abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48049466
Man verkracht pony 45 keer
ANP
Volkskrant.nl
05-04-07

MARSSUM - De politie heeft in de nacht van maandag op dinsdag een 27-jarige man opgepakt die ervan wordt verdacht in negen maanden tijd een pony in het Friese Marssum 45 keer te hebben verkracht. Dat heeft een woordvoerder donderdag laten weten.

De eigenaar van de pony kon aan verschillende sporen zien waneer de ponyverkrachter langs was geweest. Na verschillende keren te hebben gepost, wist hij de man deze week te overmeesteren.

Seks met dieren is in Nederland niet verboden. De politie probeert daarom bewijs te verzamelen dat de man heeft ingebroken in de schuur waar de pony staat.

De pony is eigendom van een familie uit Gytsjerk. Hun 12-jarige dochter verzorgt het dier. De familie wil niets zeggen over het misbruik van de pony.

Naar aanleiding van de verkrachting in Friesland stuurt de Stichting Zinloos geweld tegen Dieren vrijdag een brief naar minister Hirsch Ballin (Justitie) om maatregelen te vragen. Ze wil dat seks met dieren verboden wordt. ‘In België is het sinds kort ook verboden’, zegt voorzitter Henk ten Napel van de stichting
Panta Rhei (Heraclitus)
"Alles stroomt"
pi_48049566
Lijkt me inderdaad logisch dat dit verboden wordt. Als ze nou fantaseren over dierenseks, okay., maar niet dieren daarvoor misbruiken. Wat heb je toch zieke mensen ook
  donderdag 5 april 2007 @ 17:40:16 #3
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_48049684
Alsof een paard het merkt.
pi_48049754
het blijf wel moeilijk om dan ergens een grens te trekken tussen sommige vrouwen en dieren

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2007 17:42:40 ]
pi_48050798
De moraalridders zijn weer bezig. Als ik wil kijken naar dierenseks, dan moet dat toch kunnen? Waarom zou iemand het recht hebben mij dat te verbieden?
pi_48051451
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:12 schreef Golradir het volgende:
De moraalridders zijn weer bezig. Als ik wil kijken naar dierenseks, dan moet dat toch kunnen? Waarom zou iemand het recht hebben mij dat te verbieden?
Kijken oké (is maar net waar je zin in hebt), maar dóen willen ze dus verbieden.
Ik ben het daar mee eens.
Ik kan me totaal niet voorstellen dat iemand daar zin in heeft...
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone ŕ midi seize
pi_48051677
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:36 schreef Blinky het volgende:

[..]

Kijken oké (is maar net waar je zin in hebt), maar dóen willen ze dus verbieden.
En als jij je dat niet kunt voorstellen moet het verboden worden?
pi_48051767
Verdomme, dan kan ik mijn goudvis en mijn wandelende tak de deur ook wel uit doen.

Maar serieus: van mij mogen ze het verbieden.
pi_48053690
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:36 schreef Blinky het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar dat is geen reden het te verbieden.
pi_48053731
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:47 schreef RealZeus het volgende:
Verdomme, dan kan ik mijn goudvis en mijn wandelende tak de deur ook wel uit doen.

Maar serieus: van mij mogen ze het verbieden.
Waarom moet het verboden worden? Wordt er iets of iemand benadeeld?
pi_48053781
Mag je een dier nog wel kunstmatig insemineren dan ?
pi_48053817
quote:
Op donderdag 5 april 2007 19:51 schreef gelly het volgende:
Mag je een dier nog wel kunstmatig insemineren dan ?
Lijkt me niet.
pi_48053850
quote:
Op donderdag 5 april 2007 19:52 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Lijkt me niet.
Probleem !
pi_48053913
Alleen als de dieren dood zijn mag het nog. Diepvrieskippen enzo.
pi_48053932
quote:
Op donderdag 5 april 2007 19:53 schreef gelly het volgende:

[..]

Probleem !
Zeker. Als ik goed geinformeerd ben insemineert de CDA achterban er op dit moment lustig op los.
pi_48053995
'k Vind wel dat insiminiëren nog gewoon moet kunnen. Anders hebben we inderdaad een probleem.
En stieren en hengsten moeten dus ook gewoon nog beroepsmatig afgetrokken kunnen worden.
pi_48054053
quote:
Op donderdag 5 april 2007 19:56 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind wel dat insiminiëren nog gewoon moet kunnen. Anders hebben we inderdaad een probleem.
En stieren en hengsten moeten dus ook gewoon nog beroepsmatig afgetrokken kunnen worden.
Ja, maar dat is toch net zo goed sex met dieren ? Voor het dier in kwestie zal het weinig uitmaken iig.
pi_48054324
quote:
Op donderdag 5 april 2007 19:57 schreef gelly het volgende:

Ja, maar dat is toch net zo goed sex met dieren ? Voor het dier in kwestie zal het weinig uitmaken iig.
Het ligt eraan natuurlijk of de stier vooral visueel is ingesteld, of juist niet.
pi_48054326
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:36 schreef Blinky het volgende:Ik kan me totaal niet voorstellen dat iemand daar zin in heeft...
Ik kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig naar een popconcert gaat. Ook maar verbieden?
pi_48054426
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:04 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Het ligt eraan natuurlijk of de stier vooral visueel is ingesteld, of juist niet.
Ik heb er niet zoveel ervaring mee eerlijk gezegd. Je hebt wel eens een stier afgetrokken ?
pi_48054596
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:06 schreef gelly het volgende:

Ik heb er niet zoveel ervaring mee eerlijk gezegd. Je hebt wel eens een stier afgetrokken ?
Zelfs niet uit wetenschappelijke interesse. !

(En nee, dat is geen pijpsmiley.)
pi_48055197
quote:
Op donderdag 5 april 2007 19:50 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Waarom moet het verboden worden? Wordt er iets of iemand benadeeld?
Wat denk je van het dier?

Of denk jij dat je kat het fijn vindt als jij je snikkel in dat kleine kattepoesje duwt?
pi_48055322
Eenden hebben geen snikkel, die hebben een cloaca.
pi_48055466
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:26 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Wat denk je van het dier?

Of denk jij dat je kat het fijn vindt als jij je snikkel in dat kleine kattepoesje duwt?
Vast niet, maar dat valt al onder dierenmishandeling. Als een volwassen man en een volwassen merrie gezamenlijk de liefde bedrijven zal me dat een rotzorg zijn.
pi_48055557
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef DennisMoore het volgende:
Eenden hebben geen snikkel, die hebben een cloaca.
Zo leer je nog eens wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')