Philquote:Op woensdag 4 april 2007 17:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond hem prima. Hij blijft mooi in de top hangen. Phil was ook verrassend goed, de rest presteerde zoals verwacht.
Ik had een tijdje terug een driedaags arrangement voor twee personen in een tweesterrenhotel in het centrum inclusief vlucht vanuit Manchester NH voor $450. Alleen was dat wel in aprilquote:
Hij boeit mij verder ook weinig hoor, maar het nummer lag hem wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
PhilNee als ik na Sanjaya iemand snel wil zien gaan is hij het wel.
Da's alsnog meer geld dan ik heb.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:00 schreef wonderer het volgende:
Ik had een tijdje terug een driedaags arrangement voor twee personen in een tweesterrenhotel in het centrum inclusief vlucht vanuit Manchester NH voor $450. Alleen was dat wel in april
Ik vond van niet. Melinda daarentegen was echt briljant!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij boeit mij verder ook weinig hoor, maar het nummer lag hem wel.
Wil je daar echt antwoord op?quote:
Maar da's niks nieuwsquote:Op woensdag 4 april 2007 18:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vond van niet. Melinda daarentegen was echt briljant!
Je hebt nog een paar maanden om te sparenquote:
Nee, ik wil gewoon dat ze met z'n allen opzouten van mijn route.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:02 schreef wonderer het volgende:
Wil je daar echt antwoord op?
Sparen? Wat is dat?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:03 schreef wonderer het volgende:
Je hebt nog een paar maanden om te sparen
Nee, dat zit helaas aan de verkeerde kant.quote:
Ah, 'n echte volksbuurtquote:Op woensdag 4 april 2007 18:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, dat zit helaas aan de verkeerde kant.
Kan wel de ramen voor openschuiven en een tuinstoel in de woonkamer neerzetten...
In ons studentenhuis moesten we altijd de gallerij overklimmen (tuinstoelen/bankstellen/opblaaszwembadjes) en meestal bleven we altijd wel ergens steken om ff een biertje te drinken....quote:Op woensdag 4 april 2007 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, dan zet je 'm toch voor de deuropening?
Ik zit vier hoog....
Ja, fijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:35 schreef Adelante het volgende:
In ons studentenhuis moesten we altijd de gallerij overklimmen (tuinstoelen/bankstellen/opblaaszwembadjes) en meestal bleven we altijd wel ergens steken om ff een biertje te drinken....![]()
Ook op 'n gallerij kon je bbq-enquote:Op woensdag 4 april 2007 18:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, fijn..
Wij hadden een achtertuin... met provisorische baksteen-barbecue..
eten, m'n vriendin is nog niet thuisquote:Op woensdag 4 april 2007 18:40 schreef DennisMoore het volgende:
Op?
Hier is het volop lentequote:
Ik ga eind juni al naar Parijs.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:01 schreef wonderer het volgende:
In principe is iedereen die naar New York of Boston wil, ook hier welkom hoor
Lekker centraalquote:Op woensdag 4 april 2007 18:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ga eind juni al naar Parijs.. In een hotel tegenover de Pompeniers in het Marais.
.
.
Have the lambs stopped screaming, Clarice?quote:
But that's, like, really really hard and stuf...quote:Op woensdag 4 april 2007 18:08 schreef wonderer het volgende:
Je geld NIET uitgeven aan boeken en DVD's
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
But that's, like, really really hard and stuf...
Ik spaar liever voor Londen.
Vast niet!quote:Op woensdag 4 april 2007 19:21 schreef wonderer het volgende:![]()
Dan moet ik in mjin eentje naar dat grote enge NYC...
*knuffel geef*quote:Op woensdag 4 april 2007 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]![]()
quote:
Ja sorry maar dan zit ik dus in Capetownquote:Op woensdag 4 april 2007 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:52 schreef sammienl het volgende:
Bij dit lekker weer, hoort gewoon dit nummer. Maandag wordt het max 20 graden![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ZewrxBow5V4&mode=related&search=
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]dan moet het nog iets warmer worden.
Korte broeken, gespierde gebruinde benen, 6-packs...
ook totaal niet veeleisend ofzoquote:Op woensdag 4 april 2007 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
je vergeet vet-packsquote:Op woensdag 4 april 2007 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
Dat is een vrouwquote:
ziet er goed uit!quote:
die heb ik zelf. die hoef ik niet ergens anders te halenquote:
*jaloers*quote:
ja maar de vet-packs worden toch meestal "knuffelbaar" genoemd, hou je niet van knuffelenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
die heb ik zelf. die hoef ik niet ergens anders te halen
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik denk niet dat Dreamer zomaar op straat random mensen gaat knuffelen...quote:Op woensdag 4 april 2007 20:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
ja maar de vet-packs worden toch meestal "knuffelbaar" genoemd, hou je niet van knuffelen?
*LOL*quote:Op woensdag 4 april 2007 20:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
ja maar de vet-packs worden toch meestal "knuffelbaar" genoemd, hou je niet van knuffelen?
Heb ik dan gezegd dat ze random mensen moet knuffelen?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik denk niet dat Dreamer zomaar op straat random mensen gaat knuffelen...
nee, dat werd in M S&G gezegd een tijdje terugquote:Op woensdag 4 april 2007 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
zit je bij de Lesbeaus te lurken?
Juist wel, ik denk erover om mijn ondertitel te wijzigen
Nee, maar als je aan de zomer en schaarsgeklede mannen denkt, gaat het over eye-candy, niet of ze knuffelbaar zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:22 schreef Cahir het volgende:
[..]
Heb ik dan gezegd dat ze random mensen moet knuffelen?
Breng hem eens niet op ideeenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
dan plak je toch snoep op je buikquote:Op woensdag 4 april 2007 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar als je aan de zomer en schaarsgeklede mannen denkt, gaat het over eye-candy, niet of ze knuffelbaar zijn.
Spekkies zekerquote:
Zeiden ze daar dat ik niet van knuffelen houd? Wat weten ze er daar nu van?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:23 schreef Cahir het volgende:
[..]
nee, dat werd in M S&G gezegd een tijdje terug
nee, dat "dikke" mannen "knuffelbaar" zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeiden ze daar dat ik niet van knuffelen houd? Wat weten ze er daar nu van?
Een beetje vet mag, als iemand helemaal dun is dan is dat ook niet om aan te zien, 5 kg overgewicht magquote:Op woensdag 4 april 2007 20:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
nee, dat "dikke" mannen "knuffelbaar" zijn
En dat zeg ik niet alleen omdat ik zelf niet het perfecte gewicht hebquote:Op woensdag 4 april 2007 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben vast ouderwets als ik zeg dat ik karakter net een stukje belangrijker vind dan gewicht?
inner beautyquote:Op woensdag 4 april 2007 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben vast ouderwets als ik zeg dat ik karakter net een stukje belangrijker vind dan gewicht?
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar zit wel wat in, in de eerste instantie draait het idd om uiterlijk maar daarna niet meer.quote:
Do you wanna be my prince charmingquote:Op woensdag 4 april 2007 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat zeg ik niet alleen omdat ik zelf niet het perfecte gewicht heb.
afgelopen vrijdag avond stonden ze weer op Demer met van die bordjes van Free hugsquote:Op woensdag 4 april 2007 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
Wie zijn dat? Ik had ze ook eens gezien op Rotterdam Centraal. Het waren geen leuke gozers andersquote:Op woensdag 4 april 2007 20:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag avond stonden ze weer op Demer met van die bordjes van Free hugs![]()
it wasn't me!quote:Op woensdag 4 april 2007 20:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag avond stonden ze weer op Demer met van die bordjes van Free hugs![]()
nooit Free Hugs gezien hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 20:54 schreef sammienl het volgende:
[..]
Wie zijn dat? Ik had ze ook eens gezien op Rotterdam Centraal. Het waren geen leuke gozers anders![]()
Hilary?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I am what you see. I am not what they say. But if I turn out to be, would you love me anyway?
volgens mij hebben ze hier ook ergens een topic.quote:
ja en een link om ze te kunnen boeken voor alle jaarmarkten, braderie of ander dorpsfeestquote:Op woensdag 4 april 2007 21:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze hier ook ergens een topic.![]()
url is niet volledigquote:Op woensdag 4 april 2007 21:04 schreef sammienl het volgende:
Hilary Duff - Raise Your Voice - Someone's Watching Over Me
http://www.youtube.com/watch?v=
een van haar beste nummers
Mwa niet echt mijn smaakquote:Op woensdag 4 april 2007 21:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nope:
Tyler Hilton - You'll Ask For Me![]()
Veel plezier. Wat houd ik toch van parodienquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:11 schreef DennisMoore het volgende:
I'm having a friend over for dinner..
quote:
quote:
quote:De wet heeft te kennen gegeven dat dit de grootste doorbrak is sinds DNA tests gebruikt worden.
Hoezo "toevallig"?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En toevallig heb ik ook zo'n hoedje.
quote:Find a Real SEX Partner in Concord now!
Nou ben ik ook wel benieuwd naar een foto met jou en dat hoedje...quote:
da's toch alleen met prinsjesdag in Den Haag ?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:24 schreef Cahir het volgende:
mischien staat het hem wel goed
misschien zelfs beterquote:Op woensdag 4 april 2007 22:24 schreef Cahir het volgende:
mischien staat het hem wel goed
Dan moet het al hoogzomer zijn en ergens een exclusief feest zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ben ik ook wel benieuwd naar een foto met jou en dat hoedje...
Vreemde kippen die bij jou leggen...quote:Op woensdag 4 april 2007 22:36 schreef Adelante het volgende:
20 graden met pasen, dat wordt smeltende eieren zoeken
choco eierstokkenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hij denkt aan pasen alleen aan de chocoladeeieren die zijn vriending (geen tikfout) in een grote bak op de salontafel deponeert.
Ik heb net foto's gemaakt van witte bomen.quote:
Geven ze tegenwoordig cijfers op de basisschool?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:42 schreef Cahir het volgende:
heb de hele avond al een lege maagwaardoor ik niet goed kon leren en nu haal ik gvd een 1
moet ik nu lachen?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geven ze tegenwoordig cijfers op de basisschool?
zou hij hier nog af en toe lurkend voorbij komen?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:02 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik begin Rukpukje bijna te missen..
Ja daar kon je tenminste nog mee lachen.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:02 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik begin Rukpukje bijna te missen..
Nee joh, die heeft het veel te druk met zich laten uitwonen.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou hij hier nog af en toe lurkend voorbij komen?
en het lijkt ook alweer echt jaren geleden dat er hier hele topics volgespamd werden met allemaal aziaatjesquote:Op woensdag 4 april 2007 23:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft het veel te druk met zich laten uitwonen.
Jij zit je gewoon alweer te verkneukelen bij de gedachte aan de volgende relquote:Op woensdag 4 april 2007 23:37 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nou gebeurt hier nog wat?.
Ik spam al meer dan genoegquote:Op woensdag 4 april 2007 23:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en het lijkt ook alweer echt jaren geleden dat er hier hele topics volgespamd werden met allemaal aziaatjes
Hoe zwaar?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:39 schreef wonderer het volgende:
Ik ben moe. Armen trainen is zwaar werk.
35 lbs.quote:
die leuke types liggen natuurlijk alweer lang op bedquote:Op woensdag 4 april 2007 23:42 schreef sammienl het volgende:
Ik heb zin om te daten maar er is niemand pff, waar zijn al die leuke types gebleven. En nee wonderer geen JT look-a-likes, donkerblond met groene/blauwe ogen![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar toch geen foto's van allemaal chineese en japanse meneren
en dan komt er weer eens een meet, maar daar komen ze dan niet naar toequote:Op woensdag 4 april 2007 23:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ja, dat snap ik dus niet. Allemaal homo's die klagen dat het zo moeilijk is om een leuke jongen te vinden. Wil niemand dan gevonden worden? Of is juist iedereen te lui om te zoeken?
Mannen zijn lastig, op een andere toer gaan is misschien een oplossing. Maar dan moet ik wel eerst verliefd worden op een meidquote:Op woensdag 4 april 2007 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die leuke types liggen natuurlijk alweer lang op bed
die moeten namelijk regelmatig en langdurig hun schoonheidsslaapje houden![]()
Jullie zijn al rijkelijk verdeeld.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan komt er weer eens een meet, maar daar komen ze dan niet naar toe
blijkbaar is de nood toch niet hoog genoeg, of hebben we toch te veel noten op ons gezang
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:46 schreef wonderer het volgende:
Homo's zijn gewoon enorm kieskeurig. Ze zoeken de perfecte jongen en niemand is perfect.
Ja okee, maar als we DM nou even buiten beschouwing laten. Voor de rest zou het toch niet zo moeilijk moeten zijn?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:46 schreef wonderer het volgende:
Of niemand wil hen, natuurlijk.
nee wel kieskeurig blijven, en geen surrogaatgedrag gaan vertonen hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 23:47 schreef sammienl het volgende:
[..]
Mannen zijn lastig, op een andere toer gaan is misschien een oplossing. Maar dan moet ik wel eerst verliefd worden op een meid
en hoe had je dat dan gedacht ?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:48 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
[..]
Ja okee, maar als we DM nou even buiten beschouwing laten. Voor de rest zou het toch niet zo moeilijk moeten zijn?
Ik kan mij goed voorstellen dat de meet zowel wat programma als aanwezigen betreft niet iedereen even veel aanspreekt. Maar dat staat hier verder los van.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan komt er weer eens een meet, maar daar komen ze dan niet naar toe
blijkbaar is de nood toch niet hoog genoeg, of hebben we toch te veel noten op ons gezang
Klopt. Maar ja ik ben niet op zoek naar een JT look-a-like. Gewoon iemand waarmee het klikt en mee fun kan hebben en dat je ook op elkaar valt is dan wel heel mooi meegenomen. Soms lijk ik wel heel oppervlakkig, maar JT blijft nou een droom en niet wat ik in het echt zou kunnen krijgen.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:46 schreef wonderer het volgende:
Homo's zijn gewoon enorm kieskeurig. Ze zoeken de perfecte jongen en niemand is perfect.
Je hoeft het niet te beperken tot dit [homo] topic. Want hoeveel aantrekkelijk dating materiaal post hier nou nog actief?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe had je dat dan gedacht ?
Net zoals bij de Champions League 2 bekers met namen die zo aan elkaar gekoppeld worden![]()
Welke aanwezigen?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:51 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik kan mij goed voorstellen dat de meet zowel wat programma als aanwezigen betreft niet iedereen even veel aanspreekt. Maar dat staat hier verder los van.
dat hangt er dus maar helemaal vanaf waar je je grenst wenst te trekkenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te beperken tot dit [homo] topic. Want hoeveel aantrekkelijk dating materiaal post hier nou nog actief?.
I ben verliefd op jequote:Op woensdag 4 april 2007 23:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te beperken tot dit [homo] topic. Want hoeveel aantrekkelijk dating materiaal post hier nou nog actief?.
Nou let je goed op Cahirquote:
JT=Justin Timberlakequote:
misschien vinden ze bitchen over dat ze niemand kunnen vinden leuker dan daadwerkelijk iemand vinden?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:48 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
[..]
Ja okee, maar als we DM nou even buiten beschouwing laten. Voor de rest zou het toch niet zo moeilijk moeten zijn?
hy is toch rond de 35?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:54 schreef sammienl het volgende:
[..]
I ben verliefd op jeI finally can admit it.
Kan je beter naar Amerika gaan.. die vind je hier niet gauwquote:Op woensdag 4 april 2007 23:55 schreef sammienl het volgende:
[..]
JT=Justin Timberlake
Ik word vaak bekretiseert wegens mijn beperkte smaak van mannen. Mijn droom man ziet idd zo uit maar dat betekent niet dat anderen er onder doen.
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:54 schreef sammienl het volgende:
[..]
I ben verliefd op jeI finally can admit it.
Het is idd ontzettend leuk om keer op keer afgewezen te worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
misschien vinden ze bitchen over dat ze niemand kunnen vinden leuker dan daadwerkelijk iemand vinden?
Je wordt bekritiseerd omdat je steeds dezelfde plaatjes post.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:55 schreef sammienl het volgende:
[..]
JT=Justin Timberlake
Ik word vaak bekretiseert wegens mijn beperkte smaak van mannen. Mijn droom man ziet idd zo uit maar dat betekent niet dat anderen er onder doen.
Oei, ik kan je sarcasme bijna hier voelenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:57 schreef sammienl het volgende:
[..]
Het is idd ontzettend leuk om keer op keer afgewezen te worden.
je geniet van het zwelgen in zelfmedelijdenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:57 schreef sammienl het volgende:
[..]
Het is idd ontzettend leuk om keer op keer afgewezen te worden.
Dan moet je bij Justin klagenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je wordt bekritiseerd omdat je steeds dezelfde plaatjes post.
Dat kan ik me nauwelijks voorstellen. Als ik naar een paar homo's buiten Fok! & dit topic kijk, dan zijn dat echt mensen die oprecht zoeken naar een Grote Liefde. Gewoon iemand om gelukkig oud mee te worden enzo.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
misschien vinden ze bitchen over dat ze niemand kunnen vinden leuker dan daadwerkelijk iemand vinden?
Het is heerlijk. Ik kan niet wachten op de volgende.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je geniet van het zwelgen in zelfmedelijden![]()
Maar als zelfs Ajuu dat vindt dan dient dat gewoon voor waar aangenomen te wordenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
30 gvd!. En ik schijn er uit te zien als 21 maar dat roept iedere homo.
.
Ik heb al een Grote Liefde.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:59 schreef Cahir het volgende:
Doe eens een poging bij LGE zouk zegge ofzo
Grote liefde is een leugen. Alles is vergankelijk dus ook liefde. En van zoeken word je niet wijzer.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:00 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dat kan ik me nauwelijks voorstellen. Als ik naar een paar homo's buiten Fok! & dit topic kijk, dan zijn dat echt mensen die oprecht zoeken naar een Grote Liefde. Gewoon iemand om gelukkig oud mee te worden enzo.
Ajuu.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar als zelfs Ajuu dat vindt dan dient dat gewoon voor waar aangenomen te worden
Die is hier ook alweer een jaar geleden voor het laatst gezien![]()
tuurlijk wel, maar de mooiste bloemen bloeien wel op de rand van de afgrond, en moeten dus met gevaar voor eigen leven geplukt wordenquote:Op donderdag 5 april 2007 00:02 schreef sammienl het volgende:
[..]
Grote liefde is een leugen. Alles is vergankelijk dus ook liefde. En van zoeken word je niet wijzer.
Ik denk dat hetero's daar net zo veel moeite mee hebben hoor. Het is nou eenmaal niet makkelijk uit die 3 miljard mensen degene te vinden die het beste bij je past. Jij moest naar Frankrijk uitwijken, ik naar Amerika. Misschien hebben mensen gewoon een te beperkte blik? Als je elke week naar dezelfde tent gaat, lijkt het me lastiger om die persoon te vinden.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:00 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dat kan ik me nauwelijks voorstellen. Als ik naar een paar homo's buiten Fok! & dit topic kijk, dan zijn dat echt mensen die oprecht zoeken naar een Grote Liefde. Gewoon iemand om gelukkig oud mee te worden enzo.
Daar gaaaaa je weer. Er zijn genoeg mensen (wo ikzelf) die een grote liefde hebben gevonden. Dat dat er voor jou niet inzit, betekent niet dat dat voor de rest van de wereld ook geldtquote:Op donderdag 5 april 2007 00:02 schreef sammienl het volgende:
[..]
Grote liefde is een leugen. Alles is vergankelijk dus ook liefde. En van zoeken word je niet wijzer.
Wat is de oplossing?quote:Op donderdag 5 april 2007 00:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat hetero's daar net zo veel moeite mee hebben hoor. Het is nou eenmaal niet makkelijk uit die 3 miljard mensen degene te vinden die het beste bij je past. Jij moest naar Frankrijk uitwijken, ik naar Amerika. Misschien hebben mensen gewoon een te beperkte blik? Als je elke week naar dezelfde tent gaat, lijkt het me lastiger om die persoon te vinden.
Mijn Fransman woonde hier al hoor, dat scheelt.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat hetero's daar net zo veel moeite mee hebben hoor. Het is nou eenmaal niet makkelijk uit die 3 miljard mensen degene te vinden die het beste bij je past. Jij moest naar Frankrijk uitwijken, ik naar Amerika. Misschien hebben mensen gewoon een te beperkte blik? Als je elke week naar dezelfde tent gaat, lijkt het me lastiger om die persoon te vinden.
Of juist niet. Want als je iedere dag weer een nieuw profieltje aanklikt, dan blijft je het idee hebben dat die van morgen misschien nóg leuker is, dus durf je niet helemaal te gaan voor die van vandaag. Keuzestress, noemen ze dat toch? Het quarterlife syndroom?quote:
Wat Stroekie zegt, beperk je niet tot een bepaald kringetje maar ga buiten spelen. Wie weet kom je een leuke jongen in de zandbak tegen.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mijn Fransman woonde hier al hoor, dat scheelt..
Maar hoe vind je iemand? Kennelijk is de gayscene geen geschikte plaats maar alle datingsites (gay.nl etc) evenmin..
Volgens mij zit hier een gat in de markt in..
nu nog de juiste marketing mix ervoor bedenken en je bent binnen, want het is een universeel probleemquote:Op donderdag 5 april 2007 00:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Volgens mij zit hier een gat in de markt in..
Jaja, ik weet het. De echte leuke mannen vind je bij de rijstafdeling van de AH, maar het wordt nooit geloofd als ik dat zeg.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat Stroekie zegt, beperk je niet tot een bepaald kringetje maar ga buiten spelen. Wie weet kom je een leuke jongen in de zandbak tegen.
Nadeel is natuurlijk wel dat je niet weet of die ook homo is.
Ik heb sowieso het idee dat echt relatiemateriaal toch niet in kroegen en clubs komt...
Volgens mij is de eerste stap stoppen met obsessief zoekenquote:Op donderdag 5 april 2007 00:14 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Of juist niet. Want als je iedere dag weer een nieuw profieltje aanklikt, dan blijft je het idee hebben dat die van morgen misschien nóg leuker is, dus durf je niet helemaal te gaan voor die van vandaag. Keuzestress, noemen ze dat toch? Het quarterlife syndroom?
Ja dan zou je opstoppingen krijgen aldaarquote:Op donderdag 5 april 2007 00:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het. De echte leuke mannen vind je bij de rijstafdeling van de AH, maar het wordt nooit geloofd als ik dat zeg..
Hmmz.. Of een meta-search engine als www.zoekallehuizen.nl, maar dan voor homo-profielensites.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu nog de juiste marketing mix ervoor bedenken en je bent binnen, want het is een universeel probleem
Dat staat eigenlijk ook bij die drie tips:quote:Op donderdag 5 april 2007 00:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij is de eerste stap stoppen met obsessief zoeken
Ik kwam mijn vent tegen in een chatbox voor Star Trek RPG'ers... ik geloof allesquote:Op donderdag 5 april 2007 00:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het. De echte leuke mannen vind je bij de rijstafdeling van de AH, maar het wordt nooit geloofd als ik dat zeg..
Ideeen zijn niet auteursrechtelijk beschermd...quote:Op donderdag 5 april 2007 00:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Hmmz... *idee uitbroedt*
Als ik volgende week opeens heel rijk ben, dan weten jullie waardoor het komt..
je kan het hier in het topic prima uittestenquote:Op donderdag 5 april 2007 00:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Hmmz... *idee uitbroedt*
Als ik volgende week opeens heel rijk ben, dan weten jullie waardoor het komt..
Maar da's geen homo, he. Chatboxen hebben ook geen rijstpaden, meestal...quote:Op donderdag 5 april 2007 00:24 schreef wonderer het volgende:
Ik kwam mijn vent tegen in een chatbox voor Star Trek RPG'ers... ik geloof alles
maar dit is toch geen specifiek probleem voor homo's maar geld in mijn ogen voor alle singlesquote:Op donderdag 5 april 2007 00:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar da's geen homo, he. Chatboxen hebben ook geen rijstpaden, meestal...
Mensen zoeken nu op de verkeerde aspecten. Ze kijken naar uiterlijk (kleur van haar en ogen, etc), waar iemand woont, leeftijd, welke films of muziek iemand leuk vindt, waar iemand uitgaat, etc. Allemaal dingen die er niet toe doen, als je het mij vraagt, je kunt beter zoeken op de zachte aspecten, maar die zijn moeilijk te definiëren. En dus kun je er moeilijk op zoeken... Hmmz... Misschien heb je gelijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:23 schreef wonderer het volgende:
Zoeken werkt sowieso niet. Je moet vinden.
maar zachte eigenschappen zijn bijna niet kwantificeer baaren komen dus in de verdrukking in een maatschappij waarin alles meetbaar moet zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 00:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mensen zoeken nu op de verkeerde aspecten. Ze kijken naar uiterlijk (kleur van haar en ogen, etc), waar iemand woont, leeftijd, welke films of muziek iemand leuk vindt, waar iemand uitgaat, etc. Allemaal dingen die er niet toe doen, als je het mij vraagt, je kunt beter zoeken op de zachte aspecten, maar die zijn moeilijk te definiëren. En dus kun je er moeilijk op zoeken... Hmmz... Misschien heb je gelijk.
Homo's hebben het probleem dat het lastiger is om iemand in het publieke leven aan te spreken. Ten eerste loop je nog altijd het risico een knal voor je kop te krijgen en ten tweede is de kans dat iemand die je leuk lijkt ook nog eens homo is. Maar dat maakt het vanuit marketing standpunt gezien een interessante doelgroep, omdat ze via het echte alledaagse IRL-leven moeilijker iemand bij toeval kunnen vinden.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dit is toch geen specifiek probleem voor homo's maar geld in mijn ogen voor alle singles
Ja ik zie het wel als een extra moeilijkheid, maar de kern van mijn verhaal ging meer over het universele probleem van het vinden van een geschikte partner. Het aantal singles stijgt bijna exponentieel, dus ook het aanbod van mogelijke geschikte partners maar de "klik" met de juiste verwant komt steeds minder vaak voorquote:Op donderdag 5 april 2007 00:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Homo's hebben het probleem dat het lastiger is om iemand in het publieke leven aan te spreken. Ten eerste loop je nog altijd het risico een knal voor je kop te krijgen en ten tweede is de kans dat iemand die je leuk lijkt ook nog eens homo is. Maar dat maakt het vanuit marketing standpunt gezien een interessante doelgroep, omdat ze via het echte alledaagse IRL-leven moeilijker iemand bij toeval kunnen vinden.
Je zou zoiets moeten hebben als in de The Sims, waarbij je aangeeft of iemand sloppy/netjes, lui/actief, enz. is. En daar rolt dan een sterrenbeeld uit, waarbij bepaalde sterrenbeelden goed bij elkaar passen. Of dat in het echt ook op gaat is maar de vraag, maar dat zou een universiteit kunnen onderzoeken (dus wat zijn de verschillen en overeenkomsten tussen partners binnen een stabiele relatie).quote:Op donderdag 5 april 2007 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zachte eigenschappen zijn bijna niet kwantificeer baaren komen dus in de verdrukking in een maatschappij waarin alles meetbaar moet zijn
Of een consultant van een adviesbureau tegen een heul hoog uurtariefquote:Op donderdag 5 april 2007 00:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Of dat in het echt ook op gaat is maar de vraag, maar dat zou een universiteit kunnen onderzoeken..
meetbaar maar ook maakbaarquote:Op donderdag 5 april 2007 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zachte eigenschappen zijn bijna niet kwantificeer baaren komen dus in de verdrukking in een maatschappij waarin alles meetbaar moet zijn
en controleerbaar, en dus ook afrekenbaar moet zijn, het liefst dichtgespijkert met prestatiecontracten waarin alles precies omschreven staatquote:
Laat ik dat voorbeeld eens volgenquote:Op donderdag 5 april 2007 00:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Hier ga ik eens over slapen.![]()
ja EN?quote:
Ik was gister nog bij DE kleine AH, bij de rijstafdeling, maar ik heb niks gezienquote:Op donderdag 5 april 2007 00:17 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wel tussen 17:30 en 18:30 gaan hè.quote:Op donderdag 5 april 2007 07:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was gister nog bij DE kleine AH, bij de rijstafdeling, maar ik heb niks gezien
Nou heb ik ook een ontstoken oog, dat kan schelen.....
Ja want na burgers, bleven alleen de boeren en buitenlui overquote:Op donderdag 5 april 2007 13:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
volk
vanwege dat wuivende koninginne handje
en het feit dat ik een Queen ben
I was born for Royalty
ow best wel hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja want na burgers, bleven alleen de boeren en buitenlui over
en jij combineert niet met boeren![]()
heb jij trouwens vanavond weer je traditionele maaltijd ?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow best wel hoor
ik ben een allemansvriendje![]()
lekker dicht bij de natuur, dat ongerepte dierlijke
ik word wild van die landelijke luchten
hou me tegen, hou me tegen
volgens mij heb ik zelfs over mijn voorliefde voor boeren in overals zonder ondergoed verteld
zekerquote:Op donderdag 5 april 2007 14:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jij trouwens vanavond weer je traditionele maaltijd ?
Nou dan mag ik hopen voor de mensen dat ze eerst rustig op hun gemak mogen eten en daarna pas film kijkenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zeker
brood en wijn, inclusief voetenwassing en vanavond vergezeld van Martin Scorcesse's Last Temptation of Christ
het begint hier al langzaam witter te worden
wat heb jij toch een voortreffelijk geheugen
volgens mij ben jij in de war met Mel Gibsons film The passion of the Christ, die is vrij heftig en bloederigquote:Op donderdag 5 april 2007 15:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan mag ik hopen voor de mensen dat ze eerst rustig op hun gemak mogen eten en daarna pas film kijken![]()
zie je wel, je bent gewoon te snel met het uitdelen van die complimenten over mijn geheugenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij ben jij in de war met Mel Gibsons film The passion of the Christ, die is vrij heftig en bloederig
http://www.imdb.com/title/tt0335345/
The last temptations of Christ is niet zo heftig
http://www.imdb.com/title/tt0095497/
nee hoor, dit is een erg veel voorkomende vergissingquote:Op donderdag 5 april 2007 16:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zie je wel, je bent gewoon te snel met het uitdelen van die complimenten over mijn geheugen![]()
wat heb jij eigenlijk met Ang3lquote:
Oh, dus niets menselijks is mij vreemdquote:Op donderdag 5 april 2007 16:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee hoor, dit is een erg veel voorkomende vergissing
niks, maar normaal posts hij altijd van die lange grappige verhalenquote:Op donderdag 5 april 2007 16:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat heb jij eigenlijk met Ang3l
dat doen er wel meer, zoals waxxerquote:Op donderdag 5 april 2007 16:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
niks, maar normaal posts hij altijd van die lange grappige verhalen
Veel te warm dus, 32 gradenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:00 schreef Semisane het volgende:
Hey! hallo! even een groet, kom "vers" uit thailand vandaan.![]()
Nouja....alweer bijna een weekje terug.Ik wil weer terug
..het was daar 32 graaden, het eten was lekker, de zee was helder groen/blauw...en de olifantjes waren ook lief.
En m'n vriendje had via zijn werk de mooiste hotels geboekt.
Zo dat heb ik ook weer verteld.![]()
Als het lekker waait dan valt het behoorlijk mee en is het juist lekkerquote:
Hoiquote:Op donderdag 5 april 2007 18:00 schreef Semisane het volgende:
..het was daar 32 graaden, het eten was lekker, de zee was helder groen/blauw...en de olifantjes waren ook lief.
valt mee....het is een "andere soort" hitte he.quote:
Idd. Net lekker gegeten bij mijn moeder en nu ga ik naar mijn eigen huisjequote:Op donderdag 5 april 2007 18:29 schreef Cahir het volgende:
Als het niet waait is het dodelijk
nietquote:Op donderdag 5 april 2007 18:29 schreef Cahir het volgende:
Als het niet waait is het dodelijk
Hey!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoi
Jij moet vaker langskomen hier.
Ik heb heel veel grappige verhalen, enkel vind niemand mijn humor leuk.quote:
watje!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:35 schreef Cahir het volgende:
Ik kan me de vorige zomer helaas nog herhinnerenOok rond de 30 graden, snikheet, doodsbenauwd overal, niet kunnen slapen 's avonds ivm hitte..
Jawel, elke post van jou is bijzonder!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hey!![]()
Nee, want als ik vaker langs kom is het niet zo bijzonder meer.:')
Das ook wel weer waar ja.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jawel, elke post van jou is bijzonder!
Wel ok....ik ben m'n baan een beetje zat....maar goed ga wel weer wat anders zoeken....of een curcus doen...en daarna wat zoeken...ik zie wel.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:42 schreef wonderer het volgende:
Maar hoe is het verder met je dan, afgezien van Thailand?
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
De Engel is terug.
Ho. Lees es terugquote:
Wat voor soort cursus dan, welke richting? En moet je geen topic in K&W openen?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wel ok....ik ben m'n baan een beetje zat....maar goed ga wel weer wat anders zoeken....of een curcus doen...en daarna wat zoeken...ik zie wel.
Moet ook nog veel in mijn huisje doen eigenlijk....nou ja veel...veel puntjes op de i...maar ik had er voor thailand niet zoveel zin meer inach ja...komt wel weer de komende weken
Hoe ist verder met jou?
Moet dat?quote:
wonderer wil je vast ook graag een korte samenvatting gevenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet dat?
Witte wel hoeveul of da da is?!
Dat sloeg meer op dat ik niet wist hoeveel dat was (ja, ik wist het brabants te ontcijferen!). Maar ik heb hem al op de hoogte gebrachtquote:Op donderdag 5 april 2007 19:29 schreef DR34M3R het volgende:
zal ik het doen dan?
waar hebben we de terugkeer van Semisane in het H topic aan te dankenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:00 schreef Semisane het volgende:
tuurlijk welquote:Op donderdag 5 april 2007 19:28 schreef Ang3l het volgende:
Gebeurd er hier ooit iets boeiends genoeg wat d emoeite waard is om 3 topics terug te lezen?
Ja wie opent er even een apart topic voor zodat we kunnen inschrijvenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:36 schreef Vlarp het volgende:
Wanneer is de Amerika-meet trouwens?
Op welke planeet heb jij gezeten?quote:
Dan zit ik in Nederland, dat schiet niet opquote:
Niet in de wc laten vallen, he?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een nieuwe foon:
[afbeelding]Mijn eigen witte chocolaatje
Wees er zuinig op, vele gaan kapot.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een nieuwe foon:
[afbeelding]Mijn eigen witte chocolaatje
Kwestie van zorgen dat je het kleinood uit de buurt van bepaalde personen houdt.quote:
Parleur vroeg al: Is deze waterdicht?quote:
liefquote:
er zal toch wel meer dan alleen maar blaffen te horen zijn ?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:31 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe zit het met het geluid van die dingen eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |