Wel voor Tom de Mul. Heeft pas sinds een paar maanden een aanvaardbaar niveau bij Ajax. Als ik hem was zou ik nog maar even doorgroeien. Maar dat zal ook wel gebeuren, aangezien het bericht vast weer uit de grote duim gezogen is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo'n grote stap is dat ook weer niet hoor, van Ajax naar Sevilla.
Bij OSM had ie eerst 83-83 als verdedigerquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Pepe de clown? (Wie is Pepe in godsnaam)
Dus eigenlijk middenvelder?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bij OSM had ie eerst 83-83 als verdediger
Paar jaar geleden heb ik het gedaanquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk middenvelder?
Ananasje speel jij OSM ja?
Hahah Trabelsi, Maxwell en De Jong hadden ook altijd hoge aanval terwijl ze verdediger warenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Paar jaar geleden heb ik het gedaan
Maar voor de updates was ie nog verdediger en kochten we hem altijd omdat ie veel aanval had![]()
Na de update was het weer normaal!
quote:Supporters, journalisten, kantoorpersoneel van Ajax, iedereen is bezig met het puntverlies van PSV. Maar niet alleen daar, ook binnen de spelersgroep, vertelt Thomas Vermaelen. 'Je voelt het wel in de groep, op de trainingen.'
Na de geslaagde rentree donderdagavond vroegen we Thomas Vermaelen of hij klaar is voor de finale van het seizoen. Nog vier wedstrijden in de competitie, die een heel spannend einde kent. “Ik ben weer fit om volledige wedstrijden te spelen", vertelde hij. Verliest PSV dit weekend nog meer punten en wint Ajax alles, dan lonkt zelfs de landstitel. “Het zijn nog drie punten nu en ik denk dat er nog veel mogelijk is. We kunnen zeggen dat het kampioenschap volop aan de gang is nu.” Onder de supporters kriebelt het behoorlijk, maar hoe is het bij de spelers en technische staf? Speelt het? “Ja, absoluut!” Duidelijker kan Vermaelen eigenlijk niet zijn. “Er wordt niet dagelijks over gesproken, maar je voelt het wel in de groep, op de trainingen. Dat er misschien meer in zit.” In de periode dat hij geblesseerd thuis zat, was Ajax al afgeschreven en nu overkomt PSV dat. Wie had dat verwacht? “Nee, het is heel raar gelopen. Wij hebben veel punten verspeeld en PSV heeft ook behoorlijk veel punten verspeeld laatst...
Leuk dat we zo'n populair onderwerp zijn in het Amsterdamse.quote:
puur leedvermaakquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Leuk dat we zo'n populair onderwerp zijn in het Amsterdamse.
quote:Ajax kampioen? Huldiging probleem
6-4-2007
Bij de winterstop leek het nog onmogelijk, maar inmiddels heeft Ajax een reële kans om landskampioen te worden. Als dat lukt, is de huldiging een probleem voor de gemeente.
De laatste speeldag van de competitie is op 29 april. Traditioneel wordt de landskampioen dezelfde avond of de dag daarna gehuldigd op het Leidseplein: dat zou dus Koninginnenacht/dag zijn. Een feest op die dagen lijkt, met de rellen na de gewonnen bekerfinale vorig jaar in het achterhoofd, uitgesloten.
Reactie van de gemeente: Laat Ajax nog maar eerst eens hard zijn best doen, dan zien we wel weer.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Gewoon met z'n allen naar het Leidseplein, huldiging of niet.
Mooi. 4-4-2 is succesvoller dan 4-3-3. Hoe we winnen interesseert me even niet, als er maar gewonnen wordt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:44 schreef BoNi het volgende:
Zondag zeer waarschijnlijk dus weer 4-4-2.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:50 schreef Black-Death het volgende:
Vermaelen keert direct terug met basisplaats [wijzig]
Na de extra ingelaste wedstrijd met Jong Ajax, keert Vermaelen direct in de basis terug voor het duel tegen RKC Waalwijk. Dit bevestigde Ten Cate bij het wekelijkse perspraatje. ,,Thomas heeft goed getraind, is fit en scherp en kan dus spelen.’’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |