Kijken oké (is maar net waar je zin in hebt), maar dóen willen ze dus verbieden.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:12 schreef Golradir het volgende:
De moraalridders zijn weer bezig. Als ik wil kijken naar dierenseks, dan moet dat toch kunnen? Waarom zou iemand het recht hebben mij dat te verbieden?
En als jij je dat niet kunt voorstellen moet het verboden worden?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:36 schreef Blinky het volgende:
[..]
Kijken oké (is maar net waar je zin in hebt), maar dóen willen ze dus verbieden.
Ik ben het daar mee eens.
Ik kan me totaal niet voorstellen dat iemand daar zin in heeft...
Ik ook niet, maar dat is geen reden het te verbieden.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:36 schreef Blinky het volgende:
[..]
Kijken oké (is maar net waar je zin in hebt), maar dóen willen ze dus verbieden.
Ik ben het daar mee eens.
Ik kan me totaal niet voorstellen dat iemand daar zin in heeft...
Waarom moet het verboden worden? Wordt er iets of iemand benadeeld?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:47 schreef RealZeus het volgende:
Verdomme, dan kan ik mijn goudvis en mijn wandelende tak de deur ook wel uit doen.
Maar serieus: van mij mogen ze het verbieden.
Lijkt me niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:51 schreef gelly het volgende:
Mag je een dier nog wel kunstmatig insemineren dan ?
Zeker. Als ik goed geinformeerd ben insemineert de CDA achterban er op dit moment lustig op los.quote:
Ja, maar dat is toch net zo goed sex met dieren ? Voor het dier in kwestie zal het weinig uitmaken iig.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:56 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind wel dat insiminiëren nog gewoon moet kunnen. Anders hebben we inderdaad een probleem.
En stieren en hengsten moeten dus ook gewoon nog beroepsmatig afgetrokken kunnen worden.
Het ligt eraan natuurlijk of de stier vooral visueel is ingesteld, of juist niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:57 schreef gelly het volgende:
Ja, maar dat is toch net zo goed sex met dieren ? Voor het dier in kwestie zal het weinig uitmaken iig.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig naar een popconcert gaat. Ook maar verbieden?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:36 schreef Blinky het volgende:Ik kan me totaal niet voorstellen dat iemand daar zin in heeft...
Ik heb er niet zoveel ervaring mee eerlijk gezegd. Je hebt wel eens een stier afgetrokken ?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het ligt eraan natuurlijk of de stier vooral visueel is ingesteld, of juist niet.
Zelfs niet uit wetenschappelijke interesse.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:06 schreef gelly het volgende:
Ik heb er niet zoveel ervaring mee eerlijk gezegd. Je hebt wel eens een stier afgetrokken ?
Wat denk je van het dier?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:50 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waarom moet het verboden worden? Wordt er iets of iemand benadeeld?
Vast niet, maar dat valt al onder dierenmishandeling. Als een volwassen man en een volwassen merrie gezamenlijk de liefde bedrijven zal me dat een rotzorg zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat denk je van het dier?
Of denk jij dat je kat het fijn vindt als jij je snikkel in dat kleine kattepoesje duwt?![]()
Zo leer je nog eens wat.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef DennisMoore het volgende:
Eenden hebben geen snikkel, die hebben een cloaca.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |