Ze kan dus 2 mannen tegelijk zuigenquote:Op woensdag 4 april 2007 18:34 schreef danny91184 het volgende:
Ik vind het bah en eng tegelijk!
Dus als je haar ligt te palen en ze trekt zichzelf vacuum, dan wordt je dop ook vacuum getrokken![]()
![]()
schieten je ballen dan niet meteen omhoog?quote:Op woensdag 4 april 2007 19:05 schreef murp het volgende:
dat kan ik ook, alleen dan zonder piemel in me
nee, wel mn knieen ':')quote:Op woensdag 4 april 2007 19:08 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
schieten je ballen dan niet meteen omhoog?
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:46 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Daar is het kuiltje van Maikuuul niks bij!
Ze zuigt goed, ze zuigt hem helemaal leeg en ze trekt zelf helemaal vacuümquote:Op donderdag 5 april 2007 11:51 schreef the_jestert het volgende:
![]()
![]()
gatver
daar kun je toch echt niet op klaarkomen!!!![]()
Da's je 2e vandaagquote:Op donderdag 5 april 2007 12:00 schreef Houzer het volgende:
.
zolang ze dat niet met mijn piemol doet vind ik het prima de bima!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:14 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ze zuigt goed, ze zuigt hem helemaal leeg en ze trekt zelf helemaal vacuüm
Waar woont ze?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:14 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ze zuigt goed, ze zuigt hem helemaal leeg en ze trekt zelf helemaal vacuüm
Ergens waar ik niet weetquote:
Daar woont ze helegaar niet, murpquote:
*zoekt uit...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan je dat niet uitzoeken? Je begreef net mijn ideale vrouw
Sssssstquote:
Voor mij morgen trouwens al...morgen een speech houden voor 60 man, terwijl ik dat nog nooit heb gedaanquote:
Jaloerse kuthoerquote:
Ik had toch echt verwacht dat je een felicitatie-topique zou openen voor mequote:
wacht...quote:Op donderdag 5 april 2007 13:22 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik had toch echt verwachte dat je een felicitatie-topique zou openen voor me
Ze woont in een huis, zo ver ben ik wel alquote:
*wacht...quote:
Maar waar staat dat huis?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:22 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ze woont in een huis, zo ver ben ik wel al
Ik hou ook Active Topics in de gaten en deze stond er niet, dus die link werd gechecked murpyquote:Op donderdag 5 april 2007 13:24 schreef murp het volgende:
feliciteer hier -SL- met zijn 20.000 e post
Op grond ergens in de buurt van haar tuinquote:
kijk eens goed danquote:Op donderdag 5 april 2007 13:27 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik hou ook Active Topics in de gaten en deze stond er niet, dus die link werd gechecked murpy
Ja nu jaquote:
Je was heul laatquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |