Tja, dat kan je verwachten van een homo. Maar ik dacht dat ik ergens gelezen had, dat Huub hem had gepijpt. Is dus gelukkig niet waarquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:03 schreef havefun het volgende:
[..]
En nog een honger negertje erin om ze bewuster om te laten gaan met het eten![]()
Haar onderbroek heeft te lang gewassenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
Natasia en Amanda hebben ruzie over....???
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:05 schreef havefun het volgende:
[..]
Dan is Carlos mischien iets voor je. Jaap's personal Trainer.
Klopt helemaal...in sommige gevallen....quote:Op woensdag 4 april 2007 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Op een gegeven moment wordt je echt ziek, en is de dood je vriend.
Een rondslingerende messenset was het deze keerquote:Op woensdag 4 april 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
Natasia en Amanda hebben ruzie over....???
De prijzen bij dit soort hondjes zijn per ons!quote:Op woensdag 4 april 2007 22:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Verstond ik nou goed dat die mormels 5000 euro per stuk hadden gekost?
Ze hangen me allemaal de strot uit onderhandquote:Op woensdag 4 april 2007 23:11 schreef noekje het volgende:
Dat reden gedoe en lessen gelul hangt me wel de strot uit van Sylvia.
Dan krijg je ze gratis en 100 euro voor het aannemen ervanquote:Op woensdag 4 april 2007 23:11 schreef demins het volgende:
[..]
De prijzen bij dit soort hondjes zijn per ons!
Wordt een heel dure barbeque.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:11 schreef demins het volgende:
[..]
Moet Brain dan zijn snor weer laten staan?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef Gigageil het volgende:
Was waarschijnlijk een plan van de Nederlandse Kanker-Stichting, vanwege het gescheld met kanker-dit en kanker-dat......![]()
Ik ook. Soms is het gewoon kut. Geen les te leren of geen mooie reden, alleen maar kut, zware kut.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef Myriam1978 het volgende:
Dat alles een reden moet hebben vind ik nu bullshit...
ow vandaar, dan kan het wel kloppenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:11 schreef demins het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |