is dat betrouwbaar voetbalprimeur??quote:
nee, niet echt betrouwbaar. Maar ze zitten soms wel kort op het nieuws.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
is dat betrouwbaar voetbalprimeur??
als die dat doet vind ik m maar een beetje een ondankbare hond !
zou idd een beetje dom zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:50 schreef Nashje het volgende:Ik geloof er geen zak van. Denk niet dat Ajax De Mul snel laat gaan, nu ze eindelijk een buitenspeler hebben die toch best goed presteert.
misschien willen ze wel heul veul betalenquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:53 schreef Ordinair het volgende:
De Mul naar Sevilla?Lijkt me een beetje een 1 april bericht.
Misschien ook niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:56 schreef M0NTANA het volgende:
Persoonlijk vind ik Voetbalprimeur een kutsite, kom er nooit meer, want ze brengen niets nieuws.
Maar goed, misschien dat Tom de Mul een oogje heeft op de dochter van de trainer/caoch van Sevilla?
was er een relatie ja?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:05 schreef PyTh het volgende:
Is de relatie tussen Tom de Lul en de dochter van Ten Cate al weer ten einde trouwens?
Inderdaad, SQD redt het daar ook makkelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo'n grote stap is dat ook weer niet hoor, van Ajax naar Sevilla. Hij kan daar best mee.
Maar goed het is toch een bullshit bericht.
Je hebt gelijk.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:58 schreef Jasza het volgende:
Volgens iemand op Ajaxshowtime gaat Pepe naar Ajax, sukkel![]()
Een beer van Porto, Braziliaan, erg sterk maar is bullshit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Pepe de clown? (Wie is Pepe in godsnaam)
Lees het nu ook op ANquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:58 schreef Jasza het volgende:
Volgens iemand op Ajaxshowtime gaat Pepe naar Ajax, sukkel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |