Een babyquote:Op woensdag 4 april 2007 15:10 schreef PushyGurl het volgende:
weten ze al wat het wordt?
Dat topic heb ik net geopendquote:Op woensdag 4 april 2007 15:13 schreef Aimeeee het volgende:
ik denk weer een meisje:)...jullie?? en wat voor naam word het??
Of antoinettequote:Op woensdag 4 april 2007 19:31 schreef detulp050 het volgende:
8 april, eerste paasdag om 04:29, het wordt een meisje, de naam begint met een A. Misschien wel Aimee
Doe is even aardig, dit gun je niemand toch???quote:Op donderdag 5 april 2007 16:39 schreef Max-Westerman het volgende:
Die baby komt er helemaal NIET
LOL:)quote:Op donderdag 5 april 2007 16:55 schreef Aimeeee het volgende:
[..]
Doe is even aardig, dit gun je niemand toch???
Prinses Aimee:) whaha klinkt wel leuk...maar die bestaat toch al??
Prinses Aimée, echtgenote van Prins Florisquote:Op donderdag 5 april 2007 16:55 schreef Aimeeee het volgende:
Prinses Aimee:) whaha klinkt wel leuk...maar die bestaat toch al??
Dat zijn dus zowat alle foto's.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:49 schreef jorienvdherik het volgende:
post eens een foto van haar met buik![]()
Joh, ik sta met genóegen mijn belastinggeld af.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:18 schreef Mikkie het volgende:
Is dat mens nou alweer zwanger?
Serieus, hoe kan ze toch elke keer met die WA in bed belanden
Nou, nu niet overdrijvenquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:18 schreef Mikkie het volgende:
SBS kwam er net mee! Maar dat wil ik geen betrouwbare bron noemen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:25 schreef Natalie het volgende:
Heb uit betrouwbare bron dat er alleen 'een paar' hekjes staan, maar er verder geen journalist of wat ook te zien is.
Heb het ook niet van SBS6quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
SBS kwam er net mee! Maar dat wil ik geen betrouwbare bron noemen.![]()
Ik heb het bij Boulevard gehoord van Jeroen !quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
SBS kwam er net mee! Maar dat wil ik geen betrouwbare bron noemen.![]()
Je bent bang dat je het mist?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
tvp
Inderdaad, moet wel ff geupdate blijven als ER Nieuwsquote:
Ik ben daar ook geboren.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Er worden hekken geplaatst bij het Bronovo!
Maximus Aureliusquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef Natalie het volgende:
En hoe zal het gaan heten?
Of voor een meisje: Aurelia
Voor een jongetje: Maximiliaan
Wilde gok.
Ik kan het me wel voorstellen dat ze zo snel weer een kindje wilden proberen te krijgen. Nu zit Bea nog op de troon, dus kunnen ze de eerste jaren van hun kinderen tenminste in relatieve rust doorbrengen. Als WimLex straks de taak van zn moeder overneemt zal het voor hem een stuk moeilijker worden om veel tijd met ze door te brengen denk ik zo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:18 schreef Mikkie het volgende:
quote:Paashype rond baby Máxima.
Rond de bevalling van prinses Máxima is een heuse paashype ontstaan. Aanleiding was de plaatsing gisteren van ruim tien dranghekken bij het Bronovoziekenhuis in Den Haag. De telefoons op menig nieuwsredactie rinkelden.
Het bleek echter een actie van een ijverige gemeentewerker die voor Pasen zijn werk gedaan wilde hebben.
De Rijksvoorlichtingsdienst liet weten 'geen dranghekken besteld te hebben'.
De dienst laat verder weten 'de hele dag suf gebeld te zijn over de dranghekken bij het Bronovo en gesignaleerde Volvo's met AA-nummerbord'.
Ondertussen was de hoogzwangere prinses Máxima gisteren ontspannen met haar twee dochters aan de wandel in de Keukenhof.
Het was alsof de prinses wilde zeggen: maakt u zich geen zorgen, met mij gaat het goed en het duurt nog wel even. Afgelopen maandag ging de prinses met zwangerschapsverlof.
Dab hebben we geen Maxima met koninginnedag!quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:21 schreef Natalie het volgende:
De afgelopen keren beviel ze eerder dan aangeven was door de RVD, dus het verbaast me niets dan medialand in rep en roer is door die dranghekken.
Denk nog steeds dat het eind april gaat worden. 26ste ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |