Ga jij maar werken, dan ga ik wel stofzuigen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik zou graag achter het aanrecht verdwijnen en voor een zooitje kids zorgen, maar dat wil mijn man niet. Hij wil nog geen kids en hij wil dat ik carrière maak en veel ga verdienen, omdat hij geld belangrijk vind ipv kinderen...
Als dit een cry for help is, dan mag je me gerust bellen.quote:
Ik baar alleen de kids van de persoon waarmee ik getrouwd ben...quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als dit een cry for help is, dan mag je me gerust bellen.![]()
lol, als je het over de duvel hebt... Eng haast.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:15 schreef Realust het volgende:
Jeanne d’Arc was ook een hoax
http://www.nature.com/news/2007/070402/full/446593a.html
tis wel duidelijk
Voor mensen is het niet gek om kinderen te krijgenquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik baar alleen de kids van de persoon waarmee ik getrouwd ben...En bigamie is verboden...
![]()
Helaas is het gewoon allemaal een beetje de andere kant opgeschoten: vroeger was je gek als je een carrière wilde hebben, nu ben je gek als je kids wilt krijgen...Het wordt steeds moeilijker kids te bekostigen, dus je moet sowieso wel met zijn tweeen het geld binnen halen.
Van drummen weet ik het niet zeker, maar drammen absoluut.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:41 schreef Off-ShoRe het volgende:
Trouwens, wat betreft het meerdere dingen tegelijk doen: zou dit vrouwen niet een soort van natuurlijke aanleg moeten geven voor drummen enz?
=)quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:44 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Van drummen weet ik het niet zeker, maar drammen absoluut.
Generalisieren is altijd leuk.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:08 schreef Elseetje het volgende:
Altijd leuk om in dit soort topics de ware 'visie' van sommige fokkers op vrouwen te zien
Ik heb de OP nog niet goed genoeg kunnen lezen om mijn visie daarop te geven, maar het is opvallend dat de meeste fokkers het niet over feminisme hebben en de effecten daarvan (zoals ik zou verwachten bij de TT), maar over intelligentie en 'competenties' van vrouwen. En de rare ideeën die daarbij naar boven komen rollen, nouja, die zijn eigenlijk best stuitend. Het laat de 'ware aard' van het (mannelijk) beestje een beetje zien...quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:34 schreef kless het volgende:
[..]
Generalisieren is altijd leuk.
En euh wat is jou visie?
Het bijbelse argument vind ik al helemaal slap, want dat doet er niet toe. Dat is onzin die in een discussie niet thuishoort.quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:45 schreef lavAzza het volgende:
Ik vind het een achterlijk topic, met een gebrek aan fatsoenlijke onderbouwing.
[quote]dat mag
Ik ben overigens geen voorstander van het feminisme maar ik denk dat het in het verleden goede dingen heeft gedaan. Inmiddels is het naar mijn mening overbodig geworden en een bron van positieve discriminatie.quote:dingen als onzin bestempelen schiet je niks mee op (dr zijn nogsteeds 2 grote culturen of 3 eignelijk en die overleven nogsteeds dus zo slecht kan het niet wezen
Vrouwenstudies? Rot toch op.quote:Ik wel, kan ik "huisman"spelen tot zekere leefttijd... helaas denken de meesten dat ze uberhaubt geen vent willen hebben voor vast![]()
Ik bezit anders een uitstekend abstractievermogen, maar wetende dat jij Fuifduif bent, heb ik nog gelijk ook betreffende het seksueel gefrustreerd te zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:47 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik heb nieuws voor jou, Avani, je moet niet denken dat je de waarheid in pacht hebt en dat je jouw aannames zomaar kunt projecteren op andere mensen die misschien net even iets meer abstractieniveau bezitten dan jij. Je hoeft niet seksueel gefrustreerd te zijn om een dergelijke visie te poneren.
Zou je dat kunnen uitleggen? Waaruit leid jij af dat ik seksueel gefrustreerd zou zijn?quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:38 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik bezit anders een uitstekend abstractievermogen, maar wetende dat jij Fuifduif bent, heb ik nog gelijk ook betreffende het seksueel gefrustreerd te zijn.![]()
Er wordt wel degelijk een goed woord over de vrouw geschetst, maar dan over een vrouw geplaatst in een bepaalde (contextuele) rol. Als ik zeg dat een kat een bar slechte vlieger is, maar dat deze wel erg goed is in jagen, ben ik dan negatief over de kat?quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:38 schreef Avani het volgende:
Ik heb overigens nog meer inzichten over het feminisme en de gevolgen daarvan. Het werken vs. moederschap, sociale druk en onderdrukking van vrouwen binnen de Islam (dat is meer het feminisme van nu). Maar helaas, dat is nou eenmaal niet wat TS vraagt. Er wordt een provocerend topic geopend, waarin geen goed woord over de vrouw wordt geschetst.![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:45 schreef lavAzza het volgende:
Allereerst is IQ niet equivalent aan intelligentie. Ten tweede, vrouwen hadden vroeger niet dezelfde kansen om zichzelf te ontwikkelen als mannen.
Uiteraard is het een feit dat de hersenen van mannen en vrouwen sexueel dimorf zijn, maar hoe relevant is het? Uiteraard kan je interessant lopen doen dat de gemiddelde man of vrouw beter is dan het andere geslacht. Maar wat het levert het op? Nog steeds zal je het per individu moeten bekijken.
Er zijn vrouwen die slimmer, sterker en weet ik nog veel meer zijn dan ik. Misschien is het inderdaad zo dat vrouwen een iets lagere intelligentie hebben, maar wat doet het er toe? Het enige dat je er uit kan maken is dat als je random uit een populatie een man of vrouw zou moeten kiezen dat je voor de man zou gaan omdat de kans iets hoger is dat een bepaalde positieve eigenschap sterker aanwezig is. Maar dan zou je dus moeten weten dat die positieve eigenschap inderdaad prominenter aanwezig is. Maar het grappige is dus, dat we precies dat niet doen. We kiezen selectief en dus is het niet bijzonder relevant. Mocht het verschil ontzettend prominent zijn, dan wordt het een ander verhaal. Dan zou je zo min mogelijk tijd willen verspillen aan het overwegen van incapabele mensen.
Het bijbelse argument vind ik al helemaal slap, want dat doet er niet toe. Dat is onzin die in een discussie niet thuishoort.
Ik ben overigens geen voorstander van het feminisme maar ik denk dat het in het verleden goede dingen heeft gedaan. Inmiddels is het naar mijn mening overbodig geworden en een bron van positieve discriminatie.
Vrouwenstudies? Rot toch op.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:45 schreef lavAzza het volgende:
Allereerst is IQ niet equivalent aan intelligentie. Ten tweede, vrouwen hadden vroeger niet dezelfde kansen om zichzelf te ontwikkelen als mannen.
Uiteraard is het een feit dat de hersenen van mannen en vrouwen sexueel dimorf zijn, maar hoe relevant is het? Uiteraard kan je interessant lopen doen dat de gemiddelde man of vrouw beter is dan het andere geslacht. Maar wat het levert het op? Nog steeds zal je het per individu moeten bekijken.
Er zijn vrouwen die slimmer, sterker en weet ik nog veel meer zijn dan ik. Misschien is het inderdaad zo dat vrouwen een iets lagere intelligentie hebben, maar wat doet het er toe? Het enige dat je er uit kan maken is dat als je random uit een populatie een man of vrouw zou moeten kiezen dat je voor de man zou gaan omdat de kans iets hoger is dat een bepaalde positieve eigenschap sterker aanwezig is. Maar dan zou je dus moeten weten dat die positieve eigenschap inderdaad prominenter aanwezig is. Maar het grappige is dus, dat we precies dat niet doen. We kiezen selectief en dus is het niet bijzonder relevant. Mocht het verschil ontzettend prominent zijn, dan wordt het een ander verhaal. Dan zou je zo min mogelijk tijd willen verspillen aan het overwegen van incapabele mensen.
Het bijbelse argument vind ik al helemaal slap, want dat doet er niet toe. Dat is onzin die in een discussie niet thuishoort.
Ik ben overigens geen voorstander van het feminisme maar ik denk dat het in het verleden goede dingen heeft gedaan. Inmiddels is het naar mijn mening overbodig geworden en een bron van positieve discriminatie.
Vrouwenstudies? Rot toch op.[
[/quote]quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:17 schreef kless het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vrouwenstudies? Rot toch op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |