagen voor aan. Terwijl de uitrekendatum altijd 340 dagen erna ligt.
Als het paard vaak gedekt/geveulend heeft en vaak de zelfde aantal dagen aanhoud is dat makkelijker... En daar basseerd zij zich dus op (denk ik). Ander kan ik dat ook niet verklaren.
Zware homo-discriminatie in DGK.. is dat niet meer wat voor de Volkskrant?quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is ook
Ze willen gewoon weer de telegraaf halen denk ik
Dat paardengelul kan ook in de slowchat.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Yep, 6e veulen voor dit paard. En tot nu toe altijd precies op de berekende dag. De eigenaresse is beroepsfokster en heeft al 30+ veulens gefokt. Ze zal het dus wel weten ........
waarom nietquote:
Ik vind dat wel erg ver gezocht hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel de manier waarop het spel gespeeld wordt... als Amanda zo dom is dat ze zich laat verleiden de wet te overtreden dan zet ze zichzelf daarmee buiten de poort.
Hoewel ik niet denk dat Huub en Eric dit zagen aankomen toen ze begonnen met laag bij de gronds treiteren en narren, kan dit er wel een gevolg van zijn.
Doet ze toch ook? On-topic: Brian slaapt in zijn 'ik ga iets bedachtzaams zeggen' pose, knuist tegen mond.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:25 schreef snetje het volgende:
[..]
waarom nietmag ze dat zelf ff bepalen ......
kooi bewoner klaagt andere kooibewoner aan, pagina prive, telegraaf (hopelijk weer wat kijkcijfers), maar wat jij zegt is waarschijnlijker inderdaadquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:24 schreef Ifa het volgende:
[..]
Zware homo-discriminatie in DGK.. is dat niet meer wat voor de Volkskrant?![]()
Yep, doordat Huub net "zij" zei denk ik dat ook, en ik denk dat het gedrag van Amanda vandaag daar ook mee te maken heeft.Zij weet dat natuurlijk ook en maakt zich er heel druk over.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik dacht ligt die kuthond nu bij Eric op bed maar het zijn zijn voeten.
Goed Nena komt dus terug:D
Okee dat van dat 6de veulen en altijd op die dag wist ik niet 9misschien moet ik de streams overdag is aanzetten (hoewelquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Yep, 6e veulen voor dit paard. En tot nu toe altijd precies op de berekende dag. De eigenaresse is beroepsfokster en heeft al 30+ veulens gefokt. Ze zal het dus wel weten ........
De bevalling wordt opgewekt, is van de week verteld.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
waaromquote:
Neuh.quote:Op vrijdag 6 april 2007 03:27 schreef PC eend het volgende:
maar wat jij zegt is waarschijnlijker inderdaad
Eerst nog even een unanieme stemming of Eric de Kooi verlaten mag voor de aangiftequote:Op vrijdag 6 april 2007 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
kooi bewoner klaagt andere kooibewoner aan, pagina prive, telegraaf (hopelijk weer wat kijkcijfers), maar wat jij zegt is waarschijnlijker inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |