Maximus Aureliusquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef Natalie het volgende:
En hoe zal het gaan heten?
Of voor een meisje: Aurelia
Voor een jongetje: Maximiliaan
Wilde gok.
Ik kan het me wel voorstellen dat ze zo snel weer een kindje wilden proberen te krijgen. Nu zit Bea nog op de troon, dus kunnen ze de eerste jaren van hun kinderen tenminste in relatieve rust doorbrengen. Als WimLex straks de taak van zn moeder overneemt zal het voor hem een stuk moeilijker worden om veel tijd met ze door te brengen denk ik zo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:18 schreef Mikkie het volgende:
Is dat mens nou alweer zwanger?
Serieus, hoe kan ze toch elke keer met die WA in bed belanden
quote:Paashype rond baby Máxima.
Rond de bevalling van prinses Máxima is een heuse paashype ontstaan. Aanleiding was de plaatsing gisteren van ruim tien dranghekken bij het Bronovoziekenhuis in Den Haag. De telefoons op menig nieuwsredactie rinkelden.
Het bleek echter een actie van een ijverige gemeentewerker die voor Pasen zijn werk gedaan wilde hebben.
De Rijksvoorlichtingsdienst liet weten 'geen dranghekken besteld te hebben'.
De dienst laat verder weten 'de hele dag suf gebeld te zijn over de dranghekken bij het Bronovo en gesignaleerde Volvo's met AA-nummerbord'.
Ondertussen was de hoogzwangere prinses Máxima gisteren ontspannen met haar twee dochters aan de wandel in de Keukenhof.
Het was alsof de prinses wilde zeggen: maakt u zich geen zorgen, met mij gaat het goed en het duurt nog wel even. Afgelopen maandag ging de prinses met zwangerschapsverlof.
Dab hebben we geen Maxima met koninginnedag!quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:21 schreef Natalie het volgende:
De afgelopen keren beviel ze eerder dan aangeven was door de RVD, dus het verbaast me niets dan medialand in rep en roer is door die dranghekken.
Denk nog steeds dat het eind april gaat worden. 26ste ofzo.
quote:Prinses Maxima opgenomen in Bronovo.
` Prinses Maxima is vanmiddag opgenomen
in het Bronovo-ziekenhuis in Den Haag.
Ze zal daar binnenkort bevallen van
haar derde kind.
De twee dochters van prinses Maxima en
prins Willem-Alexander,Amalia en
Alexia,kwamen ook ter wereld in het
Bronovo-ziekenhuis.
Er werd rekening mee gehouden dat de
prinses in de tweede helft van april
zou bevallen,maar dat is dus eerder
geworden.Ze heeft nog lang doorgewerkt.
Zo was ze op 8 maart nog bij de start
van het project Duizend en een Kracht,
dat etnische minderheden helpt bij het
zoeken van een baan.
De 2e? Dit is de 3e al hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:41 schreef Marjan1985 het volgende:
meestal gaat het nu wel sneller.....
Ik denk dat ze rond 19:30 uur is bevallen en het is een jongen genaamd Claus of Castro
Daar zit die Holleeder nu! Lijkt me niet relaxedquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:58 schreef Vernidal het volgende:
Waarom ze niet ook naar het LUMC gaat.
Dat scheelt en in de beveiligingskosten en scheelt een hoop werk voor de media.
Na 21.00u denk ik, want dan mag er morgenochtend pas gevlagd worden, en dat kan dan lekker de hele dagquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:58 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond nog, een jongetje, half acht, op tijd voor het acht uur journaal!
Ze tonen het sowieso pas 8 uur na de bevalling, omdat Alexia de vorige keer, nadat ze aan de pers gepresenteerd was, een lichte ondertemperatuur had. De baby blijft vanavond en vannacht dus lekker bij mamaquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze gaan het kindje in ieder geval vanavond niet meer laten zien.
Logisch lijkt me, ze hebben wel wat anders aan hun hoofd vlak na de bevalling.
Of biggen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
Werpen
Lekker oneerbiedig. (nee niet omdat ze een prinses is, maar gewoon in het algemeen)
Noem het dan gewoon bevallen.............................................................. ofzo.
Het wordt een jongen genaamd Casimir Maximiliaan.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:41 schreef Marjan1985 het volgende:
Claus
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
Casimir
Er is al een Claus Casimir-neefjequote:Op dinsdag 10 april 2007 18:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Claus
Dat maakt niet uit lijkt mij.quote:
Bernhard is idd ook nog wel een optie, nicolaas ( of afgeleide ook ) trouwens ook.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik denk dat een jongetje weleens Maximiliaan kan heten.
Alexia is immers al vernoemd naar Wim-Lex...
Of anders Bernhard.
Als het inderdaad een jongen wordt dan zal hij vast de tweede naam van jouw zoon ook wel krijgen gok ik zo.quote:
Een dochterquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:45 schreef Lotjeb het volgende:
Ik ga voor een meisje, genaamd Juliana, vanavond om half 10![]()
Wat kan ik winnen?![]()
Er is toch al een Bernhard?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Bernhard is idd ook nog wel een optie, nicolaas ( of afgeleide ook ) trouwens ook.
Ik dank dat ze dat niet doen. Netzomin als Bernardquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit lijkt mij.
Dan zet ik mijn geld in op Nicolaas met als tweede naam Wilhelmquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:51 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik dank dat ze dat niet doen. Netzomin als Bernard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |