Ik zou gewoon rechten gaan doen als ik jou was. Je gebruikt het in voorbeelden en laat in andere dingetjes doorschemeren dat dat je toch wel ligtquote:Op woensdag 4 april 2007 15:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat moet je schijnbaar aan Flow vragen, want die denkt wel te weten wat het allemaal niet moet zijn, maar kan me blijkbaar ook niet de oplossing aanbieden.
Ergo: geen idee.
Ja dat snap ik, maar het irriteerde me even.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat moet je ook uit jezelf halen miep.
Laten we het dan op sentiment gooien: wat spreekt je het meest aan?
daar heb hij nix aan als ik daar in rijquote:Op woensdag 4 april 2007 15:39 schreef gurlie het volgende:
Nou FUFR, dan moet je toch wel minstens met een dikke Audi op de proppen komen denk ik.
Ja maar dat is ook het probleem, mijn interesses wisselen nogal eens, en dus weet ik niet of ik de recht van mijn leven wel met juridische zaken bezig wil zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zou gewoon rechten gaan doen als ik jou was. Je gebruikt het in voorbeelden en laat in andere dingetjes doorschemeren dat dat je toch wel ligt. Je weet toch nooit precies wat een opleiding inhoudt, wel kan je goed zien wat mensen gaan doen na een opleiding. En dat is de beste informatie die je deruit kan halen. Wil ik dat wel doen de rest van mijn leven
.
Internationaal Recht ook niet?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook het probleem, mijn interesses wisselen nogal eens, en dus weet ik niet of ik de recht van mijn leven wel met juridische zaken bezig wil zijn.De studie lijkt me leuk hoor, daar niet van, maar is niet echt algemeen/breed, ook al denken veel mensen dat dan.
Krijg je wel een LeaseScania ipv. een audiquote:Op woensdag 4 april 2007 15:44 schreef FlowDesign het volgende:
Maar FUFR... ik ben helegaar ginne systeembeheerder. Heb geen MCSE gedaan enzo.
Niet dat ik het dan niet zou kunnen, maar toch.
Wil ik heel mss nog wel gaan doen, kan toch gratis bij OGD![]()
Maar wat verdient het enzo?![]()
Internationaal recht zit zo'n beetje overal hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Internationaal Recht ook niet?
Zit in Maastricht geloof ik, wel zwaar, maar gelijk een leuke uitdaging (kan je wel aan denk ik) en je krijgt gezellig Feb 2 keer per maand op bezoek.
Daar hou ik je aan.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:44 schreef r8ality het volgende:
Jezus, wat een theoretisch gelul. Als jullie zo doorgaan stop ik nog met school, morgen.
O en FUFR, doe es baantjes hebben als ik in juni terug ben. Ik kan heul goed systeembeheren
.
Je eigen PC kan nog geen spelletje draaien op een LAN party manquote:Op woensdag 4 april 2007 15:44 schreef r8ality het volgende:
O en FUFR, doe es baantjes hebben als ik in juni terug ben. Ik kan heul goed systeembeheren
.
Naja, als je nu weet dat je internationaal recht wil doen ben je voor 2 jaar klaar met kiezenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Internationaal recht zit zo'n beetje overal hoor.
En dat kies je pas na je eerste studiejaar. Dus als ik recht ga doen mag ik na een jaar nog eens voor de bijl.
nee, want jij heb je handjes niet gewassenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:44 schreef r8ality het volgende:
Jezus, wat een theoretisch gelul. Als jullie zo doorgaan stop ik nog met school, morgen.
.
Maar helaas, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, als je nu weet dat je internationaal recht wil doen ben je voor 2 jaar klaar met kiezen.
lama horen wat je wil verdienen enzo. je hebt mn maildingesquote:Op woensdag 4 april 2007 15:44 schreef FlowDesign het volgende:
Maar FUFR... ik ben helegaar ginne systeembeheerder. Heb geen MCSE gedaan enzo.
Niet dat ik het dan niet zou kunnen, maar toch.
Wil ik heel mss nog wel gaan doen, kan toch gratis bij OGD![]()
Maar wat verdient het enzo?![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je eigen PC kan nog geen spelletje draaien op een LAN party man
Weet je wat? Ik bemoei me er gewoon helemaal niet meer mee.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:41 schreef gurlie het volgende:
Ja dat snap ik, maar het irriteerde me even.
ja hoor dat mag gerust.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mag zeker niet zeggen dat ik vind dat Gurlie es op moet houden met topics volkladden over een eventuele studiekeuze en gewoon eens zelf een knoop moet doorhakken?![]()
Ja, dat heeft verder alles met systeembeheer te maken jaquote:Op woensdag 4 april 2007 15:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je eigen PC kan nog geen spelletje draaien op een LAN party man
Ja dat mag je wel. Graag zelfs.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mag zeker niet zeggen dat ik vind dat Gurlie es op moet houden met topics volkladden over een eventuele studiekeuze en gewoon eens zelf een knoop moet doorhakken?![]()
Daar ga ik over denkenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, want jij heb je handjes niet gewassen
(zorg maar dat ik een cv krijg...)
Als ik "systeembeheer" hoor moet ik altijd als eerste daaraan denkenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, dat heeft verder alles met systeembeheer te maken ja.
Ga jij nou maar leren jumpen.
Ja, want met jumpen kom je verder in het levenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, dat heeft verder alles met systeembeheer te maken ja.
Ga jij nou maar leren jumpen.
Ja dat lijkt me ook wel idd. Ik heb ook 3 verschillende studies gedaan vanaf m'n 18e.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja hoor dat mag gerust.
lijkt me ook best moeilijk als je 18 bent.
Zo gaat het bij mij ook meestalquote:ik ben overal gewoon ingerold, ik hoefde niet zelf na te denken
Dat mag je best zeggen, maar die informatie over cw had ik echt wat aan.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Gurlie's studiekeuze of Joost zijn vinger...pick onequote:Op woensdag 4 april 2007 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Jij moet eens niet zoveel denkenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als ik "systeembeheer" hoor moet ik altijd als eerste daaraan denken
Het is zeker voor FT?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
lama horen wat je wil verdienen enzo. je hebt mn maildinges
I don't want to pick Joosts' vinger at allquote:Op woensdag 4 april 2007 15:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gurlie's studiekeuze of Joost zijn vinger...pick one
Jij helpt niet, jij geeft alleen je ongenuanceerde en ononderbouwde mening, en daar heb ik dus helemaal geen ene fuck aan.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik bemoei me er gewoon helemaal niet meer mee.![]()
Ik heb al 36 keer gezegd dat het jóuw keuze is en dat ik die niet ga maken.
En blijkbaar wordt het ook niet gewaardeerd als ik probeer te helpen.
Ik dacht dat programmeren de bom was, ben M&I gaan doen in de veronderstelling dat daar ook behoorlijk wat geprogrammeerd werd. Wat me in den beginne behoorlijk tegenviel maar waar ik achteraf wel blij mee wasquote:Op woensdag 4 april 2007 15:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook wel idd. Ik heb ook 3 verschillende studies gedaan vanaf m'n 18e.
De voorlichting op de middelbare school is kut en je zit in een periode dat je vanalles leuk vindt en dan is het lastig om een keuze te maken.
[..]
Zo gaat het bij mij ook meestal
fulltime?quote:
Nou, onderhandelen voor die LeaseS4 wordt ook niet moeilijkquote:
Ja dat is altijd waar natuurlijk, daarom wil ik ook wel actief deelnemen aan allerlei omringende activiteiten, leer je ook van besturen en organiseren natuurlijk.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik dacht dat programmeren de bom was, ben M&I gaan doen in de veronderstelling dat daar ook behoorlijk wat geprogrammeerd werd. Wat me in den beginne behoorlijk tegenviel maar waar ik achteraf wel blij mee was.
En ach, het gaat erom dat je met zo min mogelijk inspanning dat papiertje haalt.
Het is zelfs zo dat de enorm hoog aangeschreven Consultancy bedrijven het liefst een CV zien vol met bestuurlijke functies in allerlei commisies en disputen dan een puntenlijst met hoge punten en een debiel moeilijke opleiding die in 4.5 jaar afgerond is terwijl er 5 jaar voor stond.
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:01 schreef bleiblei het volgende:
20 uur systeembeheren EN een audi C30iEN een hypotheek op een leuke eengezinswoning parkvilla in Centrum Eindhoven
![]()
je kent me nog niet...hij ken benzine geld krijgen als ie lief is.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou, onderhandelen voor die LeaseS4 wordt ook niet moeilijk.
inderdaad!quote:
Blijkbaar zitten mijn twijfels over wat ik met mijn leven wil zijn perfecte leventje in de weg.quote:
maar ga dat dan niet hier uitvechten, daar krijg je spijt vanquote:Op woensdag 4 april 2007 16:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Blijkbaar zitten mijn twijfels over wat ik met mijn leven wil zijn perfecte leventje in de weg.
Nee, maar dan hoef ik ook niet zo'n opmerking. Onder water.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar ga dat dan niet hier uitvechten, daar krijg je spijt van
Ja dat jij ons liever uit elkaar dan bij elkaar ziet weten we nu wel Joost.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:05 schreef r8ality het volgende:
Neehee! Ruzie! Haren uittrekken! Vreemdgaan!
Whe he he.
Pak jij nou es ff een glaasje ranja en ga buiten in het zonnetje een peuk roken. Het helpt, ik beloof hetquote:Op woensdag 4 april 2007 16:07 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat jij ons liever uit elkaar dan bij elkaar ziet weten we nu wel Joost.
je kan altijd nog mijn secretaresse worden, doen we eerst effe die stoute Flow heul ver weg detacheren..quote:Op woensdag 4 april 2007 16:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Blijkbaar zitten mijn twijfels over wat ik met mijn leven wil zijn perfecte leventje in de weg.
Het verschil is dat ik het nu al weken of maanden van dichtbij meemaak en zie dat je eigenlijk nauwelijks een stap verder bent gekomen en dan is het dus heel anders.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:57 schreef gurlie het volgende:
[..]
Jij helpt niet, jij geeft alleen je ongenuanceerde en ononderbouwde mening, en daar heb ik dus helemaal geen ene fuck aan.
Ze past in ieder geval hendig onder je bureauquote:Op woensdag 4 april 2007 16:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
je kan altijd nog mijn secretaresse worden, doen we eerst effe die stoute Flow heul ver weg detacheren..
Het irriteert me gewoon dat dit nu weer bij mij neergegooid wordt, ik snap ook wel dat jullie interessante onderwerpen hebben dan studiekeuze, maar het gaat er nu ook weer niet elke dag over ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pak jij nou es ff een glaasje ranja en ga buiten in het zonnetje een peuk roken. Het helpt, ik beloof het
Het is gewoon een misselijk opmerking. Maar als het je zo in de weg zit kom je toch over een maandje of twee weer terug als ik er klaar mee ben.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik het nu al weken of maanden van dichtbij meemaak en zie dat je eigenlijk nauwelijks een stap verder bent gekomen en dan is het dus heel anders.
Ik heb er al heel veel over gezegd maar het helpt toch niet. Dat onzekere mag nu toch wel eens overgaan in iets concreters.
wat denk you wel niet van mij?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze past in ieder geval hendig onder je bureau![]()
En gurlie, als je toch secretares wordt kun je best communicatie gaan doen, kijk maar naar mij
ja, kun je ook de hele dag hier gaan communiceren...quote:Op woensdag 4 april 2007 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En gurlie, als je toch secretares wordt kun je best communicatie gaan doen, kijk maar naar mij
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Natuurlijk gooien we het bij jou neer, het is jouw issue, en niet het onze. En je mag er ook met een gerust hart over praten van mij, maar ik denk wel dat je gewoon eens moet hakken. Wat heb je te verliezen? Als na een half jaar blijkt dat het toch niet is wat je zoekt, kan je altijd nog stoppenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:10 schreef gurlie het volgende:
[..]
Het irriteert me gewoon dat dit nu weer bij mij neergegooid wordt, ik snap ook wel dat jullie interessante onderwerpen hebben dan studiekeuze, maar het gaat er nu ook weer niet elke dag over ofzo.
En bij mij gaat het er wel zowat elke dag over, want ik heb geen tijd meer.
*peuk roken gaat
Correctie, ik probeer dat bij iedereenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:07 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat jij ons liever uit elkaar dan bij elkaar ziet weten we nu wel Joost.
In de volksmond heet dat afgunstquote:Op woensdag 4 april 2007 16:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Correctie, ik probeer dat bij iedereen.
Da see ik ok net.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Natuurlijk gooien we het bij jou neer, het is jouw issue, en niet het onze. En je mag er ook met een gerust hart over praten van mij, maar ik denk wel dat je gewoon eens moet hakken. Wat heb je te verliezen? Als na een half jaar blijkt dat het toch niet is wat je zoekt, kan je altijd nog stoppen
Wil je dat laatste ook even tegen mijn broertje en feb en r8al zeggen, juf?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:14 schreef amaranta het volgende:
He Gurlie,
Hoe oud ben je nou? En tot wanneer moet je straks werken? Precies. Begin gewoon met bijv com. denk je na een paar maanden, ja dit was het toch niet, dan ga je toch iets anders doen. Niemand zal je er op aankijken. Al begin je aan 3 studies! Je komt er vanzelf wel achter wat je wilt!
Maar maak er natuurlijk wel eentje af
Het ging puur en alleen over het Knoop doorhakken.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:11 schreef gurlie het volgende:
[..]
Het is gewoon een misselijk opmerking. Maar als het je zo in de weg zit kom je toch over een maandje of twee weer terug als ik er klaar mee ben.
Ikwilde al zeggen...niet zoals febquote:Op woensdag 4 april 2007 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wil je dat laatste ook even tegen mijn broertje en feb en r8al zeggen, juf?
Ik ben op het moment wel redelijk bezig hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wil je dat laatste ook even tegen mijn broertje en feb en r8al zeggen, juf?
Waarom zou ik nu iets kiezen wat ik uiteindelijk niét wil gaan doen?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Natuurlijk gooien we het bij jou neer, het is jouw issue, en niet het onze. En je mag er ook met een gerust hart over praten van mij, maar ik denk wel dat je gewoon eens moet hakken. Wat heb je te verliezen? Als na een half jaar blijkt dat het toch niet is wat je zoekt, kan je altijd nog stoppen
Idem voor mijquote:Op woensdag 4 april 2007 16:19 schreef r8ality het volgende:
Dat ik VWO niet afgemaakt heb kwam door andere omstandigheden. En ik ben toch nog bezig? Ben ik al concreet gestopt? Nee. Ga ik dat ooit doen? Wie weet. Maar vooralsnog niet.
Recht is niet zo zwaar, het moet je een beetje liggen. Wat ik ermee wil weet ik niet precies, dat hangt er dan vanaf wat ik in de studie het interessantst vind.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:19 schreef amaranta het volgende:
Als ik voor je mag kiezen Gurl...
Recht lijkt me een mooie studie maar is uberzwaar. En, wat wil je daarmee doen?
Politicologie ofzoiets..... lijkt me niks aan. Of wil je soms de 2de kamer in?
Bestuurskunde????? Neh lijkt me ook niks.
Comm. kun je ook op de fontys doen, 13 in een dozijn studie.
Nee, als je het mij vraagt zou ik voor recht gaan. OF psychologie.
Ik vatte het ook niet persoonlijk op.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:19 schreef gurlie het volgende:
[..]
Waarom zou ik nu iets kiezen wat ik uiteindelijk niét wil gaan doen?
En ik snap best dat het bij mij ligt, de irritatie ligt bij mij ook meer dat het anderen nogal lastig lijkt te vallen dat ik er mee bezig ben. Niet persoonlijk gericht naar jou.
Recht valt best mee hoor, een goeie vriend studeert dat in Nijmegen en heeft in 1 jaar zonder herkansingen zijn P gehaald, en die ziet net zo vaak als ik een kroeg van binnenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:19 schreef amaranta het volgende:
Ik doe VWO he, dus in principe is dat het logische gevolg, en ik denk dat WO beter bij me past.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:21 schreef amaranta het volgende:
gurlie, moet het persé universitair zijn?
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:19 schreef amaranta het volgende:
Tip van een ervaringsdeskundige; zet als je je stufi niet direct nodig hebt (as in thuiswonend) dan niet gelijk aan, maar pas later als je het wat meer nodig hebtquote:Op woensdag 4 april 2007 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vatte het ook niet persoonlijk op.
En je moet nu iets kiezen wat je wel wat lijkt natuurlijkWat ik alleen wil zeggen is, dat als het tegenvalt, je altijd nog kan switchen. Je bent 18. Zelfs als je op je 22e afstudeert heb je nog 45 jaar voor de boeg
Afgaande op het cijfer dat gurlie al heeft gehaald voor Strafrecht denk ik dat ze het best aan kan.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:19 schreef amaranta het volgende:
Dat denkt iedereen over die studie maar slaat nergens op. Je kunt er echt heel veel mee werd ons wel duidelijk op de Open Dag. Ik vond het ook heel erg interessant en er werkt zelfs een student uit Nymegen bij de Wereldbank. Lijkt me erg gaaf.quote:Politicologie ofzoiets..... lijkt me niks aan. Of wil je soms de 2de kamer in?
Dat is jouw mening. Beetje vreemd want als lerares moet je toch ook een beetje besturen?quote:Bestuurskunde????? Neh lijkt me ook niks.
Dat is ook een vooroordeel maar daar ben ik het wel een beetje mee eens.quote:Comm. kun je ook op de fontys doen, 13 in een dozijn studie.
Psychologie is wel het laatste wat ze wil doen.quote:Nee, als je het mij vraagt zou ik voor recht gaan. OF psychologie.
Ja dat snap ik ook wel, het gaat me ook niet zozeer om dat ene jaartje, of zelfs twee of drie, dat je dan misschien vergooit. Maar ik maak liever nu een keuze dan dat ik volgend jaar weer wat anders moet kiezen waar ik niet zeker van ben. En studeren is duur.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vatte het ook niet persoonlijk op.
En je moet nu iets kiezen wat je wel wat lijkt natuurlijkWat ik alleen wil zeggen is, dat als het tegenvalt, je altijd nog kan switchen. Je bent 18. Zelfs als je op je 22e afstudeert heb je nog 45 jaar voor de boeg
Tip nummer 2 van een ervaringsdeskundige, als je niet weet wat je wilt gaan doen, kies dan niksquote:Op woensdag 4 april 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
Wat je natuurlijk ook kan doen is lekker een baantje zoeken en in februari pas gaan studeren, heb je nog wat extra tijd
Ook al ben ik thuiswonend zal ik nog steeds stufi nodig hebben, dat krijg ik echt niet bij elkaar gewerkt.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:22 schreef febster het volgende:
[..]
Tip van een ervaringsdeskundige; zet als je je stufi niet direct nodig hebt (as in thuiswonend) dan niet gelijk aan, maar pas later als je het wat meer nodig hebt
Ik word er niet warm van.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:22 schreef amaranta het volgende:
iets met taal, literatuur kan natuurlijk ook
omgangskunde, vrijetijdskunde, toerisme, horecaschool, banketbakkersopleiding...
Geloof me, je weet het nooit zeker, al zit je je scriptie te schrijven weet je het nog niet zeker, dus laat DIE droom alsjeblieft varenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:24 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, het gaat me ook niet zozeer om dat ene jaartje, of zelfs twee of drie, dat je dan misschien vergooit. Maar ik maak liever nu een keuze dan dat ik volgend jaar weer wat anders moet kiezen waar ik niet zeker van ben. En studeren is duur.
Dat noem ik dus reizenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:24 schreef bleiblei het volgende:
Of backpacken!
Ja, want dan komt het als een heldere droom naar me toe.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
Wat je natuurlijk ook kan doen is lekker een baantje zoeken en in februari pas gaan studeren, heb je nog wat extra tijd
Mijn zus wist het ook niet, die heeft een half jaar fulltime gewerkt (domme baantjes in een magazijn en op de debiteuren-afdeling) en is daarna voor een half jaar naar Australië vertrokken. Is ze heel anders uit terug gekomen EN ze wist wat ze wilde.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:24 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ook al ben ik thuiswonend zal ik nog steeds stufi nodig hebben, dat krijg ik echt niet bij elkaar gewerkt.
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:25 schreef amaranta het volgende:
flow, fijn dat jij voor gurlie beslist!
Gurlie, je moet doen wat je zelf wil meid. En al moet je daarvoor naar Japan!
Flow blijft wel wachten hoor!
Nee maar wel naar mij.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:19 schreef gurlie het volgende:
[..]
Waarom zou ik nu iets kiezen wat ik uiteindelijk niét wil gaan doen?
En ik snap best dat het bij mij ligt, de irritatie ligt bij mij ook meer dat het anderen nogal lastig lijkt te vallen dat ik er mee bezig ben. Niet persoonlijk gericht naar jou.
Dat niet, maar met de jaren komt er wel wat meer ervaring/inzicht hoe de wereld in elkaar steekt/hoe jezelf (echt) in elkaar steekt/wat je echt leuk vindt/raakt etc... Sluit me overigens ook wel bij SQ aan, die blije mensen die helemaal dolgelukkig met hun studie zijn en 100% precies weten bestaan niet, of hebben een draadje los... Een beetje twijfel blijf je altijd houden (ik iig wel)quote:Op woensdag 4 april 2007 16:26 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja, want dan komt het als een heldere droom naar me toe.
Jouw probleem is dat je er veel te krampachtig mee bezig bent. Je denkt dat je nu al moet kiezen wat je voor de rest van je hele fakkin leven gaat doen. Maar zo werkt dat gewoon niet. Zelfs al studeer je geneeskunde heb je best kans dat je 5 jaar later uiteindelijk als copywriter voor een reclamebureau werkt.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:26 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja, want dan komt het als een heldere droom naar me toe.
Daar ben ik al helemaal niet op voorbereid, geen idee wat ik een half jaar in Australië moet gaan doen. Is bovendien ook niet bevorderlijk voor je relatie.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn zus wist het ook niet, die heeft een half jaar fulltime gewerkt (domme baantjes in een magazijn en op de debiteuren-afdeling) en is daarna voor een half jaar naar Australië vertrokken. Is ze heel anders uit terug gekomen EN ze wist wat ze wilde.
Kap es met die onzin. Is irritantquote:Op woensdag 4 april 2007 16:27 schreef amaranta het volgende:
Wat heeft Ross ookal weer gedaan? Owja, paleontologie ofzo!
Dat lijkt me pas gaaf. Ben je wss de enige in heel goirle en omstreken!
Dat probeer ik haar ook al maanden duidelijk te maken.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geloof me, je weet het nooit zeker, al zit je je scriptie te schrijven weet je het nog niet zeker, dus laat DIE droom alsjeblieft varen
Ben je wss ook wel de enige zonder baan in heel goirle en omstreken!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:27 schreef amaranta het volgende:
Wat heeft Ross ookal weer gedaan? Owja, paleontologie ofzo!
Dat lijkt me pas gaaf. Ben je wss de enige in heel goirle en omstreken!
Je leest er dingen bij.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee maar wel naar mij.
Ik probeer alleen maar te helpen en ik maak nu eenmaal wat gemakkelijker keuzes. Dat het moeilijk voor jou is snap ik ook wel. Maar zou je heel misschien ook een keertje in kunnen denken dat ik het wel eens over iets anders wil hebben dan jouw studiekeuze? En dat als ik zo'n opmerking van jou krijg terwijl ik het goed bedoel, dat ik dan geïrriteerd raak?
alle studies met ogie op het einde zijn gaaf. Criminologie...quote:Op woensdag 4 april 2007 16:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kap es met die onzin. Is irritant.
Relatie = boeiend. Flow is er volgend jaar ook nog.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:28 schreef gurlie het volgende:
[..]
Daar ben ik al helemaal niet op voorbereid, geen idee wat ik een half jaar in Australië moet gaan doen. Is bovendien ook niet bevorderlijk voor je relatie.
Ik denk dat ik écht een zilveren schaal aan ga schaffen om m'n woorden op te leggenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:29 schreef gurlie het volgende:
[..]
Je leest er dingen bij.
En we hebben het natuurlijk alleen maar daarover, ja heel genuanceerd weer.
Ow zo true!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw probleem is dat je er veel te krampachtig mee bezig bent. Je denkt dat je nu al moet kiezen wat je voor de rest van je hele fakkin leven gaat doen. Maar zo werkt dat gewoon niet. Zelfs al studeer je geneeskunde heb je best kans dat je 5 jaar later uiteindelijk als copywriter voor een reclamebureau werkt.
Je moet gewoon iets gaan doen wat je leuk lijkt. daarmee leg je een intellectuele basis. Het echte leren begint pas als je gaat werken.
Nee dat denk ik niet, maar het is wel een keuze in een richting. Ik wil gewoon een gefundeerde keuze maken en niet zomaar wat uit de lucht komt vallen. Statistisch gezien vallen de mensen die zomaar iets kiezen het snelst uit.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw probleem is dat je er veel te krampachtig mee bezig bent. Je denkt dat je nu al moet kiezen wat je voor de rest van je hele fakkin leven gaat doen. Maar zo werkt dat gewoon niet. Zelfs al studeer je geneeskunde heb je best kans dat je 5 jaar later uiteindelijk als copywriter voor een reclamebureau werkt.
Je moet gewoon iets gaan doen wat je leuk lijkt. daarmee leg je een intellectuele basis. Het echte leren begint pas als je gaat werken.
Aaarrghhhhquote:Op woensdag 4 april 2007 16:28 schreef gurlie het volgende:
[..]
Daar ben ik al helemaal niet op voorbereid, geen idee wat ik een half jaar in Australië moet gaan doen. Is bovendien ook niet bevorderlijk voor je relatie.
Dat zegt niet dat mensen om je heen geen klankbord kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
alle studies met ogie op het einde zijn gaaf. Criminologie...
En, waar heb jij last van? We kunnen haar toch niet helpen want ze weet het toch niet!
Die beslissing moet ze uiteindelijk zelf nemen!
Koop je er 1 die groot genoeg is voor al onze woorden?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik denk dat ik écht een zilveren schaal aan ga schaffen om m'n woorden op te leggen![]()
Ja, kom op. Denk dan na bij wat je zegt.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik denk dat ik écht een zilveren schaal aan ga schaffen om m'n woorden op te leggen![]()
WAT VIND JE DAN HET MEEST INTERESSANT?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, maar het is wel een keuze in een richting. Ik wil gewoon een gefundeerde keuze maken en niet zomaar wat uit de lucht komt vallen. Statistisch gezien vallen de mensen die zomaar iets kiezen het snelst uit.
Nou ja zeg. Zou jij het leuk vinden als SQ nu voor een jaar op bedrijfscursus ging in [insertland]. Ze mag best een beetje rekening houden met dr relatie. Dat is voor iedereen anders.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Relatie = boeiend. Flow is er volgend jaar ook nog.
Voorbereid? Und? Je hebt dan tot volgend jaar kerst de tijd om je voor te bereiden. Misschien ist dan al uit met Flow!
En een half jaar in Australië? Wat denk je van leuke dingen doen, ervaringen op doen, werken, de tijd van je leven hebben.
Je hoeft je ook niet vast te pinnen op Australië. Je kan overal backpacken.
Dat je niet zomaar kiest is duidelijk. Dat je niet zomaar gekozen hebt ook.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, maar het is wel een keuze in een richting. Ik wil gewoon een gefundeerde keuze maken en niet zomaar wat uit de lucht komt vallen. Statistisch gezien vallen de mensen die zomaar iets kiezen het snelst uit.
Ah, dus nu ben ik niet volwassen genoeg om te studeren.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:32 schreef bleiblei het volgende:
Ergens denk ik ook dat Gurlie gewoon niet wil. Wellicht zit het niet zo in de keuzes maar in je "volwassenheid". De periode in je leven. Juist dan is het verstandig om een tijdje totaal iets anders te doen.
Nou doe je het weerquote:Op woensdag 4 april 2007 16:34 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ah, dus nu ben ik niet volwassen genoeg om te studeren.![]()
Ik zou SQ in ieder geval stimuleren om hetgeen te doen wat ze wil. Als ze een half jaar naar timboektoe wil, prima.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Zou jij het leuk vinden als SQ nu voor een jaar op bedrijfscursus ging in [insertland]. Ze mag best een beetje rekening houden met dr relatie. Dat is voor iedereen anders.
Ik zou het er zelf niet vanaf laten hangen maargoed..
Of pik er niet telkens 1 zin uit en verdraai die op zo'n manier dat je er altijd iets negatiefs in ziet wat ik er helemaal niet mee bedoel?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:33 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja, kom op. Denk dan na bij wat je zegt.
Dat is liefde!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zou SQ in ieder geval stimuleren om hetgeen te doen wat ze wil. Als ze een half jaar naar timboektoe wil, prima.
Dan zorg ik er voor dat ik er ook 2 keer heen kan.
Ja dat zijn er dus meer, en ik weet niet wat ik nou echt het meest interessant vind, mijn interesses zijn nogal breed.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WAT VIND JE DAN HET MEEST INTERESSANT?
Wat wekt je nieuwsgierigheid het meest?
Waarvan denk je: jeezus, DAAR zou ik nu wel het fijne van willen weten?
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:39 schreef amaranta het volgende:
Oke, we doen het op mijn manier.
Ik maak 5 briefjes. Dan laat ik ons konijn er eentje kiezen. En dat wordt het!
Zeg maar wat ik er op moet schrijven.
Ik wil ook best naar het buitenland, heb ik ook al een paar keer tegen gurlie gezegd. Ik heb zelfs aangegeven dat ik me ook qua woonplaats aan wil passen want ik ben toch bijna klaar met mn studie en dan kan ik in principe gaan en staan waar ik wil.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zou SQ in ieder geval stimuleren om hetgeen te doen wat ze wil. Als ze een half jaar naar timboektoe wil, prima.
Dan zorg ik er voor dat ik er ook 2 keer heen kan.
Ow men is het de week ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zeg het dan niet!!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Of pik er niet telkens 1 zin uit en verdraai die op zo'n manier dat je er altijd iets negatiefs in ziet wat ik er helemaal niet mee bedoel?
Okee, Rechten en welke richting is nu nog niet aan de orde. Dat komt wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:38 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat zijn er dus meer, en ik weet niet wat ik nou echt het meest interessant vind, mijn interesses zijn nogal breed.
Rechten vind ik leuk, maar dan weet ik ook totaal niet welke richting in. Politicologie vind ik ook heel interessant, omdat het ook heel internationaal en breed is. Communicatiewetenschappen sprak me ook wel aan, leek me sowieso een leuke studie, in de zin van, niet alleen maar theorie. Bestuurswetenschappen valt een beetje hetzelfde als politicologie, breed, management, beleid enzo. Beetje regelneven. Maar zoiets heb je bijvoorbeeld ook weer in de gezondheidszorg in de vorm van Gezondheidswetenschappen.
Ok, bij deze ga ik een jaar naar Australië, of [insert willekeurig ander land].quote:Op woensdag 4 april 2007 16:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik wil ook best naar het buitenland, heb ik ook al een paar keer tegen gurlie gezegd. Ik heb zelfs aangegeven dat ik me ook qua woonplaats aan wil passen want ik ben toch bijna klaar met mn studie en dan kan ik in principe gaan en staan waar ik wil.
Deze groot genoeg?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat Flow opschiet met die zilveren schaal.
Jij moet helemaal een roteind optyfen met je elektroautooninteressantegebeurenenalleszijnmickeymousestudies.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ow men is het de week ofzo.
Dat je je nog zo druk maakt
Ja het is idd die weekquote:Op woensdag 4 april 2007 16:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ow men is het de week ofzo.
Dat je je nog zo druk maakt
Dat kan ook.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je Gurlie, jij moet echt de politiek in gaan.
In het bedrijfsleven is besluitvaardigheid namelijk een zeer belangrijke eigenschap. Dan kun je ook niet maanden draaien en wikken en wegen of je contract X nu wel of niet kan tekenen. Als je hoog wil komen, moet je besluiten kunnen, durven nemen, en dan ook voor de volle 100% voor dat besluit gaan. Zelfs als het achteraf niet 100% uitpakt zoals je dat verwacht had.
Zijn we om 7 uur al klaar?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:41 schreef bleiblei het volgende:
Ow, en post dat lijstje eens. Ben wel benieuwd.
Als ik dadelijk om 7 uur klaar ben met naar huis rijden en SQ bezwangeren wil ik hier een lijstje zien.
Ehm, ja, maar dan gaat het niet direct om mijn toekomst.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je Gurlie, jij moet echt de politiek in gaan.
In het bedrijfsleven is besluitvaardigheid namelijk een zeer belangrijke eigenschap. Dan kun je ook niet maanden draaien en wikken en wegen of je contract X nu wel of niet kan tekenen. Als je hoog wil komen, moet je besluiten kunnen, durven nemen, en dan ook voor de volle 100% voor dat besluit gaan. Zelfs als het achteraf niet 100% uitpakt zoals je dat verwacht had.
En ook dat heb ik al een keer of 6 tegen gurlie gezegd.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Okee, Rechten en welke richting is nu nog niet aan de orde. Dat komt wel.
Wat spreekt je niet aan in die studies? Maak een lijstje met plussen en minnen. Streep dan van deze 5 er 4 weg.
En doe dat eens!
Nu doen!
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:41 schreef gurlie het volgende:
[..]
Jij moet helemaal een roteind optyfen met je elektroautooninteressantegebeurenenalleszijnmickeymousestudies.
Opdondertje.
Ik zou het vooral daar op afschuiven ja. Als je überhaupt nog wil dat ik ooit naar je toe kom.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:41 schreef bleiblei het volgende:
Als ik dadelijk om 7 uur klaar ben met naar huis rijden en SQ bezwangeren wil ik hier een lijstje zien.
Ik zal maar niet nog een keer zeggen dat je hele levensloop niet afhangt van de studiekeuze die je gaat maken he?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ehm, ja, maar dan gaat het niet direct om mijn toekomst.
Ik kan prima beslissingen nemen, maar deze even niet.
En politiek is
Ik heb al een lijstje.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:41 schreef bleiblei het volgende:
Dan gaat het wel om je toekomstquote:Op woensdag 4 april 2007 16:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
En politiek is
mind the "quote:Op woensdag 4 april 2007 16:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik zou het vooral daar op afschuiven ja. Als je überhaupt nog wil dat ik ooit naar je toe kom.
politicologie valt dus af.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
En politiek is
We hebben elkaar al opgegeild, dus het zal wel snel klaar zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 16:44 schreef amaranta het volgende:
[..]Het zullen mijn hormonen wel zijn maareh..........
Dus je bent al klaarquote:Op woensdag 4 april 2007 16:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik heb al een lijstje.
En mijn lijstjes zijn voor mij.
Nee doe maar niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal maar niet nog een keer zeggen dat je hele levensloop niet afhangt van de studiekeuze die je gaat maken he?![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We hebben elkaar al opgegeild, dus het zal wel snel klaar zijn![]()
Nouw eigenlijk niet. Ik heb ook weloverwogen mijn studie gekozen. Ik was er alleen wel een stuk sneller mee klaarquote:Op woensdag 4 april 2007 16:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee doe maar niet.
Maar blijkbaar is dit in jullie ogen iets wat je van de ene op de andere dag doet en totaal niet belangrijk hoeft te zijn.
Dus.
Ik ga verder met wat ik eigenlijk had moeten doen.
Nou jaaaaaa zeg, jij bent een fraaie, zitten we je een topic lang goed advies te geven, krijg je dit terug... beetje matigquote:Op woensdag 4 april 2007 16:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee doe maar niet.
Maar blijkbaar is dit in jullie ogen iets wat je van de ene op de andere dag doet en totaal niet belangrijk hoeft te zijn.
Dus.
Dat je gaat neuken vind ik prima. Ik wil ook neuken. Maar dat bezwangeren..quote:Op woensdag 4 april 2007 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We hebben elkaar al opgegeild, dus het zal wel snel klaar zijn![]()
Ja, ga maar lekker door met discussieren over hoe belachelijk het wel niet is dat ik hiermee zit. Ik ben er weg van.quote:
Nee dat niet maar ook niet iets waar je maanden lang over moet gaan zitten twijfelen want dan loop je op een gegeven moment vast en kun je helemaal geen keuze meer maken.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee doe maar niet.
Dus.
Ik ga je gewoon vast kado'tjes geven voor je toekomstige kindquote:
Je interpreteert het echt helemaal verkeerdquote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja, ga maar lekker door met discussieren over hoe belachelijk het wel niet is dat ik hiermee zit. Ik ben er weg van.
Zelfs ik reageerde een paar keer serieusquote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou jaaaaaa zeg, jij bent een fraaie, zitten we je een topic lang goed advies te geven, krijg je dit terug... beetje matigMaar goed, laat het maar weten he, als je er uit bent...
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat je gaat neuken vind ik prima. Ik wil ook neuken. Maar dat bezwangeren..
pas op met wat je zegt/wenst...voor je het weet zit er een kind in je bauk
Ja doe maar lekker boos en mij overal de schuld van geven.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja, ga maar lekker door met discussieren over hoe belachelijk het wel niet is dat ik hiermee zit. Ik ben er weg van.
Ik zei daarstraks al dat ik het fijn vond dat je me wat uitgelegd hebt over communicatiewetenschappen, maar ik voel me nu een beetje belachelijk gemaakt en afgeschetst als een besluiteloos onvolwassen persoon. En dat ben ik dus niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou jaaaaaa zeg, jij bent een fraaie, zitten we je een topic lang goed advies te geven, krijg je dit terug... beetje matigMaar goed, laat het maar weten he, als je er uit bent...
Inderdaad... We mogen wel ontzettend lange verhalen vertellen over studies en studiekeuzes. Maar als ze niet kiest, terwijl ze blijkbaar allang een lijst heeft gemaakt waar 1 studie als uitkomst op staat dan kan het ons niets schelen.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, jij ja. Ik niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ook niet iets waar je maanden lang over moet gaan zitten twijfelen want dan loop je op een gegeven moment vast en kun je helemaal geen keuze meer maken.
Ik denk dat we het daar toch wel allemaal over eens zijn.
is dat de nieuwe spelling?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ga je gewoon vast kado'tjes geven voor je toekomstige kind
Je bent wel besluiteloos. Je bent niet onvolwassen.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik zei daarstraks al dat ik het fijn vond dat je me wat uitgelegd hebt over communicatiewetenschappen, maar ik voel me nu een beetje belachelijk gemaakt en afgeschetst als een besluiteloos onvolwassen persoon. En dat ben ik dus niet.
poepen?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee doe maar niet.
Dus.
zeg, moette gij nie trouwen ofzo of zit ik er een maand neffe?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat je gaat neuken vind ik prima. Ik wil ook neuken. Maar dat bezwangeren..
pas op met wat je zegt/wenst...voor je het weet zit er een kind in je bauk
Reageer er dan niet op als het ergert. Zeg dan dat ik het zelf maar uit moet zoeken. Maar niet erop ingaan en me belachelijk maken omdat ik ergens over twijfel.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent wel besluiteloos. Je bent niet onvolwassen.
En gezien de historie van de afgelopen maanden is het niet zo heel raar dat mensen zich een klein beetje beginnen te ergeren. We zitten nog steeds op hetzelfde niveau als in september ongeveer.
Dingen kopen voor babies als je /iemandnet zwanger bent /isquote:Op woensdag 4 april 2007 16:47 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ga je gewoon vast kado'tjes geven voor je toekomstige kind
Dus als jij alleen al via Fok!forum exact hetzelfde zegt als ik, wat moet ik dan nog zeggen?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent wel besluiteloos. Je bent niet onvolwassen.
En gezien de historie van de afgelopen maanden is het niet zo heel raar dat mensen zich een klein beetje beginnen te ergeren. We zitten nog steeds op hetzelfde niveau als in september ongeveer.
Wat ben je wel?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:48 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik zei daarstraks al dat ik het fijn vond dat je me wat uitgelegd hebt over communicatiewetenschappen, maar ik voel me nu een beetje belachelijk gemaakt en afgeschetst als een besluiteloos onvolwassen persoon. En dat ben ik dus niet.
Ok, nou als het blijkbaar toch allemaal zo weinig voorstelt maak ik het toch uit en ga ik heel erg ver weg van Nederland, ga ik daar wel wat studeren.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:51 schreef r8ality het volgende:
Who cares? Iedereen roept al jaren dat ik een onvolwassen besluiteloos persoon ben. So what? That's me. I don't give a shit.
En een relatie in de weg laten staan van een carriere/studiekeuze, zeker als het nog geen jaar is ofzo, hallelujah.
WTF??quote:Op woensdag 4 april 2007 16:51 schreef gurlie het volgende:
[..]
Reageer er dan niet op als het ergert. Zeg dan dat ik het zelf maar uit moet zoeken. Maar niet erop ingaan en me belachelijk maken omdat ik ergens over twijfel.
ik wil niet praten over bruiloften en/of zwangerschappenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
zeg, moette gij nie trouwen ofzo of zit ik er een maand neffe?
Das op zijn Zitterds geschrevenquote:
Nou dat is dus echt helemaal een foute conclusie. Ik heb eerder al gezegd dat ik juist heel graag wil studeren en daarom ook de beste keuze wil maken. Maar dat jouw theorie over mij zwaarder weegt dan wat ik zeg is wel duidelijk.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat ben je wel?
Hoelang ben je bezig met "kiezen".
Waarom heb je 5 mogelijkheden.
Volgens eigen zeggen lijstjes gemaakt (die wij niet mogen zien, god knows why).
4 studies weggestreept.
Maar blijffffff je zoeken?
Als je een keuze hebt gemaakt en NOG naar alternatieven en andere studies zoekt.
Ben je niet weloverwogen aan het kiezen.
Dan wil je niet studeren en zoek je kutexcusen om vooral niet tot een eindconclusie te hoeven komen.
Net als al die mensen die 10 jaar studeren en nog bezig zijn.
Die worden niet tegen gewerkt. Die willen gewoon nog niet werken.
Neem een peukquote:Op woensdag 4 april 2007 16:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik wil niet praten over bruiloften en/of zwangerschappen
Nou meestal is het een vrolijke gebeurtenis enzoquote:Op woensdag 4 april 2007 16:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dingen kopen voor babies als je /iemandnet zwanger bent /is
ik snap het niet...![]()
![]()
kunnen we dit onderwerp aub mijden de komende weken/maanden
Ik zal het er niet meer over hebben, oké? Never, nimmer. Vanaf nu hebben we het alleen nog maar over seks.quote:
Primaquote:Op woensdag 4 april 2007 16:54 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik zal het er niet meer over hebben, oké? Never, nimmer. Vanaf nu hebben we het alleen nog maar over seks.
Ik vind deze reactie toch wel een beetje onvolwassen. Maar ik zal je verder met rust laten.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:54 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik zal het er niet meer over hebben, oké? Never, nimmer. Vanaf nu hebben we het alleen nog maar over seks.
Je moet gewoon niet zo onredelijk doen.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:54 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik vind Gurlie dood irritantquote:Op woensdag 4 april 2007 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het een stomme discussie geworden
Ik kan er niks aan doen, maar bij vlagen mis ik mijn full-time groenteboerschap bij de AH wel eensquote:Op woensdag 4 april 2007 16:55 schreef r8ality het volgende:
Ga 3 jaar voor Domino's werken. Kijken of je heel snel een studiekeuze kan maken.
Oftewel: wat wij hier al de halve dag roepenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:56 schreef ArTiC het volgende:
Gurlie: gewoon je eigen tempo bepalen..snap best dat je graag van andere ideeen enzo hoort over studies maar het is voor anderen erg moeilijk je hierin te helpen...niemand weet wat er in jouw hoofd omgaat. Gewoon lekker je eigen keuze maken via je eigen methode en daarbij met niets en niemand rekening houden.
Je bent 18...je kan alle kanten op en je kan altijd nog van opleiding switchen.
Ik wist het op mijn 18e ook niet en heb ook na lang nadenken een keuze gemaakt...na 2 jaar bleek het niet de juiste omdat toen pas ineens een opleiding voorbij kwam die mij wel leuk leek....die heb ik afgemaakt en nu heb ik hetzelfde als bb een beetje...dus eigenlijk nog niet 100% de juiste keuze gemaakt...maar ik denk dat er maar erg weinig mensen zijn die 100% tevreden zijn over het werk wat ze doen.
succes
Ik ook. Om 12.00 opstaan, beetje rustig ontbijten, wat Fok!ken. Daarna zorgeloos niet nadenkend op je fiets stappen, daar aankomen, winkeltje wat inruimen, ouwehoeren, roken. En daarna een beetje de hele dag auto's ontwijken op een brommer.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:56 schreef febster het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar bij vlagen mis ik mijn full-time groenteboerschap bij de AH wel eens... Heerlijk rustig, weinig tot geen gezeik, heerlijk
Ik zit er soms aan te denken om tijdelijk ff part-time bij een pakketdienst te gaan werken ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ook. Om 12.00 opstaan, beetje rustig ontbijten, wat Fok!ken. Daarna zorgeloos niet nadenkend op je fiets stappen, daar aankomen, winkeltje wat inruimen, ouwehoeren, roken. En daarna een beetje de hele dag auto's ontwijken op een brommer..
Toch zit ik liever op school.
het gaat niet om het cadeau (voor Feb: kado'tje) maar de verpakkingquote:Op woensdag 4 april 2007 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oftewel: wat wij hier al de halve dag roepen
Ik weet dat je intelligent bent. Ik weet dat je dingen zo goed mogelijk uitzoekt en alles wil weten. En ik weet dat er een enorm ego achterzit.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:58 schreef FlowDesign het volgende:
Het is gewoon 24 graden Celcius in onze kamer, geen wonder dat ik zit te zweten
ik denk dat papa rob dat niet gaat waarderen...quote:Op woensdag 4 april 2007 16:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Half Spaans... 95% kans dat hij/zij later gaat roken![]()
Ik ben toch best vriendelijk geweest?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het gaat niet om het cadeau (voor Feb: kado'tje) maar de verpakking
Ja, ik ben het misselijkste wijf wat op de aardkloot rondloopt.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind Gurlie dood irritant.
En ik heb medelijden met Flow.
Wat een vaag kind. Iedereen zegt hetzelfde maar neeeee, het ligt aan ons.
En wij zijn eikels terwijl wij zowat al 4 jaar haar helpen met die schijtstudie.
Fucking hell zeg. GRaaaaaaaaaah!
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik denk dat papa rob dat niet gaat waarderen...
mij maakt het niks uit als ZIJ later wil gaan roken, ik hou dr niet tegen,
ik heb meer aversie tegen sex dan tegen roken.
Maar als ze toch lelijk wordt hoef ik me daar geen zorgen om te maken hahahahahahahahah
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo onredelijk doen.
We proberen allemaal alleen maar te helpen maar de manier waarop jij er op reageert is gewoon onbeleefd.
Zal ik je flesje opwarmen of doe je het zelf?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:01 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja, ik ben het misselijkste wijf wat op de aardkloot rondloopt.
Flow is hartstikke zielig dat hij er vrijwillig voor gekozen heeft om een relatie met mij aan te gaan.
Ach en wee voor de mensen die contact moeten hebben met mij.
En ik ken jullie natuurlijk al vier jaar.
Proficiat, je hebt me door.
Ja maar anders gaat die spellingnazi van een SQ er om vragen... geintje hoor SQquote:Op woensdag 4 april 2007 17:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik weet dat je intelligent bent. Ik weet dat je dingen zo goed mogelijk uitzoekt en alles wil weten. En ik weet dat er een enorm ego achterzit.
Maar moet je nou persé "Celsius" erbij zetten?.
Doe er voor BB ook maar een dan. Hij laat zichzelf nogal kennen zo hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik je flesje opwarmen of doe je het zelf?
Ja, want anders dacht ik dat je graden noorderbreedte bedoeldequote:Op woensdag 4 april 2007 17:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar anders gaat die spellingnazi van een SQ er om vragen... geintje hoor SQ![]()
*verslikt zich in een slok perenciderquote:Op woensdag 4 april 2007 17:02 schreef amaranta het volgende:
kun je nagaan, je dochter is een jaar of 18 en ze weet niet wat ze wilt
ze besluit naar zweden te gaan alwaar ze wordt gevingerd door een of andere vieze
kerel!
Gatverdamme
2 grappige opmerkingen van Maria in 1 topic op 1 pagina?!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:02 schreef amaranta het volgende:
kun je nagaan, je dochter is een jaar of 18 en ze weet niet wat ze wilt
ze besluit naar zweden te gaan alwaar ze wordt gevingerd door een of andere vieze
kerel!
Gatverdamme
En dat is 1-0quote:Op woensdag 4 april 2007 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want anders dacht ik dat je graden noorderbreedte bedoelde
Met die gehandicapten was ze ook best grappigquote:Op woensdag 4 april 2007 17:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
2 grappige opmerkingen van Maria in 1 topic op 1 pagina?!
Heeft iemand al varkens zien vliegen?![]()
Oh, bb laat zich kennen. Dat is het.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Doe er voor BB ook maar een dan. Hij laat zichzelf nogal kennen zo hoor.
Misschien is het daar ook wel warmquote:Op woensdag 4 april 2007 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want anders dacht ik dat je graden noorderbreedte bedoelde
Ik gok op: neequote:Op woensdag 4 april 2007 17:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Misschien is het daar ook wel warm![]()
Als jij dat geen laten kennen noemt weet ik het niet hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, bb laat zich kennen. Dat is het.![]()
ik zeg nergens dat ik reality bedoel, dat maak jij ervan... dat meisje was mijn dochterquote:Op woensdag 4 april 2007 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met die gehandicapten was ze ook best grappig
Zolang ze mensen glashard de grond in kan boren is ze heel grappig
dan mag het wel!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:06 schreef r8ality het volgende:
Daarbij is ze 22, amatrammalanta.
Ow kom op... Zeg.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:07 schreef gurlie het volgende:
[..]
Als jij dat geen laten kennen noemt weet ik het niet hoor.
Wat maar tot je dochter 15 is en je ff boodschappen gaat doenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan mag het wel!
maar onder de 18 wordt er niet gevingerd in huize amaranta
Ik weet niet, wat zegt Sonja?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:10 schreef amaranta het volgende:
owja, is kipfilet uit de over ook lekker?
Ik heb het ff opgezocht http://nl.wikipedia.org/wiki/Breedtegraadquote:Op woensdag 4 april 2007 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik gok op: nee
Herstel, even opgezocht: 24 graden NB is Mechico![]()
Daar is het niet warm maar heetquote:Op woensdag 4 april 2007 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik gok op: nee
Herstel, even opgezocht: 24 graden NB is Mechico![]()
kan dat wel? salmonella endezo?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:10 schreef amaranta het volgende:
owja, is kipfilet uit de over ook lekker?
Naïeviteit is mooiquote:Op woensdag 4 april 2007 17:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan mag het wel!
maar onder de 18 wordt er niet gevingerd in huize amaranta
Of ze wordt in der Nike Air Maxjes, trainingsbroek en Hardcore topje de kroeg uitgekickt en meegenomen door 3 lekkere kerelsquote:Op woensdag 4 april 2007 17:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat maar tot je dochter 15 is en je ff boodschappen gaat doen![]()
Ja dat jullie altijd hele topics volspammen in de baas z'n tijd is niet mijn schuld hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ow kom op... Zeg.
Ja ik laat me kennen dat ik het redelijk onbeschoft vind dat we een middag lang je advies zitten te verschaffen in onze baas z'n tijd en jij als een klein kind aan het einde gaat zitten dreinen dat wij eikels zijn. Ja.
kip in de oven kan wel, maar of kipfilet ook kan weet ik niet.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat jullie altijd hele topics volspammen in de baas z'n tijd is niet mijn schuld hoor.
Ik weet niet of je van uitzonderlijk krokant houdt?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
kip in de oven kan wel, maar of kipfilet ook kan weet ik niet.
misschien wil ingrid wel experimenteren voor me
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Of ze wordt in der Nike Air Maxjes, trainingsbroek en Hardcore topje de kroeg uitgekickt en meegenomen door 3 lekkere kerels.
Zweetquote:
terwijl ze strak van de speed staatquote:Op woensdag 4 april 2007 17:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Of ze wordt in der Nike Air Maxjes, trainingsbroek en Hardcore topje de kroeg uitgekickt en meegenomen door 3 lekkere kerels.
Ja, doe maar, ga maar weer op dat ene regeltje in dat niets te maken heeft met het punt en negeer de rest. Zo kom je der wel. Ga toch maar die politiek in. Geen keuzes kunnen maken en om het onderwerp heen kletsen. Je bent er voor geborenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat jullie altijd hele topics volspammen in de baas z'n tijd is niet mijn schuld hoor.
naik air max, denk het niet... scapino is duur zatquote:Op woensdag 4 april 2007 17:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Serveer dan gewoon direct houtskoolquote:Op woensdag 4 april 2007 17:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
kip in de oven kan wel, maar of kipfilet ook kan weet ik niet.
misschien wil ingrid wel experimenteren voor me
Voor die Nikes pijpt ze zelf wel wat loverboys hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 17:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
naik air max, denk het niet... scapino is duur zat
Dat doet iedereen hier in discussiesquote:Op woensdag 4 april 2007 17:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, doe maar, ga maar weer op dat ene regeltje in dat niets te maken heeft met het punt en negeer de rest.
Daarbij is die door de speed kapotgesnoven neus ook weer handig bij...extra gat.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor die Nikes pijpt ze zelf wel wat loverboys hoor
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, doe maar, ga maar weer op dat ene regeltje in dat niets te maken heeft met het punt en negeer de rest. Zo kom je der wel. Ga toch maar die politiek in. Geen keuzes kunnen maken en om het onderwerp heen kletsen. Je bent er voor geboren.
alsof ze met een buitenlander thuis mag komenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor die Nikes pijpt ze zelf wel wat loverboys hoor
over 11 jaar is speed al uitquote:Op woensdag 4 april 2007 17:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daarbij is die door de speed kapotgesnoven neus ook weer handig bij...extra gat.
Daar komt ze niet mee thuis, dat doet ze gewoon in een steegje gok ikquote:Op woensdag 4 april 2007 17:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
alsof ze met een buitenlander thuis mag komenik weet maar al te goed hoe die mensen zijn....
voor je het weet ligt ze met zo'n spanjool die manuel heet te vozenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
alsof ze met een buitenlander thuis mag komenik weet maar al te goed hoe die mensen zijn....
Que?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor je het weet ligt ze met zo'n spanjool die manuel heet te vozen
die haar dan alles beloofd wat hij toch niet waar kan maken omdat hij toch een maagd uit zn dorp trouwt....quote:Op woensdag 4 april 2007 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar komt ze niet mee thuis, dat doet ze gewoon in een steegje gok ik
duik jij nu maar weer in die duitse bunkerquote:
Mees?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
die haar dan alles beloofd wat hij toch niet waar kan maken omdat hij toch een maagd uit zn dorp trouwt....
nee... dat doet onze janeksa niet hoor!
nee, wij, als paupers die boven onze stand gaan proberen te leven, laten onze kinderen mees dragen, dat dragen alle kakkinderen nu
Je kan niet eens een paar maanden naar Zwedenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn we nou live getuige geweest van een liefdesbreuk?
"I'm at university. Time left. Are you home?quote:
5 dollar?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
"I'm at university. Time left. Are you home?."
Oh, dus tegenwoordig is elke ruzie een liefdesbreuk?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn we nou live getuige geweest van een liefdesbreuk?
Men, ik zal voortaan een andere PI kiezenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:41 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oh, dus tegenwoordig is elke ruzie een liefdesbreuk?
Goed dat ik het weet.
quote:
Naar Zweden?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:42 schreef gurlie het volgende:
Want dan ga ik mijn koffers pakken en emigreren.
Om jou te pesten natuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2007 17:45 schreef amaranta het volgende:
waarom wil de vriendin van mijn moeder ons huis zien? Ik krijg dus dalijk bezoek waar ik helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen zin in heb.
Als donkerharige chick kan ze in ieder geval de mannen niet van haar afslaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |