abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 april 2007 @ 01:51:33 #301
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48856616
quote:
Op maandag 30 april 2007 01:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Heb je je ook bedacht dat die bruiloft iemand wel meer dan dat tientje kan kosten? Reiskosten bijv., fatsoenlijke kleren/ bezoekje aan de kapper, etc. Misschien kon ze écht niet meer missen. En hastikke leuk dat men zich in Spanje 'uitkoopt', maar ik zou dat hier in Nederland niet verwachten, en al helemaal niet van mijn Spaanse gasten die half Europa doorgereisd hebben om aanwezig te kunnen zijn, dat terzijde. Dat 'op je zak teren' kies je toch echt zelf voor hoor, wie weet wat voor offer het voor haar was. Persoonlijk was ik thuisgebleven (zeker als ik de reactie van de bruid hier hoor, pfff), maar dat hoeft niet voor iedereen te gelden. Misschien dachDt ze dat haar aanwezigheid voor jullie een leuke 'compensatie' zou zijn voor haar geringe financiële bijdrage. Beter had ze een duur uitziend cadeau kunnen kopen, dan had je ook geen idee gehad wat het gekost heeft. Ik vind je wel héél oppervlakkig en 'graaierig' hiertegen aan kijken. We wonen hier niet in Spanje!
Ik heb al in mijn eerste post gezegd dat ze wss niet meer kon missen. Al had ze niks gegeven.
Maar zoals ik al zei, ik vind het gewoon weinig.
De spaanse gasten hebben naar spaanse maatstaven iets gegeven. En dan zijn bedragen waarvan velen hier achterover gaan staan.
Maargoed, dit is een eindeloze discussie. Ik ben gierig. Klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')