Ik heb liever dat hij zijn rug scheertquote:Op woensdag 4 april 2007 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Heeft Jaap voor het eerst eergisteren zijn ballen geschoren? Hij moet zo krabben.
Heeft hij daar een officiele waarschwuing voor gekregen dan? Zo ja, dan moet hij exit want dan is het zijn tweede.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:02 schreef Marelle het volgende:
[..]
Volgens mij niet want toen Huub die menukaart verscheurde is dat, volgens mij, niet door een van de andere bewoners gemeldt......
Dan mag hij nog wel 50 kilo afvallen wil hij daar bij kunnen.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Heeft Jaap voor het eerst eergisteren zijn ballen geschoren? Hij moet zo krabben.
Nee, op dat moment werd volgens mij alleen direct gemeld en voor het eerst bekend gemaakt dat de menukaart ook als persoonlijke bezitting wordt gezien.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft hij daar een officiele waarschwuing voor gekregen dan? Zo ja, dan moet hij exit want dan is het zijn tweede.
Geen officiele, wel een waarschuwing.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft hij daar een officiele waarschwuing voor gekregen dan? Zo ja, dan moet hij exit want dan is het zijn tweede.
Jij wordt ook met de dag vrolijker.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ok dan, toch niet om de uitslag van juicy door te geven he?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:08 schreef FSR het volgende:
over 10 min. op de bank zeggen ze...
Ja maar wat wil je als je weet dat DGK_redaktie achter je staat en straks Nathanael erin gooit dan worden braaaaajen, NatasJa en Japio en Amandel sterkerquote:Op woensdag 4 april 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Tijdens die ruzie voor het eten had ik trouwens voor het eerst het idee dat Brian, Jaap en Natasia sterker zijn dan Huub, Eric en Sylvia
Ik laat me niet bedreigen!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Mijn waardering, dank en respect ... + kussen van onze Libelle dames![]()
Hij is bezig met zijn boek over hoe je overgewicht krijgtquote:Op woensdag 4 april 2007 21:08 schreef Anderkeertje het volgende:
Naar wie schrijft Jaap in godsnaam de hele dag brieven???
De enig reden daarvoor is, de grote bek van N, het postuur van J, en het sneaky gedrag van B.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Tijdens die ruzie voor het eten had ik trouwens voor het eerst het idee dat Brian, Jaap en Natasia sterker zijn dan Huub, Eric en Sylvia
Sindsdien heeft hij al weer een nieuwe te pakken hoor. Die voor de cola in Jaaps gezicht en de ruzie van een tijdje daarna.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:08 schreef FdW het volgende:
[..]
Jij wordt ook met de dag vrolijker.
De oude waarschuwingen zijn toch gecleared.
Niet ons Huub, de enige man in het gezelschap afvallen svp![]()
Wel lief dat je Amanda ook meeteltquote:Op woensdag 4 april 2007 21:09 schreef Tomahawk39 het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je als je weet dat DGK_redaktie achter je staat en straks Nathanael erin gooit dan worden braaaaajen, NatasJa en Japio en Amandel sterker
dieper zinken kan toch niet voor zo'n keffer op de bankquote:Op woensdag 4 april 2007 21:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok dan, toch niet om de uitslag van juicy door te geven he?![]()
Nee, niet sterker ... teamen met 3 man (en ff 4) tegen 1 en even tegen 2 is toch niet echt sterk.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Ga dan maar ff voor jezelf werkenquote:
Heeft die toureq ook een BULLBARquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |