Ja, dat wil onze verzuurde ex-sex-mod graag weten.quote:NanKinky * says:
sinds wanneer slaan die compjoeterboekjes de bestanden van die cd's op als tarz?
ze worden hip ofzoot
hoe weet jij dat nou weer dan? Hè hè!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar onder is ze anders wel aardig zuur.
Haar hond, lenka.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer dan? Hè hè!!!
quote:Lenka says;
Gatver, ik proef die zure sloot door de pindakaas heen.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer dan? Hè hè!!!
Lenka lust heul geen pindakaas die lust alleen chocopastaquote:Op woensdag 4 april 2007 17:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Haar hond, lenka.
Die kwam bij mij klagen..
[..]
Honden maken ook wel eens typfoutjes.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lenka lust heul geen pindakaas die lust alleen chocopasta.
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lenka lust heul geen pindakaas die lust alleen chocopasta.
Nee hoor, chocola is vergif voor honden.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:30 schreef cyberstalker het volgende:
[..]. Ze krijgen er alleen maar de schijterij van.
Wanneer is die meet?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:49 schreef remlof het volgende:
Oeps.
Maarreh, kom je nog een keer naar ernem? Er komt een Sonsbeekmeet aan geloof ik.
hij moet nog ontgroenenquote:
Is nog niet bekend, zie Arnhem #8 Nu ook met probleemwijken!!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wanneer is die meet?
Heul heul misschien ben ik dit weekend in ernem. 1 procent kans ofzoot
Dan is er nu dus 0% kans dat ik naar Arnhem gaquote:Op woensdag 4 april 2007 18:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Is nog niet bekend, zie Arnhem #8 Nu ook met probleemwijken!!
Ow en ik ben pas aanstaande maandag weer in Arnhem.
Nee, bij m'n broer in Portugal.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dan is er nu dus 0% kans dat ik naar Arnhem ga.
Zit je bij je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |