Zeer benieuwd wie ze gaan kiezen en hoe ontzettend vet ze afgeplast worden.
We'll see
Vila Muis..HaHa
Wat een grap fl.20.000...
[Dit bericht is gewijzigd door AcE (Datum 28 September 1999).]
Idd helemaal vastgeluld. Ik ga morgen toch naar Gooiland, ik kan wel ff kopietje draaien denk ik...
[Dit bericht is gewijzigd door AcE (Datum 28 September 1999).]
whahahahaha....
go barend! go barend! go barend!
Dan te bedenken dat ik dat ooit lekkker
vond, wat de FOK! was i thinking...
SCHEER JE WEG ZEG!!!
toch wel een bonuspuntje waard hoe ze die gast vastlulde
quote : J.Mulder (BvD)
leuk
zag je trouwens die kop van martin toen frits er over begon.
dit is trouwens denk ik de rede dat hij er als eerste uit moest: hij spreekt positief over bb en weet niet al te veel en is dus prima promotie zonder dat hij veel kwaat kan doen.
Mooi wel dat Villa Muis (hehehehe), Römer was absolutely NOT PLEASED.
Daf =weer lekker Duf (zogenaamd intelligent...)
B v D er lekker overheen. Ze hadden wel harder gemogen, wat mij betreft!
1) Rolfje is een enorme smerige eikel die zeer slecht kan liegen.
2) Martin is duidelijk onder druk gezet door naar het contract te wijzen
3) Paul Romer en HHu...HHHHuuuuu Hummie zijn zeer slechte verliezers van een gesprek door
hun agressieve houding
4) D.Deckers probeerde gevat uit de hoek te komen wat slechts 1 keer is gelukt.
Nu weet ik het zeker, na het lezen de afgelopen dagen van de topics en daarop de
reacties, zit er in dit forum 1000% meer talent dan dat hele BB project!
Hulde aan het FOK forum BB en:
FOK BB Forum FOR PRESIDENT!!!
quote:
op 09-28-1999 om 11:48 PM schreef Grrrly het volgende:
De ogen van Rolf gezien? Lekker hoor...(snort,snort)B v D er lekker overheen. Ze hadden wel harder gemogen, wat mij betreft!
20000, ja _vast_. B & vD zeggen vast: das
goed, alleen is de gratis reclame zojuist omgezet in een 50000 per spotje. Magguh wuh
ff Fanguh?
Nu weet ik zeker dat deze hele hype en onze verslaving een slecht idee was. Zoals iemand eerder als zei: What were we thinking????
(Hier had een smiley met de handen in het haar moeten staan...)
quote:
op 09-28-1999 om 11:48 PM schreef Gaby het volgende:
hij spreekt positief over bb en weet niet al te veel en is dus prima promotie zonder dat hij veel kwaat kan doen.
en dat is de reden dat Tara er niet is! Die gaat echt zitten bitchen...Is ze trouwens ergens al geweest? Na die ene radioactie ("vraag maar aan V") is ze kwijt...toch niet zo representatief...
& een applaus voor onszelf
In een schuursponsje zit meer talent dan al die BB'ers...
Wat moet die jongen ontzettend GEEEEEEEN vrienden hebben. Nou ja, nu wel natuurlijk.
Als zij bij BVD was geweest had dat weer hele topic gevuld.
Kunnen WIJ Martin niet 'ns belluh, kunnen we eens ff bijpraten, lijkt me "cosy"
quote:
op 09-28-1999 om 11:50 PM schreef Baretta het volgende:
2) Martin is duidelijk onder druk gezet door naar het contract te wijzen3) Paul Romer en HHu...HHHHuuuuu Hummie zijn zeer slechte verliezers van een gesprek door
hun agressieve houding
2- ik vrees dat martin niet beter weet, kijk maar naar zijn hoofd hij weet dingen niet.
3- ik vond paul R niet agrasief maar duidelijk uitleggen en rolf aftroeven. Hummmmiiiee is inderdaad een aparte tante maar dat is ze volgens mij altijd al. Paul R komt er bij mij goed van af.
En wij lullen ook goed over bb maar bb is wel waar het over gaat en dat vergeet deze groep nog wel eens. Sommige discusies hier zijn goed en zeer scherp andere slaan werkelijk waar nergens op.
Wat ee losers bij dat BB
(ja dat wisten we al)
quote:
op 09-29-1999 om 12:03 AM schreef Borisje het volgende:
Wat ee losers bij dat BB
quote:
op 09-29-1999 om 12:02 AM schreef Baretta het volgende:
Gerucht gaat inmiddels dat Tara er NIET bij MOCHT zijn bij BvD.Aan Tara hangt dus nog een ander staartje dan haar vriendje
Dat dacht ik ook, maar dan omdat Tara niet de La Positiva zal gaan uithangen! Oh, ik hoop dat er iets bekend wordt over haar/hun beweegreden...
"Well, life is just a Big Bother..."
Jah, problemen los je op door er geen probleem van te maken!!
ow my god.. I really said that???? AAAARRRGGGHHHH!!!!
HHHHuuuuuuuuuummie is gewoon een totaal doorgeneukte oude soepkip dit nog probeerd wat centen extra bij elkaar te schrappen om vervolgens zelf ooit een keer door Story geintervieuwd te worden...
Ik vond het echt een waardeloze uitzending waarbij V heeft getracht als "winnaar" af te sluiten.....en da´s nie gelukt
precies, tara was een flapuit en die zijn het gevaarlijkste. daar hebben die gladjakkers van V geen verweer tegen. die martin speelt het mediaspelletje gewoon mee, en knikt op alles blijkbaar ja en amen, misschien wel bang dat dat reisje dat hem is beloofd wordt afgenomen. Tarra krteeg niets en heeft dus niets te verliezen
volgens mij heeft ie nachtmerries over de puntentelling en martin enzow...
ow nee, hij had ook andere namen geroepen.. Willem...
om je ff in te lichten : eindelijk werd er meer gezegd over het hele concept, werden de programmamakers er (eindelijk) eens bij gehaald en werd er geconfronteerd en dan ben IK de laatste die zal zeggen......
quote:
op 09-29-1999 om 12:10 AM schreef Superknor het volgende:
Ik ben blij dat ik het niet gezien heb!. B & VD vindt ik nog slechter dan BB. Alleen Mulder weet het niveau aanzienlijk te verhogen! Een van de weinige (oud)voetballers met meer IQ dan een voetbal.
quote:
op 09-29-1999 om 12:10 AM schreef Patsy het volgende:Zeg, heeft Rolf aids of zit-ie gewoon halve nachten te internetten?
Was blijkbaar nodig..
quote:
op 09-29-1999 om 12:09 AM schreef Baretta het volgende:
P.Romer was wel aggie. Direct na het spotje Villa Muis moest hij gelijk gaan dreigen met Hfl. 20.000,- schadevergoeding en probeerde B&vD belachelijk te maken met Chocolade ipv kaas.
Hoe vonden jullie de opmerking over het maken van de tv uitzendingen. Nieuw programma dus nog geen idee hoe ze de uitzendingen moesten gaan aanpakken. Klinkt reeel maar waarom dan 3 jaar voorbereiding?
quote:
op 09-29-1999 om 12:09 AM schreef JayTaph het volgende:
>kijk dan niet meer...echt is de simpelste oplossing gewoon pc uit tv uit niks aan de hand.
Jah, problemen los je op door er geen probleem van te maken!!
ow my god.. I really said that???? AAAARRRGGGHHHH!!!!
JEZUS ff me klauwen wassen hoor, dat ik dit heb kunnen typen!
Tsja, en Hummie-tele-tubbie is idd een oude helleveeg. Ik vind haar echt zooooo erg! Daar zijn gewoon geen icoontjes genoeg voor! Maar helaas bezit zij enige intelligentie, en dat is het enge daarvan!
quote:
op 09-29-1999 om 12:18 AM schreef Nikki het volgende:
Hoe vonden jullie de opmerking over het maken van de tv uitzendingen. Nieuw programma dus nog geen idee hoe ze de uitzendingen moesten gaan aanpakken. Klinkt reeel maar waarom dan 3 jaar voorbereiding?
quote:
op 09-29-1999 om 12:21 AM schreef Baretta het volgende:
Gaby...MAN! enne Ik neem alleen mezelf serieus
quote:
op 09-29-1999 om 12:03 AM schreef Gaby het volgende:
En wij lullen ook goed over bb maar bb is wel waar het over gaat en dat vergeet deze groep nog wel eens. Sommige discusies hier zijn goed en zeer scherp andere slaan werkelijk waar nergens op.
Inderdaad en m.i. doe jij daar zelf ook flink aan mee. Maak je toch niet zo druk wat anderen vinden. Relax!!!!!
quote:
op 09-29-1999 om 12:03 AM schreef Gaby het volgende:
Inderdaad, maar je doet er zelf ook flink aan mee!!!!! Relax mate!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |