abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48090186
Klinkt als Montignac.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2007 20:08:31 ]
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:10:58 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48090260
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:08 schreef SHE het volgende:
ehm, vet + suikers
Als je de basisprincipes biochemie toepast dan moet je logica je al vertellen dat dat niet zo'n heel erg slim plan is.

Nogmaals, van mij mag je. Maar ik kan je vertellen, nee..verzekeren, dat niemand ooit slank zal worden van brood met kaas.
Nee, dat word je nooit van één ding juist wel of juist niet eten.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:14:29 #153
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_48090392
Zijn dieet is ook niet onwaar hoor.
Alleen beperkt hij je in dingen en dat klopt ook weer niet.
Zelfde voor Atkins.
In principe, ( dus theorie ) klopt het, maar wil je langdurig slank blijven, dan zul je toch net ff iets meer moeite moeten doen.

Zware botten bestaan niet
Vetzuursynthese wel en die is wetenschappelijk onderbouwd.
IEDEREEN kan een mooi lichaam krijgen, echt.
Ik ben hier niet voor niets zo anal over..ik vind het zo jammer dat veel mensen langer dan nodig zo blijven worstelen met hun gewicht, omdat ze van alles moeten of willen, terwijl slim eten echt geen rocket science is.

Of dacht je dat alle modellen of sterren slank worden geboren?
Nee, die doen wat een serieuze personal coach ze vertelt.
En als je de geheimen van een mooi lijf wil weten, dan ga je eens op een bodybuild of sportersforum lurken...daar zul je precies vinden waarom iets wel en waarom niet kan.
ik ben echter wel een levensgenieter en ik hoef niet meer in maatje 34; dus met een beetje logisch nadenken EN wetenschap, kom je tot een levenswijze die EN geen straf is, maar ook verantwoord is.

Ik zou godver ook een boek moeten schrijven.
Ware het niet dat ik een hekel heb aan commercie ...maar echt, wat zou ik die Sonja B graag in een debat compleet torpederen met haar kut dieet.
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:15:51 #154
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_48090442
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, dat word je nooit van één ding juist wel of juist niet eten.
Jawel hoor, van alleen spek eten word je alsnog dik hoor.
Van alleen snoep ook
Van alleen chips ook

etc
Waarom ben je zo vijandig?
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:16:26 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48090466
Ik ben absoluut geen fan van Sonja Bakker. Maar ik vind dat jij net zo goed oogkleppen op hebt en al te zeer overtuigd bent van 'de enige weg'.
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:17:05 #156
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_48090492
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:16 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben absoluut geen fan van Sonja Bakker. Maar ik vind dat jij net zo goed oogkleppen op hebt en al te zeer overtuigd bent van 'de enige weg'.
Wil je wetenschap ter discussie stellen?

I dare you...kom maarrrr!
pi_48090517
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:15 schreef SHE het volgende:

[..]

Van alleen snoep ook
Van alleen chips ook

etc
Als jij per dag 1700 kcal aan chips eet en verder niets word je niet dik hoor.
pi_48090524
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 19:22 schreef SHE het volgende:
1200 kcal voor een dwerg misschien
werkt voor mij goed en ben toch niet heel klein
en kaas trouwens ook
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:18:00 #159
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_48090533
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:17 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Als jij per dag 1700 kcal aan chips eet en verder niets word je niet dik hoor.
Oh jawel
pi_48090536
aaah, doe toch eens, SHE
in het SB discussie topic

SB
ik vind haar er ook zo verrot uitzien, als dat het resultaat is van haar dieet, dan wil je dat toch niet volgen?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:18:28 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48090555
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:17 schreef SHE het volgende:

[..]

Wil je wetenschap ter discussie stellen?

I dare you...kom maarrrr!
Isabeau praat ook vanuit wetenschappelijke kennis.

Ook de wetenschap concludeert niet dat er maar één weg is.
pi_48090563
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:13 schreef boekenworm het volgende:

[..]

De huisarts heeft zelf gezegd dat ik dat moest eten... Maar goed, fijn dat je bij dat gesprek aanwezig was.
Ik heb je in andere topics gezien, en ik gelóóf het gewoon niet. Iedereen op mijn therapie, hoe klein en "ik ben fijn gebouwd" ze ook waren, ze kwamen echt niet weg met 4 boterhammen. Jij kan mijn lijstje wel afdoen als maaltijd voor "reuzen", maar het geldt voor iedereen. Sterker nog, "reuzen" eten méér.

Wat dat gedoe over kaas betreft: M.i. is er niks mis met af en toe een plakje kaas. Maar je weet hoe dat gaat bij sommige mensen. Tijdens het beleggen gaan er al 3 extra plakken uit het vuistje in de mond, en de boterham wordt ook nog eens driedubbel belegd... Net als mijn moeder, die eet "maar 2 boterhammen", maar smeert vervolgens wel de halve pot chocopasta er op.
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:19:32 #163
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48090604
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:15 schreef SHE het volgende:

[..]

Van alleen snoep ook
Van alleen chips ook

etc
Oh, en jij denkt dat ik vijandig ben, maar dat komt door jouw gillende fanatisme.
pi_48090629
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:18 schreef milagro het volgende:

SB
ik vind haar er ook zo verrot uitzien, als dat het resultaat is van haar dieet, dan wil je dat toch niet volgen?
Eensch! Die Sonja Bakker is toch het wandelende voorbeeld van hoe het níet moet? Ik vind 'r niet bepaald sprankelend of zo...
pi_48090667
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:18 schreef Lienekien het volgende:

Inderdaad, de wetenschap komt er vaak genoeg ook niet uit. Inzichten veranderen, onderzoeksresultaten verschillen. Moeilijke materie om te doorgronden. Je kan het één onderbouwen met wetenschappelijk bewijs, maar helaas al te vaak is het tegendeel ook te onderbouwen met ander wetenschappelijk bewijs.

Dingen zijn vaak minder eenvoudig dan ze lijken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:22:11 #166
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_48090690
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ben het met Isa echt op superveel punten eens..vreselijk eens.
Maar ook Isa redeneert nog teveel vanuit haar levensgenieters modus. En gelijk heeft ze.
Isa weet dondersgoed dat er een weg is naar een hoogst haalbaar perfect lichaam, voor iedereen.

Maar dan zijn er keuzes!
En zij kiest ervoor om niet zo streng te doen; net als ik. Ik weet hoe het is om in een maatje 34 te glijden, maar ik vind 38 toch een stuk gezelliger.
Je hoeft bij mij alleen niet aan te komen met pertinente onzin; zeker niet als je zogenaamd wil afvallen.
Wie kilo's kwijt wil, moet hele slimme keuzes maken

of worstelt gewoon jaren lang met zijn gewicht...en dat zie ik genoeg in het dieet topic.
pi_48090716
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:18 schreef Toeps het volgende:

Ik heb je in andere topics gezien, en ik gelóóf het gewoon niet. Iedereen op mijn therapie, hoe klein en "ik ben fijn gebouwd" ze ook waren, ze kwamen echt niet weg met 4 boterhammen. Jij kan mijn lijstje wel afdoen als maaltijd voor "reuzen", maar het geldt voor iedereen. Sterker nog, "reuzen" eten méér.
Ik geloof boekenworm wel. Helaas hebben veel artsen minder kennis van eten dan ze zouden moeten hebben, met name artsen van de oude stempel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_48090767
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:22 schreef SHE het volgende:

of worstelt gewoon jaren lang met zijn gewicht...en dat zie ik genoeg in het dieet topic.
Ja, hiero Ik heb denk ik alle fouten (tegen veel beter weten in) al wel gemaakt
pi_48090776
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:18 schreef SHE het volgende:

[..]

Oh jawel
Niet dus.

Verder vind ik je toon bijzonder onaangenaam, je lijkt jezelf wel heel fantastisch te vinden.
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:24:53 #170
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_48090780
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Oh, en jij denkt dat ik vijandig ben, maar dat komt door jouw gillende fanatisme.
Sue me, mij doet het echt wat als ik mensen zo geindoctrineerd zie worden door Sb's , dieet topics en nog meer gelul, terwijl de wetenschap vooralsnog feilloze handvatten bied om je echt naar een prima gezond lijf te helpen.

En ja, ik heb altijd op hoog niveau gesport; dus al het gerommel in de marge vind ik zwak.
Ik geloof in wil...en die wil, heeft iedereen.
Zelfs slank denken lijkt door de wetenschap meer erkend!

Focus, daniel-san, focus
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:25:30 #171
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48090805
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:22 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik ben het met Isa echt op superveel punten eens..vreselijk eens.
Maar ook Isa redeneert nog teveel vanuit haar levensgenieters modus. En gelijk heeft ze.
Isa weet dondersgoed dat er een weg is naar een hoogst haalbaar perfect lichaam, voor iedereen.

Maar dan zijn er keuzes!
En zij kiest ervoor om niet zo streng te doen; net als ik. Ik weet hoe het is om in een maatje 34 te glijden, maar ik vind 38 toch een stuk gezelliger.
Je hoeft bij mij alleen niet aan te komen met pertinente onzin; zeker niet als je zogenaamd wil afvallen.
Wie kilo's kwijt wil, moet hele slimme keuzes maken

Ja, daarin kan ik je goed volgen. Maar ik haak af zodra je beweert dat kaas op brood een no no is. Ik denk dat je best een paar keer per week een plak 20 of 30+-kaas tussen je boterhammen kunt doen. Dáár loopt een poging tot afvallen niet op stuk.
pi_48090848
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, daarin kan ik je goed volgen. Maar ik haak af zodra je beweert dat kaas op brood een no no is. Ik denk dat je best een paar keer per week een plak 20 of 30+-kaas tussen je boterhammen kunt doen. Dáár loopt een poging tot afvallen niet op stuk.
precies
het kan ook best met afentoe kaas of weet ik veel wat
  vrijdag 6 april 2007 @ 20:27:05 #173
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_48090867
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:24 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Niet dus.

Verder vind ik je toon bijzonder onaangenaam, je lijkt jezelf wel heel fantastisch te vinden.
Mezelf niet, maar ik heb heel wat eeuwige dikkers naar een zeer acceptabel lichaam geholpen.
Ik erger me gewoon dood aan die struisvogelpolitiek in de voeding...men neemt van alles aan, zonder zelf op onderzoek uit te gaan.
En als er dan gecheat wordt, dan steekt men massaal de kop in 't zand.

Is prima, maar dan moet je ook niet zo zeuren over je gewicht.
pi_48090879
Ik doe ook kaas op brood hoor. Maar niet dagelijks. En wel met roomboter (en ja, met sporten en afvallen gaat het uitstekend)
pi_48090952
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 20:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Op zich niet natuurlijk. Het gevaar zit 'm er denk ik in, dat mensen denken: "Ach dat plakje kaas.." en dan "Ach dat handje chips" en dan "Ach dat stukje taart, Pietje is immers maar eens per jaar jarig..." En dan zeggen ze dus van zichzelf "Nee hoor, ik snoep heul niet veel!" Terwijl op een groot kantoor werkelijk elke week wel iemand jarig is, of iets anders te vieren heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')