farval was toch zwaar geblesseerd?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet kunnen beide morgen tegen NEC spelen ja.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:34 schreef Damzkieee het volgende:
Zelfs met een niet wedstrijdfitte Koné winnen ze niet uit bij NEC.
Al is Koné fit dan zal die wel een offday hebben.. en Farfan die heeft nog bijna niet gescoord buiten Eindhoven. Nu is hij ook nog eens half geblesseerd dus wordt scoren voor hem bijna onmogelijk!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:34 schreef Damzkieee het volgende:
Zelfs met een niet wedstrijdfitte Koné winnen ze niet uit bij NEC.
Als jullie verliezen gaat de titel zo goed als zeker naar ons? Dan staan we gelijk en Twente gaat toch spelers sparen? Utrecht wilt toch niet dat Ajax kampioen wordt? Vitesse heeft niks meer om te voetballen toch? Dat blijft dan hetzelfdequote:Op vrijdag 6 april 2007 11:47 schreef PyTh het volgende:
Als we Zaterdag gewoon winnen in Nijmegen zie ik het heel zonnig in.
Twente zal flink wat spelers sparen volgende week ivm de play offs
Het laatste wat FCU wil is ajax de titel in de schoot werpen
Vitesse heeft niks meer om nog voor te voetballen de laatste speelronde.
Maar ik denk ook en daar ben ik eerlijk in, dat als PSV Zaterdag verliest in Nijmegen de titel zo goed als zeker naar jullie zal gaan als jullie zelf geen domme punten meer verspelen.
Twente, ik weet niet of het verstandig is je spelers te sparen, zie az vorig jaar. Hopelijk beseft Twente datquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:47 schreef PyTh het volgende:
Als we Zaterdag gewoon winnen in Nijmegen zie ik het heel zonnig in.
Twente zal flink wat spelers sparen volgende week ivm de play offs
Het laatste wat FCU wil is ajax de titel in de schoot werpen
Vitesse heeft niks meer om nog voor te voetballen de laatste speelronde.
En dan hun eigen kansen op Uefa Cup voetbal verspelen? Denk het nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Utrecht zie ik er ook wel voor aan om tegen elkaar te zeggen : als die kutjoden maar geen kampioen worden ja.
Als wij verliezen en jullie Zondag winnen komen we min of meer gelijk kwa doelsaldo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als jullie verliezen gaat de titel zo goed als zeker naar ons? Dan staan we gelijk en Twente gaat toch spelers sparen? Utrecht wilt toch niet dat Ajax kampioen wordt? Vitesse heeft niks meer om te voetballen toch? Dat blijft dan hetzelfde
Ik hoop het niet natuurlijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dan hun eigen kansen op Uefa Cup voetbal verspelen? Denk het niet![]()
ik denk niet dat mijn hart zoiets aankan dus verlies maar gewoon van Twentequote:Op vrijdag 6 april 2007 11:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als wij verliezen en jullie Zondag winnen komen we min of meer gelijk kwa doelsaldo.
Gezien de resterende wedstrijden is het dan het meest voor de handliggend dat jullie over de laatste 3 wedstrijden een beter doelgemiddelde zullen halen dan PSV.
Ik denk het ook niet maar vind Utrecht dit seizoen ook allerminst overtuigend.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dan hun eigen kansen op Uefa Cup voetbal verspelen? Denk het niet![]()
Ajax laat het vooral in de Arena liggen dit seizoen. Als we punten verspelen, zal het tegen nac zijn denk ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:03 schreef Damzkieee het volgende:
Thuis en uit is een wereld van verschil, vooral als de titel op het spel staat. Ik zie Ajax geen punten verliezen tegen NAC.
Niet de hele spelersgroep natuurlijk maar een Gregoor van Dijk (aanvoerder)en Jean-Paul de Jong en in mindere mate Broerse en Kruys zijn toch niet bepaald ajax-mindedquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat Utrecht supporters zo denken wil niet zeggen dat die spelersgroep zo denkt he...
Natuurlijk niet, jij bent ook een halve jood dus dat snap ik dan wel weer.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:03 schreef Damzkieee het volgende:
Thuis en uit is een wereld van verschil, vooral als de titel op het spel staat. Ik zie Ajax geen punten verliezen tegen NAC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |