je ziet er ook uit als een breeahquote:Op donderdag 5 april 2007 13:47 schreef LiiszIe het volgende:
Ik word er echt gek van, van die jongens die denken dat het leuk is om even lekker in de kont van een meisje te knijpen. Denken jullie dat wij dat leuk vinden ofzo! Ik weet niet of het stoer is als je dat doet maar wij vinden er niks aan.. Het is gisteravond minstens 10 x gebeurd! Is toch niet normaal! Hoe denken anderen hierover?
IRL gezien, tis dat ik niet zo benquote:Op donderdag 5 april 2007 13:50 schreef PPL het volgende:
Doe eens een goede foto, dan zullen we eens beoordelen of je de moeite van het knijpen waard bent.
Aan de hand van die dingetjes in je fotoboek kan ik daar geen zinnig woord over zeggen.
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:53 schreef danny91184 het volgende:
Je kan de des betreffende persoon dan ook gewoon is bij z'n ballen pakken en wat harder knijpen. Dan zeg je; vind je dit fijn? (en dan knijp je nog wat harder)..
Als ie nee zegt, zeg jij; nou ik ook niet!
Dat heb ik meerdere keren gezien meegemaakt dan laten ze het de volgende keer wel.
Je zal wel lekker zijn, anders vraag je er niet om.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:47 schreef LiiszIe het volgende:
Ik word er echt gek van, van die jongens die denken dat het leuk is om even lekker in de kont van een meisje te knijpen. Denken jullie dat wij dat leuk vinden ofzo! Ik weet niet of het stoer is als je dat doet maar wij vinden er niks aan.. Het is gisteravond minstens 10 x gebeurd! Is toch niet normaal! Hoe denken anderen hierover?
Dus knijpbaar?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IRL gezien, tis dat ik niet zo ben.
Dat uitgerekend jij in dit topic moet reagerenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:53 schreef Gripper het volgende:
Beuk ze op hun bek, dan druipen ze wel af. Die pubers zijn toch bang voor vrouwen die voor zichzelf durven op te komen.
Wat is daar vreemd aan? verklaar je nader...quote:Op donderdag 5 april 2007 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij in dit topic moet reageren
Het is ONZ hier nietquote:Op donderdag 5 april 2007 14:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Valt me mee dat die <insert Attentionwhore-photo> er nog niet staat
Dus als ik er niet van hou om in m'n kont geknepen te worden ben ik een attention-whore ?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Valt me mee dat die <insert Attentionwhore-photo> er nog niet staat
Dat dus.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Kutkloon, tief op.... (zie het nu pas).
Idd, lijkt sowieso teveel op de originele user. Deze gaat dan ook mooi op slot.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Kutkloon, tief op.... (zie het nu pas).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |