quote:Op donderdag 5 april 2007 22:18 schreef Qwea het volgende:
schult?
Nee! Brain is nieuw! Brian is er uit!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
Maar wie is die schult uit de topic titel nou? is dat de nieuwe bewoner?
Idd, dit is echt geen kopstoot, met de beste en meest onbevooroordeelde blik van de wereld nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:11 schreef Giallorossi het volgende:
Nou als dat een kopstoot is...
Ik had een Zidane kopstoot in gedachte toen ik dit las. Hiervoor gaat hij de villa echt niet uit hoor.
dus beide koffer pakken en opzouten dan word het misschien wel weer een spelquote:Op donderdag 5 april 2007 23:05 schreef Suikeroom het volgende:
Huub gaf eerst een kopstoot en kneep Brian en gooide de stoel op Brian.. Brian deed alleen alles terug
Is dat zo? Nou dan heeft iedereen hier wel hele 'gekleurde oogkleppen' op.. Hoe kan je zo voor huub of zo erg tegen brian zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 23:05 schreef Suikeroom het volgende:
Huub gaf eerst een kopstoot en kneep Brian en gooide de stoel op Brian.. Brian deed alleen alles terug
nou dacht het wel hij is al buiten geweest dat vieze smerige kut antiliaantje word verbouwd,sorry voor de vele goede antilianen!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:10 schreef Elvislives het volgende:
Volgens mij gaat Huub het niet overleven als hij ooit buiten de kooi komt...
whahahahahahaha en jij moet je roze bril afdoenquote:Op vrijdag 6 april 2007 03:23 schreef Jeem het volgende:
Allemqaal mietjes zijn jullie huubfans in dit topic, jullie leven in een droomwereld, snap out of it nu het nog kan, gebruik je ogen en je hersenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |