Op welke nummers baseer je dit dan? Je zult wel alleen Windowlicker van em kennenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:34 schreef Escape2Dawn het volgende:
Wat een vreselijke kut muziek is dat... EN HIJ IS LELIJK!
Helaas is het evenzo vaak een argument bij sommigen een artiest WEL goed te vinden...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:13 schreef Weakling het volgende:
[..]
LOL! Beste argument dat ik ooit heb gehoord om bepaalde muziek niet goed te vinden, de artiest in kwestie lelijk vinden. You're fired!
wel een rede om de clip aan te vragen natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat mensen liever een blonde doos dan een Windowlicker-vrouw op hun tv-scherm hebbenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:59 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Helaas is het evenzo vaak een argument bij sommigen een artiest WEL goed te vinden...![]()
("wat een domme top40bagger!!" -"ja, maar het is wel een lekker wijf")
Ik nietquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:41 schreef Goofup het volgende:
[..]
wel een rede om de clip aan te vragen natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat mensen liever een blonde doos dan een Windowlicker-vrouw op hun tv-scherm hebben
Nou, het is dus nu bekend hoe dat komt... Als je cd1 en cd2 precies tegelijk draait, vullen ze mekaar precies aan, klinkt het drie keer zo vet en wordt de albumtitel ook een stuk duidelijker.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:41 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
De enige veranderingen die me aan drukqs opvielen waren een betere geluidskwaliteit en de ongelofelijk slechte volgorde waarin de tracks gezet waren
Huh, echt waar? ff uitproberen..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:55 schreef Stonehead het volgende:
[..]
Nou, het is dus nu bekend hoe dat komt... Als je cd1 en cd2 precies tegelijk draait, vullen ze mekaar precies aan, klinkt het drie keer zo vet en wordt de albumtitel ook een stuk duidelijker.
Waarom heeft niemand dat eerder bedacht het afgelopen jaar?
Zouden de titels van de tracks door elkaar ook eindelijk iets betekenen?
ah! rubber johnny, bedankt!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:52 schreef Weakling het volgende:
[zeurmode]
1. Het is Rubber Johnny
2. Het is Windowlicker
[/zeurmode]
Maar idd beiden lekkere clips, alleen vind ik dat Aphex daar vrij weinig mee te maken heeft en we hier volledig Chris Cunningham voor mogen bedanken
En dat is het 'm nou net met Aphex Twin, en ook dingen zoals Venetian Snares. Het klinkt ook als een ongeorganiseerde bende. 't Leuke is is dat je moet LUISTEREN en op een gegeven moment klinkt het helemaal niet zo ongeorganiseerd meer, maar hoor je veel dingen die gewoon lijken te kloppenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:18 schreef Disorder het volgende:
Ik luister die mp3 nu en ik moet tot nu toe zeggen dat ik het grote onzin vind. Het is een ongeorganiseerde bende in mijn gehoor, waar af en toe iets van 'klopt'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |