Zeker niet te klein,quote:Op zondag 6 mei 2007 12:21 schreef Markster het volgende:
ja, te klein
Nee maar heb een slag grotere samsung en ben zeer tevreden over het beeld en gebruiksgemakquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Mensen
Ik ga dus een HDtv kopen
Maar als ik dus bij op site kijk zie ik bij ontvangstvorm meestal alleen PAL staan
Ik neem dat de televisie's van tegenwoordig geen problemen hebben met NTSC?
En ik denk dat ik de Samsung LE26R82B ga kopen
Iemand ervaring met deze TV?
26 inch? Ik vind het te kleinquote:Op zondag 6 mei 2007 12:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeker niet te klein,
Samsung LE26R72B HD TV heb ik. die is echt mooi en gewoon super goed
Je wilt niet weten wat voor kleine tv ik nu hebquote:Op zondag 6 mei 2007 12:21 schreef Markster het volgende:
ja, te klein
zelfde vraag, alleen dus zonder versterker... Zoek dus een Speaker set met actieve Subwoofer... ik zat te denken tot 150 euro, maar denk dat dat lastig word.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:40 schreef Gamedemon het volgende:
Vraagje.
Ik wil een nieuwe versterker + subwoofer + boxen kopen, oftewel gewoon een volledige audio set.
Welke raden jullie me aan?
Ik moet zeggen dat ik de design toch wel strak vond en ook het beeld was erg nice. Iemand enig ervaring met deze tv?quote:Beeld:
Beeldscherm diagonaal zichtbaar 94 cm
Maximale Resolutie 1024 x 720 Pixel
Kontrastverhouding 10.000:1
Geluid:
Muziekvermogen 20 Watt
Bediening:
On-screen menu: Ja
Videotext: Ja ,advanced
TV-ontvangstnormen:
PAL B/G Ja
NTSC-Weergave (over AV) Ja
Aansluitingen:
Scart : 3x Ja
S-Video ingang: Ja
HDMI: Ja
Vga: Ja
Algemeen:
Afstandsbediening: Ja
Voet en Muurbeugel optioneel.
Kleur: zwart/zilver
Afmetingen: 968 x 641 x 97 mm (BxHxD)
Gewicht 25 kg
echte fries ben je ook hequote:Op maandag 7 mei 2007 20:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zag vandaag een van de nieuwere modellen Plasma tv's bij de Scheer & Foppen staan, de Panasonic TH-37PV71F:
[afbeelding]
Specs:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de design toch wel strak vond en ook het beeld was erg nice. Iemand enig ervaring met deze tv?Ik twijfel nog steeds, Plasma of LCD......*zucht*
Bedankt voor je deskundig advies Jorienquote:Op maandag 7 mei 2007 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
echte fries ben je ook he![]()
plasma of lcd ligt aan je budget he
Veel te duur man, lage resolutie, 32inch maar. Voor die prijs heb je veel grotere (42inch) en voor paar honder eurootjes meer heb je een 1080p schermquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Is dit wat jongens? Zie alleen de response en de contrast ratio niet erbij staan...
Volgens mij bedoel je contrastverhoudingquote:Op zondag 13 mei 2007 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig dat je constant over 1080p begint, maar vraag ik daar om? Dacht het niet. Dat jij Marcus Penix in een hogere resolutie wil bezichtigen zal aan mijn reest roesten, voor mij is 720p meer dan voldoende. Overigens liet ik alleen het product zien vanwege de specs, want je kan 'm voor 150 euro minder wel bij elders halen. En de resolutie 8500:1 is volgens mij niet verkeerd, maar iemand anders die enig ervaring heeft met deze tv?
Nou, cyberia, ikzelf heb niet zoveel ervaring met deze tv, maar mijn oom heeft wel een Panasonic flatscreen en daar is het beeld geweldig. Ik hoor van meerdere mensen, gebruikers en mensen met verstand, dat panasonic boven de concurrentie uitstijgt, als dit allemaal waar is weet ik niet, maar wat ik op de cebit heb gezien, bevestigd dit imo....quote:Op zondag 13 mei 2007 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig dat je constant over 1080p begint, maar vraag ik daar om? Dacht het niet. Dat jij Marcus Penix in een hogere resolutie wil bezichtigen zal aan mijn reest roesten, voor mij is 720p meer dan voldoende. Overigens liet ik alleen het product zien vanwege de specs, want je kan 'm voor 150 euro minder wel bij elders halen. En de resolutie 8500:1 is volgens mij niet verkeerd, maar iemand anders die enig ervaring heeft met deze tv?
1500 euro voor een 42inch duur?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:10 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Jezus Markster, hou eens op de 1080p evangelist uit te hangen overal. Jammer voor je dat je niet tevreden bent over je CRT scherm, maar val niet iedereen ermee lastig.
Sowieso is nu een 1080p scherm kopen prijstechnisch totaal oninteressant, omdat de prijzen ervan nog kunstmatig hoog worden gehouden door de fabrikanten.
Je hebt ook wel een klein beetje gelijk. Alleen toch vind ik het op dit moment de verstandigste keus. Het gaat allemaal zo snel, dat je al snel een 'achterhaald' (beetje overdreven natuurlijk) toestel hebt. Maar idd als je geen HDdvd of BLueray (of een next gen spelcomputer natuurlijk) gebruikt, is 1080p wat overdreven en eigenlijk zelfs een beetje nutteloos want voordat HD uitzendingen beginnen zijn we weer 10 jaar verder.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:04 schreef JimmieTheSaint het volgende:
de 40f71, oftewel een oud model, ja da's duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |