Nee, dat word je nooit van één ding juist wel of juist niet eten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:08 schreef SHE het volgende:
ehm, vet + suikers
Als je de basisprincipes biochemie toepast dan moet je logica je al vertellen dat dat niet zo'n heel erg slim plan is.
Nogmaals, van mij mag je. Maar ik kan je vertellen, nee..verzekeren, dat niemand ooit slank zal worden van brood met kaas.
Jawel hoor, van alleen spek eten word je alsnog dik hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat word je nooit van één ding juist wel of juist niet eten.![]()
Wil je wetenschap ter discussie stellen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:16 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben absoluut geen fan van Sonja Bakker. Maar ik vind dat jij net zo goed oogkleppen op hebt en al te zeer overtuigd bent van 'de enige weg'.
Als jij per dag 1700 kcal aan chips eet en verder niets word je niet dik hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Jawel hoor, van alleen spek eten word je alsnog dik hoor.
Van alleen snoep ook
Van alleen chips ook
etc
Waarom ben je zo vijandig?
Oh jawelquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:17 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Als jij per dag 1700 kcal aan chips eet en verder niets word je niet dik hoor.
Isabeau praat ook vanuit wetenschappelijke kennis.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Wil je wetenschap ter discussie stellen?
I dare you...kom maarrrr!
Ik heb je in andere topics gezien, en ik gelóóf het gewoon niet. Iedereen op mijn therapie, hoe klein en "ik ben fijn gebouwd" ze ook waren, ze kwamen echt niet weg met 4 boterhammen. Jij kan mijn lijstje wel afdoen als maaltijd voor "reuzen", maar het geldt voor iedereen. Sterker nog, "reuzen" eten méér.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:13 schreef boekenworm het volgende:
[..]
De huisarts heeft zelf gezegd dat ik dat moest eten... Maar goed, fijn dat je bij dat gesprek aanwezig was.
Oh, en jij denkt dat ik vijandig ben, maar dat komt door jouw gillende fanatisme.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Jawel hoor, van alleen spek eten word je alsnog dik hoor.
Van alleen snoep ook
Van alleen chips ook
etc
Waarom ben je zo vijandig?
Eensch! Die Sonja Bakker is toch het wandelende voorbeeld van hoe het níet moet?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:18 schreef milagro het volgende:
SB
ik vind haar er ook zo verrot uitzien, als dat het resultaat is van haar dieet, dan wil je dat toch niet volgen?
Inderdaad, de wetenschap komt er vaak genoeg ook niet uit. Inzichten veranderen, onderzoeksresultaten verschillen. Moeilijke materie om te doorgronden. Je kan het één onderbouwen met wetenschappelijk bewijs, maar helaas al te vaak is het tegendeel ook te onderbouwen met ander wetenschappelijk bewijs.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:18 schreef Lienekien het volgende:
Isabeau praat ook vanuit wetenschappelijke kennis.
Ook de wetenschap concludeert niet dat er maar één weg is.
Ik ben het met Isa echt op superveel punten eens..vreselijk eens.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Isabeau praat ook vanuit wetenschappelijke kennis.
Ook de wetenschap concludeert niet dat er maar één weg is.
Ik geloof boekenworm wel. Helaas hebben veel artsen minder kennis van eten dan ze zouden moeten hebben, met name artsen van de oude stempel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:18 schreef Toeps het volgende:
Ik heb je in andere topics gezien, en ik gelóóf het gewoon niet. Iedereen op mijn therapie, hoe klein en "ik ben fijn gebouwd" ze ook waren, ze kwamen echt niet weg met 4 boterhammen. Jij kan mijn lijstje wel afdoen als maaltijd voor "reuzen", maar het geldt voor iedereen. Sterker nog, "reuzen" eten méér.
Ja, hieroquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:22 schreef SHE het volgende:
of worstelt gewoon jaren lang met zijn gewicht...en dat zie ik genoeg in het dieet topic.
Niet dus.quote:
Sue me, mij doet het echt wat als ik mensen zo geindoctrineerd zie worden door Sb's , dieet topics en nog meer gelul, terwijl de wetenschap vooralsnog feilloze handvatten bied om je echt naar een prima gezond lijf te helpen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, en jij denkt dat ik vijandig ben, maar dat komt door jouw gillende fanatisme.
Ja, daarin kan ik je goed volgen. Maar ik haak af zodra je beweert dat kaas op brood een no no is. Ik denk dat je best een paar keer per week een plak 20 of 30+-kaas tussen je boterhammen kunt doen. Dáár loopt een poging tot afvallen niet op stuk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben het met Isa echt op superveel punten eens..vreselijk eens.
Maar ook Isa redeneert nog teveel vanuit haar levensgenieters modus. En gelijk heeft ze.
Isa weet dondersgoed dat er een weg is naar een hoogst haalbaar perfect lichaam, voor iedereen.
Maar dan zijn er keuzes!
En zij kiest ervoor om niet zo streng te doen; net als ik. Ik weet hoe het is om in een maatje 34 te glijden, maar ik vind 38 toch een stuk gezelliger.
Je hoeft bij mij alleen niet aan te komen met pertinente onzin; zeker niet als je zogenaamd wil afvallen.
Wie kilo's kwijt wil, moet hele slimme keuzes maken
of worstelt gewoon jaren lang met zijn gewicht...en dat zie ik genoeg in het dieet topic.
preciesquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, daarin kan ik je goed volgen. Maar ik haak af zodra je beweert dat kaas op brood een no no is. Ik denk dat je best een paar keer per week een plak 20 of 30+-kaas tussen je boterhammen kunt doen. Dáár loopt een poging tot afvallen niet op stuk.
Mezelf niet, maar ik heb heel wat eeuwige dikkers naar een zeer acceptabel lichaam geholpen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:24 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Niet dus.
Verder vind ik je toon bijzonder onaangenaam, je lijkt jezelf wel heel fantastisch te vinden.
Op zich niet natuurlijk. Het gevaar zit 'm er denk ik in, dat mensen denken: "Ach dat plakje kaas.." en dan "Ach dat handje chips" en dan "Ach dat stukje taart, Pietje is immers maar eens per jaar jarig..." En dan zeggen ze dus van zichzelf "Nee hoor, ik snoep heul niet veel!" Terwijl op een groot kantoor werkelijk elke week wel iemand jarig is, of iets anders te vieren heeft.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, daarin kan ik je goed volgen. Maar ik haak af zodra je beweert dat kaas op brood een no no is. Ik denk dat je best een paar keer per week een plak 20 of 30+-kaas tussen je boterhammen kunt doen. Dáár loopt een poging tot afvallen niet op stuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |