Misschien hebben ze ook het station met de langste naam van Nederland in de collectie. En dat is niet Hengelo-Fanny-Blankers-Koen-Stadion, maar wel daar vlakbij:quote:
Station Urk , neerzettenquote:Op zondag 8 april 2007 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
EIgenlijk moet je zo'n CTA bij elkaar soepen voor Hoorn of zo, en dan
<stations> Enkhuizen
Ik heb een boooooot
een hele mooie splinternieuwe booooooot
Stavoren
quote:Op zondag 8 april 2007 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
EIgenlijk moet je zo'n CTA bij elkaar soepen voor Hoorn of zo, en dan
<stations> Enkhuizen
Ik heb een boooooot
een hele mooie splinternieuwe booooooot
Stavoren
Geeft niet, volgende keer wat minder drinken en de zaken minder serieus nemen. 't Is een trein, een lelijke trein. Gelukkig is 't een trein van AnsaloBreda, dus met een beetje mazzel heeft het prototype zoveel gebreken dat de serielevering wordt gecancelled.quote:Op maandag 9 april 2007 06:04 schreef barthol het volgende:
tot zover. (moest het even van me afschrijven.)
de SM90 van de hispeedsquote:Op maandag 9 april 2007 09:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geeft niet, volgende keer wat minder drinken en de zaken minder serieus nemen. 't Is een trein, een lelijke trein. Gelukkig is 't een trein van AnsaloBreda, dus met een beetje mazzel heeft het prototype zoveel gebreken dat de serielevering wordt gecancelled.![]()
Agreed.quote:Op maandag 9 april 2007 06:04 schreef barthol het volgende:
Er moet me even wat van het hart. Ook al ben ik niet zo'n treinen deskundige als de meesten hier waarschijnlijk zijn, ik was al heel lang wel een TGV fan. En deze week heb ik natuurlijk erg genoten van dat snelheidsrecord ....... Totdat ik vandaag voor het eerst het ontwerp van NS hispeed tegenkwam. In eerste instantie dacht ik dat het niet serieus was maar een persiflage. Die vormgeving als een brommobiel uit de jaren 50, of een speelgoedautootje uit die tijd.
Maar toen het langzaam begon door te dringen dat het wel serieus bedoeld was, werd ik zo kwaad. Een gevoel alsof er iets moois werd stukgemaakt. Ik werd er helemaal naar van. M'n gedachten daarna helemaal afgewend van alles wat met hoge snelheids lijnen te maken had, om er niet aan herinnerd te worden. Maar net werd ik opeens wakker uit m'n slaap.... door dat ding op m'n netvlies... dat wil zeggen in mijn gedachten. Een nachtmerrie. Het ding kwam terug als een nachtmerrie. Dat gevoel van "Hoe halen ze het in hun hoofd! Hoe kunnen ze zoiets doen!"
Ik voel me er echt naar van.
tot zover. (moest het even van me afschrijven.)
ah! passende naam gevonden!quote:Op maandag 9 april 2007 09:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Agreed.
Het is een mislukte Hummer op rails.
de hele dag.. ga weg manquote:Op maandag 9 april 2007 09:55 schreef Zug-Chef het volgende:
De hele dag geen FOK gister, goddamnit Cartman Ou-Tannu
en dat is niet helemaal het geval geloof ikquote:Op maandag 9 april 2007 09:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
Goede manier om te kijken of je een leven hebt of niet
quote:Op maandag 9 april 2007 10:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
en dat is niet helemaal het geval geloof ik
Ik heb er weinig last van gehad hoorquote:Op maandag 9 april 2007 09:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
Goede manier om te kijken of je een leven hebt of niet
Vind hem meer hier oplijken:quote:Op maandag 9 april 2007 09:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ah! passende naam gevonden!
Railhummer
bronquote:Een zwaan heeft maandagochtend het treinverkeer tussen de stations Amsterdam Centraal en Amsterdam Sloterdijk bijna een uur gehinderd. Treinen moesten daardoor volgens ProRail extra voorzichtig rijden.
Het dier stapte rond 10.00 uur op het spoor. De dierenambulance haalde de zwaan een klein uur later van het spoor, waarna het treinverkeer weer op gang kwam. Spoorbeheerder ProRail zegt dat de vertraging opliep tot een kwartier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |