quote:Op donderdag 5 april 2007 14:52 schreef mootie het volgende:
ik h aat het als ze chips zitten te knagen![]()
bahquote:Wat een lekker ding is die Amanda, echt een lekker wijfie, kunnen veel vrouwen een voorbeeld aan nemen.
'k ben allang geen schooljeugd meer, ik ben al volwassenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat veel van die Talpa-posters door de reclame van Huub hierheen zijn gekomen.
Schooljeugd, vmbo-niveau of lager.
hij ook niet, hij is gewoon tegendraads om het tegendraads zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 14:54 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
bah![]()
k vind dat kind echt totaal niet aantrekkelijk
Dit is de eerste keer dat ik een COS open (omdat het zo lang stil bleef) en ik zie nergens hoe ik de titel kan veranderen.quote:
Wordt lachen als zij die bril afdoet en zij heeft twee grote witte kringen.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:42 schreef noekje het volgende:
Amanda is behoorlijk chagerijnig geloof ik.
Eric gaf aan dat ze nergens meer aan toekomt behalve onzin uitkramen.
Voor 2 dagen geleden zat ze nog in zak en as want druk druk gekkenhuis en we zien haar alleen maar liggen in de zon met met die maffe bril op.
kan niet volgens mij, even een modje vragen om er een titel in te plakken.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik een COS open (omdat het zo lang stil bleef) en ik zie nergens hoe ik de titel kan veranderen.
Ik vind de dansjuf ook best een lekker wijf inderdaadquote:Op donderdag 5 april 2007 14:57 schreef NotoriousJw het volgende:
Mooi gezicht, mooie borsten, lekker kontje, mooie tatooo HEERILJK
Hard om Gertje roepen.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik een COS open (omdat het zo lang stil bleef) en ik zie nergens hoe ik de titel kan veranderen.
Ja jammer dat ze ziek is, ik vind haar ook een lekker wijf.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vind de dansjuf ook best een lekker wijf inderdaad![]()
Ik ook, maar ik had het over Amandaquote:Op donderdag 5 april 2007 14:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik vind de dansjuf ook best een lekker wijf inderdaad![]()
Klopt. Users kunnen geen TT's veranderen.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:58 schreef mootie het volgende:
kan niet volgens mij, even een modje vragen om er een titel in te plakken.
Inderdaad.. ze lijkt steeds meer tussen de groepen in te staan, maar dan toch met name meer en meer richting SHE, behalve bij ruziesquote:Op donderdag 5 april 2007 15:00 schreef noekje het volgende:
Natasia blijft maar bij Huub hangen. Ze maakt even tv door hem af te zeiken en daarna weet ze niet hoe snel ze bij hem in de buurt moet zijn.
Vreemde toestand. Pas dan maar gewoon de verhaallijn aan.
omdat ze fake isquote:Op donderdag 5 april 2007 15:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Inderdaad.. ze lijkt steeds meer tussen de groepen in te staan, maar dan toch met name meer en meer richting SHE, behalve bij ruzies
Het verhaal is fake. Ik denk dat Natasia niet fake is want ze vindt hem echt wel aardig.quote:
tot ze straks weer alles doorspeelt naar brianquote:Op donderdag 5 april 2007 15:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Het verhaal is fake. Ik denk dat Natasia niet fake is want ze vindt hem echt wel aardig.
en heeft ze Brian meer mee, dan Huubquote:Op donderdag 5 april 2007 15:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
tot ze straks weer alles doorspeelt naar brian
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |