Ik zou gewoon rechten gaan doen als ik jou was. Je gebruikt het in voorbeelden en laat in andere dingetjes doorschemeren dat dat je toch wel ligtquote:Op woensdag 4 april 2007 15:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat moet je schijnbaar aan Flow vragen, want die denkt wel te weten wat het allemaal niet moet zijn, maar kan me blijkbaar ook niet de oplossing aanbieden.
Ergo: geen idee.
Ja dat snap ik, maar het irriteerde me even.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat moet je ook uit jezelf halen miep.
Laten we het dan op sentiment gooien: wat spreekt je het meest aan?
daar heb hij nix aan als ik daar in rijquote:Op woensdag 4 april 2007 15:39 schreef gurlie het volgende:
Nou FUFR, dan moet je toch wel minstens met een dikke Audi op de proppen komen denk ik.
Ja maar dat is ook het probleem, mijn interesses wisselen nogal eens, en dus weet ik niet of ik de recht van mijn leven wel met juridische zaken bezig wil zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zou gewoon rechten gaan doen als ik jou was. Je gebruikt het in voorbeelden en laat in andere dingetjes doorschemeren dat dat je toch wel ligt. Je weet toch nooit precies wat een opleiding inhoudt, wel kan je goed zien wat mensen gaan doen na een opleiding. En dat is de beste informatie die je deruit kan halen. Wil ik dat wel doen de rest van mijn leven
.
Internationaal Recht ook niet?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook het probleem, mijn interesses wisselen nogal eens, en dus weet ik niet of ik de recht van mijn leven wel met juridische zaken bezig wil zijn.De studie lijkt me leuk hoor, daar niet van, maar is niet echt algemeen/breed, ook al denken veel mensen dat dan.
Krijg je wel een LeaseScania ipv. een audiquote:Op woensdag 4 april 2007 15:44 schreef FlowDesign het volgende:
Maar FUFR... ik ben helegaar ginne systeembeheerder. Heb geen MCSE gedaan enzo.
Niet dat ik het dan niet zou kunnen, maar toch.
Wil ik heel mss nog wel gaan doen, kan toch gratis bij OGD![]()
Maar wat verdient het enzo?![]()
Internationaal recht zit zo'n beetje overal hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Internationaal Recht ook niet?
Zit in Maastricht geloof ik, wel zwaar, maar gelijk een leuke uitdaging (kan je wel aan denk ik) en je krijgt gezellig Feb 2 keer per maand op bezoek.
Daar hou ik je aan.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:44 schreef r8ality het volgende:
Jezus, wat een theoretisch gelul. Als jullie zo doorgaan stop ik nog met school, morgen.
O en FUFR, doe es baantjes hebben als ik in juni terug ben. Ik kan heul goed systeembeheren
.
Je eigen PC kan nog geen spelletje draaien op een LAN party manquote:Op woensdag 4 april 2007 15:44 schreef r8ality het volgende:
O en FUFR, doe es baantjes hebben als ik in juni terug ben. Ik kan heul goed systeembeheren
.
Naja, als je nu weet dat je internationaal recht wil doen ben je voor 2 jaar klaar met kiezenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Internationaal recht zit zo'n beetje overal hoor.
En dat kies je pas na je eerste studiejaar. Dus als ik recht ga doen mag ik na een jaar nog eens voor de bijl.
nee, want jij heb je handjes niet gewassenquote:Op woensdag 4 april 2007 15:44 schreef r8ality het volgende:
Jezus, wat een theoretisch gelul. Als jullie zo doorgaan stop ik nog met school, morgen.
.
Maar helaas, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, als je nu weet dat je internationaal recht wil doen ben je voor 2 jaar klaar met kiezen.
lama horen wat je wil verdienen enzo. je hebt mn maildingesquote:Op woensdag 4 april 2007 15:44 schreef FlowDesign het volgende:
Maar FUFR... ik ben helegaar ginne systeembeheerder. Heb geen MCSE gedaan enzo.
Niet dat ik het dan niet zou kunnen, maar toch.
Wil ik heel mss nog wel gaan doen, kan toch gratis bij OGD![]()
Maar wat verdient het enzo?![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je eigen PC kan nog geen spelletje draaien op een LAN party man
Weet je wat? Ik bemoei me er gewoon helemaal niet meer mee.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:41 schreef gurlie het volgende:
Ja dat snap ik, maar het irriteerde me even.
ja hoor dat mag gerust.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mag zeker niet zeggen dat ik vind dat Gurlie es op moet houden met topics volkladden over een eventuele studiekeuze en gewoon eens zelf een knoop moet doorhakken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |