abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48097971
In 1876 liep het jonge meisje Jenn langs een rivier. Een gestoorde man stak haar daar in haar rug, verkrachte haar en hing haar toen op in zijn kast. Terwijl ze daar hing zei ze de hele tijd "bukakke bukkake".
Nu je dit bericht gelezen hebt zal ze jou vinden en haar dode lichaam zal door je huis spoken voor 5 jaar. Elke nacht als je naar bed gaat zal ze verschijnen in je kast, hangend met haar gloeiende rode ogen. Je enige manier om gered te worden is om dit bericht in 3 andere topics te plaatsen.
Sorry ik ben bang!!1!
  zaterdag 7 april 2007 @ 00:04:01 #52
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_48098104
Ik zou graag achter het aanrecht verdwijnen en voor een zooitje kids zorgen, maar dat wil mijn man niet. Hij wil nog geen kids en hij wil dat ik carrière maak en veel ga verdienen, omdat hij geld belangrijk vind ipv kinderen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 7 april 2007 @ 00:07:01 #53
125878 Gabry
Lento Violento
pi_48098201
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik zou graag achter het aanrecht verdwijnen en voor een zooitje kids zorgen, maar dat wil mijn man niet. Hij wil nog geen kids en hij wil dat ik carrière maak en veel ga verdienen, omdat hij geld belangrijk vind ipv kinderen...
Ga jij maar werken, dan ga ik wel stofzuigen.

Veel plezier met je emancipatie!
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  zaterdag 7 april 2007 @ 00:08:47 #54
12913 GreatWhiteSilence
pi_48098251
Nikstervan, ik wil baren...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 7 april 2007 @ 00:13:11 #55
125878 Gabry
Lento Violento
pi_48098366
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:08 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nikstervan, ik wil baren...
Als dit een cry for help is, dan mag je me gerust bellen.
pi_48098450
Jeanne d’Arc was ook een hoax
http://www.nature.com/news/2007/070402/full/446593a.html
tis wel duidelijk
  zaterdag 7 april 2007 @ 00:18:25 #57
12913 GreatWhiteSilence
pi_48098532
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:13 schreef Gabry het volgende:

[..]

Als dit een cry for help is, dan mag je me gerust bellen.
Ik baar alleen de kids van de persoon waarmee ik getrouwd ben... En bigamie is verboden...

Helaas is het gewoon allemaal een beetje de andere kant opgeschoten: vroeger was je gek als je een carrière wilde hebben, nu ben je gek als je kids wilt krijgen... Het wordt steeds moeilijker kids te bekostigen, dus je moet sowieso wel met zijn tweeen het geld binnen halen.
pi_48098721
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:15 schreef Realust het volgende:
Jeanne d’Arc was ook een hoax
http://www.nature.com/news/2007/070402/full/446593a.html
tis wel duidelijk
lol, als je het over de duvel hebt... Eng haast.
Ik doe hier niet aan mee.
  zaterdag 7 april 2007 @ 00:28:23 #59
125878 Gabry
Lento Violento
pi_48098802
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ik baar alleen de kids van de persoon waarmee ik getrouwd ben... En bigamie is verboden...

Helaas is het gewoon allemaal een beetje de andere kant opgeschoten: vroeger was je gek als je een carrière wilde hebben, nu ben je gek als je kids wilt krijgen... Het wordt steeds moeilijker kids te bekostigen, dus je moet sowieso wel met zijn tweeen het geld binnen halen.
Voor mensen is het niet gek om kinderen te krijgen
Hoeveel het waard is in geld is natuurlijk aan jou
'tis jouw leven, jouw feestje
pi_48099201
Trouwens, wat betreft het meerdere dingen tegelijk doen: zou dit vrouwen niet een soort van natuurlijke aanleg moeten geven voor drummen enz?
pi_48099292
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:41 schreef Off-ShoRe het volgende:
Trouwens, wat betreft het meerdere dingen tegelijk doen: zou dit vrouwen niet een soort van natuurlijke aanleg moeten geven voor drummen enz?
Van drummen weet ik het niet zeker, maar drammen absoluut.
pi_48099959
Altijd leuk om in dit soort topics de ware 'visie' van sommige fokkers op vrouwen te zien
pi_48099991
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 00:44 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Van drummen weet ik het niet zeker, maar drammen absoluut.
=)
  zaterdag 7 april 2007 @ 01:34:46 #64
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_48100428
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 01:08 schreef Elseetje het volgende:
Altijd leuk om in dit soort topics de ware 'visie' van sommige fokkers op vrouwen te zien
Generalisieren is altijd leuk.

En euh wat is jou visie?
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_48102342
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 01:34 schreef kless het volgende:

[..]

Generalisieren is altijd leuk.

En euh wat is jou visie?
Ik heb de OP nog niet goed genoeg kunnen lezen om mijn visie daarop te geven, maar het is opvallend dat de meeste fokkers het niet over feminisme hebben en de effecten daarvan (zoals ik zou verwachten bij de TT), maar over intelligentie en 'competenties' van vrouwen. En de rare ideeën die daarbij naar boven komen rollen, nouja, die zijn eigenlijk best stuitend. Het laat de 'ware aard' van het (mannelijk) beestje een beetje zien...
  zaterdag 7 april 2007 @ 09:45:37 #66
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_48103123
Ik vind het een achterlijk topic, met een gebrek aan fatsoenlijke onderbouwing.

Allereerst is IQ niet equivalent aan intelligentie. Ten tweede, vrouwen hadden vroeger niet dezelfde kansen om zichzelf te ontwikkelen als mannen.

Uiteraard is het een feit dat de hersenen van mannen en vrouwen sexueel dimorf zijn, maar hoe relevant is het? Uiteraard kan je interessant lopen doen dat de gemiddelde man of vrouw beter is dan het andere geslacht. Maar wat het levert het op? Nog steeds zal je het per individu moeten bekijken.

Er zijn vrouwen die slimmer, sterker en weet ik nog veel meer zijn dan ik. Misschien is het inderdaad zo dat vrouwen een iets lagere intelligentie hebben, maar wat doet het er toe? Het enige dat je er uit kan maken is dat als je random uit een populatie een man of vrouw zou moeten kiezen dat je voor de man zou gaan omdat de kans iets hoger is dat een bepaalde positieve eigenschap sterker aanwezig is. Maar dan zou je dus moeten weten dat die positieve eigenschap inderdaad prominenter aanwezig is. Maar het grappige is dus, dat we precies dat niet doen. We kiezen selectief en dus is het niet bijzonder relevant. Mocht het verschil ontzettend prominent zijn, dan wordt het een ander verhaal. Dan zou je zo min mogelijk tijd willen verspillen aan het overwegen van incapabele mensen.

Het bijbelse argument vind ik al helemaal slap, want dat doet er niet toe. Dat is onzin die in een discussie niet thuishoort.

Ik ben overigens geen voorstander van het feminisme maar ik denk dat het in het verleden goede dingen heeft gedaan. Inmiddels is het naar mijn mening overbodig geworden en een bron van positieve discriminatie.

Vrouwenstudies? Rot toch op.
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
  zaterdag 7 april 2007 @ 10:17:55 #67
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_48103495
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 09:45 schreef lavAzza het volgende:
[quote]dat mag
Het bijbelse argument vind ik al helemaal slap, want dat doet er niet toe. Dat is onzin die in een discussie niet thuishoort.
quote:
dingen als onzin bestempelen schiet je niks mee op (dr zijn nogsteeds 2 grote culturen of 3 eignelijk en die overleven nogsteeds dus zo slecht kan het niet wezen
Ik ben overigens geen voorstander van het feminisme maar ik denk dat het in het verleden goede dingen heeft gedaan. Inmiddels is het naar mijn mening overbodig geworden en een bron van positieve discriminatie.
quote:
Ik wel, kan ik "huisman"spelen tot zekere leefttijd... helaas denken de meesten dat ze uberhaubt geen vent willen hebben voor vast
[/quote]
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_48103809
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:47 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik heb nieuws voor jou, Avani, je moet niet denken dat je de waarheid in pacht hebt en dat je jouw aannames zomaar kunt projecteren op andere mensen die misschien net even iets meer abstractieniveau bezitten dan jij. Je hoeft niet seksueel gefrustreerd te zijn om een dergelijke visie te poneren.
Ik bezit anders een uitstekend abstractievermogen, maar wetende dat jij Fuifduif bent, heb ik nog gelijk ook betreffende het seksueel gefrustreerd te zijn.

Ik heb overigens nog meer inzichten over het feminisme en de gevolgen daarvan. Het werken vs. moederschap, sociale druk en onderdrukking van vrouwen binnen de Islam (dat is meer het feminisme van nu). Maar helaas, dat is nou eenmaal niet wat TS vraagt. Er wordt een provocerend topic geopend, waarin geen goed woord over de vrouw wordt geschetst.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_48103877
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 10:38 schreef Avani het volgende:

[..]

Ik bezit anders een uitstekend abstractievermogen, maar wetende dat jij Fuifduif bent, heb ik nog gelijk ook betreffende het seksueel gefrustreerd te zijn.
Zou je dat kunnen uitleggen? Waaruit leid jij af dat ik seksueel gefrustreerd zou zijn?
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 10:38 schreef Avani het volgende:
Ik heb overigens nog meer inzichten over het feminisme en de gevolgen daarvan. Het werken vs. moederschap, sociale druk en onderdrukking van vrouwen binnen de Islam (dat is meer het feminisme van nu). Maar helaas, dat is nou eenmaal niet wat TS vraagt. Er wordt een provocerend topic geopend, waarin geen goed woord over de vrouw wordt geschetst.
Er wordt wel degelijk een goed woord over de vrouw geschetst, maar dan over een vrouw geplaatst in een bepaalde (contextuele) rol. Als ik zeg dat een kat een bar slechte vlieger is, maar dat deze wel erg goed is in jagen, ben ik dan negatief over de kat?
pi_48104671
quote:

Allereerst is IQ niet equivalent aan intelligentie. Ten tweede, vrouwen hadden vroeger niet dezelfde kansen om zichzelf te ontwikkelen als mannen.

Uiteraard is het een feit dat de hersenen van mannen en vrouwen sexueel dimorf zijn, maar hoe relevant is het? Uiteraard kan je interessant lopen doen dat de gemiddelde man of vrouw beter is dan het andere geslacht. Maar wat het levert het op? Nog steeds zal je het per individu moeten bekijken.

Er zijn vrouwen die slimmer, sterker en weet ik nog veel meer zijn dan ik. Misschien is het inderdaad zo dat vrouwen een iets lagere intelligentie hebben, maar wat doet het er toe? Het enige dat je er uit kan maken is dat als je random uit een populatie een man of vrouw zou moeten kiezen dat je voor de man zou gaan omdat de kans iets hoger is dat een bepaalde positieve eigenschap sterker aanwezig is. Maar dan zou je dus moeten weten dat die positieve eigenschap inderdaad prominenter aanwezig is. Maar het grappige is dus, dat we precies dat niet doen. We kiezen selectief en dus is het niet bijzonder relevant. Mocht het verschil ontzettend prominent zijn, dan wordt het een ander verhaal. Dan zou je zo min mogelijk tijd willen verspillen aan het overwegen van incapabele mensen.

pi_48106130
quote:

[
pi_48113540
Ik vind het jammer dat er zo weinig inhoudelijk gereageerd wordt.

Vrouwen wilden ook werken, dit werd hen toegestaan met het resultaat dat zij nu verplicht zijn om als tweede kostwinner op te treden. Daarnaast worden zij geacht een goede moeder voor hun kinderen te zijn. Is dit te combineren? Slechts tot op zekere hoogte naar mijn mening.

In de inleiding wordt ook verwezen naar de 'baas in eigen buik'-beweging. Deze feministische propaganda heeft er denk ik onder andere voor gezorgd dat het abortusbeleid in Nederland op zijn zachtst gezegd nogal 'mild' is. Ondanks de adequate voorlichting en mogelijkheden omtrent veilige sex, goede adoptiemogelijkheden en veelal goede sociale vangnetten voor (jonge) moeders, draaien de abortusklinieken nog steeds overuren. Een groot goed dat vrouwen, tegen beter weten in, koste wat kost in stand wensen te houden. Wanneer er dan ook een discussie wordt gestart om de bedenktijd, die jonge moeders krijgen voordat ze hun definitieve beslissing nemen, te verlengen dan is de wereld ineens veel te klein.
Dat er veel vrouwen psychische schade oplopen na een abortus wordt dan ook helaas vaak niet vermeld.
  zaterdag 7 april 2007 @ 21:38:43 #73
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_48121722
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 10:17 schreef kless het volgende:

[..]

[..]

[..]

[/quote]

Waarom zou ik in zo een achterlijk pretentieus topic een onderbouwing geven? Ik nam aan dat het tijdverspilling zou zijn. Maar okee, ik zal een poging wagen.

Mijn onderbouwing is, dat simpelweg doordat in de bijbel staat dat een vrouw geschapen is uit een rib hoeft het niet waar te zijn. Het is onwetenschappelijk en onderdeel van het geloof. Je mag er van mij in geloven, maar in een fatsoenlijke discussie hoort dit niet thuis. Anders kunnen we de boskabouters en de eenhoorntjes er ook bij halen. Of halen we wat kleinere godsdiensten uit andere landen erbij. Je komt dan gewoon niet verder. Laten we ons beperken tot dingen die anderen ook kunnen begrijpen, en niet dat het genoodzaakt is om er puur in te geloven. Dat is niet onredelijk voor een discussie toch?

Enige manier om iets over de verschillen over man en vrouw te weten is door wetenschap te bedrijven. Geloof heeft hier geen enkele zeggenschap in. Door wetenschap kom je iets over de wereld te weten, door geloof pretendeer je dat je het al weet.

Het is een feit dat mannen en vrouwen vroeger geen gelijke rechten hadden en dat dit mede dankzij de feministische stroming steeds meer rechtgetrokken is. Het heeft geholpen om het bewustzijn van vrouwen te verhogen over de ongelijke behandeling en ze samengebracht om er tegen in opstand te komen. Ze deden meer dan achter het aanrecht staan en amen zeggen en andere vrouwen hebben daar vast ook kracht uit geput.

Vrouwenstudies vind ik onzin, omdat het richten op de prestaties van een persoon omdat ze een vrouw is is gewoon krom. Het moet om de persoon draaien, niet het geslacht. Dit is inderdaad een mening.
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')