Volgens mij verliest hij niet allleen vet maar ook hersencellen.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:05 schreef bunnyma het volgende:
Volgens Jaap is Amanda het rolmodel "slim blondje".![]()
Zou dat het zijn?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:04 schreef Prosac het volgende:
Jaap: "Jij wordt het rolmodel voor nederland als slimme blondje"
Jaap is ook toe aan sex merk ik wel
Een ordinaire slijm-actie om z`n eigen positie te versterken, want hij weet donders goed hoe dom Amanda is, hij valt haar daar regelmatig op aan (maar ze begrijpt het nooit en lacht dus vrolijk mee).quote:Op donderdag 5 april 2007 16:04 schreef Prosac het volgende:
Hoe oud is Jaap?quote:
HAHAHA Hou op... wat gebeurd er met die mensen daarquote:Op donderdag 5 april 2007 16:04 schreef Prosac het volgende:
Jaap is 24. Dan is die Cora beslist goed geconserveerd, ik had haar geen 44 jaren geschat op dat filmpje.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe oud is Jaap?
Wel hip van Cora: een jonge 'lover'.
of gewoon desperatequote:Op donderdag 5 april 2007 16:10 schreef Dogga het volgende:
een vrouw van 44 is toch wel slimmer dan na 3 weken al met iemand te willen trouwen?
jaap is bezig iets te bewerkstelligen, hij heeft amanda zo af zitten zeiken gisteren naar brian en natasia toe, dat ze dom was etc.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:05 schreef bunnyma het volgende:
Volgens Jaap is Amanda het rolmodel "slim blondje".![]()
Toe maar......quote:Op donderdag 5 april 2007 16:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
....en het is weer helemaal goed tussen Natasia en Amanda. Natasia zegt zelfs sorry.
Hij moet zo ook oefeningen doen, geinstrueerd door mama Tasquote:Op donderdag 5 april 2007 16:12 schreef Disana het volgende:
Waarom zit Brian bij de zangoefeningen van Sylvia, Eric en Huub? Hij zit erbij alsof hij zijn laatste oortje versnoept heeft.
Wat intens zielig voor de anderen (had ik gemist omdat @home er soms even uitvliegt de laatste tijd).quote:Op donderdag 5 april 2007 16:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij moet zo ook oefeningen doen, geinstrueerd door mama Tas
Op dat moment ben ik naar een andere stream gegaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:17 schreef Sarah-Louise het volgende:
... Jaap geeft Amanda voedingstips ....
... ik ook !!!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
Brian knijpt hem als een ouwe dief. Hij vreest het moment waarop hij aan de beurt is.
Toen de spare-ribs er waren sloeg hij de bijgeleverde salade's wel af!!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:17 schreef Mokum020 het volgende:
Billie wil standaard salades en groentes eten........![]()
2 kilo aangekomen zeker?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat Huub zover proberen te krijgen Eric weg te stemmen.
ik denk het ookquote:Op donderdag 5 april 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
Als Huub slim is zegt hij dat eerst BANJ uitgedund moet worden voordat er iemand uit SHE vertrektquote:Op donderdag 5 april 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:29 schreef Mokum020 het volgende:
Billie is een ijsfan, alle smaken gaan er wel in....
Enkeltje Noordpool met die gast..![]()
Mag ie zelf een Iglo bouwen....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:29 schreef Mokum020 het volgende:
Billie is een ijsfan, alle smaken gaan er wel in....
Enkeltje Noordpool met die gast..![]()
Je vergeet: hete nootjes, gehaktstaaf met pindasaus, ham/kaasbroodjes, satebroodjes, chips, spare-ribs.......quote:Op donderdag 5 april 2007 16:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
..en na alle zinvolle voedingstips krijgen we nu de lange lijst van dingen die Jaap erg lekker vindt.
... mergpijpjes van marsepein, chocolade, satesaus ...... etzeetera, etzeetera, etzeetera ....
...dank je voor de aanvulling Mokum !!!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je vergeet: hete nootjes, gehaktstaaf met pindasaus, ham/kaasbroodjes, satebroodjes, chips, spare-ribs.......![]()
iddquote:Op donderdag 5 april 2007 16:33 schreef Repeat het volgende:
nog steeds hetzelfde liedje en nog steeds baggerslecht gezongen door sylvianus.
Hij is bang dat hij zijn tekst vergeet.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zit bij de zangles. Maar dat is ook alles. Hij is in gedachten zijn speech voor vanavond aan het voorbereiden. Je ziet de krampachtige trekken in zijn gezicht.......
Graag gedaan..quote:Op donderdag 5 april 2007 16:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
...dank je voor de aanvulling Mokum !!!
Je avatar beweegt anders wel lekker meequote:Op donderdag 5 april 2007 16:36 schreef Repeat het volgende:
"Kom bij me zitten Sla je arm om me heen en hou me stevig vaahaaahaaaahaaaast"
leer dat vast eens zingen, dom wijf
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:36 schreef Repeat het volgende:
nouja, het is niet zozeer dat het slecht is, maar haar stem past er totaal niet bij. veel te hoog, te schel, dit moet ruig.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:36 schreef Repeat het volgende:
Wel fijn voor hem dat mama Netty zich zo in Wim Sonneveld verdiept heeft overigens...quote:Op donderdag 5 april 2007 16:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij is bang dat hij zijn tekst vergeet.
quote:Maar goed, in het begin heb je nog enige invloed, want dan gaat zo'n meid aan je vragen: "Pa, hoe vind je Harrie?" En ik, heel link, ik begon Harrie te prijzen. Ik prees hem regelrecht het graf in. Dat-ie zo gedienstig was en dat-ie alles zo lekker kon aangeven... En zo zaagde ik indirect de poten onder zijn stoel vandaan. Binnen de maand had ik hem plat. Dag, Harrie
Twijfel of dat goed gaat. Huub en eric zouden koken en hebben al afgesproken, speciaal voor Japio, overal extra olijfolie over te gieten.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:36 schreef Yollie het volgende:
Zou Amanda niet gaan oefenen met koken?
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Twijfel of dat goed gaat. Huub en eric zouden koken en hebben al afgesproken, speciaal voor Japio, overal extra olijfolie over te gieten.
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:40 schreef bunnyma het volgende:
Sylvia heeft er wel plezier in.
Ik vind dat ze goed zingt. Fijne stem om naar te luisteren...
Oh heerlijk, niets leuker dan leedvermaak!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:42 schreef Sporti het volgende:
oordoppen in NU want Brian slaat echt alles qua slecht zingen
Dat nummer wat hij moet zingen maakt het ook alleen maar grappiger. Dat past voor geen meter bij hem.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh heerlijk, niets leuker dan leedvermaak!
Snap je? Snap je? etc etcquote:Op donderdag 5 april 2007 16:41 schreef blomst het volgende:
Brian is opgelucht eindelijk met huub alleen.
Nu kan hij zijn ingestudeerde gesprek beginnen.
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:41 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
jaa.....in het cafe aan de haven..
Tuurlijk wel. Hij heeft een gevoelige poetische mindsetquote:Op donderdag 5 april 2007 16:44 schreef havefun het volgende:
[..]
Dat nummer wat hij moet zingen maakt het ook alleen maar grappiger. Dat past voor geen meter bij hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |