quote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef Tsurany het volgende:
Aaaah arme jongen, wat vreselijk toch, niet huilen hoor dan krijg je een snoepje van me.
Je sigquote:Op donderdag 5 april 2007 20:40 schreef Kiegie het volgende:
Maar dan gooi je het er toch gewoon snel weer uit?
(zie je smiley)
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:40 schreef hele_nare_user het volgende:
Met een avatar als dat zou ik ook ziek worden
Die bederft nietquote:Op donderdag 5 april 2007 20:40 schreef hele_nare_user het volgende:
Met een avatar als dat zou ik ook ziek worden
That's very interesting, please tell me more.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:28 schreef Echo99 het volgende:
En doe verdomme alsof het jullie interesseert ja
Daar heb ik net een zak van op.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:00 schreef Starr_003 het volgende:
Ik zit achter de Japanse mix. Wil je ook wat?![]()
Ja hequote:Op donderdag 5 april 2007 23:08 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Daar heb ik net een zak van op.
Heerlijk spul!
Ach ja, niet dat ik me nou zo heel veel zorgen maak over me gewicht, maak me meer zorgen over mosselen die ik in de toekomst zou gaan eten, heb ik niet zo veel meer zin in nu.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:09 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Ja he![]()
Wordt je tenminste niet dik van![]()
En is nog lekker ook![]()
Mosselen komen bij mij het huis niet in heurquote:Op donderdag 5 april 2007 23:11 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Ach ja, niet dat ik me nou zo heel veel zorgen maak over me gewicht, maak me meer zorgen over mosselen die ik in de toekomst zou gaan eten, heb ik niet zo veel meer zin in nu.
Maar inderdaad mooi meegenomen eh.
Ze zijn best lekker als je ze wegdoopt in de saus.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:14 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Mosselen komen bij mij het huis niet in heur![]()
Net als een ieder ander weekgedierte..of wat het ook moge zijn![]()
Nouja, ligt aan de saus dan denk ikquote:Op donderdag 5 april 2007 23:17 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Ze zijn best lekker als je ze wegdoopt in de saus.![]()
Maar voor de rest is het inderdaad niet je-van-het.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:19 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Nouja, ligt aan de saus dan denk ik![]()
Als de mossel niet meer te bekennen en te proeven EN te ruiken is...![]()
Jaaaaaa ik herken het hoor arm zielig schaapje....quote:Op donderdag 5 april 2007 23:26 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Maar, ze zijn duur en je hebt saus nodig, zo'n japanse mix is toch handiger dus!
Edit: Weet niet eens of ze duur zijn, maar voor zo'n pauper als ik is iets al snel duur.
Paupers unite!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:29 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik herken het hoor arm zielig schaapje....
Ik als arme student weet PRECIES wat jij moet doormaken en voelen![]()
Het woord 'pauper'?quote:
Ooooooh ok.. ja nou, gezien jou definitie, behoor ik ook tot 'het soort'quote:Op donderdag 5 april 2007 23:34 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Het woord 'pauper'?
Zo iemand als ik, zo'n vieze sloeber die geen rode cent heeft.
Maar andere mensen zullen vast totaal uiteenlopende definities hebben van 't woord pauper.
Jij weet niet dat als je een potje van iets open maakt het niet meer houdbaar is tot de vervaldatum? Dat als je een potje mayonaise openmaakt het niet meer houdbaar is tot september 2014?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:24 schreef Echo99 het volgende:
Leuk. Een klaagbaak topic. Over mijzelf nog wel![]()
Vanavond had ik zin in wat te snaaien dus ik dacht: mosselenNiet die verse, dat duurt me te lang maar gewoon lekker makkelijk uit een potje... Van te voren effe de datum gechecked ( eeeehh.. mij krijgen ze niet met voedselvergiftiging
) THT 11-2009. Nou dat is het nog lang niet bij mij dus: bunkeren
![]()
Na twee van die dingessen naar binnen te hebben gewerkt viel me de "aparte" smaak toch wel op.
Bij nadere inspectie van het potje viel een klein stukje tekst op: Na openen beperkthoudbaar :'(
Klacht: is duidelijk denk ik.![]()
Dat is mooi, we zetten ons soort trots voort!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:35 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Ooooooh ok.. ja nou, gezien jou definitie, behoor ik ook tot 'het soort'![]()
Ben ik toch niet de enigsteOf, ben jij niet de enigste
![]()
Jemig zeg, terwijl ik moet besparen op mijn GAS-rekeningquote:Op donderdag 5 april 2007 23:43 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Dat is mooi, we zetten ons soort trots voort!
Ook al heb ik nog wel genoeg geld om me shek te betalen, shek is ook weer zoiets pauperigs trouwens, heb ik gehoord.
Word ik nou al verstoten door mijn eigen soort?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:44 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Jemig zeg, terwijl ik moet besparen op mijn GAS-rekeningen op mijn waterverbruik.. kun jij nog shek halen?
Jij bent geen echte pauper.
Wooooooooooow 3 pakken per week?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:45 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Word ik nou al verstoten door mijn eigen soort?
Rook 3 pakkies per week dus dat valt mee.
Kost me 15 euro per week.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:49 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Wooooooooooow 3 pakken per week?
Wat kost dat per pakje (inclusie pinkosten?)
Te duur!![]()
Zo heeee...daar kan ik als pauper wel bijna een week van eten!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:35 schreef RiffRaff het volgende:
[..]
Kost me 15 euro per week.
Inclusief pinkosten, exclusief vloeikosten.
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:55 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Zo heeee...daar kan ik als pauper wel bijna een week van eten!!![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 5 april 2007 20:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mosselendan vraag je er ook om
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |