quote:Op woensdag 4 april 2007 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat ik bb maar eens ga verkrachten thuis.
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
Gewoon 3 topics vol vandaag
Ik denk dat ik bb maar eens ga verkrachten thuis... adios
quote:
het is al goedquote:Op woensdag 4 april 2007 17:59 schreef gurlie het volgende:
Oh en FYI: ik ben geen vals sekreet. Het zit me gewoon echt dwars, niet volledig bewust, maar ik word er gewoon ook ziek van dat ik er zoveel mee bezig ben. Alleen is dat geen keuze voor me. En daar word ik geïrriteerd van, maar dat kunnen jullie niet weten.
Some people are just pushing my buttons.
is goed...zet die videocamera maar aan tijdens de goedmaaksexquote:Op woensdag 4 april 2007 18:01 schreef gurlie het volgende:
Zo, nu kunnen we het weer over neuken hebben.
sissyquote:Op woensdag 4 april 2007 18:35 schreef r8ality het volgende:
Whiehie. We lijken wel 2 verliefde pubers.
Dat effect hebben vrouwen op mij jaquote:
Me too.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:29 schreef bleiblei het volgende:
hey Gurlie, ik was net flauw bezig. Excuses. Voor de rest ga ik me voortaan afzijdig proberen te houden van je studiekeuze perikelen.
wil je er over praten?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:48 schreef gurlie het volgende:
[..]
Me too.Ja ik ga het er hier ook niet meer over hebben. Het zit me teveel dwars.
Vind ik ook. Vooral in een krokant korstjequote:Op woensdag 4 april 2007 18:59 schreef FUFR het volgende:
kipfilet uit de oven is dus lekker
keuken amateurs
Zegt wie?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:43 schreef FlowDesign het volgende:
M'n pa zou op tijd thuis komen... jaja. Spaghetti staat al klaar maar nergens is us Heit te bekennen![]()
Bel ze anders ff.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:54 schreef r8ality het volgende:
Wat voor ranzige seksspelletjes zouden SQ en Blei aan het doen zijn?.
Er stonden luiers en dieren in het lijstje..quote:Op woensdag 4 april 2007 19:54 schreef r8ality het volgende:
Wat voor ranzige seksspelletjes zouden SQ en Blei aan het doen zijn?.
"Dit is het automatisch antwoordapparaat van de familie Hendriksen. Momenteel kan Okke niet aan de lijn komen want hij zit vastgeketend aan de verwarming en Margot heeft een buttplug in haar mond. Laat een boodschap achter, na de piep".quote:
Ik wil het echt niet weten, hij heeft in een zatte bui al een keer iets laten vallen en dat was al too much infoquote:Op woensdag 4 april 2007 19:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
"Dit is het automatisch antwoordapparaat van de familie Hendriksen. Momenteel kan Okke niet aan de lijn komen want hij zit vastgeketend aan de verwarming en Margot heeft een buttplug in haar mond. Laat een boodschap achter, na de piep"..
PM, mail, msnquote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef febster het volgende:
[..]
Ik wil het echt niet weten, hij heeft in een zatte bui al een keer iets laten vallen en dat was al too much info
Klein lief meiske dus?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:59 schreef gurlie het volgende:
Oh en FYI: ik ben geen vals sekreet. Het zit me gewoon echt dwars, niet volledig bewust, maar ik word er gewoon ook ziek van dat ik er zoveel mee bezig ben. Alleen is dat geen keuze voor me. En daar word ik geïrriteerd van, maar dat kunnen jullie niet weten.
Some people are just pushing my buttons.
Kooknichtquote:Op woensdag 4 april 2007 18:59 schreef FUFR het volgende:
kipfilet uit de oven is dus lekker
keuken amateurs
tuurlijk, ik plaag je alleen maar.quote:
Anal fisting met 2 vuisten?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef febster het volgende:
[..]
Ik wil het echt niet weten, hij heeft in een zatte bui al een keer iets laten vallen en dat was al too much info
Zoiets?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef febster het volgende:
[..]
tuinhoerquote:
he! das Okke!quote:
Okke is iets minder slankquote:
link?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:31 schreef febster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |