anders lees ik het even goedquote:De Playstation 3 heeft een standaard HDMI uitgang.
Je zegt dat groter beter is. En je hebt een DS.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Omdat ik een DS heb die ik erg leuk vind en ik je vergelijk niet snap![]()
Vandaag kreeg ik het foldertje van It's binnen stond wel een mooi Philips op de voorkant!
En ik game ook niet graag op burostoel, heb ook een uber relaxe ligstoel + voetenbankje![]()
Een ds heb je niet 2 meter van je vandaanquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je zegt dat groter beter is. En je hebt een DS.
Niet echt dingen die samen gaan
soms wel, 1 van mijn 2 DS'en is zelfs zo'n 3 meter van me vandaan. de ander zo'n 7000.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:24 schreef Markster het volgende:
[..]
Een ds heb je niet 2 meter van je vandaan
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:26 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
soms wel, 1 van mijn 2 DS'en is zelfs zo'n 3 meter van me vandaan. de ander zo'n 7000.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je zegt dat groter beter is. En je hebt een DS.
Niet echt dingen die samen gaan
Ehm, optische kabel = optische kabel. in hoeverre ben je er "niet tevreden" over?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
2 vraagjes...
De kabel die standaard bij de Xbox 360 Premioum wordt geleverd is dat nou al de beste kabel in combinatie met een LCD TV 720p?
Waar kan ik top kwaliteit optische kabels kopen en wat zijn de prijzen ongeveer? Heb nu een Optische kabel van het merk "Hama" bij de MediaMarkt gekocht maar ben er niet echt tevreden over. Kabel kostte ¤ 30,-
Thanks!
Er kan best veel verschil zitten tussen optische kabels.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:05 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ehm, optische kabel = optische kabel. in hoeverre ben je er "niet tevreden" over?
Zit weldegelijk verschil tussen een optische kabel van ¤ 5,- of ¤ 50,-quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:05 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ehm, optische kabel = optische kabel. in hoeverre ben je er "niet tevreden" over?
volgens mij moet je gewoon je oren laten uitspuiten.. met een kabel van 30 eurie kan niet veel mis zijn... mits deze niet langer is dan 2,5 meter...quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zit weldegelijk verschil tussen een optische kabel van ¤ 5,- of ¤ 50,-
Ik ben niet tevreden omdat ik af en toe meen te horen dat het geluid schommelt...
Een 1 is nog altijd een 1, en een 0 altijd nog een 0... Dat veranderd niet...quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Er kan best veel verschil zitten tussen optische kabels.
Ik vraag me alleen af ofdat te merken is met een kabel van nog geen 2 meter.
Ik weet niet hoeveel audio ingangen die tv heeft, maar als je bij component geen geluid krijgt heb je de geluidsstekkers waarschijnlijk in een verkeerde ingang (het kan zijn dat bij component enkel 1 audio ingang gebruikt word).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:23 schreef peacetaker het volgende:
een vriend van me was vanavond hier met zijn 360, en we kregen HD niet goed aan de gang.
het beeld deed het wel, maar het geluid bleef stil (standaard 360 kabel).
alles aangesloten zoals het hoorde maar het geluid bleef uit.
toen hebben we de gewone output getest (PAL/NTSC..haal dat altijd door elkaar maar je snapt het idee) en die deed het wel gewoon.
we probeerde het werkend te krijgen op een Samsung LE32R3 HDTV.
Maar er kan wel data verloren gaan. Vooral bij lage kwaliteit Toslink kabels. Bij lange afstanden moet je sowieso geen toslink gebruiken en ook bij meer dan 6 boxen kun je beter voor coax gaan. Als je een Dolby Digital Plus, TrueHD of DTS HD source/receiver hebt is een TOSlink al helemaal onbruikbaar omdat het kabeltje die signalen niet eens KAN versturen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Een 1 is nog altijd een 1, en een 0 altijd nog een 0... Dat veranderd niet...
daarom moet je nooit een samsung kopen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:23 schreef peacetaker het volgende:
een vriend van me was vanavond hier met zijn 360, en we kregen HD niet goed aan de gang.
toen hebben we de gewone output getest (PAL/NTSC..haal dat altijd door elkaar maar je snapt het idee) en die deed het wel gewoon.
Probleem heb ik ook met m'n Samsung LCD TV maar mij boeit het niet omdat ik m'n geluid digitaal met een optische kabel via m'n versterker afspeel!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:23 schreef peacetaker het volgende:
ik heb gewoon de normale component ingangen gebruikt bij mijn PHILIPS TV, daarna heb ik weer via scart-out een kabel gelegd naar mijn versterker waardoor ik altijd geluid via de grote speakers heb.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Probleem heb ik ook met m'n Samsung LCD TV maar mij boeit het niet omdat ik m'n geluid digitaal met een optische kabel via m'n versterker afspeel!
Zoiezo vind ik gamen met TV geluid geen ene ruk aan...
Wat voor kabel? Wel een digitale? Anders heb je geen DD5.1....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:07 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik heb gewoon de normale component ingangen gebruikt bij mijn PHILIPS TV, daarna heb ik weer via scart-out een kabel gelegd naar mijn versterker waardoor ik altijd geluid via de grote speakers heb.
het mooiste is dan als je de externe speakers op mooi vol geluid hebt staan, en dan de tv net iets zachter zet waardoor je toch ook geluid van je tv hoort komen...
is trouwens ook meteen rlxte oplossing voor TV --> TV digitaal --> Wii ---> Xbox360, want deze zitten allemaal op aux van de versterker waardoor je nooit hoeft te flippen van outputkanaal!![]()
ik heb nu idd geen DD5.1, maar als ik over ga stappen naar een andere reciever ga ik misschien daar een oplossing voor zoeken...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat voor kabel? Wel een digitale? Anders heb je geen DD5.1....
Ook een optisch signaal heeft last van signaal verlies.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Een 1 is nog altijd een 1, en een 0 altijd nog een 0... Dat veranderd niet...
ik heb alle kabels aangesloten op kleurcode, dus ik weet niet zeker of dat wel het probleem zal zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:52 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
daarom moet je nooit een samsung kopen...
maar waarschijnlijk heb je idd de verkeerde ingang genomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |