dat dusquote:Op donderdag 5 april 2007 11:57 schreef Goover het volgende:
Als je kan lezen, dan wist je dit. (staat achter op je ov..)
Ik vind het gewoon stom, het is toch geen officiele vrije dag vandaag? Kijk zoals 2e paasdag of 2e kerstdag kan ik begrijpen, dat is logisch. Dat is ook geen normale werkdag. Maar vandaag is een gewone werkdag...quote:
Niet huilen, je wist het gister al, eigen schuld...quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:53 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik zit na een fiets rit van een half uur (omdat er geen treinen tussen almelo en hengelo rijden) in de trein, zonder kaartje uiteraard, roepen ze om: let op je OVweekkaart is niet geldig vandaag.
Ik dus naar de conducteur: hoe zo niet?
Hij: Omdat het feestdag is
Ik: Oh, wat een feest!
Ik dus kaartje halen, want ik dacht die conducteur die gaat mij nu zeker controleren. Kom ik weer op het perron, is de trein al weg moet ik weer een kwartier gaan wachten.
Kut NS. Laat ze eerst is zorgen dat de treinen weer goed rijden.
Ja achja, maar ik vind het gewoon stom. Ik heb niks met Jezus, ik heb hem nooit gekend...quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:05 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet huilen, je wist het gister al, eigen schuld...
En toen nog opscheppen dat je je boete ging laten betalen bla bla
Is geen gewone werkdagquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon stom, het is toch geen officiele vrije dag vandaag? Kijk zoals 2e paasdag of 2e kerstdag kan ik begrijpen, dat is logisch. Dat is ook geen normale werkdag. Maar vandaag is een gewone werkdag...
Voor veel ambtenaren en scholen nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon stom, het is toch geen officiele vrije dag vandaag? Kijk zoals 2e paasdag of 2e kerstdag kan ik begrijpen, dat is logisch. Dat is ook geen normale werkdag. Maar vandaag is een gewone werkdag...
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor veel ambtenaren en scholen niet![]()
Daarbij heb je bijna het gehele jaar gratis ov dan kan je die ene dag toch wel zelf betalen.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
Achja, ik hou er ook maar over op. Ik vind het gewoon stom dat je vandaag een kaartje moet halen.
Ja, ik vind het stom dat studenten een ov krijgen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
Achja, ik hou er ook maar over op. Ik vind het gewoon stom dat je vandaag een kaartje moet halen.
Brief schrijven naar de minister van onderwijsquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het stom dat studenten een ov krijgen.
EN nu?![]()
Dat slaat nergens op, net of jou dat boeit of een student een OV heeft of niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het stom dat studenten een ov krijgen.
EN nu?![]()
Omdat half europa gristelijk is, en ik niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:06 schreef Goover het volgende:
[..]
Is geen gewone werkdag, half europa is vrij. Feestdag is het niet, aangezien Jezus dood ging enzo...
Dat slaat nergens op, net alstof hij serieus reageerde.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:14 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, net of jou dat boeit of een student een OV heeft of niet.
Ik hoor je anders niet klagen met vrije dagen rond kerst, nieuwjaar, pasen, hemelvaart enz enz...quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat half europa gristelijk is, en ik niet.
Achja als ik die dagen gewoon als vrije dagen krijg erbij (dus dat ik zelf mag bepalen wanneer ik ze opneem) wil ik dan best werken...quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik hoor je anders niet klagen met vrije dagen rond kerst, nieuwjaar, pasen, hemelvaart enz enz...
Ik werk liever dan dat ik vrij heb, dus wat dat betreft hoor je mij wel degelijk klagen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik hoor je anders niet klagen met vrije dagen rond kerst, nieuwjaar, pasen, hemelvaart enz enz...
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik werk liever dan dat ik vrij heb, dus wat dat betreft hoor je mij wel degelijk klagen.
Ja inderdaad. Anders heb je weer van die familie verplichtingen, dat is leuk!quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik werk liever dan dat ik vrij heb, dus wat dat betreft hoor je mij wel degelijk klagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |