Volgens mij verliest hij niet allleen vet maar ook hersencellen.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:05 schreef bunnyma het volgende:
Volgens Jaap is Amanda het rolmodel "slim blondje".![]()
Zou dat het zijn?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:04 schreef Prosac het volgende:
Jaap: "Jij wordt het rolmodel voor nederland als slimme blondje"
Jaap is ook toe aan sex merk ik wel
Een ordinaire slijm-actie om z`n eigen positie te versterken, want hij weet donders goed hoe dom Amanda is, hij valt haar daar regelmatig op aan (maar ze begrijpt het nooit en lacht dus vrolijk mee).quote:Op donderdag 5 april 2007 16:04 schreef Prosac het volgende:
Hoe oud is Jaap?quote:
HAHAHA Hou op... wat gebeurd er met die mensen daarquote:Op donderdag 5 april 2007 16:04 schreef Prosac het volgende:
Jaap is 24. Dan is die Cora beslist goed geconserveerd, ik had haar geen 44 jaren geschat op dat filmpje.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe oud is Jaap?
Wel hip van Cora: een jonge 'lover'.
of gewoon desperatequote:Op donderdag 5 april 2007 16:10 schreef Dogga het volgende:
een vrouw van 44 is toch wel slimmer dan na 3 weken al met iemand te willen trouwen?
jaap is bezig iets te bewerkstelligen, hij heeft amanda zo af zitten zeiken gisteren naar brian en natasia toe, dat ze dom was etc.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:05 schreef bunnyma het volgende:
Volgens Jaap is Amanda het rolmodel "slim blondje".![]()
Toe maar......quote:Op donderdag 5 april 2007 16:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
....en het is weer helemaal goed tussen Natasia en Amanda. Natasia zegt zelfs sorry.
Hij moet zo ook oefeningen doen, geinstrueerd door mama Tasquote:Op donderdag 5 april 2007 16:12 schreef Disana het volgende:
Waarom zit Brian bij de zangoefeningen van Sylvia, Eric en Huub? Hij zit erbij alsof hij zijn laatste oortje versnoept heeft.
Wat intens zielig voor de anderen (had ik gemist omdat @home er soms even uitvliegt de laatste tijd).quote:Op donderdag 5 april 2007 16:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij moet zo ook oefeningen doen, geinstrueerd door mama Tas
Op dat moment ben ik naar een andere stream gegaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:17 schreef Sarah-Louise het volgende:
... Jaap geeft Amanda voedingstips ....
... ik ook !!!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
Brian knijpt hem als een ouwe dief. Hij vreest het moment waarop hij aan de beurt is.
Toen de spare-ribs er waren sloeg hij de bijgeleverde salade's wel af!!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:17 schreef Mokum020 het volgende:
Billie wil standaard salades en groentes eten........![]()
2 kilo aangekomen zeker?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |