Veel probleemknderen uit de randstad worden in Beilen e.o. ondergebracht in pleeggezinnen. deze zijn dus mentaal een stuk(je) kwetsbaarder, enzo. Dus een zelfmoord weet ik haast wel zeker... Ook zit er een inrichting in Beilen, dus daar heb je je 2e afkomst wellicht vandaan...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:24 schreef Dichterbijer het volgende:
Zo... was weer gezellig net... 13.10 de intercity naar Groningen gepakt vanuit Amersfoort.
Te Hoogeveen moest de trein stoppen om twee redenen:
A) Defect aan de trein
B) Aanrijding tussen Beilen en Assen
Toen heb ik maar er voor gekozen om 1 uur en 3 kwartier om te rijden via Emmen naar Groningen met de bus... want uit eigen ervaring kon ik mij herrinderen dat een aanrijding daar meestal zelfmoord of zoiets is...
Aanrijding op een traject zonder gelijkvloerse kruisingen meestal ook trouwens (Abcoude - Amsterdam - Haarlem bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 11 april 2007 17:26 schreef MREn het volgende:
Aanrijding zonder nadere toelichting is vrijwel altijd zelfmoord.
Ik hou het meer op ruilenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:40 schreef MREn het volgende:
Is dat zo van de wadjes? Berichten van NSFSC wezen er toch op dat alles wat Arriva nu af zou storen, aan de kant zou gaan.
Maar niet dom van Veolia om wat extra te huren natuurlijk.
Kun je er dan eentje regelen voor bij een loods in Amersfoortquote:Op woensdag 11 april 2007 18:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hehe,
de shredders staan vast al standby :p
maak je er ff een roadtrain van.. rijd je t zo naar de shreddddder :pquote:Op woensdag 11 april 2007 19:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kun je er dan eentje regelen voor bij een loods in Amersfoort![]()
Aanrijding duurt uit eigenvaring ongeveer twee uur. Maar meestal is het toch een vrij omslachtige procedure. Nieuwe machinist, officier van justitie, opruimen...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:24 schreef Dichterbijer het volgende:
Zo... was weer gezellig net... 13.10 de intercity naar Groningen gepakt vanuit Amersfoort.
Te Hoogeveen moest de trein stoppen om twee redenen:
A) Defect aan de trein
B) Aanrijding tussen Beilen en Assen
Toen heb ik maar er voor gekozen om 1 uur en 3 kwartier om te rijden via Emmen naar Groningen met de bus... want uit eigen ervaring kon ik mij herrinderen dat een aanrijding daar meestal zelfmoord of zoiets is...
Nee, dan rij je hem er rechtstreeks in... of misschien een leuk item voor 'Will it blend?!:quote:Op woensdag 11 april 2007 19:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
maak je er ff een roadtrain van.. rijd je t zo naar de shreddddder :p
Wat moet daar mis gaan dan? Ik heb ooit weleens een springer gehad daar, maar toen zat ik in de bus die een uur vaststond voor de overweg...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef Brembo het volgende:
Maar zit zelf altijd weer van te kijken als de IC tussen Ah-Ut bij Driebergen-Zeist met 140 km/h door dat station raast. Het gaat vast en zeker nog wel een keer mis.
Ik had vorig weekend een koploper waar de popnagels alweer van de asbakken af gemold waren. En jawel, zat gewoon zooi inquote:Maar ik zat vandaag in de VIRM 9504, is dit de aller eerste VIRM want die asbakjes zaten er gewoon nog in. Ze zaten wel dichtgeschroeft, maar aan de muren zaten ze er ook nog. En er rijdt weer ICM op Zw-Nm. Nu de 4011+4012 er op inzetten
.
Omslachtige procedure?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef Brembo het volgende:
[..]
Aanrijding duurt uit eigenvaring ongeveer twee uur. Maar meestal is het toch een vrij omslachtige procedure. Nieuwe machinist, officier van justitie, opruimen...
Die komen in de 1500-serie, en later in het jaar ook in de 10140.quote:
De 9504 behoort tot de nieuwste IRM IV serie. Echter is een van de kopbakken nog uit de oude serie, toen het nog DD-IRM was.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef Brembo het volgende:
Maar ik zat vandaag in de VIRM 9504, is dit de aller eerste VIRM want die asbakjes zaten er gewoon nog in. Ze zaten wel dichtgeschroeft, maar aan de muren zaten ze er ook nog.
Weer een mcn die weer even thuis zit.quote:Aanrijding Assen - Beilen Een intercity Groningen - Den Haag reed om 14.05 uur een persoon aan tussen Beilen en Assen. Het slachtoffer is om het leven gekomen.
splut! :/quote:Op woensdag 11 april 2007 19:34 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Weer een mcn die weer even thuis zit.
Perron is naast de wachthuisjes erg smal. Het staat wel gemarkeerd en dergelijke, maarja, een breezergeit met Ipod dopjes in zal maar eens niet opletten en vlak langs de rand wandelenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat moet daar mis gaan dan? Ik heb ooit weleens een springer gehad daar, maar toen zat ik in de bus die een uur vaststond voor de overweg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |