Ik vond em gewoon ingepakt op mijn verjaardag hieroquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik hoor alleen maar positieve reacties over Resistance. Zo is het volgens hen de beste online ervaring ooit op een console en is ook de singleplayer van een puik niveau.
Het is maar dat ik besloten heb om nog te wachten met de PS3 maar deze review doet me hart toch sneller kloppen![]()
Dat ene wapen met grote flubbers als mijnenquote:Op maandag 9 april 2007 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Deze week verwacht ik de review Social
quote:Op maandag 9 april 2007 23:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik hoor veel dat het gewoon, nog een shooter, is. Dat valt mee?
Ik heb Gears of War in de eerste weken helemaal kapot gespeeld, maar ik laat 'm nu mooi in de kast liggenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind Resistance ook zeer okay en ik hou niet van shootersIk kan me er meer mee vermaken dan met Gears of War
Heeeeel drukke periode op werk gehad. De PS3 kwam uit,... en de kriebels kwamen weer,.... er is geen ontkomen aanquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Trouwens long to time no see Chocobo![]()
hehehe dat zeg je zo mooi! kan me er helemaal in vindenquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:54 schreef NutKees het volgende:
Heb Resistance net uit. Puik spel hoor! Nu flink gaan oefenen want online word ik gepwnd als een n00b.
Ik ken het jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heeeeel drukke periode op werk gehad. De PS3 kwam uit,... en de kriebels kwamen weer,.... er is geen ontkomen aan
verstandige keuze! ga je voor een samsung? die zijn over het algemeen fantastisch!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ken het ja, het is maar dat ik eerst voor een HD tv ga want anders stond die PS3 hier al
hmmm is you gay?quote:
Dit gaat em waarschijnlijk worden:quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:11 schreef Gstyles het volgende:
[..]
verstandige keuze! ga je voor een samsung? die zijn over het algemeen fantastisch!
Motorstorm saai?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:13 schreef piet_pelle het volgende:
Is er niemand die F1 heeft? Die zag ik namelijk op de Rai en zag er erg vet uit. Lichte framterate problemen maar al met al toch een brute game.
En iedereen gaat maar voor de 2 saaiste games, Resistance en Motorstorm.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:13 schreef piet_pelle het volgende:
Is er niemand die F1 heeft? Die zag ik namelijk op de Rai en zag er erg vet uit. Lichte framterate problemen maar al met al toch een brute game.
das idd klote! ben er ook nog niet achter... maar ik hoef dus niet te veranderen van wifi naar kabel als ik jou zo hoor... of is kabel toch een aanrader?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:20 schreef NutKees het volgende:
Bij mij vliegt het netwerk er ook regelmatig uit, zowel met kabel als draadloos. Wat ik ook jammer vind is dat het geluid niet via HDMI en Opt-Out tegelijk kan worden aangestuurd. Ik heb niet altijd zin om mijn receiver en subwoofer aan te zetten, maar dan moet je het menu weer in om het geluid om te zetten. Kan je dat niet met gebruikers-profielen regelen?
Jij niet, maar de andere duizenden fans wel. Motorstorm en Resistance ruleren niet voor niets in Europa.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:22 schreef piet_pelle het volgende:
Tsja als je een spiksplinter nieuwe ps3 koopt voor 600 euro zou ik er niet de 2 meest standaard spellen voor kopen die er voor uit zijn. En de F1 game is een van de weinige games waar niet een betere game van te krijgen is op andere platforms.
Maakt volgens mij niet veel uit. Het ging wel een stuk beter toen ik UPnP in de setup van mijn router activeerde.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:22 schreef Gstyles het volgende:
[..]
das idd klote! ben er ook nog niet achter... maar ik hoef dus niet te veranderen van wifi naar kabel als ik jou zo hoor... of is kabel toch een aanrader?
Ow oke, hee wat is je PSN naam eigenlijk? en Cybria18 heb jij er nou ook een of niet? zoja wat is je PSN naam?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:25 schreef NutKees het volgende:
[..]
Maakt volgens mij niet veel uit. Het ging wel een stuk beter toen ik UPnP in de setup van mijn router activeerde.
Boeiuh, tis honkbal.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:26 schreef honderd het volgende:
Ik had net de demo van Major League Baseball 2K7 gedownload van de US PS store, jezus wat is dat spel lelijk. Mijn oude XBOX had veel betere graphics.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:37 schreef RAM_ het volgende:
ik kan niet wachten tot ik me verroeste Opel stap, naar de Free recordshop rij pak MGS 4 en geef die sjaak achter toonbank geld geef terug rij en hem fijn in me ps3 kan proppen
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Motorstorm saai?![]()
![]()
![]()
![]()
Er is niets saaier dan F1 en hij komt met Motorstorm is saai
Unoffical PS3 Network guidequote:If your router does not support uPnP (e.g. you're getting a NAT Failure error) it is still possible to get NAT type 2. You're router needs to be configured to forward some ports to your PS3. Quoting from the manual:
"The port numbers for PLAYSTATION®Network servers used for this are TCP: 80, 443, 5223 and UDP: 3478, 3479. For voice / video chat and online game play, direct communication with other PS3 systems is used for data transmission during voice / video chat and online gaming. The port number used for this is UDP: 3658."
So you should forward these to the IP address of your PS3 (the manual for the router shoulld explain how to do this). Further, you'll need to setup any other ports required for whatever online games you play. An alternative to this would be to to make your PS3 the DMZ host on your network (again it'll be in your router manual). This essentially will forward all ports to the PS3. Either way you'll get NAT type 2 if done correctly.
quote:Als alle PS3 draaiers PS30 voor hun naam zetten, dan blijven er 12 characters over voor je eigen naam en zit je automatisch in subteam PS3 van DPC (mits je 92 als teamnummer invult).
De rem gebruiken helptquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:02 schreef RAM_ het volgende:
ik heb alleen de demo van Motorstorm.. en ik vind hem best lastig. lukt me maar niet om die race te winnen ik flikker steeds van de berg af of knal ergens tegen aan. is dit het hele spel zo?
ja ik heb f1, geen framerate probs etc...check userreview op games.fok.nl =]...vet spelquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:13 schreef piet_pelle het volgende:
Het helpt ook als je je turbo even gebruikt om tegengas te geven als je bijvoorbeeld tegen een rots dreigt te knallen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:04 schreef RAM_ het volgende:
Nee ik gebruik gewoon controllor.. soms is dat motion ding om leuk me te kutten:) hmm remmen ja dat is proberen ik ben mee een racer van GAS en gaan. ala NFS
heb zelf nog geen lag bij spelers geconstateerd.. wel is het zo dat bij Motorstorm de server me er om de haverklap uitknald.. en het duurt lang eer een spel gestart is.. vergelijk dat maar met RFOM.. je kan binnen een minuut online gamen als de server meewerkt!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:09 schreef SToRM81 het volgende:
De enige problemen die ik heb gehad heb met het online gamen zijn dat je soms bij MotorStorm iemand ziet laggen en heel af en toe duurt het lang voordat een race begint.
[..]
Het helpt ook als je je turbo even gebruikt om tegengas te geven als je bijvoorbeeld tegen een rots dreigt te knallen.
Als je dat op den duur onder de knie hebt, dan kun je ook heel snel door de bochten driften met je turbo(vooral leuk in de modderige levels)
ROFL die avatar van jou!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:37 schreef RAM_ het volgende:
ik kan niet wachten tot ik me verroeste Opel stap, naar de Free recordshop rij pak MGS 4 en geef die sjaak achter toonbank geld geef terug rij en hem fijn in me ps3 kan proppen
T is gewoon een kut spelquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:26 schreef honderd het volgende:
Ik had net de demo van Major League Baseball 2K7 gedownload van de US PS store, jezus wat is dat spel lelijk. Mijn oude XBOX had veel betere graphics.
Mooi he! Bart uit ass'n oostquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:57 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ROFL die avatar van jou!probleemwijkuuhhh!
geen idee ik geloof dat sixty4 hem gaat opzetten vanaaf...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:08 schreef RAM_ het volgende:
[..]
Mooi he! Bart uit ass'n oost![]()
Btw hoe zit het met Rfom clan
Denk 6 maanden wachten todat PS3 de game krijgtquote:Een paar weken terug verscheen het bericht dat Ace Combat 6: Fires of Liberation exclusief voor de Xbox 360 zou verschijnen. Opmerkelijk nieuws, aangezien Ace Combat al jarenlang een vaste PlayStation titel is.
Vandaag hebben we meer duidelijkheid gekregen omtrent de exclusiviteit van Ace Combat 6: Fires of Liberation. De game zal namelijk tijdelijk exclusief verschijnen voor de Xbox 360. Een PlayStation 3 versie zal later verschijnen. Hoelang de game exclusief voor de Xbox 360 zal zijn is nog niet bekend.
Tip: Lees je van tevoren in over de mogelijkheden van een spel, dan hoef je hier ook niet te komen zeuren.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:47 schreef bleiblei het volgende:
MotorStorm heeft geen multiplayer modus.
Niet op 1 PS3 iig. Wat een zaadspel. Dat spel is ideaal om met 2 man op de bank te doen.
dat spel is ideaal online.. maar dan moet die kenker server het wel doen hequote:Op dinsdag 10 april 2007 18:47 schreef bleiblei het volgende:
MotorStorm heeft geen multiplayer modus.
Niet op 1 PS3 iig. Wat een zaadspel. Dat spel is ideaal om met 2 man op de bank te doen.
Ik vind het wel terecht hoor, een splitscreen mode zou wel erg tof zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Tip: Lees je van tevoren in over de mogelijkheden van een spel, dan hoef je hier ook niet te komen zeuren.
Nouwja, tis gewoon een giga gemiste kans van de developersquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Tip: Lees je van tevoren in over de mogelijkheden van een spel, dan hoef je hier ook niet te komen zeuren.
Ik ben nog nooit een server probleem gehad bij Motorstorm. Het werkt altijd en klap er ook nooit uit. En het spel is inderdaad tof onlinequote:Op dinsdag 10 april 2007 18:50 schreef Gstyles het volgende:
[..]
dat spel is ideaal online.. maar dan moet die kenker server het wel doen he
Ik ben het 100% met hem eens, echt een gemist dat Motorstorm geen splitscreen-mode heeft, het is gewoon jammer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:49 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Het best kun je van je messengerinstall.exe even messengerinstall.iso maken, met nero branden en in je PS3 stoppenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:52 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
Iemand enig idee of je gewoon MSN messenger erop kunt installeren als ik MSN wil downloaden zegtie plaats een geschikte medium in het medium locatie ofzoiets :S .... lol vetste is flashgames spelen op je PS3
Opwarmertje:quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:57 schreef Chocobo het volgende:
Al met al,... wereld-machine. Ben er echt trots op!! Wacht op Ninja Gaiden Sigma en Heavenly Sword voorlopig.
werk die dan welquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:01 schreef honderd het volgende:
[..]
Het best kun je van je messengerinstall.exe even messengerinstall.iso maken, met nero branden en in je PS3 stoppen
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:34 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
werk die dan wel??? (btw ik zat op de browser van de Ps3 toen die dat zei)
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:22 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Opwarmertje:
http://www.youtube.com/watch?v=EvI0tDSQYQA
En een Ninja Dog mode, toch?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sigma heeft nog een hogere moeilijkheidsgraad toch?![]()
Tientjequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wordt het niet tijd voor een mooi overzicht van gamertags?
Eind deze week kunnen jullie 'NotoriousRoy' toevoegen
(of een variant als een grapjes m al ingepikt heeft)
zolang je hem maar op medium of hard zet, anders is er geen uitdaging aan ^^quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:11 schreef Robhimself.2 het volgende:
Kutzooi, Vrijdag de 23e een PS3 gehaald, sinds Maandag de 26e een vriendin
Iemand een vriendin kopen?Hou geen tijd meer over voor mn ps3.......
Soort luxe probleem zegmaar.
Iemand hier die F1 een kans gegeven heeft? Persoonlijk vind ik m ERG cool, vooral met de Logitech DFP erop!! Career mode, ik dacht effe een race rijden maar owwwww no! Vleugelsettings testen, brandstof/banden afstelling testen, vrije training en 2x kwalificeren en toen de hoofdrace naderde had ik kramp in mn handen en zette ik de PS3 uit.
Kom er zojuist achter dat ik opnieuw moet beginnen....
nope, moet je een nieuwe aanmaken zover ik weetquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:13 schreef -Menn0- het volgende:
Kan je je gamer tag nog veranderen?!
You bastard!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wordt het niet tijd voor een mooi overzicht van gamertags?
Eind deze week kunnen jullie 'NotoriousRoy' toevoegen
(of een variant als een grapjes m al ingepikt heeft)
Laten we zeggen dat ik een mazzeltje op 'werk' hebquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
You bastard!Was de verleiding weer te groot?
![]()
Aah op die fietsquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik een mazzeltje op 'werk' heb
Bronquote:VIRGIN RADIO ON THE PS3
Trade mag New Media Age is reporting that Virgin Radio will be the first radio station to make content available on the PS3 (also the Wii). The service will include content from other Virgin stations - Xtreme, Classic Rock and Groove. Next to the radio content, it will be possible to buy downloads, CDs and tickets, and watch videos.
NMA goes on to say -
The station, which prides itself on technological firsts, said that the MP3-streaming capacity of its Virgin Radio Player has made the deal possible as it is ‘one of only a handful’ of broadcasters using the technology. The consoles both have Flash capabilities, which allows them to handle the MP3 streams, whereas there are no embedded players for Windows Media or Real Audio files as yet.
James Cridland, Virgin Radio director of digital media, said the move was taken to strengthen Virgin’s availability in a changing media consumption market.
“People are used to having control in their media consumption. A lot of that comes down to us offering the right content, at the right time in the right way. The content will always be the same whether you’re accessing it through Sky, Virgin Media, online, on DAB or now through your games console,” he said.
8 Comments »
Met veel bloed, zweet en tranen ben ik er op -dog mode- doorheen gekomen. Onlangs ook nog een poging ondernomen om Devil May Cry 3 uit te spelen, maar dat gelazer met die save/check points was ik alweer zo snel spuugzat dat ik voorlopig even geen 'vervelende' hack 'n slash spellen meer aanraak. Ninja Gaiden en Devil May Cry 4 kunnen me nog even gestolen worden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:42 schreef H.Flick het volgende:
Wel jammer dat het een remake is. Maar gelukkig heb ik NG op de Xbox nooit uitgespeeld (te moeilijk).
Tijd voor een 2e poging op de PS3.
Woeiquote:Op woensdag 11 april 2007 11:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamepro Heavenly Sword Special Part 2: The Tech Behind Heavenly Sword
Posten!!!!
quote:Nieuws: SingStar bijna afgewerkt
Als je eenmaal een succes te pakken hebt, laat je dat uiteraard niet snel gaan. Hetzelfde gaat ook op voor SingStar, dat ook op de PlayStation 3 weer vrolijk verder zingt. De game moet rond de zomer verschijnen.
Het team achter de team heeft in hun blog laten weten dat ze in de laatste stage van de ontwikkeling zitten. De SingStore, waar je honderden nummers zult kunnen downloaden om te gebruiken in SingStar, draait ook al en het zou gemakkelijk moeten zijn om de nummers die je zelf wilt te vinden. Nu kunnen ze ook op zoek gaan naar minder bekende nummers aangezien ruimte geen probleem meer is. Ze willen van de gamers ook graag weten welke nummers ze het liefst zouden horen, dat kan door te reageren in hun IGN blog. SingStar moet duidelijk de game voor iedereen worden.
Ben bezig met het voorbereiden op een tentamen, maar oke vooruit dan maarquote:Op woensdag 11 april 2007 11:43 schreef SocialDisorder het volgende:
http://games.fok.nl/submits.php --> die ken je vast wel
Via http://www.ebuddy.com/ schijnt het wel te werkenquote:Op woensdag 11 april 2007 00:01 schreef Tumble het volgende:
klopt dat echt dat truukje met msn messenger? kan me niet voorstellen
quote:You might think that the PLAYSTATION 3, newly launched in New Zealand, would be a resounding failure with only 4,835 console sold during its first week of availablity. Apparently, you'd be wrong.
In the country of about 4 million, that's pretty respectable. Even the general manager of sales and marketing for Sony Computer Entertainment New Zealand was pleased. He says of the launch:
It's very satisfying for us to see that our close planning with retail and channel partners has ensured that all consumers wanting to get their hands on a PS3, whether they pre-ordered or not, were able to. With the PS3 now realised, the strong consumer support to date indicates that we've had a successful platform launch and are at a great starting position for us to grow and develop the PS3 platform.
We hebben het toch over een ps3 en niet over een kokende 360quote:Op woensdag 11 april 2007 15:07 schreef Crashcat het volgende:
Nieuw apparaatje omje PS3 cool te houden :S
[afbeelding]
Site
Mijn PS3 wordt wel gloedjeheet. Maar die zit redelijk "klem" tussen de dvd-speler en mijn tvmeubelquote:Op woensdag 11 april 2007 15:54 schreef janrad het volgende:
[..]
We hebben het toch over een ps3 en niet over een kokende 360maw is dit nodig ? Overigens is RFOM online ook wel cool, lekker iedereen afschieten die je in de weg staat en punten scoren. Wie durft online .... (PS3Name= crashtestnl) kom maar op als je durft
.
Moet je ff zeggen bij de RFOM topicquote:Op woensdag 11 april 2007 15:54 schreef janrad het volgende:
[..]
We hebben het toch over een ps3 en niet over een kokende 360maw is dit nodig ? Overigens is RFOM online ook wel cool, lekker iedereen afschieten die je in de weg staat en punten scoren. Wie durft online .... (PS3Name= crashtestnl) kom maar op als je durft
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |