quote:Op maandag 9 april 2007 21:22 schreef jaoka het volgende:
Weg ermee.
Ga lekker een opblaaspop schaap gebruiken of zo
Je bedoelt: omdat jij het niet wil doen? Dat lijkt me geen goede grond om wat dan ook te verbieden.quote:
Ik werd van mijn pumps geblazen door de kracht van jouw argumenten.quote:Op maandag 9 april 2007 21:22 schreef jaoka het volgende:
Weg ermee.
Ga lekker een opblaaspop gebruiken of zo
Jij wilt masturbatie verbieden? en bovendien verbied je alleen het nemen van het initiatief, wat als de hond begint met het aangaan van sexueel contact?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:42 schreef Dagonet het volgende:
"mensen mogen alleen seksuele contacten aangaan met andere mensen binnen de bij wet gestelde grenzen op betamelijkheid en leeftijd. Elk ander seksueel contact is strafbaar blahblah etc.
Dan heb je alle dieren in één keer uitgesloten.
Hear hear..quote:
En sex met een vibrator.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij wilt masturbatie verbieden? en bovendien verbied je alleen het nemen van het initiatief, wat als de hond begint met het aangaan van sexueel contact?
Definieer 'betamelijkheid' .quote:Op donderdag 5 april 2007 20:42 schreef Dagonet het volgende:
"mensen mogen alleen seksuele contacten aangaan met andere mensen binnen de bij wet gestelde grenzen op betamelijkheid en leeftijd. Elk ander seksueel contact is strafbaar blahblah etc.
Dan heb je alle dieren in één keer uitgesloten.
Het is mensonterend; dierensex is nog lager dan pedofilie, alleen met pedofilie is er een menselijk slachtoffer.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:03 schreef Floripas het volgende:
En waarom zou je het nou willen verbieden?
In je betoog mis ik de zinsnede 'ik vind dat..'quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:57 schreef Gabry het volgende:
[..]
Het is mensonterend; dierensex is nog lager dan pedofilie, alleen met pedofilie is er een menselijk slachtoffer.
Vrouwen horen zich niet te verlagen tot beesten voor geld.
En mensen die zichzelf dit aandoen moeten voor zichzelf beschermd worden.
Ik zou voorstellen het opnemen en verspreiden van beeldmateriaal van sex met dieren te verbieden. Dan hoeven vrouwen er niet voor te prostitueren, en hobbyisten 'benadelen' alleen zichzelf ermee.
Al ben ik uit ideologische overtuigingen het ook eens met een algeheel verbod. Het is moeilijk handhaafbaar, behalve als het gaat om het eigendom van een ander, daardoor wordt het dus afgekeurt maar niet uitgesloten.
Een ideologie is ook gebaseerd op een mening, evenals politieke voorkeurquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:47 schreef charon het volgende:
[..]
In je betoog mis ik de zinsnede 'ik vind dat..'
Ik zie alleen maar meningen.
En jij over de castratie van biggetjes zonder verdoving? Want daar hoor ik nauwelijks ophef over.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:48 schreef Gabry het volgende:
[..]
Een ideologie is ook gebaseerd op een mening, evenals politieke voorkeur
Wat voor feiten wil je bespreken over anale penetratie van een pony?
Zet er dan bij dat je je ideologie beschrijft.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:48 schreef Gabry het volgende:
[..]
[quote]
Een ideologie is ook gebaseerd op een mening, evenals politieke voorkeur
Je vraag is niet relevant.quote:Welke feiten wil je bespreken over anale penetratie van een pony?
Dierenleed moet zoveel mogelijk vermeden worden, maar in dit topic gaat het mij om het menselijke aspect. Het valt moeilijk te peilen of dieren voor- of tegenstanders zijn van sex met mensen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
En jij over de castratie van biggetjes zonder verdoving? Want daar hoor ik nauwelijks ophef over.
Ja maar ho, gedwongen sex is per definitie fout en moet worden aangepakt. Dat vind ik héél wat anders.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:01 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dierenleed moet zoveel mogelijk vermeden worden, maar in dit topic gaat het mij om het menselijke aspect. Het valt moeilijk te peilen of dieren voor- of tegenstanders zijn van sex met mensen.
Bij relatief kleine dieren, zoals bijvoorbeeld kippen, heb je gelijk: Die kun je gemakkelijk fysiek dwingen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:01 schreef Gabry het volgende:
Het valt moeilijk te peilen of dieren voor- of tegenstanders zijn van sex met mensen.
Gedwongen sex wel, vrijwillige sex niet?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja maar ho, gedwongen sex is per definitie fout en moet worden aangepakt. Dat vind ik héél wat anders.
Wat zou er mis zijn met vrijwillige sex ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:30 schreef Gabry het volgende:
Gedwongen sex wel, vrijwillige sex niet?
De handhaafbaarheid van zo'n regelgevingquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat zou er mis zijn met vrijwillige sex ?
Dat geldt dan toch voor alle sex? Vrouwen die ertoe worden gedwongen om sex te hebben moeten bij het OM terecht kunnen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
De handhaafbaarheid van zo'n regelgeving
Vrouwen/mannen kun je ook dusdanig psychisch bewerken dat ze niet meer (kunnen/willen) praten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:37 schreef Gabry het volgende:
Dieren kunnen niet praten met het OM.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |