Die mening deel ik voor 100%.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Helder verhaal en je zet duidelijk uiteen wat jouw mening is. Ik vind het alleen wel even prettig om te zien dat ze een realitycheck krijgen en het is haar eigen keus. Zij wil dit, wie ben ik dan om dan te gaan zeggen dat het belachelijk is omdat er nu eenmaal een kutredactie zit. Ik ga dan voor haar keuze en niet voor de hypocriete pestshow-makers.
Als de stekker eruit gaat dan hoop ik de Eric of Syl gewoon doorgaan in het steun geven want dat lijkt haar keuze te zijn.
Alles wat dgk je laat zien of überhaupt de media word je opgedrongen. Het is jouw keuze of je dat blijft kijken of niet. Mij kun je iig niets opdringen want ik heb een eigen wil.
Mijn mening, niets meer en niets minder.
Daarom mogen ze de gouden kooi ook niet meer zien.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft een zoontje van 6 die het niet echt begreep, maar er nu boekjes over leest. Hij zei vaak tijdens schelden 'kanker' enzo.... (Huh ???? 6 jaar en dan zulke woorden?? )
't zal toch niet waar zijn???quote:Op woensdag 4 april 2007 22:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Verstond ik nou goed dat die mormels 5000 euro per stuk hadden gekost?
Fan van de gouden kooi mischien?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft een zoontje van 6 die het niet echt begreep, maar er nu boekjes over leest. Hij zei vaak tijdens schelden 'kanker' enzo.... (Huh ???? 6 jaar en dan zulke woorden?? )
Wordt jij Gigageil van natuurlijk hequote:Op woensdag 4 april 2007 23:00 schreef Gigageil het volgende:
Nou nog een AIDS-patiënt, om Brian, Amanda, Eric en Huub wat bewuster van de gevaren van onbeschermde sex te maken en de Buddy-show is compleet.....![]()
breng ze nou niet op het ideequote:Op woensdag 4 april 2007 23:00 schreef Gigageil het volgende:
Nou nog een AIDS-patiënt, om Brian, Amanda, Eric en Huub wat bewuster van de gevaren van onbeschermde sex te maken en de Buddy-show is compleet.....![]()
Bedankt voor de tip...quote:
Nee....Eric heeft Huub gepijpt!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:03 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Is het waar dat Huub Eric heeft gepijpt? Als dat zo is, ben ik echt geschokt.![]()
Ik meende andersom... en toen was ik al echt geschokt...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:03 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Is het waar dat Huub Eric heeft gepijpt? Als dat zo is, ben ik echt geschokt.![]()
Eerst afgetrokken, daarna gepijpt.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:03 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Yep, en waarom ben je geschokt, hij sliepquote:Op woensdag 4 april 2007 23:03 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Je meent het. Geen oude koeien uit de sloot halen he.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:03 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik zie liever een grote gespierde negerquote:Op woensdag 4 april 2007 23:03 schreef havefun het volgende:
[..]
En nog een honger negertje erin om ze bewuster om te laten gaan met het eten![]()
Huub sliep (of iig hij snurkte, had ik ergens gelezen) Ik heb het niet nagekeken, maar als je zin hebt, er zijn filmpjes van bij de buren.quote:
Dan is Carlos mischien iets voor je. Jaap's personal Trainer.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik zie liever een grote gespierde neger![]()
En nog iemand met longca. en De Gouden Kooi Kliniek is compleetquote:Op woensdag 4 april 2007 23:03 schreef havefun het volgende:
[..]
En nog een honger negertje erin om ze bewuster om te laten gaan met het eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |