Naar de datum gekeken?quote:Op donderdag 5 april 2007 03:46 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik had een keer een pak Clinton ijsthee die halfvol drab zat, bij het inschenken in een glas leken het allemaal snottebellen
Die was helemaal okay, ergens tot mei dit jaar en het was al een maand of vier geleden.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 04:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Die was helemaal okay, ergens tot mei dit jaar en het was al een maand of vier geleden.
Ik heb het pak in het toilet leeggegoten, en het zag er alles behalve fris uit. De slierten hingen ook uit het pak te bungelen.![]()
Nee, want dan worden de geitenwollen-soks boosquote:Op donderdag 5 april 2007 04:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kon je niet het hele pak wegflikkeren?
En dan ligt de hele kliko onder de smurrie, alsof dat fris is telkens als je de klep opentrekt.quote:Op donderdag 5 april 2007 04:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kon je niet het hele pak wegflikkeren?
Staat ie in je huiskamer dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 04:18 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
En dan ligt de hele kliko onder de smurrie, alsof dat fris is telkens als je de klep opentrekt.
Doe je hem toch bij de buren er in.quote:Op donderdag 5 april 2007 04:18 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
En dan ligt de hele kliko onder de smurrie, alsof dat fris is telkens als je de klep opentrekt.
Grapjas.quote:Op donderdag 5 april 2007 03:19 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Dat is witte kool!
De vruchten worden geperst in de warme landen, het concentraat verscheept naar oa. Nederland, daar voegen ze leidingwater en versnipperde witte kool (zogenaamd "vruchtvlees") toe...
had ik ookquote:Op donderdag 5 april 2007 03:46 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik had een keer een pak Clinton ijsthee die halfvol drab zat, bij het inschenken in een glas leken het allemaal snottebellen
Oh, dat heb ik ook al een paar keer gehadquote:Op donderdag 5 april 2007 03:46 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |