Ik heb die ook. alleen de 37inch, wat een beeld. Niet alleen de resolutie (1080p) maar de kleuren en de zwartwaardes, in 1 woord geweldigquote:Op zondag 22 juli 2007 12:56 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Wij hebben sinds Vrijdag de LE40M86BDX
Wat een beeld zeg met de PS3 en Full HD!
[afbeelding]
Je zit tijden te zeuren over tatung en Toshiba, en nu heb je ineens een 37" samsung gekocht?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:16 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik heb die ook. alleen de 37inch, wat een beeld. Niet alleen de resolutie (1080p) maar de kleuren en de zwartwaardes, in 1 woord geweldig
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:27 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Je zit tijden te zeuren over tatung en Toshiba, en nu heb je ineens een 37" samsung gekocht?
je moet nog even wachten als je een ambilight wilt... ze gaan ze nu maken met LED's en die hebben wel een goede reactiesnelheid!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ik twijfel nog tussen een
32'' Philips LCD met Ambilight of een 37'' Lcd van een ander merk zonder Ambilight dat is ongeveer even duur. Wordt in ieder geval geen Full HD. Maar dat Ambilight lijkt me wel vet, maar een groter scherm ook wel![]()
opzich wel een net tv'tje maar 37" = 91 cm??quote:Op maandag 23 juli 2007 16:07 schreef AQuila360 het volgende:
Dan laat ik dat ambilight wel zitten heb ook geen witte muur achter de tv namelijk en voor gamen is het denk ik ook niet echt geschikt.
Dan ga ik kijken voor een 37'' tv
Deze Toshiba lijkt me wel oke?
Of deze is goedkoper maar zie niet echt verschil.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
opzich wel een net tv'tje maar 37" = 91 cm??
wat kost ie trouwens?
Op welke manier bedoel je goed? Of wat is er beter aan een goede 32'' dan aan die 37'' van toshiba?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:51 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Maar om terug te komen op de TV's, als je een leuke TV wilt kopen voor 900 kun je beter gaan voor een kleiner model 32'', die echt heel goed is.. maar opzich is die Toshiba ook een goed toestelletje!
die Philips 32'' die nu in de aanbieding is bij de mediamarktquote:Op maandag 23 juli 2007 16:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op welke manier bedoel je goed? Of wat is er beter aan een goede 32'' dan aan die 37'' van toshiba?
ik heb nu die bravia met Helderheid 480 cd/m² en contrastratio 1000 :1. Daar ben ik opzich tevreden mee dus als die Toshiba iets beter is vind ik het wel oke.
Maar jij zou eerder voor een 32'' gaan dus? Maar welke dan bijvoorbeeld?
ik neem aan dat je wel andere speakers op je TV hebt aangesloten, want 2x10W is natuurlijk niet veel!quote:Philips 32PFL5322
Soort LCD
Beeldverhoudingen 16:9
Schermdiameter 81 cm
Beeldverbetering Pixel Plus 2 HD, 3:2/2:2 motion pull-down, 3D-combfilter, Active Control
Resolutie 1366 x 768 pixels
Kijkhoek 178 graden
Contrast 7500:1
Geluidssysteem Virtual Dolby Digital
Uitgangsvermogen 2 x 10 W
Energieverbruik
Afmetingen 54,6 x 80,5 x 11,5 cm
Bijzonderheden Picture and text
Zeik niet over mij maar geef een tegenargument als je het er niet mee eens bent.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:12 schreef Markster het volgende:
Hey BMH, welke functie vind jij nou eigenlijk WEL goed ?
Wat vind jij van deze ?? En van deze?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Zeik niet over mij maar geef een tegenargument als je het er niet mee eens bent.
Wil je een 37" dan absoluut voor een Panasonic plasma gaan. Heeft m'n vader ook gekocht afgelopen week en het beeld spat echt van het scherm. Die schopt echt de kont van elke LCD (ook zgn. full HD's).quote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat vind jij van deze ?? En van deze?
Ik stel jou mening namelijk wel op prijs![]()
![]()
En ik weet dat er altijd wel beter te krijgen is maar ik zoek dus een 37'' voor rond de 900 ~ 1000 euro
En welke vergelijkings site gebruiken jullie? Vind dat kieskeurig niet echt super handig.
Ja maar die is zeker flink duurder als 900 euro?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:47 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wil je een 37" dan absoluut voor een Panasonic plasma gaan. Heeft m'n vader ook gekocht afgelopen week en het beeld spat echt van het scherm. Die schopt echt de kont van elke LCD (ook zgn. full HD's).
Ikzelf heb een 42" Hitachi plasma met Alis panel en ook deze maakt gehakt van elke LCD, qua kleurechtheid, verzadiging, contrast en helderheid. Ik snap werkelijk waar niet waarom iedereen toch voor LCD gaatKwestie van klepel horen hangen wellicht
Pixel Plus 2 HDquote:Op maandag 23 juli 2007 19:11 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ehm, de 32pfl5322 heeft pixel plus 1, geen PP2, toch? En die contrastwaarde klopt ook al geen ene flikker van, dat moet 4000:1 zijn.
Maar heeft het geen nadelen t.o.v. LCD?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:59 schreef Markster het volgende:
plasma heeft echt niet meer zoveel voordelen tegenover LCD hoor, de techniek van LCD is zo sterk verbeterd, dat plasma amper toegevoegde waarde heeft (voornamelijk kleurechtheid en contrast)
De reactiesnelheid is bij een Plasma ongeveer net zo laag als een CRT. Dus je zult geen enkele problemen ondervinden. De beeldkwaliteit van een pioneer/panasonic plasma is beter dan welke LCD uit dezelfde prijsklasse dan ook. De resolutie is bij de +- 1000 euro prijsklasse vaak 1024x768... Oftwel: net niet 720p. Als je een HD plasma wilt moet je echt meer betalen. Maar dan heb je iig wel veel mooier beeld.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar die is zeker flink duurder als 900 euro?
edit- Even gekeken en je hebt idd aardig wat 37'' panasonic Plama's voor mooie prijs. Maar van Plasma's weet ik al helemaal nix dus heb wel aantal vragen.
Hoe zit het met de reactie snelheid? en met de resolutie? ga voornamelijk met de 360 erop spelen wordt het beeld dan niet gaar?
Kijk je dan ook meteen even naar de prijsklasse. Een hele goede LCD kost veel meer dan een plasma die eenzelfde of zelfs beter beeld geeft. Vooral die goedkope <1000 euro LCD's die iedereen nu koopt zijn op gebied van contrast (wat eigenlijk het belangrijkste is voor de beeldkwaliteit) echt niet zo goed als nieuwe plasma's.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:59 schreef Markster het volgende:
plasma heeft echt niet meer zoveel voordelen tegenover LCD hoor, de techniek van LCD is zo sterk verbeterd, dat plasma amper toegevoegde waarde heeft (voornamelijk kleurechtheid en contrast)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |