ze gaan nu lunchen, dan skien, dan een stadwandeling maken in Utrecht en dan uit etenquote:Op zondag 22 april 2007 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Wat hebben ze verder gedaan, Troel?
Oh, en alvast mijn oprechte excuses als ik iemand hier ziek heb gemaakt
quote:Op zondag 22 april 2007 07:50 schreef Troel het volgende:
Klopt, ik had miss_d in de auto zitten en die was ook flink commentaar aan het leven. En daar had ze nog gelijk in ook!
Ik kan niet wachten, het moet heerlijk zijn om zelluf te mogen rijdenquote:Op zondag 22 april 2007 13:20 schreef Rewimo het volgende:
We zullen eens kijken wat wij te vertellen hebben als jij je rijbewijs hebt en wij met jou meerijden
Dat heb ik ook een keer gehadquote:Op zondag 22 april 2007 21:39 schreef teigan het volgende:
O ja, en toen ik bij freecell wegreed bedacht ik me na 200 meter dat het welhandig was mijn lampen aan te doen, ik vond het al zo donker....
Och, dat heb ik ook nog wel eensquote:Op zondag 22 april 2007 21:39 schreef teigan het volgende:
O ja, en toen ik bij freecell wegreed bedacht ik me na 200 meter dat het welhandig was mijn lampen aan te doen, ik vond het al zo donker....
Excuses aanvaardquote:Op zondag 22 april 2007 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en alvast mijn oprechte excuses als ik iemand hier ziek heb gemaakt
Whehehequote:Op maandag 23 april 2007 10:04 schreef gothic-blackie het volgende:
denk dat ik het maar eens aan moet durven om ook eens naar een meeting te gaan, kijken of troel ook zo recht voor haar raap is in het echt (zeer zeker niet negatief bedoelt) dus wie het was die niet durfte, dan ga je toch als ik ook naar een meeting ga, dan zijn er twee die nieuw zijn
edit: en dan push ik ikiskoel ook ff, dan ken ik er zeker weten 1
Maak je niet te druk om dat soort dingen... ik heb ruim 6 jaar m'n rijbewijs en ik had laatst ook opeens een soort blackout... ik wist opeens niet meer hoe 't grootlicht werkt. Rij al 5 jaar in de zelfde auto, maar opeens was ik het kwijt. Ik reed op een weg waar ik regelmatig het grootlicht aan en uit moest doen en elke keer als ik 't uit wilde doen, doofde ik al mijn lichten. In een kwartier tijd 5 keer de zelfde fout gemaakt. Dát was echt duf!quote:Op zondag 22 april 2007 21:39 schreef teigan het volgende:
Nou, ik reed achteruit, en deed dat niet helemaal recht, er zat een slinger in.. En in een van de parkeerplaatsen stond een nogal grote auto die redelijk dicht langs mijn zijkant ging..
En daar schrok ik dus ook even van...
Ben toch wel benieuwd naar die lichtjes trouwensquote:Op zondag 22 april 2007 21:48 schreef teigan het volgende:
Het stomme was dat Maarten rare lichtjes op het kerkhof zag... Ik zag ze ook toen ik wegreed, en was daar ook zo mee bezig in gedachten dat ik dus de lichten vergat... Gelukkig dacht ik er op tijd aan, een stukje verder kwam ik een politieauto tegen..
Isa's score staat dus nu op 2quote:Op maandag 23 april 2007 10:15 schreef Levitation het volgende:
Excuses aanvaard![]()
Lag vanmorgen bij de fysio op mijn buik op de tafel... heel handig met een loopneus.![]()
Ach, zo heb ik een heel eind snelweg met groot licht gereden in mijn vaders auto omdat ik geen idee had hoe ik dat uit moest zettenquote:Op maandag 23 april 2007 10:30 schreef octopussy het volgende:
ik had zaterdag avond ook zoiets LeviIk wilde groot licht aandoen voor de snelwegoprit (ook lekker nuttig
) maar ik deed tot 2 x toe mijn verkeerde pookje naar me toe trekken waardoor de ruitensproeier aanging en ik helemaal niets meer zag
![]()
Daar ben ik het mee eensquote:Op maandag 23 april 2007 10:04 schreef gothic-blackie het volgende:
denk dat ik het maar eens aan moet durven om ook eens naar een meeting te gaan
Nou... heb je die foto's goed bekeken?quote:Op maandag 23 april 2007 14:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Daar ben ik het mee eens
We zijn niet eng. Echt niet![]()
Wel voor jezelf spreken hoorquote:Op maandag 23 april 2007 14:37 schreef teigan het volgende:
Gewoon een keer komen hoor, wij zijn echt niet eng...
quote:Op maandag 23 april 2007 14:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar voor mezelf sprekend: ik bijt niet
Klopt, jou talenten liggen meer in het van wipkippen afkukelen en kopjes hooghouden enzo.quote:
Ik moet zeggen dat ik het erg bijzonder vind dat mevr. tararaboemdijee-freecell niet iets gebroken heeft of het park is uitgezet. Ook een talent!quote:Op maandag 23 april 2007 14:50 schreef Levitation het volgende:
Klopt, jou talenten liggen meer in het van wipkippen afkukelen en kopjes hooghouden enzo.![]()
Waar je die kon vinden hadden ze overigens heel strategisch op vele plaatsen duidelijk aangegevenquote:Op maandag 23 april 2007 14:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik had verwacht dat we minstens 1 keer bij de EHBO zouden eindigen ja
Je kon er niet omheen nee, om die bordjesquote:Op maandag 23 april 2007 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Waar je die kon vinden hadden ze overigens heel strategisch op vele plaatsen duidelijk aangegeven
Alleen maar een vraag naar mijn levensmoeheidquote:Op maandag 23 april 2007 14:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het erg bijzonder vind dat mevr. tararaboemdijee-freecell niet iets gebroken heeft of het park is uitgezet. Ook een talent!
Ja, maar jij springt op een druk kruispunt tussen de aanstormende auto's... geen wonder dat meneer de agent vroeg of je levensmoe bent!quote:Op maandag 23 april 2007 15:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Alleen maar een vraag naar mijn levensmoeheid
Ik heb al jaren ervaring met vallen, ik ben een ervaren valler en daarom val ik goed en bezeer ik mezelf nauwelijks...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |