Brando daar kon ik maar niet opkomenquote:Op donderdag 5 april 2007 00:18 schreef erkel het volgende:
Hij lijkt ook wel op Brando, maar hij in een videoclip van Michael Jackson lijkt me sterk
Marlo brando inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:18 schreef erkel het volgende:
Hij lijkt ook wel op Brando, maar hij in een videoclip van Michael Jackson lijkt me sterk
Nou daar vergis jij je lelijk in.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:18 schreef erkel het volgende:
Als binnen 5 min niet iemand komt met de juiste naam van de film, krijg je het puntquote:Op donderdag 5 april 2007 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
Tarzan, king of the Jungle?
We gunnen Nembrionic het wel hehequote:Op donderdag 5 april 2007 00:27 schreef erkel het volgende:
[..]
Als binnen 5 min niet iemand komt met de juiste naam van de film, krijg je het punt
De eerste film gaat het dan ook omquote:Op donderdag 5 april 2007 00:30 schreef Carolyne1575 het volgende:
Er zijn toch hartstikke veel Tarzan films met Weismuller gemaakt?
Ik heb 'm gespotquote:Op donderdag 5 april 2007 00:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nou daar vergis jij je lelijk in.
http://www.youtube.com/watch?v=e3wShd_bX8A
Oud en opgelapt met teveel make-up, denk ikquote:Op donderdag 5 april 2007 00:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
hehe, ik vind wel dat hij er heel anders uitziet daar.
Neen.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:46 schreef broer het volgende:
David Bowie?
Ehm...eigenlijk nog nietquote:Op donderdag 5 april 2007 00:51 schreef broer het volgende:
Ik ken het hele liedje niet.
Overweeg je al een hint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |