quote:
hij telt alleen het aantal tikken... niet de volgorde waarin je typt het is een key logger geen text loggerquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:35 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
Dat ding registreert dus ook gewoon al je passwords, leuk.
Zeg jijquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij telt alleen het aantal tikken... niet de volgorde waarin je typt het is een key logger geen text logger
waar baseer jij op dat ie text logt dan ...quote:
Is getest door verschillende mensen (en programma's).quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:59 schreef Cahir het volgende:
In 1876 liep het jonge meisje Jenn langs een rivier. Een gestoorde man stak haar daar in haar rug, verkrachte haar en hing haar toen op in zijn kast. Terwijl ze daar hing zei ze de hele tijd "bukakke bukkake".
Nu je dit bericht gelezen hebt zal ze jou vinden en haar dode lichaam zal door je huis spoken voor 5 jaar. Elke nacht als je naar bed gaat zal ze verschijnen in je kast, hangend met haar gloeiende rode ogen. Je enige manier om gered te worden is om dit bericht in 3 andere topics te plaatsen.
Sorry ik ben bang!!1!
Hebben we al een topic overquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:59 schreef Cahir het volgende:
In 1876 liep het jonge meisje Jenn langs een rivier. Een gestoorde man stak haar daar in haar rug, verkrachte haar en hing haar toen op in zijn kast. Terwijl ze daar hing zei ze de hele tijd "bukakke bukkake".
Nu je dit bericht gelezen hebt zal ze jou vinden en haar dode lichaam zal door je huis spoken voor 5 jaar. Elke nacht als je naar bed gaat zal ze verschijnen in je kast, hangend met haar gloeiende rode ogen. Je enige manier om gered te worden is om dit bericht in 3 andere topics te plaatsen.
Sorry ik ben bang!!1!
Ga naar profiel settings ofzo op de website van Whatpulsequote:Op zaterdag 7 april 2007 10:05 schreef da_micha_man het volgende:
Ik heb wel vaker meegedaan, maar ik krijg de settings niet goed als ik whatpulse installeer.
Account name: check
Password: check
Profile: ???
Wat moet ik invullen dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:21 schreef Lampje_NL het volgende:
[..]
Ga naar profiel settings ofzo op de website van Whatpulse![]()
De naam van je profiel, bijvoorbeeld Thuis voor je thuis PC, en dit dan invullen in het veld Profilequote:Op zondag 8 april 2007 00:13 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Wat moet ik invullen dan?
Ik heb volgens mij alle informatie van m'n profiel al geprobeerd.
![]()
Fixed 14.gifquote:Op maandag 9 april 2007 12:34 schreef JortK het volgende:
[..]
De naam van je profiel, bijvoorbeeld Thuis voor je thuis PC, en dit dan invullen in het veld Profile![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |