Ik dacht dat er nooit meer iemand zou komenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:20 schreef De_Melkboer het volgende:
Ja, dat is David Lynch
Aan de snelheid van het goede antwoord te oordelen wordt dat door de AKQ'ers niet veel gedronkenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:26 schreef BlaZ het volgende:
absinthe?
Een vraag stellen is niet vrijblijvend en is ook geen voorrecht ofzo.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:34 schreef BlaZ het volgende:
ik ga slapen > dus iemand anders mag een vraag stellen
Kortom, een goed antwoord is een vraag stellen, daarna kan je slapenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Een vraag stellen is niet vrijblijvend en is ook geen voorrecht ofzo.![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:38 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Kortom, een goed antwoord is een vraag stellen, daarna kan je slapen
Turkije, Brazillie, Duitsland, Nigeria, Portugal, Spanje, Canada, Australie, Saudi arabie, Rusland.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Ik zou graag 10 landen willen weten waarvan de grootste stad van het land (qua populatie) niet de hoofdstad is
Dit zijn er al 6, nog 4 te gaanquote:Op donderdag 5 april 2007 23:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Turkije, Brazillie
, Duitsland
, Nigeria
, Portugal
, Spanje
, Canada
, Australie
, Saudi arabie
, Rusland
.
Nog 2quote:Op donderdag 5 april 2007 23:46 schreef DiviFilius het volgende:
Rusland lijkt me niet.
Overigens kan ik aan het lijstje Verenigde Statenen China
toevoegen
Nog 1quote:Op donderdag 5 april 2007 23:47 schreef Carolyne1575 het volgende:
Autralie - al genoemd
Duitsland - al genoemd
China - al genoemd
Zuid Afrika
Met India maak je net de 10 vol, de andere 3 waren niet goed/al genoemd.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:49 schreef AryaMehr het volgende:
India, Afghanistan, China, Amerika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |